Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Na VAGu pokazuje 2 błędy:

- silnik regulacyjny V70 pokrywy centralnej

- silnik regulacyjny V71 pokrywy ciśnienia prędkości

sporadyczne, czy silniczki padły ??

bo jeślli padły to możesz mieć wrażenie, że słabo dmucha.

Czytałem, że Vagiem można rozruszać te klapy, w jaki sposób? "Output test"?

... tak, wybrać test > silniczki i nawiewy będą sobie pracować > następnie wejść w Basic seting 04 > wybrać kanał 01, poczekać aż wszystkie wartości zejdą do 0 (zera) > wrócić do strony klimy > skasować błędy (najlepiej gdzieś zapisać) > wejść do adaptacji 10 > wybrać kanał 00 i zatwierdzić (safe).

Jeżeli masz uszkodzone trwale silniczki to to nic a nic nie pomoże.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie, zaraz sprawdzę!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie a szukajka jakos nei wyplula nic co by bylo odpowiedzia.

Dzis z ranca zauwazylem ze na klimatroniku nie wyswietla temp zewnetrznej gdy na wyswietlaczu kolo zegarow normalnie dziala. Puscilem samodiagnoze i wyszly dwa bledy

 

4FA - znany blad silniczka klapki (da sie zyc bez tego)

538 - ????? nie wiem co to za blad

 

Jakies sugestie??

 

Takie żebyś nauczył się obsługiwać wyszukiwarkę. Następnym razem będzie już ostrzeżenie.

Edytowane przez Łysy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
538 - ????? nie wiem co to za blad

odpowiednik vaga > 01336 > Data Bus for Comfort System: Single-Wire Operation

na temat tego błędu jest coś niecoś na forum, po za tym podłącz auto pod kompa, możesz dowiedzieć się więcej.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam u siebie bład 4F9 i wyczytalem ze sa to zużyte szczotki wentylatora dmuchawy, ale nawiew jest w porzadku, skasowalem ten bład i juz sie nie pojawia, moje pytanie brzmi czy moze on byc odpowiedzialny za brak ogrzewania bo go nie mam w swoim passaciku leci tylko zimne powietrze,pomorzcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam u siebie bład 4F9 i wyczytalem ze sa to zużyte szczotki wentylatora dmuchawy, ale nawiew jest w porzadku, skasowalem ten bład i juz sie nie pojawia, moje pytanie brzmi czy moze on byc odpowiedzialny za brak ogrzewania bo go nie mam w swoim passaciku leci tylko zimne powietrze,pomorzcie

Ustaw tryb diagnostyczny klimatronika, kanal 11 - klapa regulacji temp. powietrza - 0 - maxymalne grzanie, 255- maxymalne chlodzenie. Jesli wraz ze zmiana wartosci kanalu slychac silniczek od klapy i przy okazji zmiane temp z nawiewow to klapa dziala.

Wiecej info na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam u siebie bład 4F9 i wyczytalem ze sa to zużyte szczotki wentylatora dmuchawy

Zgadłeś :D

 

ale nawiew jest w porzadku, skasowalem ten bład i juz sie nie pojawia

Na pewno się jeszcze nieraz pojawi.

 

moje pytanie brzmi czy moze on byc odpowiedzialny za brak ogrzewania

Moja odpowiedź brzmi: N I E :D

Za brak ogrzewania odpowiada na przykład:

- zapowietrzony układ

- zacinajaca się klapka od nadmuchu ciepło/zimno

- uszkodzony teromstat

- uszkodzona pompa wody.

Nic więcej nie wymyślisz. Wiec zobacz, jaką masz temperaturę na wskaźniku, zrób autotest klimy i zobacz czy nie masz zapowietrzonego układu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na wskazniku mam 90stopni caly czas chyba ze jade szybko w trasie to moze spadnie lekko na 87gdzies i nagrzewa sie szybko takze mysle ze termostat mam wporzadku,jutro sprobuje posprawdzac to co mi radzisz i wchodzi chyba w rachybe jeszcze nagrzewnica z tego co wiem jak nie ma ogrzewania, a to chyba ciezka sprawa ja wyminiec, nie znacie jakiegos taniego i dobrego warsztatu w Wawie co by to zrobil?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na wskazniku mam 90stopni caly czas chyba ze jade szybko w trasie to moze spadnie lekko na 87gdzies i nagrzewa sie szybko takze mysle ze termostat mam wporzadku

A w kwestii nagrzewnicy to bez jej demontowania możesz ją przepłukać i zobaczyc co z tego wyjdzie.

 

 

Do MOD-a:

 

Są dwa identyczne tematy, więc może by jakoś je skleić w jeden, cooo? :hyhy:

 

Pokrewny temat

Edytowane przez Danek75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie co oznacza błąd 30b w climatonicu bo nie znalazłem nic o tym błędzie?

 

---------- Post added at 16:31 ---------- Previous post was at 16:30 ----------

 

JERICHO masz może jeszcze te silniczki do klimy? Interesuje mnie V-68 i V85 jaka cena za nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
JERICHO masz może jeszcze te silniczki do klimy? Interesuje mnie V-68 i V85 jaka cena za nie

Mam od V-68 (z czerwonym wichajstrem ;) ). Kupilem go od forumowicza ale nie udalo mi sie go zamontowac bo do poliftowych jest juz inny. Po podlaczeniu samej kostki zasilajacej silniczek cos tam pracowal, ale czy poprawnie to nie wiem.

Moze byc 20zl z przesylka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam passata 1.6. Po włączeniu klimy sprężarka nie działa.

Złącze(zielone) pod sprężarką połaczone,ale brak na dopływie napięcia(silnik uruchomiony klima także)bezpiecznik obok drzwi nr 25 ok.

Pytanie czy oprócz bezpiecznika nr 25 jest jakiś inny i czy jest jakiś przekaźnik odpowiadający za załączanie sprzęgła w sprężarce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy oprócz bezpiecznika nr 25 jest jakiś inny i czy jest jakiś przekaźnik odpowiadający za załączanie sprzęgła w sprężarce.

A czy w ogóle pofatygowałeś się, żeby poszukać coś na forum? :kwasny: Przekaźnik 267 (bądź 264 - nie pamiętam dokładnie numeru) i jest jeszcze bezpiecznik 40 amperowy - jak dolną osłonę odkrecisz pod kierownicą to taki wielki pomarańczowy bezpiecznik (lub czerwony :D ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem mam dopiero od dziś(14.10.09)więc zasięgam porad. Dzięki za podpowiedź

 

---------- Post added at 21:47 ---------- Previous post was at 21:36 ----------

 

A gdzie znajdują się te przekaźniki 267 lub 264.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za bezpiecznikami. Wsadź tam OKO - to zobaczysz :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Problem mam dopiero od dziś(14.10.09)więc zasięgam porad. Dzięki za podpowiedź

 

---------- Post added at 21:47 ---------- Previous post was at 21:36 ----------

 

A gdzie znajdują się te przekaźniki 267 lub 264.

 

Czytaj uważnie przecież Danek75 Ci napisał gdzie pod osłoną za kolumną kierowniczą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie żaden bezpiecznik ani przekaźnik,tylko powodem tego jest temp.powietrza poniżej +4*C.Chwile temu wróciłem z garażu gdzie temp wynosi +8*C i sprężarka załącza się bez problemu( a dziś na podwórku jest tylko 1 stopień w plusie).

Ale dzięki za informacje panom Danek75 i andrzej0305.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To nie żaden bezpiecznik ani przekaźnik,tylko powodem tego jest temp.powietrza poniżej +4*C.Chwile temu wróciłem z garażu gdzie temp wynosi +8*C i sprężarka załącza się bez problemu( a dziś na podwórku jest tylko 1 stopień w plusie).

Ale dzięki za informacje panom Danek75 i andrzej0305.

A wystarczylo tylko zapoznac sie z instrukcja obslugi auta przed jego uzytkowaniem.

Instr. do sciagniecia z netu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności