Qdlik Zgłoś #641 Napisano 6 Maja 2013 Jeszcze pytanie gdzie mogę znaleźć takie przekaźniki bo myślę że dzisiaj mógł bym to wykonać w każdym sklepie elektronicznym, pytasz o przekaźnik załączający o parametrach 30A lub 40A i 12V oraz o podstawki do tego. o tu masz przykładowy zestaw: http://allegro.pl/przekaznik-40a-30a-12v-z-podstawa-blokada-wrocla-i3205212280.html Ja też Ci mogę to wykonać i wysłać, chyba że będziesz kiedyś w Rzeszowie to bym Ci to zrobił tak jak chcesz.. A tak w ogóle to zapytaj w dziale regionalnym czy ktoś Ci nie pomoże bliżej. Kilka 35i na spocie widziałem z rejestracją T... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #642 Napisano 6 Maja 2013 Byłem właśnie u elektryka i zobaczył i powiedział że weźmie 50 zł za robocizne. Wiec chyba cena jak najbardziej ok ale sprawdzał bezpośrednio podłączając światła z akumulatora kolosalna różnica była Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #643 Napisano 6 Maja 2013 Przekaźniki to bardziej porządne np. bosch a nie jakaś chińszczyzna. Kabelek to tak minimum 1,5mm2, a nawet 2,5mm2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #644 Napisano 6 Maja 2013 Hmmm mam jakiejś włoskiej firmy nie pamiętam nazwy ale była tu polecana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość celeron Zgłoś #645 Napisano 6 Czerwca 2013 Witam wszystkich, ja posiadam passatba b3 1992 rok 1,8 benzynka lus gaz 90 konny. Długo szukałem pomocy własnie przez to, ze moje światła krótkie świecą jak postojówki zółto i wrednie. Jak deszcz poleje wiadomo ''asfalt wpija '' swiatlo to juz wogue nic nie widze.Postanowilem zasugerować się tym tematem,zwlaszcza rzez fakt jak ktos kiedys napisal zeby patrzec na niebieską diode od długich, faktycznie u mnie jaśnieje przy wł i wył. Jak dobrze zrozumialem to wina przełącznika zespolonego. Kupiłem całkiem nowy, sprawny itp. Niestety zero efektu. Dioda niebieska na zegarach, światła i reszta.... NIC SIę NIE ZMIENIło. Co jeszcze mógłbym zrobić??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #646 Napisano 6 Czerwca 2013 Jak czytałeś temat to wiesz co zrobić włożyć przekaźniki i po sprawie a po pierwsze zmierz napięcie na żarówkach!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #647 Napisano 6 Czerwca 2013 Co do jakości przekaźników Powiem tak polecam to zrobić komuś jak ktoś ma wolny czas i do 100 zł wolnych Efekt widać od razu a najlepszy jest jak wykona się odpowiednio robote, wypoleruje ładnie szkła + może kupić żarówki Philips BlueVision Ultra to powiem efektem będzie bardzo zaskoczony pozytywnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #648 Napisano 7 Czerwca 2013 jak ktoś ma wolny czas i do 100 zł Co do wolnego czasu to się zgodzę ale co do tej stówy to mam zastrzeżenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #649 Napisano 8 Czerwca 2013 co do tej stówy to mam zastrzeżenia. jeżeli dwa przekaźniki pod kierą to koszt przez pół. Jeżeli 4 w komorze to tak wychodzi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #650 Napisano 8 Czerwca 2013 Qdlik może i ja bym do Ciebie zajrzał kiedy daleko nie mam:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #651 Napisano 8 Czerwca 2013 Ja mam 2 przekaźniki pod machą a dokładnie zamontowane są obok siebie przytwierdzone do zbiorniczka od płynu wspomagania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #652 Napisano 8 Czerwca 2013 Qdlik może i ja bym do Ciebie zajrzał kiedy daleko nie mam jak coś to zapraszam na PW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artkon Zgłoś #653 Napisano 8 Czerwca 2013 Co do wolnego czasu to się zgodzę ale co do tej stówy to mam zastrzeżenia.KLICHO chyba miał na myśli jeszcze polerkę szkieł i nowe żarówki Efekt widać od razu a najlepszy jest jak wykona się odpowiednio robote, wypoleruje ładnie szkła + może kupić żarówki Philips BlueVision Ultra Zakładałem przekaźniki pod maską i zamknąłem się spokojnie w ok 2-3 dyszkach (i to licząc z gruuubą górką ). Koszt przekaźników to ok 8 zł/szt :fajny) PozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kapitan Bomba Zgłoś #654 Napisano 22 Czerwca 2013 Założyłem przekaźniki w swoim B3 i mam takie pytanie: wie ktoś może dlaczego po montażu przekaźników świateł zaczęła "szaleć" instalacja elektryczna ? Objawy są takie, że przy włączonym zapłonie nie da się włączyć samych postojówek bez świateł "głównych" a gdy zgaszę silnik na włączonych światłach mijania to światła świecą dalej i na dodatek nie wyłącza się radio oraz wentylator nawiewu (pracują tylko na włączonym zapłonie). Przełączenie na światła drogowe lub zgaszenie świateł zupełne powoduje wyłączenie radia i wentylatora nawiewu jednocześnie słychać pstyknięcie któregoś z oryginalnych przekaźników, tych które znajdują się w rozdzielnicy pod kierownicą. Instalacja przekaźników świateł wygląda w ten sposób, że sterowanie przekaźników (3 szt: 1 na światła mijania, 1 na drogowe i 1 na p.mgłowe) jest zrobione z oryginalnej wiązki która zasilała lewy reflektor (bezpieczniki wymienione z 10A na 2A bo teraz płynie w tym obwodzie prąd tylko do zasilania cewek przekaźników), a zasilanie żarówek w reflektorach wzięte jest przez bezpiecznik 30A prosto z dodatniego zacisku akumulatora następnie rozgałęzia się na 3 przekaźniki i z tych przekaźników idzie już do żarówek w reflektorach. Co tu jest grane ? Gdy wiązka użyta do sterowania przekaźników zasilała żarówki to żadne cuda się nie działy, teraz gdy zasila cewki przekaźników instalacja "głupieje" P.S. Przejrzałem elektrykę pod kątem zwarć - nic takiego nie ma, pobór prądu w spoczynku (wyłączony zapłon, światła i inne odbiorniki) w normie. P.S.2. Spotkałem się z tak samo zrobioną instalacją przekaźnikową (sterowanie przekaźników z wiązki która zasilała lewy reflektor) w innym samochodzie (Audi B3) i tam działało wszystko bez zarzutu : Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #655 Napisano 22 Czerwca 2013 jednocześnie słychać pstyknięcie któregoś z oryginalnych przekaźników, tych które znajdują się w rozdzielnicy pod kierownicą. zlokalizuj ten przekaźnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kapitan Bomba Zgłoś #656 Napisano 23 Czerwca 2013 Jest to przekaźnik z numerkiem 53 są dwa obok siebie i to ten z lewej słychać. Co ciekawe problemy znikają w momencie gdy podłączę w miejscu cewek przekaźników żarówki np H7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #657 Napisano 23 Czerwca 2013 zmień przekaźniki na lepsze i zastosuj taką podstawkę do nich: https://www.google.pl/search?q=podstawka+przeka%C5%BAnika&client=firefox-a&hs=ZNk&rls=org.mozilla:pl:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=XeLGUc2rJoSLtAbjkYGoDQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=641#facrc=_&imgrc=-xf0nAY6WEtQ-M%3A%3B2MKHukaszknWnM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.diax.pl%252Fpic%252F4037.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fforum.vw-passat.pl%252Fthreads%252F100161-Dziwny-przypadek-z-elektrycznym-lusterkiem-passat-B4-lewym%3B932%3B651 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kapitan Bomba Zgłoś #658 Napisano 23 Czerwca 2013 Przekaźniki są raczej OK, sama podstawa jest bardzo podobna do tej którą zalinkowałeś. Ciekawe czemu podłączenie zamiast cewek przekaźników żarówek H7 przywraca normalne zachowanie instalacji : Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #659 Napisano 23 Czerwca 2013 sądząc po tym co napisałeś to przekaźnik od przeciwmgłowych coś nie halo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kapitan Bomba Zgłoś #660 Napisano 23 Czerwca 2013 Ten od przeciwmgłowych zachowuje się zupełnie normalnie i przy dzisiejszych testach nawet go nie odłączałem. Tylko obwód świateł mijania/drogowych głupieje gdy zasila cewki przekaźników zamiast żarówek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach