rafi-r Zgłoś #1 Napisano 15 Października 2009 Może komuś się przyda. Sterownik PDC 3C8 919 475 (nie 283) który umożliwia nam np. wizualizację parktronika należy zakodować aby prawidłowo wszystko się wyświetlało na RNS510 tym bardziej z kamerą cofania. I tak kodowanie długie: 1 - 11 hak do przyczepy, 10 bez haka 2 - 00 manualna skrzynia biegów, 10 automat 3 - 10 tylko OPC, 20 tylko kamera, 30 kamera i OPS U mnie moduł (zakupiony dodatkowo) miał wkodowany hak i sypało błędami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krajan123 Zgłoś #2 Napisano 22 Czerwca 2010 (edytowane) Szanowni Koledzy, czy może ktoś mógłby pilnie podesłać screen-y pełnego kodowania dla trzech bajtów z VCDS-a lub pełen opis bitów dla sterownika PDC 1T0 919 475 F Kodowanie jak powyżej dla mojego sterownika nie pasuje. Z góry dziękuję. Edytowane 22 Czerwca 2010 przez krajan123 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arzeczko Zgłoś #3 Napisano 29 Kwietnia 2011 Czy jest możliwe przy kodowaniu wyłączenie czujników przednich? Kodowanie w moim sterowniku, to 0001024 (automat 8 czujników). Nie mogę dojść do porozumienia z przednim czujnikiem, drugim od lewej strony. Komputer pokazuje jego uszkodzenie, ale po przełożeniu go w inne miejsce działa prawidłowo. Nawet włożenie nowego czujnika w to miejsce nie pomogło. Przy manualnym sprawdzeniu, ręką, wszystkie pozostałe czujniki pulsują, a ten nie. Podmieniłem moduł parktronic, ale też nie pomogło... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #4 Napisano 1 Maja 2011 u mnie było to samo wczoraj ale najlepiej wez rozepnij wtyczke i sprawdz miernikiem na piszczenie zobacz który nie przewodzi prądu jesli to brazowy lub czerwono biały wez od innego czujnika dołóz kabelek ja miałem uwalony prawy przód wina była kabelka czerwono białego nie musisz scągac zderzaka wszystko idze zrobic po zdemontowaniu kratek i halogenów jesli pomogłem nacisnij pomógł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #5 Napisano 1 Maja 2011 masz edytuj i pomógł to to a napiecie nie wiem jakie jest ale scągnik kratke z halogena pózniej halogen i tam głegoko schowana jest wtyczka zderzaka oraz pdc czasami jest ciezko ją rozczepic a wiec jedną reką trzymasz wtyczek a drugą delikatnie podwarzasz spinke od wewnetrznej czesci odezwij sie na gg to podesle fotki 2725944 a pózniej wez miernik daj na piszczenie jak sie zewrze styki miernika potem jeden koniec do kabelka czujnika a drugi do wtyku pamietaj o kolorach aby te same były bo np jest brąz i brąz z białym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #6 Napisano 2 Maja 2011 i co ? miałem racie chodz ci juz ten czujnik ??????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arzeczko Zgłoś #7 Napisano 2 Maja 2011 Nie miałem dziś czasu ściągnąć tej osłony chłodnicy, bo to w niej jest ten niesprawny czujnik. Spróbuję jutro posprawdzać te przewody. Rozumiem, że chodzi o sprawdzenie połączenia elektrycznego pomiędzy przewodem brązowym i czerwonym. Jeżeli go nie będzie, to pociągnąć przewód z wtyku od innego czujnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #8 Napisano 3 Maja 2011 (edytowane) zgadza sie tylko te dwa są wspólne po brzegach bo srodkowy to tylko do danego czujnika a teraz pytanie i co czujnik działa ci Edytowane 3 Maja 2011 przez romeo9999 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arzeczko Zgłoś #9 Napisano 4 Maja 2011 Posprawdzałem napięcie, moim zdaniem jest prawidłowe, ok.12,1V. Czujnik po przełożeniu w inne miejsce działa prawidłowo. Nie ma sensu mostkowanie kabli zasilających z innego czujnika, bo na pozostałych napięcie jest takie samo... Porażka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilwsp Zgłoś #10 Napisano 4 Maja 2011 ale chłopie jaka porazka? skoro masz zasilanie wiec wychodzi ze masz problem z przewodem sygnalowym zdaje sie ze zielono bialym ktory idzie na 6 nozke w 12-pinowej kostce w sterowniku parktronic. jezeli przewod jest w porzadku wychodzi na parktronic ktory zadko sie jednak psuje. powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arzeczko Zgłoś #11 Napisano 4 Maja 2011 Tak jak napisałeś, przewód który idzie do tego czujnika jest zielono-biały. Moduł parktronic był już podmieniany na inny, objaw nie ustąpił. Ktoś się orientuje którędy idzie wiązka z tym przewodem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilwsp Zgłoś #12 Napisano 4 Maja 2011 daj na krotko i zobaczysz. odetnij ten green white przy parktronicu i daj na krotko do czujnika i przy czujniku tez ten sam green white odetnij bo moze robi po drodze zware do plusa albo masy. tutaj nie ma filozofii prosty system Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #13 Napisano 5 Maja 2011 jeszcze jedna opcja ci potem została bo kable idą od wtyczki czjników potem przez sciane grodzową obok akumulatora potem skrzynka bezp c pózniej pod cała deską odnoga w połowie deski odchodzi do włącznika resta instalki idzie do sprzynki D i potem myka do tyłu wiem bo sam zakładałem pdc z ops cały dobry dzien roboty od 5.00 rana sprawdz na kródko a pózniej mozesz na piszczenie sprawdzic przewodnosc styków tył przód Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arzeczko Zgłoś #14 Napisano 9 Maja 2011 Sprawdziłem, że na przewodzie sygnałowym zielono-białym nie ma napięcia. W weekend chyba się zmierzę z cięciem przewodów... Rozumiem, że ten przewód sygnałowy zielono biały idzie do kostki 12 pinowej i nigdzie po drodze nie zmienia koloru? Ma ktoś może rozpiskę z poszczególnymi przewodami od tego modułu, nie chcę sobie narobić dodatkowych problemów...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilwsp Zgłoś #15 Napisano 9 Maja 2011 nie nigdzie nie zmienia koloru. na nim nie musi byc napicia. chodzilo nam zebys sprawdzil ciaglosc przewodu a nie napiecie na zielono bialym. czyli miernik na piszczalke i od 12 pinu przy sterowniku do kostki w zderzaku gdzie podpinasz czujnik. oczywiscie musi piszczec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arzeczko Zgłoś #16 Napisano 18 Maja 2011 Sprawdziłem przewodzenie od 12 pinowej żółtej kostki do wtyczki przy czujniku, nie przewodzi. Jest tam jeszcze jedna 12 pinowa wtyczka, tylko czarna i w niej również jest kabel zielono-biały, tam też nie przewodziło do czujnika. Przy której wtyczce uciąć przewód, przy tej zółtej, czy czarnej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilwsp Zgłoś #17 Napisano 18 Maja 2011 przeciez napisalem ze ten zielono bialy ma byc 6 pinem w tej kostce. drugi zielono bialy tez jest w drugiej kostce ale na drugim pinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arzeczko Zgłoś #18 Napisano 23 Maja 2011 Podpiąłem na krótko i wreszcie zaczęło działać... Dziękuję za pomoc :-) Podpowiedzcie mi jeszcze, którędy najlepiej będzie przeprowadzić ten kabel do komory silnika z wnętrza pojazdu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach