makeć Zgłoś #221 Napisano 24 Września 2009 Na VAGu pokazuje 2 błędy:- silnik regulacyjny V70 pokrywy centralnej - silnik regulacyjny V71 pokrywy ciśnienia prędkości sporadyczne, czy silniczki padły ?? bo jeślli padły to możesz mieć wrażenie, że słabo dmucha. Czytałem, że Vagiem można rozruszać te klapy, w jaki sposób? "Output test"? ... tak, wybrać test > silniczki i nawiewy będą sobie pracować > następnie wejść w Basic seting 04 > wybrać kanał 01, poczekać aż wszystkie wartości zejdą do 0 (zera) > wrócić do strony klimy > skasować błędy (najlepiej gdzieś zapisać) > wejść do adaptacji 10 > wybrać kanał 00 i zatwierdzić (safe). Jeżeli masz uszkodzone trwale silniczki to to nic a nic nie pomoże. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazbasi Zgłoś #222 Napisano 24 Września 2009 Dzięki wielkie, zaraz sprawdzę! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ameba01 Zgłoś #223 Napisano 28 Września 2009 (edytowane) Mam pytanie a szukajka jakos nei wyplula nic co by bylo odpowiedzia. Dzis z ranca zauwazylem ze na klimatroniku nie wyswietla temp zewnetrznej gdy na wyswietlaczu kolo zegarow normalnie dziala. Puscilem samodiagnoze i wyszly dwa bledy 4FA - znany blad silniczka klapki (da sie zyc bez tego) 538 - ????? nie wiem co to za blad Jakies sugestie?? Takie żebyś nauczył się obsługiwać wyszukiwarkę. Następnym razem będzie już ostrzeżenie. Edytowane 29 Września 2009 przez Łysy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #224 Napisano 28 Września 2009 538 - ????? nie wiem co to za blad odpowiednik vaga > 01336 > Data Bus for Comfort System: Single-Wire Operation na temat tego błędu jest coś niecoś na forum, po za tym podłącz auto pod kompa, możesz dowiedzieć się więcej. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genzo7 Zgłoś #225 Napisano 5 Października 2009 mam u siebie bład 4F9 i wyczytalem ze sa to zużyte szczotki wentylatora dmuchawy, ale nawiew jest w porzadku, skasowalem ten bład i juz sie nie pojawia, moje pytanie brzmi czy moze on byc odpowiedzialny za brak ogrzewania bo go nie mam w swoim passaciku leci tylko zimne powietrze,pomorzcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #226 Napisano 5 Października 2009 mam u siebie bład 4F9 i wyczytalem ze sa to zużyte szczotki wentylatora dmuchawy, ale nawiew jest w porzadku, skasowalem ten bład i juz sie nie pojawia, moje pytanie brzmi czy moze on byc odpowiedzialny za brak ogrzewania bo go nie mam w swoim passaciku leci tylko zimne powietrze,pomorzcie Ustaw tryb diagnostyczny klimatronika, kanal 11 - klapa regulacji temp. powietrza - 0 - maxymalne grzanie, 255- maxymalne chlodzenie. Jesli wraz ze zmiana wartosci kanalu slychac silniczek od klapy i przy okazji zmiane temp z nawiewow to klapa dziala. Wiecej info na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #227 Napisano 5 Października 2009 mam u siebie bład 4F9 i wyczytalem ze sa to zużyte szczotki wentylatora dmuchawy Zgadłeś ale nawiew jest w porzadku, skasowalem ten bład i juz sie nie pojawia Na pewno się jeszcze nieraz pojawi. moje pytanie brzmi czy moze on byc odpowiedzialny za brak ogrzewania Moja odpowiedź brzmi: N I E Za brak ogrzewania odpowiada na przykład: - zapowietrzony układ - zacinajaca się klapka od nadmuchu ciepło/zimno - uszkodzony teromstat - uszkodzona pompa wody. Nic więcej nie wymyślisz. Wiec zobacz, jaką masz temperaturę na wskaźniku, zrób autotest klimy i zobacz czy nie masz zapowietrzonego układu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genzo7 Zgłoś #228 Napisano 6 Października 2009 na wskazniku mam 90stopni caly czas chyba ze jade szybko w trasie to moze spadnie lekko na 87gdzies i nagrzewa sie szybko takze mysle ze termostat mam wporzadku,jutro sprobuje posprawdzac to co mi radzisz i wchodzi chyba w rachybe jeszcze nagrzewnica z tego co wiem jak nie ma ogrzewania, a to chyba ciezka sprawa ja wyminiec, nie znacie jakiegos taniego i dobrego warsztatu w Wawie co by to zrobil? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #229 Napisano 6 Października 2009 (edytowane) na wskazniku mam 90stopni caly czas chyba ze jade szybko w trasie to moze spadnie lekko na 87gdzies i nagrzewa sie szybko takze mysle ze termostat mam wporzadku A w kwestii nagrzewnicy to bez jej demontowania możesz ją przepłukać i zobaczyc co z tego wyjdzie. Do MOD-a: Są dwa identyczne tematy, więc może by jakoś je skleić w jeden, cooo? Pokrewny temat Edytowane 6 Października 2009 przez Danek75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HELL 1939 Zgłoś #230 Napisano 10 Października 2009 Mam pytanie co oznacza błąd 30b w climatonicu bo nie znalazłem nic o tym błędzie? ---------- Post added at 16:31 ---------- Previous post was at 16:30 ---------- JERICHO masz może jeszcze te silniczki do klimy? Interesuje mnie V-68 i V85 jaka cena za nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #231 Napisano 10 Października 2009 JERICHO masz może jeszcze te silniczki do klimy? Interesuje mnie V-68 i V85 jaka cena za nie Mam od V-68 (z czerwonym wichajstrem ). Kupilem go od forumowicza ale nie udalo mi sie go zamontowac bo do poliftowych jest juz inny. Po podlaczeniu samej kostki zasilajacej silniczek cos tam pracowal, ale czy poprawnie to nie wiem. Moze byc 20zl z przesylka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxx Zgłoś #232 Napisano 14 Października 2009 Mam passata 1.6. Po włączeniu klimy sprężarka nie działa. Złącze(zielone) pod sprężarką połaczone,ale brak na dopływie napięcia(silnik uruchomiony klima także)bezpiecznik obok drzwi nr 25 ok. Pytanie czy oprócz bezpiecznika nr 25 jest jakiś inny i czy jest jakiś przekaźnik odpowiadający za załączanie sprzęgła w sprężarce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #233 Napisano 14 Października 2009 czy oprócz bezpiecznika nr 25 jest jakiś inny i czy jest jakiś przekaźnik odpowiadający za załączanie sprzęgła w sprężarce. A czy w ogóle pofatygowałeś się, żeby poszukać coś na forum? Przekaźnik 267 (bądź 264 - nie pamiętam dokładnie numeru) i jest jeszcze bezpiecznik 40 amperowy - jak dolną osłonę odkrecisz pod kierownicą to taki wielki pomarańczowy bezpiecznik (lub czerwony ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxx Zgłoś #234 Napisano 14 Października 2009 Problem mam dopiero od dziś(14.10.09)więc zasięgam porad. Dzięki za podpowiedź ---------- Post added at 21:47 ---------- Previous post was at 21:36 ---------- A gdzie znajdują się te przekaźniki 267 lub 264. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #235 Napisano 14 Października 2009 Za bezpiecznikami. Wsadź tam OKO - to zobaczysz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #236 Napisano 14 Października 2009 Problem mam dopiero od dziś(14.10.09)więc zasięgam porad. Dzięki za podpowiedź ---------- Post added at 21:47 ---------- Previous post was at 21:36 ---------- A gdzie znajdują się te przekaźniki 267 lub 264. Czytaj uważnie przecież Danek75 Ci napisał gdzie pod osłoną za kolumną kierowniczą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxx Zgłoś #237 Napisano 14 Października 2009 ok dzięki pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #238 Napisano 14 Października 2009 Przypatrz się i poczytaj Opis bezpieczników i przekaźników B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxx Zgłoś #239 Napisano 14 Października 2009 To nie żaden bezpiecznik ani przekaźnik,tylko powodem tego jest temp.powietrza poniżej +4*C.Chwile temu wróciłem z garażu gdzie temp wynosi +8*C i sprężarka załącza się bez problemu( a dziś na podwórku jest tylko 1 stopień w plusie). Ale dzięki za informacje panom Danek75 i andrzej0305. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #240 Napisano 14 Października 2009 To nie żaden bezpiecznik ani przekaźnik,tylko powodem tego jest temp.powietrza poniżej +4*C.Chwile temu wróciłem z garażu gdzie temp wynosi +8*C i sprężarka załącza się bez problemu( a dziś na podwórku jest tylko 1 stopień w plusie).Ale dzięki za informacje panom Danek75 i andrzej0305. A wystarczylo tylko zapoznac sie z instrukcja obslugi auta przed jego uzytkowaniem. Instr. do sciagniecia z netu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach