Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, a jam tylko jeden stały błąd po podłączeniu pod komputer "brak nastaw początkowych" jest to błąd stały i nie mogę go skasować, czy mogę prosić o pomoc jak to rozwiązać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, a jam tylko jeden stały błąd po podłączeniu pod komputer "brak nastaw początkowych" jest to błąd stały i nie mogę go skasować, czy mogę prosić o pomoc jak to rozwiązać?
poczytaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=10482

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki, za odpowiedź ale podczas próby programowania climatronic wyskakuję błąd połączenia i rozłącza się z komputerem, czy to może być uszkodzony panel sterowania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możecie sprawdzić jak to u Was wygląda w sprawie postu 1017??

Edytowane przez igor0111

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Możecie sprawdzić jak to u Was wygląda w sprawie postu 1017??

Może to wina opornicy wentylatora - ta co jest za schowkiem :fajny

Obrotów nie sprawdzę po deszcz pada i za bardzo nie chce mi się z chaty wyłazić na parking :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

spoko- to tak przy okazji, bo jeśli wszyscy tak mają (choć mi się nie chce wierzyć) to nie warto mi grzebać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy u Was jest tak samo?
Nie sprawdzalem na kanale, ale po sluchu twierdze ze miedzy kazdym biegiem slysze roznice w predkosci i sile nawiewu.

 

Czy w przypadku nawiewu na szybe u was tez slabiej wieje na lewa strone?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy w przypadku nawiewu na szybe u was tez slabiej wieje na lewa strone?

Ale z której kratki? Z podszybia czy bocznej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie wieje z równą mocą.

Jedynie jak zmieniam temperaturę, to słyszę jak łopatki się przestawiają i tak jakby mocniej przez chwilę wiało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi czasem w ECON wentylator sam bucha szybciej.

Edytowane przez Poochini

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale z której kratki? Z podszybia czy bocznej?
POdszybia.

Ostatnio sprawdzilem nawiew w Audi A6C5 i dawalo mocniej z kratek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie tak jakby na stronę kierowcy idzie z tej kratki więcej powietrza. Można to zauważyć, gdy szyba od wewnątrz zaparuje i widac z której strony jak znika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie tak jakby na stronę kierowcy idzie z tej kratki więcej powietrza. Można to zauważyć, gdy szyba od wewnątrz zaparuje i widac z której strony jak znika.
to chyba tak powinno być bo u mnie jest tak samo, w końcu kierowca musi lepiej widzieć lewą stronę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegow moze ktos podpowie lub poradzi wymieniłem pompe klimy wymienilem filterek swize nabita i niechlodzi tak jak powinna bledow niema . MAM pytanie czy to moze byc wina chlodniczki czy czujnik ktorys siedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

Dwa dni temu byłem nabić i zdezynfekować ultradźwiękami klimatyzacje u Bańki w Będzinie. Stwierdził, że poza nie wł sie czasem wentylatorem klimatyzacji, wszystko jest OK, szczelne i działa. Z resztą od kupna auta wszystko z klimą było OK. Dziś natomiast dziwna sprawa, jadę na wł klimatyzacji (nie auto) i nagle na światłach buchnęło coś z środkowych nawiewów. Poczułem zapach jak klima nie jest odgrzybiona. Podczas jazdy czasem bucha szybciej z nawiewów a czasem nie. Błędy to:

318

25B

4FA

4F7

dzieki i proszę o odp, bo nie wiem czy używać klimy :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4FA

4FA Mechanizm/silnik nastaw klapy nawiewu powietrza – V71 (awaria siln/zablokowany

 

4F7

Mechanizm/silnik nastaw klapy temperatury – V68 (awaria siln/zablokowany)

 

318

Z forum: "bład 318 czyli otwarty zawor upustu czynnika chlodzacego"

 

25B

25b - siłownik klapy V85 w przestrzeni na nogi lub odmrażania

 

Wszystkie błędy opisane są wnikliwie na forum:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, wiem, czytałem je :) Często bawie się obiegiem zamkniętym i klapami nogi / szyba, ciekawe czy pomoże :)

Wracając, zastanawia mnie to coś co wyleciało z kratek na postoju. Czytałem że może jest zapchany odpływ wody z klimatyzacji. A błąd 318 może występować na nabiciu klimy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich jestem po testach klimatyzacji i niestety pojawiły się błędy takie jak :

 

25b 02

4F7 02

4F8 02

4FA 02

 

Prosił bym o info co to za błędy i czy jest droga naprawa . A ja dalej zabieram się za czytanie o tym . Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich jestem po testach klimatyzacji i niestety pojawiły się błędy takie jak :

 

25b 02

4F7 02

4F8 02

4FA 02

 

Prosił bym o info co to za błędy i czy jest droga naprawa . A ja dalej zabieram się za czytanie o tym . Pozdrawiam

Opcja szukaj !!!

kolego, na trzy z nich masz odpowiedź dwa posty wyżej, te błędy są tak popularne, że wystarczy jak w szukajkę wpiszesz te symbole, to będziesz zawalony postami na ich temat.

4F8 - Mechanizm/silnik nastaw klapy głównej powietrza – V70 (awaria siln/zablokowany)

Przy tych wszystkich błędach spróbował bym przywrócenia ustawień fabrycznych < vag.

skasuj wszystko i sprawdź po jakimś czasie ponownie, lub zrób test i wtedy sprawdź.

pozdrawiam

Edytowane przez makeć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jeżeli podczas włączenia klimy nie pracuje wiatrak, mimo że bezpieczniki są ok i pukanie po silniczku go nie rusza, oznacza że jest do wymiany czy można poszukać błędu jeszcze gdzieś indziej? Autodiagnostyka klimy nie wykazała błędów -kod 444 02.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności