Skocz do zawartości
zbiniuk

Przycinanie się turbiny - Passat B6 z 2005 roku - 140 KM-diesel

Rekomendowane odpowiedzi

a jak sprawdzic te buczenie pompy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak sprawdzic te buczenie pompy

poprosu ją słychać jak buczy w okolicach tylniego siedzenia ja na początku też tego nie słyszałem. Przy włączeniu zpłonu nieraz tak sekundę może dwie słychać buczenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I buczała by tak przez 40 t. km? Chyba nie. Dodam że w czasie gdy "buczy" ten wydech (tak mi się przynajmniej wydaje) to reakcje na gaz, zwłaszcza w okolicach 1,5-2,5 tys pbr, są dość " nerwowe, takie jakby szarpnięcia, miał to ktoś z Was. Aha przy okazji, czy jak wymienialiście dwumas to wymienialiście też łożysko-wysprzęglik bo nie ma tego standardowo w zestawie. Ja nie wymieniałem łożyska i w momencie wciskania i "manipulowania" pedałem sprzęgła słychać nadal takie niby stuki, podczas zmiany biegów też, dlatego myślę że to łożysko. Na biegu jałowym i pozatym wszystko ok.pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to wam pomoże, ale u mnie w poprzednim pasku B5 tez mialem poszarpywanie w dolnym zakresie obrotow podczas przyspieszania, u mnie winowajca był strasznie zasyfiony EGR. Zawor N18 dostawal impuls zeby otworzyc EGR, ale nagar powodowal ze on sie przycinal tzn otwieral i przymykal a to powodowalo czkawke auta...:wsciekly

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie z tym przycinaniem to dalej to samo wyczyscilem zawor egr i dalej nic mechanik powymienial mi wszystkie zaworki te od turbiny i dalej to samo chyba w tych silnikach to bedzie wada fabryczna narazie jezdze ale niewiem jak długo wytrzymam te poszarpywania w dolnych obrotach jak ktos juz rozwiazał tem problem to bylbym wdzieczny ja dalej bede wymieniał teraz czas na caly zawór egr no zobaczymy co bedzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam u mnie aso stwierdzilo przy tych czkawkach egr i nic to niezmienilo a po waszych wypowiedzial stwierdzam ze to tez niebedzie zawor n18 ani n75 moze przeplywomierz albo gruszka przy turbie pozostaje w dziwnej pozycji i czesciowo wiesza turbo niewiem moze ktos potwierdzi moje przypuszczenia !!??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też myślałem nad gruszką , tylko nie wiem na jakiej zasadzie działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie dalej to samo niesprawdzilem gruszki bo niewiem jak sie do niej zabrac i niemam czasu ale czy przy buczeniu z rury towarzyszy wam rowniez nierowna praca silnika tak jakby bardziej nim bujalo pod maska ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ja też to mam ale już sił nie mam do szukania przyczyny tej usterki i sie do tego przyzwyczajam. Będę się martwił jak mi auto stanie a żeby było śmieszniej to od jakiegoś czasu mam nowego ćwieka.....

Czasem auto nie chce po prostu zapalić muszę go chwilę pokręcić i dopiero gada.... Ale kocham mojego PaSSSSSSSka i dalej nim śmigam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Będę się martwił jak mi auto stanie a żeby było śmieszniej to od jakiegoś czasu mam nowego ćwieka.....

Czasem auto nie chce po prostu zapalić muszę go chwilę pokręcić i dopiero gada.... Ale kocham mojego PaSSSSSSSka i dalej nim śmigam

 

Wymień filtr paliwa ;) i najprawdopodobniej rozwiążesz oba zmartwienia. I nie kupuj filtrona...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi w passacie 206 170 km przy prędkości 100km/h zaświeciła się kontrola świec żarowych i wyłączyła turbina. Po zjechaniu na parking i zgaszeniu i odpaleniu problem znikną. Co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Duzo rzeczy...podepnij komputer i zczytaj bledy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam ten sam problem od roku (przejechalem od tego czasu 45tys). Problem pojawia sie tylko w cieple dni tzn wiosna a nasila sie latem. Oczywiscie tylko na zimnym silniku. W seriwise nic nie stwierdzili. Dla nich wszystko jest ok. Filtr paliwa nowy (oryg) i bez zmian. Ponoc ten model tak ma... Ten sam objaw spotyka sie rowniez np w Seatach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Ja mam trochę inny problem z zacinaniem turbiny. Zapalam rano samochód i turbina nie działa, jest słaby. Muszę wtedy zgasić i zapalić od nowa. Póki jest ciepły, odpala z działającą, ale jak postoi za długo ten sam problem.

 

Swoje przeżyła 235 tyś silnik 1.9 BKC 2005. Ma ktoś jakiś pomysł, czyżby umierała?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zróbcie LOGI i się wyjaśni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam K+CAN VAG COMMANDER czy dam rade tym sprawdzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam K+CAN VAG COMMANDER czy dam rade tym sprawdzić?
jeśli ma możliwość zwykłego VAG to na pewno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Warto sprawdzić przewody elektryczne dochodzące do wtyczek EGR ,turbiny,czujnika ciśnienia DPF-u itp.są cienkie i jeżeli się urwą to wyskakuje błąd na kompie,ale jak są naderwane to auto przerywa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość spiritus

Ma ten sam problem z przycinaniem (dławieniem) przy ok. 2100 obr. Może ktoś to w końcu rozwiązał?

 

---------- Post added at 14:24 ---------- Previous post was at 13:56 ----------

 

Zbigniew,

Witaj Kolego, mam pytanko w związku z tym dławieniem passka, mam taki sam problem. Masz możne jakieś rozwiązanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie byl filtr paliwa, wymieniam co 6 miesiecy.

Wystarczylo jednak pojechac na wakacje i zatankowac raz brudna albo chrzczona ON i filtr wymieniony wiosna zostal zatkany jakims SYFEM. Brudy takie zwyczajnie spowalniaja przeplyw paliwa przy duzym jego zapotrzebowaniu z czego biora sie te braki mocy.

Moze zmienic stacje paliw gdzie tankujecie swoje auta. Brudna ropa zwyczajnie zatyka filtr paliwa w krotkim czasie. Jako ze dopiero co go wymienialismy to wykluczamy problem z filtrem a w rzeczywistosci jest on zapchany po trzech tankowaniach.

Edytowane przez ZawaR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności