szkielu Zgłoś #1 Napisano 27 Października 2009 (edytowane) automat zaczął dziwnie działać po usunięciu wycieku oleju z niego. jak jest silnik jest zimny jest ok. jak się zagrzeje powyżej 70 stopni pojawiają sie następujace objawy: 1.przy włożonym D stacza się do tyłu (nie zawsze) - mam wrażenie jakby pasek był na luzie wtedy - tak po sposobie pracy silnika. 2.w czasie jazdy biegi zmienia na zmianę albo bardzo płynnie albo z ostrym szarpnięciem (wydaje mi się,że szarpnięcie jest przy redukcji biegu ale może mi się tylko wydawać) 3.olej na miarce ma bardzo ostry zapach i ,w porównaniu do oleju silnikowego, jak dla mnie, na palcach zostaje jakaś namiastka filmu olejowego. prawdopodobnie jest to ATF III (3). Mechanik twierdzi,że wymienił konwerter bo poprzedni był uszkodzony i zmienił olej. Po kolejnej reklamacji rozebrał (ponoć) skrzynię. powodem tego zachowania miała być pęknięta sprężyna koszyczka.(???) Pomóżcie proszę bo zdaje się,że mechanik już pomysłów nie ma a ja jestem miesiąc bez paska. Edytowane 27 Października 2009 przez szkielu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #2 Napisano 27 Października 2009 no to masz skrzynie do wymiany, mialem to samo w vr6. jakies uszczelnienie czy cos to jest i za male cisnienie w skrzyni jak olej jest goracy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #3 Napisano 28 Października 2009 Konwerter, czyli sprzęgło. To pewnie zapłaciłeś kupę forsy. Jak ruszał panel sterujący z elektrozaworami, to później trzeba go ustawiać, może też być kłopot z elektrozaworami sterującymi ciśnieniem oleju. Dextron 3 jest rzadszy niż silnikowy. Gdyby był zły, to śmierdziałby spalenizną. A sprawdź skrzynię VAGiem i zobacz co pokaże. Jak nie dasz rady, to w Suchedniowie robią skrzynie biegów, u siebie też mam namiar na warsztat od ASB. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #4 Napisano 28 Października 2009 Mechanik twierdzi,że wymienił konwerter bo poprzedni był uszkodzony i zmienił olej a czy przed wymianą konwertera poza wyciekiem oleju jeżdził dobrze?? jeśli tak to może niepotrzebnie wymieniał konwerter, wystarczyło zmienić uszczelniacz. Drugie to czy konwerter ma dokładnie takie same oznaczenia jak poprzedni? Mógł wstawić inny konwerter i nie pasuje do zespołu elektrozaworów, w jednym typie skrzyni siedziały 3 różne konwertery i zespoły el. Te dwa elementy stanowią komplet i nie wolno tego mieszać skoro mechanik z...ał to niech robi do skutku albo zmień mechanika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielu Zgłoś #5 Napisano 12 Listopada 2009 będzie robił do skutku albo odkupi ode mnie samochód albo zapłaci za naprawę w autoryzowanym serwisie vw (czyli wymianę skrzyni) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xDemon3 Zgłoś #6 Napisano 12 Listopada 2009 mateusz ma racje skrzynia do wymiany tez to mialem, jak masz faktury za naprawe to mechanik zaplaci za serwis, ale jak nic mie masz to nic nie zrobisz, poprostu straciles kase, ja w miesiac wymienilem silnik,odjechalem 3 km od mechanika i silnik zatarty,wkoncu zrobilem kapitalke starego, lacznie stracilem 3600 ale teraz czuje te115kM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach