darek0808 Zgłoś #1 Napisano 3 Listopada 2009 Witam, prosze o analize ponizszych logów dziekuje LOG-01-000-001-003 08-Meas. Blocks.txt LOG-01-000-001-003 dynamiczne.txt LOG-01-000-xxx-xxx Basic Settings - 04.txt LOG-01-003-xxx-xxx Basic Settings - 04.txt LOG-01-004-007-013 08-Meas. Blocks.txt LOG-01-004-008-010 dynamiczne.txt LOG-01-011-xxx-xxx Basic Settings - 04.txt LOG-01-014-018-023 08-Meas. Blocks.txt LOG-01-011-xxx-xxx dynamiczne.txt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #2 Napisano 3 Listopada 2009 Zrób je porządnie według instrukcji z forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0808 Zgłoś #3 Napisano 3 Listopada 2009 teraz powinno byc ok LOG-01-000-001-003 dynamiczne.xls LOG-01-000-001-003 statyczne.xls LOG-01-000-xxx-xxx statyczne grupa 04.xls LOG-01-003-xxx-xxx statyczne grupa 04.xls LOG-01-004-007-013 statyczne.xls LOG-01-004-008-010 dynamiczne.xls LOG-01-011-xxx-xxx dynamiczne.xls LOG-01-011-xxx-xxx statyczne grupa 04.xls LOG-01-014-018-023 statyczne.xls Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #4 Napisano 3 Listopada 2009 Wtryski leją idealnie. Ale synchronizacja rozrządu mogłaby być dużoooo lepsza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0808 Zgłoś #5 Napisano 3 Listopada 2009 dzieki! poczytałem troche i juz wiem jak to ustawic z tym ze niektore osoby piszą ze ustawienie na 0 nie zawsze poprawia prace silnika - jak to jest naprawde??? jesli mozesz napisz jeszcze jak tam turbinka??? ---------- Post added at 19:52 ---------- Previous post was at 19:31 ---------- mam jescze pytanie jak sprawdzic swiece zarowe? ponizej raport błędów - nie ma w nim błedów swiec, a rano jak jest zimno silnik szarpie przez kilka sekund i dymi na niebiesko VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 GQ Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1524 Coding: 00002 Shop #: WSC 05314 WVWZZZ3BZ2E380327 VWZ7Z0A4810596 1 Fault Found: 18263 - Powertrain Data Bus: Software Version Monitoring P1855 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 614 517 G Component: ABS/ESP front 1728 Coding: 04255 Shop #: WSC 05311 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 3B1 907 044 H Component: CLIMATRONIC B5GP 0008 Coding: 17000 Shop #: WSC 05311 4 Faults Found: 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 35-10 - - - Intermittent 01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 35-10 - - - Intermittent 01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70) 35-10 - - - Intermittent 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 35-10 - - - Intermittent Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 920 847 E Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V07 Coding: 21115 Shop #: WSC 00000 WVWZZZ3BZ2E380327 VWZ7Z0A4810596 2 Faults Found: 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00476 - Control Module for Fuel Pump (J538) 49-00 - No Communications Address 19 ------------------------------------------------------- Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00006 Shop #: WSC 05314 2 Faults Found: 00476 - Control Module for Fuel Pump (J538) 49-00 - No Communications 00463 - Control Module for Digital Sound Package (J525) 49-00 - No Communications Address 37 ------------------------------------------------------- Controller: 1J0 919 887 A Component: Navigation BNO 0106 Coding: 00000 Shop #: WSC 43010 No fault code found. Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 959 799 B Component: 6Y Komfortgerát HLO 0003 Coding: 00258 Shop #: WSC 05311 No fault code found. Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 1J0 035 152 G Component: Radio BNO 0106 Coding: 05405 Shop #: WSC 43010 No fault code found. End ------------------------------------------------------- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pvd Zgłoś #6 Napisano 3 Listopada 2009 (edytowane) Czujnik temperatury do sprawdzenia(kable,złączki) jak wszystko ok to do wymiany Edytowane 3 Listopada 2009 przez pvd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0808 Zgłoś #7 Napisano 7 Listopada 2009 dzieki wszystkim za pomoc najpierw wymieniłem termostat i okazało sie ze silnik trzyma temperature 90 stopni celsjusza:) teraz pytanie czy wymienac czujnik temperatury skoro na desce rozdzielczej tez pokazuje 90 stopni, a po wykasoaniu błedu czujnika nie pojawia sie on ponownie? rozrząd ustawiłem na 0 ale nie widzę jakies zmiany w sposobie i kulturze pracy silnika - byc moze zobacze na spalaniu:) Proszę jeszcze o analize pracy turbinki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pvd Zgłoś #8 Napisano 7 Listopada 2009 (edytowane) Na blacie bedzie ci pokazywac temp 90 stopni nawet jak spadnie do 80, tak samo jak chwilowo wzrosnie do 100 stopni to Ci nie pokaże. Temp sprawdz vagiem jezeli bedzie mniejsza od 87 to wtedy tez termostat. A turbinka chodzi nieźle, ale czasami przegoń go troszkę to się trochę odkurzy. Edytowane 7 Listopada 2009 przez pvd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0808 Zgłoś #9 Napisano 7 Listopada 2009 własnie termostat wymieniałem, czujki nie wymieniałem sprawdzałem na Vagu - 90 stopni - w poprzednim poście zapomniałem dodać skasowałem błędy czujnika i teraz niby jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0808 Zgłoś #10 Napisano 28 Sierpnia 2012 (edytowane) Witam, niestety turbo w moim passacie przestało działać prawidłowo. Zaczęło się od tego, że pewnego ranka w chorwacji turbo przestało się załączać. Zrobiłem tak okolo 100km i zacząłem szukać przyczyny w przytartych wężykach. Okazało się że wężyki są OK ale rurka fi 4mm prowadząca do zaworu n75 jest przetarta. Po zaklejeniu rurki turbo zastartowało 1 raz, po czym znów przestało działać. Generalnie wygląda to tak, że rano jak zapale samochód po pierwszym mocnym wciśnięcu gazu trubo startuje od około 2000 obrotów, a po 2 i 3 wciśnieciu pedału gazu turbo wstaje gdzieś przy obrotach około3000-6500 po czym jak się samochód nagrzeje to przestaje się załączać. Nie uprawiam PSJ i turbo po drodze na chorwację zostało kilka razy bardzo dobrze przeczyszczone:D Dodam jeszcze, że sprawdziłem sztangę i wg mnie działa prawidłowo - tzn. wysuwa się około 1,2-1,7 cm (po podpięciu wężyka bezpośrednio do układu podciśnienia) i nie zacina się. Czasem jak turbo się załączy (zdarza sie czasami że turbo wstaje nawet przy wysokiej temperaturze - z reguły jest to 3000-3500 obrotów) następuje odcięcie przez komputer (ale nie zawsze). Niestety po ponownym odpaleniu turbo nie wstaje ponownie. Poniżej wklejam logi i daję dodatkowo błąd silnika: Bardzo proszę o analizę i jakieś sugestie co do przyczyn usterki. Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.LBL Controller: 038 906 019 GQ Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1524 Coding: 00002 Shop #: WSC 05314 WVWZZZ3BZ2E380327 VWZ7Z0A4810596 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Dynamiczne: Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/darek0808_95647.html Grupy: 004,008,010,004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/darek0808_95648.html Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/darek0808_95649.html Statyczne 04 Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/darek0808_95652.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/darek0808_95653.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/darek0808_95654.html Statyczne 08 Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/darek0808_95655.html Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/darek0808_95656.html Grupy: 014,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/darek0808_95657.html pozdrawiam d AKTUALNY PRZEBIEG 250000km Edytowane 28 Sierpnia 2012 przez darek0808 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Biszczan Zgłoś #11 Napisano 29 Sierpnia 2012 Wrzuć 011 BS, ale obstawiam N75 lub czujnik ciśnienia doładowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0808 Zgłoś #12 Napisano 29 Sierpnia 2012 tak to wygląda na zimnym silniku (obserwowałem sztange przy logowaniu i wysuwała sie góra - dół około 1,5 cm) Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/darek0808_95726.html jeśli trzeba koniecznie to dzisi wieczorem zrobie na cieplym (tempratura 73 stopnie bo chyba mam termostat walnięty) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Biszczan Zgłoś #13 Napisano 29 Sierpnia 2012 Termostat do wymiany na pewno, nie śledzę na bieżąco postów dot. analizy logów, ale dla pewności zrób statyczny 010 i 011, wtedy będzie jasne:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #14 Napisano 29 Sierpnia 2012 Czujnik ciśnienia doładowania masz uwalony, w logu 011BS niewiarygodne ciśnienia i cały czas na stałym poziomie. Na początek sprawdź wtyczkę od tego czujnika i kabelki przy niej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0808 Zgłoś #15 Napisano 29 Sierpnia 2012 na poczatek logi Grupy: 010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/darek0808_95764.html Sprawdziłem wtyczkę czujnika i wszystko jest OK Po przemyciu tego czujnika benzyną ekstrakcyjną raz włączyła się turbina a później standard:( Jesteście pewni że to ten czujnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #16 Napisano 29 Sierpnia 2012 No chyba, że gdzies kabloteka po drodze. Bez podstawienia nie dowiesz się. Może znajdziesz kogoś od kogo na chwilę pożyczysz czujnik. Wymiana banalnie prosta a sam czujnik masz jak na dłoni po zdjęciu plastikowej górnej osłony silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0808 Zgłoś #17 Napisano 29 Sierpnia 2012 kable raczej OK jechałem teraz pare km i po przeczyszczeniu tego czujnika jest tak jakby lepiej, tzn. turbo raz załączyło się tak jak dawniej od niskich obrotów i równo ciągnęło do samego końca.... kolejne wciśnięia gazu i znów to samo.... rozumiem, że logi wskazują 100% na uszkodzenie tego czujnika lub jego wiązki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #18 Napisano 29 Sierpnia 2012 (edytowane) No tak. Osobiście stawiam na czujnik, ale kupujesz na własne ryzyko. Identyczna sytuacja jak u Ciebie, zobacz i porównaj sobie logi 011BS.-http://forum.vw-passat.pl/threads/108509-Brak-mocy-tryb-awaryjny-B5-FL-1-9-TDI Edytowane 29 Sierpnia 2012 przez indyczes Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0808 Zgłoś #19 Napisano 29 Sierpnia 2012 spoko jakby coś to będę Cię szukał i poproszę o zwrot kasy:) to jest forum a nie serwis:)) ---------- Dodano o 21:34 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:32 ---------- moje odczucia to również ten czujnik - tak jak psiałem po przeczyszczeniu dwa razy turbo wstało normalnie a to coś znaczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #20 Napisano 2 Września 2012 czujnik do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach