lebow Zgłoś #361 Napisano 5 Września 2013 jest czerwony kolor na iskrze Słaba iskra to najczęściej zdychająca cewka (jesli masz tą kwadratową-tranzystorowa), inne przyczyny to palec, kopułka i przewody. że przekaźnik nr12 (nr wtyku) strzela podczas "kręcenia" Przekaźnik pompy paliwa, może być winny on sam lub może kostka stacyjki nawala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelr34 Zgłoś #362 Napisano 9 Września 2013 Dzięki lebow, okazał się głupi problem tzn przerwana masa Ale za to pojawił się drugi w jego miejsce.... pyka sobie przekaźnik nr 8(tak mnie się wydaje) tak jakby były włączone wycieraczki na I stopień, no i przy załączaniu "długich" załączają się też wycieraczki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #363 Napisano 10 Września 2013 pyka sobie przekaźnik nr 8 Jak już walczysz z masą to sprawdź czy jest na obu włącznikach ( kierunki-wycieraczki). Przy samej skrzynce przekaźników też obadaj czy wszystkie brązowe kabelki są na swoich miejscach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietka_86 Zgłoś #364 Napisano 11 Września 2013 (edytowane) witam silnik 2,0 2E+LPG więc pisze od razu, że na gazie wszystko ok, pracuje bez zarzutu ale zanim przejdzie na gaz(przełączanie po przy gazowaniu)czasami gaśnie, normalnie odpali i po kilku sekundach zaczyna się dławić i gaśnie, przekręcę dwa razy-nie odpali a za trzecim razem odpala od strzała i pracuje normalnie,przerzuca na gaz i nie ma żadnych problemów... a przy samej jeździe na benzynie to jest loteria...czasem jest problem przy odpalaniu jak już pisałem wyżej a czasem jak już normalnie odpali i jadę przez 5,10 km wszystko ok a nagle brakuje mocy i jak dodaje gazu to jak by hamuje silnikiem aż zgaśnie i znowu dwa, trzy razy nie odpali, później odpala i śmiga znów kilka kilometrów i znów to samo...a czasem jeszcze podczas przyśpieszania po zmianie biegu i wciśnięciu gazu ma jak by zmułe(jak by stracił całkiem moc) i nagle go zrywa i jedzie normalnie..... za info z góry dziękuje i pozdrawiam wszystkich Edytowane 11 Września 2013 przez rainman777 Przeniesiony reg: 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #365 Napisano 11 Września 2013 Pompę paliwa sprawdzał ? jeśli nie od tego bym zaczął . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietka_86 Zgłoś #366 Napisano 11 Września 2013 kurde pompę paliwa wymieniałem pół roku temu....kupiłem producenta MEAT&DORIA miała być dobra... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietka_86 Zgłoś #367 Napisano 12 Września 2013 a w ogóle to jak sprawdzić pompę???chodzi o to czy daje dobre ciśnienie???u mnie powinno być chyba 3 bar jeżeli dobrze pamiętam a mogło by się tak dziać jak by leżał regulator ciśnienia paliwa??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #368 Napisano 12 Września 2013 a mogło by się tak dziać jak by leżał regulator ciśnienia paliwa??? Wtedy byłby tylko utrudniony rozruch i z małego króćca na regulatorze będzie wyciekać benzyna. Jeśli po jakims odcinku silnik gaśnie tylko na benzynie to zapłon bym wykluczył i faktycznie winy szukał w paliwie lub elektryce odpowiedzialnej za wtrysk paliwa czyli-zasilanie sterownika, napięcia z przepływki i czy na wszystkich czujnikach dobra masa. Bez zegara teoretycznie pompy nie da się sprawdzić. Zdejmowanie wężyków z listwy aby sprawdzić czy jest w niej ciśnienie jest trochę niebezpieczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietka_86 Zgłoś #369 Napisano 12 Września 2013 dzisiaj zauważyłem, że przy wyższych obrotach jest ok, jechałem na wyższych obrotach i wcisnąłem sprzęgło bo skręcałem, zredukowałem nacisnąłem gaz i zmuła i zgasł....później odpaliłem i przy rozpędzaniu jak by dwa razy go zerwało i normalnie pojechałem później znów problemy tego typu a na gazie kompletnie nic się nie dzieje..... sprawdziłem przepływomierz mechanicznie czy klapka działa płynnie i wszystko ok, muszę go jeszcze obadać przyrządem tylko trza znaleźć te parametry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #370 Napisano 12 Września 2013 Może filtr paliwa najpierw wymień :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietka_86 Zgłoś #371 Napisano 12 Września 2013 filtr paliwa był wymieniany razem z pompą pół roku temu, już mógł by się zasyfić????????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #372 Napisano 12 Września 2013 No to jak też jest nowy, to jedyne co na myśl przychodzi, to pompa, którą kupiłeś - jest po prostu do D...... sprawdziłem przepływomierz mechanicznie czy klapka działa płynnie i wszystko ok Skoro na LPG normalnie silnik pracuje, to nie ma to nic do rzeczy - odnośnie paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietka_86 Zgłoś #373 Napisano 12 Września 2013 sprawdziłem ten przepływomierz i: -na włączonym zapłonie między 4 i 3 pinem 4,9 V -na włączonym zapłonie między 4 i 2 pinem 0,2V -na odpalonym silniku między 4 i 2 pinem na wolnych obrotach 0,65V -na odpalonym silniku między 4 i 2 pinem przy około 2000 obrotów 1,6V sonda lambda sprawdzona przez komputer od LPG, działa dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #374 Napisano 12 Września 2013 (...) winy szukał elektryce odpowiedzialnej za wtrysk paliwa czyli-zasilanie sterownika, napięcia z przepływki i czy na wszystkich czujnikach dobra masa. I tym tropem bym poszedł, ostatnio też miałem takie jazdy na Pb, po konsultacjach z Włodkiem faktycznie się okazało że 23 letnia instalacja elektryczna może już robić problemy-przy wtyczkach czujników utlenione/połamane przewody=brak masy/brak sygnału. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietka_86 Zgłoś #375 Napisano 12 Września 2013 no ale co z tą przepływką???parametry ok?????? czyli mam sprawdzać wszystkie kabelki, wtyczki itp??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #376 Napisano 12 Września 2013 czyli mam sprawdzać wszystkie kabelki, wtyczki itp??? Tak, w końcu dużo tego nie ma, na palcach jednej ręki zliczysz czujniki w 2E. Najlepiej to zdiagnozuj czujniki przez wtyczkę sterownika. W załączniku masz opisane co i jak. 059.zip Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietka_86 Zgłoś #377 Napisano 15 Września 2013 boję się trochę grzebać przy komputerze.... kiedyś też tak sprawdzałem w golfie II silnik 1.3 NZ i spaliłem to urządzenie sterujące... może faktycznie pompa paliwowa jest do dupy..... może ktoś polecić dobrą pompę??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #378 Napisano 15 Września 2013 Nie masz prawa spalić sterownika bo jest odłączony. Diagnostykę robisz na wtyczce a nie w gnieździe sterownika. Jest to właśnie metoda na "nie uwalenie" sterownika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietka_86 Zgłoś #379 Napisano 15 Września 2013 czyli trzeba go normalnie odpiąć i robić to na wtyczce???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #380 Napisano 15 Września 2013 czyli trzeba go normalnie odpiąć i robić to na wtyczce???? Tak. Tam gdzie jest punkt z przepływomierzem zamiast oporności można zmierzyć volty. Z tą pompą to może być jeszcze tak że w pewnym momencie ginie napięcie na niej czyli do sprawdzenia -przekażnik-stacyjka-i sygnał ze sterownika. Aby się upewnić że ginie zasilanie pompy trzeba by wyprowadzić kabelek z wtyczki pompy i zrobić jakaś kontrolkę z żarówki. Wymień też bezpiecznik pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach