Skocz do zawartości
kris1677

skaczacy wskaznik temp silnika ??

Rekomendowane odpowiedzi

Witam znowu prosze wszystkich o pomoc :padam: moj nastepny problem z passatem jest nastepujacy zaowazylem ze wskaznik temperatury czasem opada i wskazuje 50st a po chwil znowu wskazuje 90st ?? dzieje sie to w czasie jazdy. Sprawdzilem ze jesli wskaznik nie powraca do 90st wystarczy uruchomic samochod ponownie. Czasem jest zupelnie normalnie temperatura rosnie a potem jest 90st, i nie ma regoly na to kiedy wskaznik "zwariuje". Moze i tym razem ktos zyczliwy potrafi mi doradzic co z tym zrobic ??? Dziekuje za pomoc i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. Kris nie uwierzysz ale mam ten sam problem co Ty. Pojęcia nie mam dlaczego tak sie dzieje ale objawy mam identyczne jak u Ciebie, może faktycznie ktoś udzieli nam jakiejs rady gdzie szukać przyczyny :ok: pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej gringo i dlugo tak jezdzisz? nic sie nie dzieje z silnikiem? bezpieczne to??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Panowie oboje macie błąd czujnika G2 i jak go wymienicie to Wasze problemy się skończą.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki HHA juz drugi raz mi pomagasz :padam: Mozesz jeszcze podpowiedziec jak to samemu wymienic? i czy trzeba sie z tym spieszyc? :padam::ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zanim zaczęło mi tak skakać, temperatura nigdy nie wzrastała powyżej 90 st.więc teraz tez się tym specjalnie nie niepokoiłem ale jeśli Hani utrafił 10 to trzeba to wymienic i tyle :ok: Hha wielkie dzięki :padam: ale pewnie w warunkach domowych tego nie dokonamy :kwasny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Można zrobić samemu i to w 10 minut nawet w warunkach parkingowych. Podstawą jest chłodny silnik co by się nie poparzyć. Poza nowym czujnikiem przydałby sie na wszelki wypadek nowy simmering.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hha ale gdzie ten czujik sie wogóle znajduje? :zalamany: i jak sie do tego zabrać? :niepewny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Darek77
i jak sie do tego zabrać?

 

tak jak pisał ci HHA ,pamiętaj o oringu >przy wymianie wyleci troche płynu -miej go na dolewkę.Czujnik znajduje sie w krućcu wodnym,wychodzącym z boku bloku silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kantorek

Panowie mam ten sam problem tyle ze bylem ostatnio na diagnozie komputerem i nie wykazalo bledu czujnika. Cos kiedys czytalem o zimnych lutach czy cos takiego przy takich objawach. Mam racje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Piotrek1982
Panowie mam ten sam problem tyle ze bylem ostatnio na diagnozie komputerem i nie wykazalo bledu czujnika. Cos kiedys czytalem o zimnych lutach czy cos takiego przy takich objawach. Mam racje?

 

jezeli zimne luty to pewnie czytales o zegarach. tam rzeczywiscie efektem zimnych lutow jest nie dzialanie czy tez wariowanie wskaznika temp i paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Jeżeli zimny lut to musiałby ktoś przy tym majstrować a jeżeli nie majstrował to problem jest zupełnie gdzie indziej

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli zimny lut to musiałby ktoś przy tym majstrować

Zimne luty nie powstają z ingerencji człowieka. Najczęściej przyczyną są drgania, utlenianie się, wady fabryczne.

 

 

 

Tak :offtopic: to zakupiłem ostatnio miernik(metex) i pierwsze co zrobiłem to przelutowałem płytke bo od nowości miała "zimne"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Dobrze wiesz jak miękko osadzony jest licznik w Passacie i w wielu innych pojazdach z grupy VAG. Większe prawdopodobieństwo jest takie, że padł czujnik a nie wskaźnik.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten czujnik jest czesto kupowany-tak mi powiedzial sprzedawca.Ja musiałem już wymienic dwa razy w ciagu 5.5 lat.Objawy były identyczne.Na koniec nie podnosił się wcale.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Maksymalna trwałość takiego czyjnika 4-pinowego odpowiadającego za odczyty temp. płynu chłodzącego to maks 90 tys km lub 3 lata

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam to samo od jakiegos czasu wymienilem termostat na poczatku i nic dalek to samo wymienilem czujnik temp wody dalej to samo to co to moze jeszcze byc te zimne luty??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W VAG'u / VCDS sprawdź jaka jest temperatura w blokach pomiarowych silnika i licznika, jeśli będą takie same to pozostaje licznik.

Sprawdź błędy i wykonaj testy zegarów. Nie wiem czy te luty są opłacalne do naprawienia, biorąc pod uwagę jaki masz licznik - po FL czy przed.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pływająca temperatura na wskaźniku to również objaw zwalonego termostatu. Warto wymienić na jakiegoś Wahlera. Problem w 90% przypadków znika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tez mi sie to stalo... ale sam nie chce w tym grzebac wie ktos moze gdzie jest dobry warsztat samochodowy wrocław ?? Ja sie za abrdzo nie znam, mam nadzieje ze mi ktos z tym pomoze, chyba ze to nie jest jakas powazna sprawa i mozna jezdzic normalnie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności