Skocz do zawartości

kris1677

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kris1677

  • Urodziny 16.03.1977

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    kent uk

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2011
  1. Witam, Od ok tygodnia wskaznik temperatury zewnetrznej co jakis czas pokazuje "--" na climatroniku i desce z zagarami, potem sam sie naprawia i jakis cza jest ok i tak w kolo. Czasem jak pojawi sie temp w czasie jazdy wskazania sa zawyzone ale maleja i po jakims czasie (~5min) pokazuje prawdziwa temp. Sprawdzajac bledy z panelu climatronica widoczny jest wtedy blad 513 (gdy temp. jest wyswietlana mozna go skasowac a przy braku wskazan temp. blad ten ciagle powraca). Chcialbym spytac czy moze ktos juz przerabial cos takiego zanim zaczne kupowac czujniki i sprawdzac kable ( czujnik kolo chlodnicy juz sprawdzony wyglada ok kostka czysta kabel caly). mial ktos cos takiego??
  2. kris1677

    Błąd klimatronika

    Witam, Od ok tygodnia wskaznik temperatury zewnetrznej co jakis czas pokazuje "--" na climatroniku i desce z zagarami, potem sam sie naprawia i jakis cza jest ok i tak w kolo. Czasem jak pojawi sie temp w czasie jazdy wskazania sa zawyzone ale maleja i po jakims czasie (~5min) pokazuje prawdziwa temp. Sprawdzajac bledy z panelu climatronica widoczny jest wtedy blad 513 (gdy temp. jest wyswietlana mozna go skasowac a przy braku wskazan temp. blad ten ciagle powraca). Chcialbym spytac czy moze ktos juz przerabial cos takiego zanim zaczne kupowac czujniki i sprawdzac kable ( czujnik kolo chlodnicy juz sprawdzony wyglada ok kostka czysta kabel caly). mial ktos cos takiego??
  3. witam wszystkich oczywiscie przeszukalem wszystkie posty i ciagle mam problem z wymiana przedniej prawej postojowki nie ma zadnego problemu by sie do niej dostac natomias kiedy juz ja dotykam nie widaomo co dalej przekrecic? w prawo lewo? jak to zrobic? czy szarpnac za przewody i sama wyjdzie. Miejsca jest tak malo ze zatanawiam sie czy nie ma do tego jakiegos specjalnego narzedzia. Moze ktos z was ma na to jakis patent?pomysl? bardzo dziekuje za wszystki podpowiedzi ..
  4. u mnie tez ten napinacz popiskuje czasem po starcie sillnika, tak sie zastanawiam moze mozna go jakos nasmarowac ??
  5. dzieki koledzy, dzis rozgrzeje i przegonie swojego paska
  6. Dzieki Jarek, wlasnie obeirzalem silnik i nic nie widac zdjalem oslone paska rozrzadu i tam tez raczej jest ok (swiecilem i patrzylem tylko od gory) mam nadzieje ze tak jak piszesz wszystko bedzie ok. Samochod ma 150tys i ja mam go od jakis 15tys i nigdy nie cisne powyzej 3000rpm. Plynu narazie nie ubywa sprawdzalem tez czy nie dymi na cieplym silniku na szczescie NIE przewody tez daja sie latwo sciskac, martwi mnie tylko to cisnienie spod korka oleju i ten bialy nalot ktory tam byl. Czy przyczyna moze byc to ze najczesciej samochodu uzywam na krotkich odcinkach (10min) tak ze nie zawsze zdazy sie rozgrzac ????
  7. dzieki Zetes, wlasnie sprawdzilem czy mam jakies cisnienie w zbiorniczku plynu chlodniczego i nie ma nic sie nie dzieje, nagrzalem troche samochod i tez sprawdzilem i na szczescie nie ma babelkow ale bede to obserwowal, Dymu tez nie widac sprawdzalem na wolnych obrotach, wiem ze czasem jak zatrzymam samochod przez chwile widac dymek ale po chwil nic sie nie wydobywa. Pocieszyles mnie tez z tym cisnieniem spod korka wlewu oleju - moze faktycznie tak ma byc. dzieki
  8. czesc oleju nie przybylo na 100% sprawdzalem na zimym silniku A tej piany to bylo b.malo mysle ze ok 1/8 powierzchni korka lub nawet mniej a na bagnecie nie widac zadnej piany, wczoraj jak musialem dolac plynu przejechalem potem jakies 20km i zaraz po tym sprawdzilem nic nie ubylo. Najbardziej martwi mnie to lekkie cisnienie ktore czuc jak odkrece korek od oleju- nie wiem, moze i tak ma byc? (wczesniej nie sprawdzalem)
  9. Serdecznie witam wszyskich forumowiczow, Wczoraj w nocy zauwazylem duzy ubytek plynu chlodzacego a wlasnie przed chwila po przeczytaniu archiwum sprawdzalem jaka jest przyczyna Golym okiem nie widac zadnych wyciekow, na korku od oleju jest niewielki przybrudzenie (piana) i na dodatek po tym jak odpalilem samochod odkrcilem korek od oleju slychac jest dziwny klekot (bulgotanie) i czuje sie cisnienie Oczywiscie chce sie tylko upewnic czy to napewno uszczelka i tylko uszczelka pod glowica i jak dlugo mozna tak jezdzic, czy konieczna jest natychmiastowa naprawa??dodam tylko ze na pewno nigdy nie mialem temp powyzej 90st i nie widze spadku osiagow. Bardzo dziekuje za pomoc.
  10. dzieki HHA juz drugi raz mi pomagasz Mozesz jeszcze podpowiedziec jak to samemu wymienic? i czy trzeba sie z tym spieszyc?
  11. hej gringo i dlugo tak jezdzisz? nic sie nie dzieje z silnikiem? bezpieczne to??
  12. Witam znowu prosze wszystkich o pomoc moj nastepny problem z passatem jest nastepujacy zaowazylem ze wskaznik temperatury czasem opada i wskazuje 50st a po chwil znowu wskazuje 90st ?? dzieje sie to w czasie jazdy. Sprawdzilem ze jesli wskaznik nie powraca do 90st wystarczy uruchomic samochod ponownie. Czasem jest zupelnie normalnie temperatura rosnie a potem jest 90st, i nie ma regoly na to kiedy wskaznik "zwariuje". Moze i tym razem ktos zyczliwy potrafi mi doradzic co z tym zrobic ??? Dziekuje za pomoc i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności