Skocz do zawartości
hotair

słabe światła+nowa solucja na przekażniki

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze pytanie gdzie mogę znaleźć takie przekaźniki bo myślę że dzisiaj mógł bym to wykonać

w każdym sklepie elektronicznym, pytasz o przekaźnik załączający o parametrach 30A lub 40A i 12V oraz o podstawki do tego. o tu masz przykładowy zestaw: http://allegro.pl/przekaznik-40a-30a-12v-z-podstawa-blokada-wrocla-i3205212280.html

Ja też Ci mogę to wykonać i wysłać, chyba że będziesz kiedyś w Rzeszowie to bym Ci to zrobił tak jak chcesz.. A tak w ogóle to zapytaj w dziale regionalnym czy ktoś Ci nie pomoże bliżej. Kilka 35i na spocie widziałem z rejestracją T...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem właśnie u elektryka i zobaczył i powiedział że weźmie 50 zł za robocizne. Wiec chyba cena jak najbardziej ok ale sprawdzał bezpośrednio podłączając światła z akumulatora kolosalna różnica była

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przekaźniki to bardziej porządne np. bosch a nie jakaś chińszczyzna. Kabelek to tak minimum 1,5mm2, a nawet 2,5mm2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm mam jakiejś włoskiej firmy nie pamiętam nazwy ale była tu polecana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość celeron

Witam wszystkich, ja posiadam passatba b3 1992 rok 1,8 benzynka lus gaz 90 konny. Długo szukałem pomocy własnie przez to, ze moje światła krótkie świecą jak postojówki zółto i wrednie. Jak deszcz poleje wiadomo ''asfalt wpija '' swiatlo to juz wogue nic nie widze.Postanowilem zasugerować się tym tematem,zwlaszcza rzez fakt jak ktos kiedys napisal zeby patrzec na niebieską diode od długich, faktycznie u mnie jaśnieje przy wł i wył. Jak dobrze zrozumialem to wina przełącznika zespolonego. Kupiłem całkiem nowy, sprawny itp. Niestety zero efektu. Dioda niebieska na zegarach, światła i reszta.... NIC SIę NIE ZMIENIło. Co jeszcze mógłbym zrobić???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak czytałeś temat to wiesz co zrobić włożyć przekaźniki i po sprawie a po pierwsze zmierz napięcie na żarówkach!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do jakości przekaźników :) Powiem tak polecam to zrobić komuś jak ktoś ma wolny czas i do 100 zł wolnych :) Efekt widać od razu a najlepszy jest jak wykona się odpowiednio robote, wypoleruje ładnie szkła + może kupić żarówki Philips BlueVision Ultra to powiem efektem będzie bardzo zaskoczony pozytywnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak ktoś ma wolny czas i do 100 zł

Co do wolnego czasu to się zgodzę ale co do tej stówy to mam zastrzeżenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co do tej stówy to mam zastrzeżenia.

jeżeli dwa przekaźniki pod kierą to koszt przez pół. Jeżeli 4 w komorze to tak wychodzi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Qdlik może i ja bym do Ciebie zajrzał kiedy daleko nie mam:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 2 przekaźniki pod machą a dokładnie zamontowane są obok siebie przytwierdzone do zbiorniczka od płynu wspomagania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Qdlik może i ja bym do Ciebie zajrzał kiedy daleko nie mam

jak coś to zapraszam na PW. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co do wolnego czasu to się zgodzę ale co do tej stówy to mam zastrzeżenia.
KLICHO chyba miał na myśli jeszcze polerkę szkieł i nowe żarówki ;)
Efekt widać od razu a najlepszy jest jak wykona się odpowiednio robote, wypoleruje ładnie szkła + może kupić żarówki Philips BlueVision Ultra

Zakładałem przekaźniki pod maską i zamknąłem się spokojnie w ok 2-3 dyszkach (i to licząc z gruuubą górką :hyhy). Koszt przekaźników to ok 8 zł/szt :fajny)

PozdraVWiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Założyłem przekaźniki w swoim B3 i mam takie pytanie: wie ktoś może dlaczego po montażu przekaźników świateł zaczęła "szaleć" instalacja elektryczna ?

Objawy są takie, że przy włączonym zapłonie nie da się włączyć samych postojówek bez świateł "głównych" a gdy zgaszę silnik na włączonych światłach mijania to światła świecą dalej i na dodatek nie wyłącza się radio oraz wentylator nawiewu (pracują tylko na włączonym zapłonie). Przełączenie na światła drogowe lub zgaszenie świateł zupełne powoduje wyłączenie radia i wentylatora nawiewu jednocześnie słychać pstyknięcie któregoś z oryginalnych przekaźników, tych które znajdują się w rozdzielnicy pod kierownicą.

Instalacja przekaźników świateł wygląda w ten sposób, że sterowanie przekaźników (3 szt: 1 na światła mijania, 1 na drogowe i 1 na p.mgłowe) jest zrobione z oryginalnej wiązki która zasilała lewy reflektor (bezpieczniki wymienione z 10A na 2A bo teraz płynie w tym obwodzie prąd tylko do zasilania cewek przekaźników), a zasilanie żarówek w reflektorach wzięte jest przez bezpiecznik 30A prosto z dodatniego zacisku akumulatora następnie rozgałęzia się na 3 przekaźniki i z tych przekaźników idzie już do żarówek w reflektorach. Co tu jest grane ? Gdy wiązka użyta do sterowania przekaźników zasilała żarówki to żadne cuda się nie działy, teraz gdy zasila cewki przekaźników instalacja "głupieje" :evil:

 

P.S. Przejrzałem elektrykę pod kątem zwarć - nic takiego nie ma, pobór prądu w spoczynku (wyłączony zapłon, światła i inne odbiorniki) w normie.

P.S.2. Spotkałem się z tak samo zrobioną instalacją przekaźnikową (sterowanie przekaźników z wiązki która zasilała lewy reflektor) w innym samochodzie (Audi B3) i tam działało wszystko bez zarzutu :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jednocześnie słychać pstyknięcie któregoś z oryginalnych przekaźników, tych które znajdują się w rozdzielnicy pod kierownicą.

zlokalizuj ten przekaźnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest to przekaźnik z numerkiem 53 są dwa obok siebie i to ten z lewej słychać.

Co ciekawe problemy znikają w momencie gdy podłączę w miejscu cewek przekaźników żarówki np H7 :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przekaźniki są raczej OK, sama podstawa jest bardzo podobna do tej którą zalinkowałeś.

Ciekawe czemu podłączenie zamiast cewek przekaźników żarówek H7 przywraca normalne zachowanie instalacji :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sądząc po tym co napisałeś to przekaźnik od przeciwmgłowych coś nie halo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten od przeciwmgłowych zachowuje się zupełnie normalnie i przy dzisiejszych testach nawet go nie odłączałem. Tylko obwód świateł mijania/drogowych głupieje gdy zasila cewki przekaźników zamiast żarówek :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności