Mzajac Zgłoś #1281 Napisano 26 Maja 2013 Panowie .....tera lepszy problem... Mianowicie wszystkie kody skasowane....a ciepło dalej nie leci... Pomóżcie wiedza na te dziwne zjawisko. Ps.temperatura utrzymuje sie jak powinna,wiatrakami sie nie wlancza,nawet jak mu troche dam po gazie wiec termostat chyba wporzadku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael85 Zgłoś #1282 Napisano 3 Czerwca 2013 Panowie a co oznacza błąd FFF 00, było to wcześniej poruszane, jednak zostało bez odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość apokalipsmen Zgłoś #1283 Napisano 20 Czerwca 2013 witam .posiadam passata z roku 1999 110km problem jest taki otoz na klimatroniku caly czas wyswietla mi sie tem minusowa nawet do -35 a bylem dzis na warsztacie i naladowalem klime i nic dmucha tylko jakim delikatnym cieplem. czytalem teraz o tych kodach zrobilem to i wyskoczylo 444 02 czyli chyba ok ale tez zauwazylem ze po zmianie z ekon na auto nic sie nie dzieje a pamietam ze jak sie to przelaczalo to czulem ze cos sie wlacza . hm pytanie jest takie czy to ze mam tak niska temp na panelu ma cos wspolnego ze klima nie dziala. prosze o pomoc dziekuje i pozdrawam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
specjal1990 Zgłoś #1284 Napisano 21 Czerwca 2013 Witam.Po diagnozie climatronica wyskoczył błąd 4f7 czyli silniczek v68. Z tego co zrozumialem to jeśli jest on niesprawny ustawia sie tylko w skrajnych pozycjach?Problemem u mnie jest to ze clima mi chlodzi okolo minuty a potem daje ciepłym powietrzem. Gdy ja na chwile wylacze to potem znowu okolo minuty i ciepłe itd. Czy moze byc to spowodowane tym silniczkem? Czynnik jest i uklad szczelny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek1987cinek Zgłoś #1285 Napisano 9 Lipca 2013 Witam. A ja mam pytanie dla wyjadaczy. Czy jeżeli włączam nawiew na szybę to czy w tym momencie powinien ruszać wentylator od klimy ?? Bo u mnie słychać obciążenie na silniku jak przy włączonej klimie. Pogubiłem się. Podpowie ktoś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mates514 Zgłoś #1286 Napisano 9 Lipca 2013 jeżeli włączasz nawiew na szybę to załącza się tzw. manualna klima i strumień skierowany na przednią szybę. W miejscu gdzie zwykle wyświetla się napis auto/econ nie ma nic. Jeżeli chcesz aby był nawiew na szybę bez climy to trzeba nacisnąć jeszcze Econ. Wtedy będzie napis econ oraz ikonka informująca o nawiewie na przednia szybę. Mam nadzieję że wyraziłem się jasno:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek1987cinek Zgłoś #1287 Napisano 10 Lipca 2013 jeżeli włączasz nawiew na szybę to załącza się tzw. manualna klima i strumień skierowany na przednią szybę. W miejscu gdzie zwykle wyświetla się napis auto/econ nie ma nic. Jeżeli chcesz aby był nawiew na szybę bez climy to trzeba nacisnąć jeszcze Econ. Wtedy będzie napis econ oraz ikonka informująca o nawiewie na przednia szybę.Mam nadzieję że wyraziłem się jasno:) Bardzo jasno. Zobaczę jak to działa. Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adiiee76 Zgłoś #1288 Napisano 13 Lipca 2013 witam mam taki problem z klimą i ogrzewaniem wymieniłem chłodnice wody i nie mam teraz ogrzewania podejrzewam że mam zablokowane klapki, bo jak robiłem diagnostykę klimy to wyszły mi trzy błędy, a mianowicie 1 - 4F7 2- 4FA 3- 25b pierwsze dwa znam ale ten 3 to nigdzie nie znalazłem i nie wiem co jest. pomóżcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #1289 Napisano 14 Lipca 2013 pierwsze dwa znam ale ten 3 to nigdzie nie znalazłemWystarczy wpisać w pole "Przeszukaj to forum" , a tematów co niemiara. Specjalnie dla Ciebie : http://forum.vw-passat.pl/threads/10840-blad-25b-4f7-4f8-4fa-climatronika?p=113489&viewfull=1#post113489 http://forum.vw-passat.pl/threads/74130-Klimatronik-naprawa-silnika-klapy-regulacji-temperatury-blad-4F7-silownik-V68?p=1398375&viewfull=1#post1398375 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adiiee76 Zgłoś #1290 Napisano 14 Lipca 2013 Wystarczy wpisać w pole "Przeszukaj to forum" , a tematów co niemiara.Specjalnie dla Ciebie : http://forum.vw-passat.pl/threads/10...l=1#post113489 http://forum.vw-passat.pl/threads/74...=1#post1398375 dzięki "tomnik" : ten pierwszy link czytałem tego drugiego nie jeszcze dzięki za wstawke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominikddz Zgłoś #1291 Napisano 16 Lipca 2013 (edytowane) Witam, To mój pierwszy post, mam nadzieję, że rozwieję czyjeś wątpliwości. Po zakupie klima nie chłodziła, ale załączał się kompresor, nie było błędów (a napewno nie wyświetlał wszystkich segmentów mrugając po włączeniu zapłonu). Nie robiłem wtedy samodiagnostyki climatronica. Po wymianie rozrządu pojawiły się 2 błędy: 4f7 i 318. Kompresor się nie włączał, a dodatkowo po włączeniu zapłonu wyświetlacz climatronica migał wyświetlając wszyskie segmenty. Po samodiagnostyce wyświetlił błędy, o których napisałem. Po nabiciu klimy zniknęły 2 błędy (nawet nie trzeba było ich kasować). Wniosek: Powodem błędów były zerowy/niski stan czynnika chłodzącego i wypięta wtyczka czujnika wysokiego ciśnienia (mechanik prawdopodobnie zapomniał podłączyć czujnik po założeniu zderzaka po wymianie rozrządu). Takie wnioski Pozdrawiam Edytowane 16 Lipca 2013 przez dominikddz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Andrewee Zgłoś #1292 Napisano 21 Lipca 2013 Witam, przy włączeniu klimatronika wyświetla się taki kod: 8880E 880E BO. Co to może oznaczać? Po napełnieniu klimatyzacji przestała działać po jednym dniu. Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hurricanes Zgłoś #1293 Napisano 22 Lipca 2013 Dzień dobry posiadam passata b5 fl z 2001 roku, jakis czas temu wysiadł mi panel klimatronica ( zgasł i już się nie "podniósł") kupiłem drugi i niestety od wersji angielskiej (czytałem o przekładaniu pinów w kostkach silników i potencjometrów). Po diagnozie ( obieg wewnętrzny + ECON) wyszło mi na chwile obecną: 25b tu doszukałem się że to dot. V85, 31d 4f7 tu V68 4f8 tu jakiś błąd siłownika klapy centralnej 4fA tu V71 538 513 Po kasacji (ECON) nie znikają, czyli błędy nadal są. Pytanie czy dlatego te błędy występują gdyż mam angielski panel klimatronica? Czy muszę przepinać te w/w kabelki w kostkach? Czy to spowoduje kasację błędów? Czy może lepiej podpiąć się VAGiem? (muszę poszukać magika, ale chcę się upewnić). Panel nie działa mi w tej chwili jak należy. Stary panel funkcjonował wyśmienicie, póki jak wspominałem nie zgasł całkowicie. Dodam może jeszcze iż w drugiej diagnozie („...By wejść do trybu serwisowego należy równocześnie nacisnąć [ECON] + [Temperatura -] + [Nawiew -]. Poprzez naciśnięcie guzika [ECON] powracamy do trybu normalnego...”) wyskoczyły dane: 00 Suma, 0=maksymalne chłodzenie, 255=maksymalne grzanie 59 01 45 st. C 02 Średni index naświetlenia słonecznego 15 03 Aktualny index naświetlenia słonecznego w mW/cm2 0 04 Średnia temperatura wg. czujnika w zderzaku -4,2 st. C 05 Aktualna temperatura wg. czujnika w zderzaku -2,0 st. C 06 Temperatura w komorze powietrza zasysanego 44,0 st. C 07 Temperatura nawiewu obszar nóg 47,0 st. C 08 Temperatura nawiewu środek 41,4st. C 09 0 10 2 11 Temperatura V68 0=maks.ciepło, 255=maks.zimno 255 12 Praca nawiewu centralnego V70, 0=nogi/odmrażanie szyby, 255=środek 235 13 Obieg powietrza, 0=zamknięty, 255=otwarty 255 14 Praca nawiewu nogi/odmrażanie szyby V85, 0=naw na przednią szybę,255=naw na nogi 255 15 Czas pracy silnika od uruchomienia 0 16 Prędkość w km/h 0 17 -50 18 0 19 Przyczyna wył. kompresora klim, 0=brak, 5=zbyt nis. obroty, 6=ECON, 7=OFF 8 20 0 21 ? Zaczyna się od 0 0 22 -77 23 41,7st. C 24 85 st. C 25 Ustawienie V68 w pozycji ciepło 41 26 38 27 Ustawienie V68 w pozycji zimno 218 31 Ustawienie V71 w pozycji zamknięty obieg powietrza 25 33 Ustawienie V71 w pozycji otwarty obieg powietrza 230 34 Ustawienie V85 w pozycji nawiewu na szybę. 38 36 Ustawienie V85 w pozycji nawiewu na nogi 218 37 Czas postoju w minutach (zapłon wył.) od 0 do 240 minut 255 39 Czas od włączenia zapłonu w cyklach 4-sekundowych --- Pogrubione to moje odczytane wyniki, dziękuję za uwagę i pozdrawiam. ps. mam problem z czujnikiem temp. zewnętrznej, co widać po powyższym, ale z tym sobie poradzę ( tak mi się wydaje) to element rezystancyjny więc zapewne gdzieś jest słaby styk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
helmooth Zgłoś #1294 Napisano 17 Sierpnia 2013 Panowie (a może i Panie), czy któryś potrafi rozgryźć co się dzieje z moją klimą? Problem polega na tym że tempertura powietrza na wylocie środkowym (wg. wskazań CLIMATRONIC) podczas jazdy np. ze stałą prędkością 80 km/h stabilizuje się na ok. 13 stopni, po zatrzymaniu samochodu kiedy samochód chodzi na wolnych obrotach temperatura spada i stabilizuje się na ok. 10 stopni. Całość na ustawieniu LOW i bez zmiany innych parametrów (dmuchawy, nastawień temperatury, nasłonecznienia, wylotów). Autodiagnoza wskazuje jedyny błąd 4f6, ale dmuchawa chodzi poprawnie i nie zmienia prędkości. Przecież zmiana temperatury jeśli już następuje to powinna być zgoła odwrotna, czyli podczas postoju powinna rosnąć a nie spadać? Przepłukałem z zewnątrz myjką ciśnieniową chłodnicę klimatyzacji - bez zmian, dalej jadąc chłodzi mniej niż na postoju. Ten absurd występuje również mierząc temepraturę na wylocie na nogi. O co kaman? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
H4cker Zgłoś #1295 Napisano 5 Września 2013 Hej, Mam mały problem i pytanko. W passacie są dwa wyświetlacze temperatury zewnętrznej na kokpicie oraz wewnętrznej na klimatroniku. Czy to możliwe że są takie same? Po diagnostyce czyta mi takie bledy 4F7 4F8 4FA 53D. Pierwsze trzy to silniczki a ten trzeci? Po skasowaniu błędów i ponownym teście zostaja tylko silniczki. Wracając do temperatury wewnetrzej która znajduję sie w panelu z tego co wyczytałem. Czy da się wymienić tylko ten czujnik temperatury? Czy trzeba cały panel? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #1296 Napisano 5 Września 2013 U mnie V68 się zawiesza. Muszę wejść w tryb odczytania błedów, skasowac go i wtedy climatronic zaczyna chłodzić na jak szalony. Przeczyszcze potencjometr jak wróce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek Zgłoś #1297 Napisano 5 Września 2013 Na klimatroniku nie wyświetla Ci temp. wewnętrznej a temperaturę zadaną na jaką klimatyzacja ma schłodzić lub ogrzać np. 21 stopni i temperaturę zewnętrzną. Jeżeli masz full FIS to na wyświetlaczu będziesz też miał temp. zewnętrzną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
H4cker Zgłoś #1298 Napisano 5 Września 2013 (edytowane) Po prawej jest jaka temperatura ma dmuchać a po lewej temperaturA kabiny czytałem w książce. Przepraszam masz racje a te kratki w panelu do czego są? Edytowane 5 Września 2013 przez H4cker Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość passat_avb Zgłoś #1299 Napisano 5 Września 2013 Po prawej jest jaka temperatura ma dmuchać a po lewej temperaturA kabiny czytałem w książce. Przepraszam masz racje a te kratki w panelu do czego są? tam ponoć są czujniki co mierzą temperaturę w kabinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
H4cker Zgłoś #1300 Napisano 5 Września 2013 A jeśli chodzi o te kody błędu to są trzy różne silniczki? I co są one do wymiany czy jak? Jeżeli tak orientujecie się jaka cena z wymiana? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach