Skocz do zawartości
rafi-r

długie kodowanie PDC

Rekomendowane odpowiedzi

Może komuś się przyda.

Sterownik PDC 3C8 919 475 (nie 283) który umożliwia nam np. wizualizację parktronika należy zakodować aby prawidłowo wszystko się wyświetlało na RNS510 tym bardziej z kamerą cofania.

I tak kodowanie długie:

1 - 11 hak do przyczepy, 10 bez haka

2 - 00 manualna skrzynia biegów, 10 automat

3 - 10 tylko OPC, 20 tylko kamera, 30 kamera i OPS

 

U mnie moduł (zakupiony dodatkowo) miał wkodowany hak i sypało błędami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szanowni Koledzy,

czy może ktoś mógłby pilnie podesłać screen-y pełnego kodowania dla trzech bajtów z VCDS-a lub pełen opis bitów dla sterownika PDC 1T0 919 475 F

Kodowanie jak powyżej dla mojego sterownika nie pasuje.

Z góry dziękuję.

Edytowane przez krajan123

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jest możliwe przy kodowaniu wyłączenie czujników przednich? Kodowanie w moim sterowniku, to 0001024 (automat 8 czujników). Nie mogę dojść do porozumienia z przednim czujnikiem, drugim od lewej strony. Komputer pokazuje jego uszkodzenie, ale po przełożeniu go w inne miejsce działa prawidłowo. Nawet włożenie nowego czujnika w to miejsce nie pomogło. Przy manualnym sprawdzeniu, ręką, wszystkie pozostałe czujniki pulsują, a ten nie. Podmieniłem moduł parktronic, ale też nie pomogło...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie było to samo wczoraj ale najlepiej wez rozepnij wtyczke i sprawdz miernikiem na piszczenie zobacz który nie przewodzi prądu jesli to brazowy lub czerwono biały wez od innego czujnika dołóz kabelek ja miałem uwalony prawy przód wina była kabelka czerwono białego nie musisz scągac zderzaka wszystko idze zrobic po zdemontowaniu kratek i halogenów jesli pomogłem nacisnij pomógł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz edytuj i pomógł to to a napiecie nie wiem jakie jest ale scągnik kratke z halogena pózniej halogen i tam głegoko schowana jest wtyczka zderzaka oraz pdc czasami jest ciezko ją rozczepic a wiec jedną reką trzymasz wtyczek a drugą delikatnie podwarzasz spinke od wewnetrznej czesci odezwij sie na gg to podesle fotki 2725944 a pózniej wez miernik daj na piszczenie jak sie zewrze styki miernika potem jeden koniec do kabelka czujnika a drugi do wtyku pamietaj o kolorach aby te same były bo np jest brąz i brąz z białym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i co ? miałem racie chodz ci juz ten czujnik ???????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem dziś czasu ściągnąć tej osłony chłodnicy, bo to w niej jest ten niesprawny czujnik. Spróbuję jutro posprawdzać te przewody. Rozumiem, że chodzi o sprawdzenie połączenia elektrycznego pomiędzy przewodem brązowym i czerwonym. Jeżeli go nie będzie, to pociągnąć przewód z wtyku od innego czujnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zgadza sie tylko te dwa są wspólne po brzegach bo srodkowy to tylko do danego czujnika

a teraz pytanie i co czujnik działa ci

Edytowane przez romeo9999

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posprawdzałem napięcie, moim zdaniem jest prawidłowe, ok.12,1V. Czujnik po przełożeniu w inne miejsce działa prawidłowo. Nie ma sensu mostkowanie kabli zasilających z innego czujnika, bo na pozostałych napięcie jest takie samo... Porażka :dolamam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale chłopie jaka porazka? skoro masz zasilanie wiec wychodzi ze masz problem z przewodem sygnalowym zdaje sie ze zielono bialym ktory idzie na 6 nozke w 12-pinowej kostce w sterowniku parktronic. jezeli przewod jest w porzadku wychodzi na parktronic ktory zadko sie jednak psuje.

powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisałeś, przewód który idzie do tego czujnika jest zielono-biały. Moduł parktronic był już podmieniany na inny, objaw nie ustąpił. Ktoś się orientuje którędy idzie wiązka z tym przewodem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

daj na krotko i zobaczysz. odetnij ten green white przy parktronicu i daj na krotko do czujnika i przy czujniku tez ten sam green white odetnij bo moze robi po drodze zware do plusa albo masy. tutaj nie ma filozofii :) prosty system

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedna opcja ci potem została bo kable idą od wtyczki czjników potem przez sciane grodzową obok akumulatora potem skrzynka bezp c pózniej pod cała deską odnoga w połowie deski odchodzi do włącznika resta instalki idzie do sprzynki D i potem myka do tyłu wiem bo sam zakładałem pdc z ops cały dobry dzien roboty od 5.00 rana sprawdz na kródko a pózniej mozesz na piszczenie sprawdzic przewodnosc styków tył przód

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem, że na przewodzie sygnałowym zielono-białym nie ma napięcia. W weekend chyba się zmierzę z cięciem przewodów... Rozumiem, że ten przewód sygnałowy zielono biały idzie do kostki 12 pinowej i nigdzie po drodze nie zmienia koloru? Ma ktoś może rozpiskę z poszczególnymi przewodami od tego modułu, nie chcę sobie narobić dodatkowych problemów...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie nigdzie nie zmienia koloru. na nim nie musi byc napicia. chodzilo nam zebys sprawdzil ciaglosc przewodu a nie napiecie na zielono bialym. czyli miernik na piszczalke i od 12 pinu przy sterowniku do kostki w zderzaku gdzie podpinasz czujnik. oczywiscie musi piszczec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem przewodzenie od 12 pinowej żółtej kostki do wtyczki przy czujniku, nie przewodzi. Jest tam jeszcze jedna 12 pinowa wtyczka, tylko czarna i w niej również jest kabel zielono-biały, tam też nie przewodziło do czujnika. Przy której wtyczce uciąć przewód, przy tej zółtej, czy czarnej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeciez napisalem ze ten zielono bialy ma byc 6 pinem w tej kostce. drugi zielono bialy tez jest w drugiej kostce ale na drugim pinie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpiąłem na krótko i wreszcie zaczęło działać... Dziękuję za pomoc :-)

Podpowiedzcie mi jeszcze, którędy najlepiej będzie przeprowadzić ten kabel do komory silnika z wnętrza pojazdu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności