Skocz do zawartości
Gość Piotrek1122

silnik przerywa na benzynie gdy osiągnie temperature

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Piotrek1122

Witam, mam passata b3 1.8 RP BG na gazie chodzi bez zarzutu, ana benzynie gdy zimny pali. po rozgrzaniu obroty spadają i silnik gaśnie. proszęo pomoc.Z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja raczej mam małe pojęcie, ale kiedyś miałem odwrotnie, tzn na zimnym nie chciał palić a jak zapalił to spadały obroty i gasł, i okazał się walnięty czujnik temp. płynu. Więc może u Ciebie też jest walnięty. A jaką masz instalacje ? sekwencja ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest monowtrysk, więc sekwencję to sobie można w bagażniku wozić ;). Najpierw "zresetuj" komputer benzynowy - odłącz akumulator na pół godziny rano, i odpal zimny silnik na benzynie. Zrób parę kilometrów na benzynie, aż się rozgrzeje. Jeśli nadal gaśnie to podczas pracy silnika na benzynie zdejmij wtyczkę z czujnika temperatury (powinien zmienić obroty) jeśli brak reakcji to możesz sprawdzić wskazania czujnika temp. Na forum są podane wartości rezystancji przy różnej temperaturze. Jeśli czujnik będzie OK, to może być również pompa paliwa. Rozgrzewa się od pracy i nie pompuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ci kolego powiem że miałem kiedyś podobny problerm i okazało się że wina leżała po stronie zapłonu i świec gdy do tego doszedłem sam niemogłem uwierzyć bo autko nie powinno jeździć tak że i na gazie ale prawda jest taka że gdy usunołem usterkę byłem pełen podziwu dla siebie bo nikt niemógł dać sobie z tym problemem a dodam że zapłon ustawiłem na słuch bez żadnych przyżądów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silnik 2.0 2E raz na jakiś czas szarpnie(czasem często) na benzynie gdy osiągnie temperature,

 

czy to może byc coś związane z sondą lambda? ustawiona duża dawka aby dobrze mógł pracowac gaz? instalacja prawdopodobnie BRC, obroty silnika na benz jak i na gazie nie zawsze stoją tam gdzie ich miejsce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy to może byc coś związane z sondą lambda?

Odłącz wtyczkę od sondy pojeździj trochę to się przekonasz, albo zmierz jakie napięcie sonda podaje na sterownik. Może być tak jak myślisz kwestia, tylko na jakim napięciu sonda zdechła-jeśli zdechła- gdyż jej napiecie powinno sie zmieniać w granicach 0,1 do 0,9 Volta na ciepłym silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie mam jak narazie sprawdzic sondy,brak dostepu do kanału,

a to tak odłączyłem krokowca tylko to obroty ponad 3k wskoczyły mi,zaraz zgasiłem,

odłączyłem przepływomierz na benzynie odpaliłem i zaraz zgasł, potem nie chciał zapalic, na gazie ok zapalił, jak przeplywke podlaczalem to tez nie chcial odpalic, ale na gazie chwile przejechalem na benzyne wrzucilem i juz jechal na benzynie(jakby sie przeplywomierz zawiesil).

 

Dziwne to wszystko, obroty mi skacza czasami, czasami sie zawieszaja w przedziale od 700-1500.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności