kris1677 Zgłoś #1 Napisano 21 Września 2006 Witam znowu prosze wszystkich o pomoc moj nastepny problem z passatem jest nastepujacy zaowazylem ze wskaznik temperatury czasem opada i wskazuje 50st a po chwil znowu wskazuje 90st ?? dzieje sie to w czasie jazdy. Sprawdzilem ze jesli wskaznik nie powraca do 90st wystarczy uruchomic samochod ponownie. Czasem jest zupelnie normalnie temperatura rosnie a potem jest 90st, i nie ma regoly na to kiedy wskaznik "zwariuje". Moze i tym razem ktos zyczliwy potrafi mi doradzic co z tym zrobic ??? Dziekuje za pomoc i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gringo71 Zgłoś #2 Napisano 21 Września 2006 witam. Kris nie uwierzysz ale mam ten sam problem co Ty. Pojęcia nie mam dlaczego tak sie dzieje ale objawy mam identyczne jak u Ciebie, może faktycznie ktoś udzieli nam jakiejs rady gdzie szukać przyczyny pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris1677 Zgłoś #3 Napisano 21 Września 2006 hej gringo i dlugo tak jezdzisz? nic sie nie dzieje z silnikiem? bezpieczne to?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #4 Napisano 21 Września 2006 Panowie oboje macie błąd czujnika G2 i jak go wymienicie to Wasze problemy się skończą. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris1677 Zgłoś #5 Napisano 21 Września 2006 dzieki HHA juz drugi raz mi pomagasz Mozesz jeszcze podpowiedziec jak to samemu wymienic? i czy trzeba sie z tym spieszyc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gringo71 Zgłoś #6 Napisano 21 Września 2006 zanim zaczęło mi tak skakać, temperatura nigdy nie wzrastała powyżej 90 st.więc teraz tez się tym specjalnie nie niepokoiłem ale jeśli Hani utrafił 10 to trzeba to wymienic i tyle Hha wielkie dzięki ale pewnie w warunkach domowych tego nie dokonamy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #7 Napisano 21 Września 2006 Można zrobić samemu i to w 10 minut nawet w warunkach parkingowych. Podstawą jest chłodny silnik co by się nie poparzyć. Poza nowym czujnikiem przydałby sie na wszelki wypadek nowy simmering. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gringo71 Zgłoś #8 Napisano 21 Września 2006 Hha ale gdzie ten czujik sie wogóle znajduje? i jak sie do tego zabrać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Darek77 Zgłoś #9 Napisano 21 Września 2006 i jak sie do tego zabrać? tak jak pisał ci HHA ,pamiętaj o oringu >przy wymianie wyleci troche płynu -miej go na dolewkę.Czujnik znajduje sie w krućcu wodnym,wychodzącym z boku bloku silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kantorek Zgłoś #10 Napisano 22 Września 2006 Panowie mam ten sam problem tyle ze bylem ostatnio na diagnozie komputerem i nie wykazalo bledu czujnika. Cos kiedys czytalem o zimnych lutach czy cos takiego przy takich objawach. Mam racje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Piotrek1982 Zgłoś #11 Napisano 22 Września 2006 Panowie mam ten sam problem tyle ze bylem ostatnio na diagnozie komputerem i nie wykazalo bledu czujnika. Cos kiedys czytalem o zimnych lutach czy cos takiego przy takich objawach. Mam racje? jezeli zimne luty to pewnie czytales o zegarach. tam rzeczywiscie efektem zimnych lutow jest nie dzialanie czy tez wariowanie wskaznika temp i paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #12 Napisano 22 Września 2006 Jeżeli zimny lut to musiałby ktoś przy tym majstrować a jeżeli nie majstrował to problem jest zupełnie gdzie indziej HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #13 Napisano 22 Września 2006 Jeżeli zimny lut to musiałby ktoś przy tym majstrować Zimne luty nie powstają z ingerencji człowieka. Najczęściej przyczyną są drgania, utlenianie się, wady fabryczne. Tak to zakupiłem ostatnio miernik(metex) i pierwsze co zrobiłem to przelutowałem płytke bo od nowości miała "zimne" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #14 Napisano 22 Września 2006 Dobrze wiesz jak miękko osadzony jest licznik w Passacie i w wielu innych pojazdach z grupy VAG. Większe prawdopodobieństwo jest takie, że padł czujnik a nie wskaźnik. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jerzy14 Zgłoś #15 Napisano 22 Września 2006 Ten czujnik jest czesto kupowany-tak mi powiedzial sprzedawca.Ja musiałem już wymienic dwa razy w ciagu 5.5 lat.Objawy były identyczne.Na koniec nie podnosił się wcale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #16 Napisano 23 Września 2006 Maksymalna trwałość takiego czyjnika 4-pinowego odpowiadającego za odczyty temp. płynu chłodzącego to maks 90 tys km lub 3 lata HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrykk Zgłoś #17 Napisano 16 Czerwca 2015 Panowie mam to samo od jakiegos czasu wymienilem termostat na poczatku i nic dalek to samo wymienilem czujnik temp wody dalej to samo to co to moze jeszcze byc te zimne luty?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bladiseer Zgłoś #18 Napisano 16 Czerwca 2015 W VAG'u / VCDS sprawdź jaka jest temperatura w blokach pomiarowych silnika i licznika, jeśli będą takie same to pozostaje licznik. Sprawdź błędy i wykonaj testy zegarów. Nie wiem czy te luty są opłacalne do naprawienia, biorąc pod uwagę jaki masz licznik - po FL czy przed. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
XaVeR Zgłoś #19 Napisano 24 Czerwca 2015 Pływająca temperatura na wskaźniku to również objaw zwalonego termostatu. Warto wymienić na jakiegoś Wahlera. Problem w 90% przypadków znika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kancelaroo Zgłoś #20 Napisano 25 Czerwca 2015 tez mi sie to stalo... ale sam nie chce w tym grzebac wie ktos moze gdzie jest dobry warsztat samochodowy wrocław ?? Ja sie za abrdzo nie znam, mam nadzieje ze mi ktos z tym pomoze, chyba ze to nie jest jakas powazna sprawa i mozna jezdzic normalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach