czarny_vw Zgłoś #21 Napisano 14 Kwietnia 2010 juz trzeba byc niezle zdesperowany zeby cos takiego zalozyc hehe to juz jest szczyt wszystkiego. Jakby zalozyc sportowe sprezyny z jetty to moze by to i mialo sens bo na seryjnych moze byc za miekko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vipergti Zgłoś #22 Napisano 14 Kwietnia 2010 Koledzy, nie zrozumieliście mnie.. Myślałem żeby założyć amory od Jetty, i sprężyny sportowe od passata.. Podobno amory jetty są krótsze, a sprężyny sportowe od paska też są krótsze od seryjnych sprężyn z paska.. przez co te sportowe sprężyny nie pasują mi na oryginalne amory passatowskie z tyłu ;( a przód pasuje.. Z resztą..będę niedługo testował, to opiszę co i jak.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny_vw Zgłoś #23 Napisano 14 Kwietnia 2010 czekamy na wyniki i ewentualne foto pogladowe jak passat lezy na nich a dlaczego nie pasuja te sprezyny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vipergti Zgłoś #24 Napisano 14 Kwietnia 2010 Sprężyny są praktycznie takie same jak ori, tylko są krótsze, przez co po skręceniu amortyzatora sprężyny są w nim prawie luźne.. Jeżdżąc tak prawdopodobnie amortyzator wcale by nie pracował i samochód skakałby jak piłka..to się tyczy tylko tyłu, bo do przodu założyłem normalnie sportowe sprężyny i obyło się bez problemów.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #25 Napisano 14 Kwietnia 2010 Sprężyny są praktycznie takie same jak ori, tylko są krótsze, przez co po skręceniu amortyzatora sprężyny są w nim prawie luźne.. Była tu niedawno dyskusja na ten temat, wyobraź sobie, że niektórym użytkownikom ten luz nie przeszkadza..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vipergti Zgłoś #26 Napisano 14 Kwietnia 2010 Przemek, to ja zakładałem ten temat.. i też nieźle się uśmiałem.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #27 Napisano 14 Kwietnia 2010 A ja założyłem nowe amortyzatory sachsa i sprężyny standart, podniosło mi paska o 5 cm z tyłu do góry wygląda śmiesznie ale jeździ sympatycznie. Nie czuć dziur tylko buja w zakrętach jak nie siądą to musze zmienić ale przymując że pasek robi ostatnio za ciężarówke to długo wysoko stał nie będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny_vw Zgłoś #28 Napisano 15 Kwietnia 2010 Była tu niedawno dyskusja na ten temat, wyobraź sobie, że niektórym użytkownikom ten luz nie przeszkadza..... ale przeciez przy wybiciach musi stukac i szybko pewnie leca te górne gumy nad sprezyna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hutnik Zgłoś #29 Napisano 15 Kwietnia 2010 Nawet jak będzie niżej na sprężynach jetty to na pewno będą bardziej miękkie i na wybojach możesz szorować podwoziem o asfalt Przy okazji tematu obniżania auta - już nic mnie nie zdziwi niestety... http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-super-tuning-za-690-zl,nId,431 Normalnie spadłem z fotela .Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekch Zgłoś #30 Napisano 24 Listopada 2011 Podłączam się do tematu. Pany mam takie pytanko odnośnie sprężyn z Kombi do sedana. Fakt są wyższe, ale czy nie będzie z tyłu bujało na zakrętach ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #31 Napisano 25 Listopada 2011 Podłączam się do tematu. Pany mam takie pytanko odnośnie sprężyn z Kombi do sedana. Fakt są wyższe, ale czy nie będzie z tyłu bujało na zakrętach ? Nie będzie ja mam w swoim zamontowane z kombi tylko te orginalne nie jakieś wzmacniane czy tam coś jak zakładałem miałem wątpliwości ale teraz jestem zadowolony tył samochodu poszedł do góry jakieś 2 cm sprężyny są mocniejsze (zwoje są grubsze) i jak napakuje 5 osób i do bagażnika na full to siada tył ale nie tak jak na tych z sedana że kół nie było widać i jechał sie jak rumun przez warszawę osobiście polecam taką zmianę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekch Zgłoś #32 Napisano 25 Listopada 2011 (edytowane) Właśnie miałem 5 osob w samochodzie + full bagażnik to na wzniesieniu spodem zderzaka tak przypierniczylem, że ta czarna blenda naderwała mi się ( blachowkręty i zrobione ). Sunąłem nią okolo 60 km I pytanie za 10 pkt. Kupić nowe sprężyny ( jak tak to podajcie mi proszę dobrą firme ) ? Czy oryginalne? Chodzi mi głównie żeby były sztywne i nie siadały tak mocno Edytowane 25 Listopada 2011 przez bartekch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #33 Napisano 25 Listopada 2011 Kup sobie sprężyny na allegro GH ojciec brał do kombi swojego a ja mam znowu amortyzatory i dużo innych części z tej firmy bo mjest tanio i są w miarę wytrzymałe a ojciec wozi dużo w aucie i ma je już ponad rok i nic się z nimi nie dzieje tak więc polecam ale może ktoś ma inne zdanie to moja ocena bo mam i wiem jak to się sprawuje. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Santos666 Zgłoś #34 Napisano 26 Lutego 2015 powiedzcie czy zamontowanie w moim sedanie sprzęzyn od kombi nie spowoduje ze bedzie zadarty jak białoruski??? tu koledzy piszą, że sprężyny od kombi są sztywniejsze, mi by to pasowało bo pełny bak , butla z gazem, 4 osoby tylko czy nie bedzoe stał zadary że zawsze bede miał z górki???? ktoś moze montował??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #35 Napisano 26 Lutego 2015 Nie będzie ja mam sprężyny od kombiaka tylko takie używane przez mojego ojca w swym bombi założyłem bo na ori sedana po wsadzeniu czegoś w bagażnik i komplecie pasażerów dupsko siedziała tak jak bym jechał na glebie, a teraz auto stoi równo a po zapakowaniu kompletu koło nie chowa się w nadkolu i nie jadę jak przemytnik do punktu zbytu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Santos666 Zgłoś #36 Napisano 26 Lutego 2015 to git:) dzięki za info, czyli kupie zwykłe sprężyny, jakies markowe kyb, k+f , lejforscośtam, od kombi bo tak patrze ze im tańsze sprężyny tum dłuższa nazwa ....... mało że do kombi to jeszcze wzmacniane, super coś tam....masakra... dużo zabawy z wymianą?? potrzebuje sciągacza do sprężyn???? bo tylko tego narzędzia nie mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #37 Napisano 26 Lutego 2015 Kub zwykłe bez wzmacniana czy czego tam bo będziesz jechać jak przemytnik, trochę roboty jest chociaż dużo mniej jak w kombiaku a ściski potrzebne obowiązkowo. Ja w lecie amory wymieniałem na tyle to cała operacja zajęła mi 1.5h. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Santos666 Zgłoś #38 Napisano 26 Lutego 2015 właśnie sam naprawiam studiuję to jest tak: plamka niebieska i żółta - sedan plamka jedna niebieska dwie żółte sedan wzmocnione plamka niebieska i biała zwykłe kombi plamka niebieska dwie białe kombi wzmocnione to dotyczy oryginalnych sprężyn vw , moje są bez oznaczeń czyli już ktoś zmieniał pewnie na najtańsze... no wsiądą 4 osoby to dobija a jak jade szybciej tak ponad 120 to buja jak robotnikiem po wypłacie , jeszcze w zeszłym miesiacu na pusto wyraźnie wysoko stał , dziś mam pusty bak i bagażnik i już siedzi, wiec trzeba pobebrać... a znowu z przodu mam dwie plamki różowe i dwie pomarańczowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #39 Napisano 26 Lutego 2015 A amorki w jakiej kondycji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Santos666 Zgłoś #40 Napisano 26 Lutego 2015 (edytowane) przód raczej bez biedy tył też wydaje sie być ok tłoczyska nieporysowane nic nie cieknie nieskorodowane, tył ma jakieś kayaby wstawione jedne z pierwszych kiedy jeszcze nie nazywali ich ultra sr czy exel g , zdemontuje to sie okaże, winił bym sprężyny, jak bede miał wątpliwości to też wymienię bo jedna robota szkoda sie narobić i zdenerwować że przyżydziło sie te niecałe trzy stówy.....wydaje mi sie że ten tył to ktoś zmieniał cały na najtańszych częściach temu kalpnął. odboje oslony gumy wyglądają dobrze ale poduszki na górze to raczej szroty jak pisałem wyżej, jeszcze jakiś czas temy jak był pusty bak i nic w bagażniku to stał normalnie, lekko wyżej naprawde super a teraz lekko przysiadł, podejrzewam że jak jutro wezmę z pół baka to jeszcze klapnie. Edytowane 26 Lutego 2015 przez Santos666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach