Kuman Zgłoś #21 Napisano 4 Listopada 2009 TDI jest dla dziadków Wracając do tematu, jeśli swapować na TDI to jak najmłodsze i oczywiście już PD (może BLT?). Myślę, że sam swap wyszedłby w granicach 6 tys jeśli ma się odrobinę wiedzy. Nie wiem czy się orientujecie ale zrobienie AFN-a czy innej pompy na 200km/400nm to już koszt rzędu 6 tys jeśli robi się solidnie i to jeśli robi się samemu. w 95% 200 KM jest do osiągnięcia - pytanie tylko jakim kosztem... P.S Co do VR6 vs. TDI - moje TDI zjada sobie AAA na śniadanie, niestety tyle z radochy bo kopci, klekocze i nie robi ba ba ba ba ba jak to szymoneck mówi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #22 Napisano 4 Listopada 2009 heh to poki temat jeszcze nie zamknięty to ja jako UZYTKOWNIK silnika diesla. mowie to swiadomie i na trzezwo ze niestety ale silniki benzynowe sa lepsze (nie mowie o silnikach w stylu 1.3, 1.4 ale np. 1.8T ale od audi s3 albo od seata cupry bo tamte jadą a te z passatów malo ktory trzyma te 150KM. no i oczywiscie wzystkie VR6 12V, VR6 24V, V6, V8,V12.) diesle sa dla tych co chca oszczedzic na paliwie. dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatb5 Zgłoś #23 Napisano 5 Listopada 2009 Nie mam kompleksów.. Nie chodzi o to ale słuchaj jeśli ktoś zawiera swoje zdanie w tej rozmowie nie wiedząc czym jeździłem i ile jeździłem i sugeruje się tylko wiekiem no to chyba trochę nie na miejscu nie uważasz? A wracając do klekotów, to po prostu mam zdanie jakie mam.. Jeździłem wcześniej bardzo dużo Dieslami i już mi się ich odechciało a przede wszystkim dźwięku R4 w Dieslu, bo od R5 wzwyż to powiedzmy, że już tak nie rażą ucha te motory.. No ale w końcu. KONIEC TEGO OFFTOPA. PEACE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam_ruski Zgłoś #24 Napisano 5 Lipca 2012 Panowie, odświeżę niezłego kotleta, wybaczcie. Wątek jest o tym co chodzi mi po głowie... Pod koniec wakacji (wrzesień) chciałbym zabrać się za jakiś swap z 1Z na coś sensowniejszego bo 90 kucy to za mało. Spalanie idealne 5-6L/100 ale czegoś brakuje. Ponieważ auto ma przejść 2gą młodość, dostałby 2gie serce, a obecne poszłoby do golfa w zastępstwie 1,6TD Najprawdopodobniej Będzie to bite auto w dupe jako dawca z silnikiem ARL 150 KM. Poprawny wybór? Swap liczę w cenie 5Tyś PLN +/- Da radę i jest sensowne to? Silnik 1Z mam w genialnym stanie, Buda swoje lata ma, ale do poprawek jedynie, auto kocham i nie bardzo mam zamiar zmieniać na coś innego bo i po co? Uwielbiam je kropka. Ktoś jakiś projekt robił podobny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #25 Napisano 5 Lipca 2012 Panowie, odświeżę niezłego kotleta, wybaczcie. Wątek jest o tym co chodzi mi po głowie... Pod koniec wakacji (wrzesień) chciałbym zabrać się za jakiś swap z 1Z na coś sensowniejszego bo 90 kucy to za mało. Spalanie idealne 5-6L/100 ale czegoś brakuje. Ponieważ auto ma przejść 2gą młodość, dostałby 2gie serce, a obecne poszłoby do golfa w zastępstwie 1,6TD Najprawdopodobniej Będzie to bite auto w dupe jako dawca z silnikiem ARL 150 KM. Poprawny wybór? Swap liczę w cenie 5Tyś PLN +/- Da radę i jest sensowne to? Silnik 1Z mam w genialnym stanie, Buda swoje lata ma, ale do poprawek jedynie, auto kocham i nie bardzo mam zamiar zmieniać na coś innego bo i po co? Uwielbiam je kropka. Ktoś jakiś projekt robił podobny? tu masz namiastkę: http://forum.vw-passat.pl/threads/118524-Passat-B4-TDI-PD-%28ARL%29-by-Przybor?highlight=arl i coś słabszego ale też dieselek: http://forum.vw-passat.pl/threads/105439-Passacik-b3-Variant-1-9tdi-AJM-Zderzak-Na-Gladko-Nowe-Kolo-Dezent-C-4x9-quot-Foty-str8?highlight=arl reszty sam poszukaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach