Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

ale mi wieje dosc mocno ze musze zamykac wloty powietrza acz kolwiek niejezdze na wylaczonej klimie dosc czesto ale sie zdaza , a teraz robi sie ciepło iiii jak bede jezdził na klimie to bedzie wpadac mi do srodka zimne powietrze z klimy i cieplejsze z zewnatrz przeciez tak byc niemoze ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może masz gdzieś rozszczelnione rury doprowadzajace powietrze do kratek. A jak dasz na "jedynkę" to też mocno wieje? A może kokpit łapie ci powietrze z grodzi silnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak daje na jedynke to wieje słabiej tak jak na jedynce a jak mam wlaczona klime i wlanczam obieg zamkniety i wtedy wylanczam wszystko to jest ok niewieje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No bo przy obiegu zamkniętym, klapka blokuje wlot powietrza od strony filtra. Więc wszystko jest w porządku.

Będziesz jechał 60 km/h z wyłączonym wentylaotrem i będzie wiało przypuśćmy, że JAKO TAKO. Natomiast jak będziesz leciał ze 140 to wiadomo, że wtedy perukę ze łba zdmuchnie bo jest większa ilość powietrza łapana w krótszym czasie :D

A wentylator jest właśnie po to, by również stabilizować przepływ niezależnie od predkości.

 

A tak w ogóle to nie rozumiem ludzi, co mają panel klimy na OFF. Oszczędzasz AKU czy co? Bo nie czaję. Czy może na paliwie oszczędasz? Bo wiadomo, że klima powoduje większe spalanie, ale przecież wciskasz ECON i nawiewy działają wtedy w normalnym trybie - dla przykładu - jak w polonezie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witaj na samym poczatku napisałem ze pierwszy raz zdazyło mi sie wyłaczyc klimie off a ty juz tu szukasz dziury w całym poczytaj co pisze albo naucz sie czytac !!! chodzi o to ze jak bede jezdził na klimie bo po to ja chyba teraz nabijałem i odgrzybiałem zeby mi słuzyła a nie była wyłaczona to bedzie mi wlatywac schlodzone powietrze i powietrze cieplejsze z zewnatrz ? wiec klima bedzie chlodzic slabiej tak to rozumiem czyz nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ty juz tu szukasz dziury w całym poczytaj co pisze albo naucz sie czytac !!!

Dobra, dooooobra - nie pyskuj :D

 

Nic ci słabiej nie będzie chłodzić. Klima będzie utrzymywać zadaną temperaturę, nawet jeśli z zewnątrz będzie napływac ciepłe powietrze. Wtedy tylko będzie ci dmuchać z większą siłą w celu szybkiego osiągniecia ustawionej wartości. Zauwaz jak to jest na poczatku, po odpaleniu auta. Wieje mocno , by jak najszybciej schłodzic wnętrze a potem siłą nadmuchu maleje. Co nie? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie, czy klimatronik nalezy wyłączać przed zgaszeniem silnika? tak jak to sie powinno robic w przypadku klimatyzacji? jak nie wyłącze to bardzo słychac przelewanie sie czynnika chłodzącego. To normalne? Bo jeśli przed zgaszeniem silnika wyłacze klimatyzacje na OFF nie słychac tego szumu.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy klimatronik nalezy wyłączać przed zgaszeniem silnika?

To jest zachowanie to idealne rozwiazanie, ale w praktyce czasami trudne.

jak nie wyłącze to bardzo słychac przelewanie sie czynnika chłodzącego.

To prawda, czynnik hałasuje, nie ma powodu do obaw.

Bo jeśli przed zgaszeniem silnika wyłacze klimatyzacje na OFF nie słychac tego szumu.

Tak, bo czynnik już nie krąży w układzie w takim tempie jak bezpośrednio po zgaszeniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

addasko, wieje bo masz jak większość z właścicieli klimatronika problem z jednym z silniczków sterujących klapami :fajny w twoim przypadku chyba jest to V71 od klapy ograniczenia powietrza ta sama co w obiegu zamkniętym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szklana ale na obiegu zamknietym jak wyłanczam klime to jest ok niewieje wiec to chyba nie ten silniczek a zaczeło sie tak dziac po wymianie filtra przeciwpylkowego i odgrzybieniu klimy !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na bank to ten, mam to samo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki sliczne trza bedzie go wymienic czy da sie go zrobic ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze podłącz Vag-a i sprawdź czy faktycznie chodzi o ten silniczek, koszt nowego ok.450 zł, na forum jest temat o wymianie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie tego typu. Nabiłem klime oststnio i wszystko chodzi jak należy z takim wyjątkiem że gdy włącza sie spręzarka słychac dziwne dzwięki (jak by świerszcze siedziały pod maską:P) czy wystarczy napiąć bardziej pasek??

mechanik rzucił okiem i mówi że jest troszke luźny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gdy włącza sie spręzarka słychac dziwne dzwięki (jak by świerszcze siedziały pod maską) czy wystarczy napiąć bardziej pasek??

Może to być:

1. zużyty znacznie pasek,

2. źle napięty pasek,

3. któreś z łożysk sprężarki,

4. sprzęgiełko sprężarki,

5. zużyte koło pasowe na wale.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z góry dzieki. Pojade i napniemy pasek wtedy zobaczymy . pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! U mnie po diagnozie climatronica wyskakuje błąd 256 i po prawej stronie 02. To na pewno 256 a nie 25b , wydaje mi się że odróżniam 6 od b ;-) Jedyne co znalazłem na forum po dłuuugich poszukiwaniach o błędzie 256 to że to niby jest to USTERKA HYDRAULICZNA/MECHANICZNA. Dziwi mnie to bo moja klima działa bez zarzutów, sprężarka załącza się normalnie, chłodzi super i nawiewa z wszystkich nawiewów jak powinno. Poradźcie co może być przyczyną wyskakiwania tego błędu. Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie dotyczace climatronica. Od pewnego czasu temperatura otoczenia zaczyna przeklamywac, pokazuje w te "sloneczne" dni temperatury minusowe i inne cuda. Okazalo sie ze prawdopodobnie jest do wymiany czujnik pod filtrem kabinowym. Dzisiaj kupilem kabel, podlaczylem i uzyskalem blad 1206 Sygnał wyłączenia zapłonu - blad sporadyczny. Byc moze jeszcze nie do konca potrafie obslugiwac ten program, ale zadnych innych bledow nie pokazuje. Moze mi ktos powiedziec czy jedno z drugim ma cos wspolnego czy moze po tym bledzie da sie stwierdzic jedna usterke ? Z gory dziekuje. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik temperatury zewnętrznej ci pada. Lub jest coś z wtyczką od niego lub też przewodami.

A tamten błąd zapłonu nie ma z tym nic wspólnego.

 

ps: A czy nie dostałeś na to odpowiedzi parę dni wcześniej? :dupablada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czujnik temperatury zewnętrznej ci pada. Lub jest coś z wtyczką od niego lub też przewodami.

A tamten błąd zapłonu nie ma z tym nic wspólnego.

 

ps: A czy nie dostałeś na to odpowiedzi parę dni wcześniej? :dupablada

Dostalem dostalem, tylko nie do konca wiedzialem za ktory czujnik sie zabrac, poniewaz pisales ze to ten przed chlodnica a Tony skierowal mnie na posty w ktorych bylo napisane o tym pod kabinowka, wczoraj sprawdzilem Vagiem i zero sladu po tym czujniku tylko inny blad, ktory niestety nie wiem co oznacza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności