Skocz do zawartości
mafo111

Cos nie tak z klima

Rekomendowane odpowiedzi

:confused:Witam sorki ale nie znalazlem odpowiedzi na moja przypadlosc.Mam paska 1.8 1998r angol z climatronic.Moj problem to ze kiedy ustawie np na lo-to leci zimne,gdy zwiekszam stopnie to nadal leci chlodne powietrze.nawet jesli ustawie na 29 stopni to nadal leci chlodne powietrze,jednak jak dam na hi to juz w samochodzie nie mozna usiedziec.Mialem wczesniej paska z 2001,ale takich rzeczy nigdy nie mialem,jak zmienialem temperature towraz ze stopniami wialo chlodniejsze lub cieplejsze powietrze.CO jest nie takz klima???dodam ze probowalem samodiagnozy,ale to dlugo trwa,siedzialem z 10 min i bylo158 z 170,takze przerwalem bo nie wiem jak dlugo jeszcze bym siedzial.Ma ktos jakies sugestie lub spotkal sie ktos z tym.jestem dopiero dostepny wieczorami i wtedy moge odpisywac.

Z gory dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak dlugo bo nie dokonczylem.ale jak juz wspomnialem zaczelo odliczac od 170 i szlo w dol,takze jedynie moge sie domyslac.jutro moze sie pobawie i wtedy zobaczymy.i tak wedlug tego robilem wcisnalem trzy klawisze:wiatrak minus,niebieski i economy i zaczelo odliczac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapłon wyłączony. Nacisnąć rónocześnie guziki [zamknięty obieg powietrza] oraz [ECON] i przytrzymać minimum 3 sekundy. Trzymając przyciśnięte włączyć zapłon. Diagnoza zostanie przeprowadzona. Na koniec na wyświetlaczu climatronica po prawej stronie pojawi się liczba błędów a po lewej stronie kod błędu. Przełączamy pomiędzy nimi guzikiem [temperatura +]

O to chodzi jak cos wyskoczy to bedziesz sie martwil.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cisnalem trzy klawisze:wiatrak minus,niebieski i economy i zaczelo odliczac.

To nie jest diagnoza climatronica :)

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=54&highlight=test+climatronic

Przeczytaj dokładnie post nr 2-tam masz napisane, jak się robi test ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego KRAWCOL82 " cisnalem trzy klawisze:wiatrak minus,niebieski i economy i zaczelo odliczac" a o tym nie slyszalem? co to mu odliczalo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co to mu odliczalo?

Nie mam pojęcia... On wszedł w tryb serwisowy-może przełączał kanały, a może zmieniały się wartości w kanale 00... A może miał ustawiony kanał 39 i tam naliczał mu czas od włączenia zapłonu (co 4 sekundy o 1 się zmieniało)... Nie wiem, co mu tam mogło odliczać :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobrze ze nie siedzial tam do 000:) bez obrazy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dobrze ze nie siedzial tam do 000 :) bez obrazy ;)

I tak cierpliwy chłopak był... 10 minut :rotfl: Ale nie nabijajmy się już-każdemu może się przytrafić ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mafo111 Jak co to pytaj luzik;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie zrobilem tak jak mi w poscie napisano(obieg zamkniety+economy) i przez chwile to jakby sobie reset zrobil(na wyswietlaczu)ale po chwili wyswietlilo 444 02.domyslam sie ze tu chodzi o 2 bledy ale nie moglem ich sprawdzic poniewaz panel nie reagowal,dopiero po nacisnieciu samego economy,wyswietlacz wrocil do porzadku.jak teraz najszybciej sprawdzic te bledy,jezeli o nich mowa?

I dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

444 oznacza brak błędów. Przeczyśc kratki w panelu, może sie zasyfiły od kurzu i czujniki głupieją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

444 O2 BRAK BLEDOW CHODZ DWA POZOSTALY W PAMIECI KTORE WYKASUJESZ PROGRAMEM VAG COM Sprawdz ilosc plynu chlodniczego i trrmostat Czyli czy tzyma 90st.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez mialem takie podejrzenia o ten termostat.plynu ma na miniumum,wiec postaram sie dolac,a termostat,to czasami trzyma 90,ale w trasie to nie ma szans.Jak mialem mojego paska z 2001 to nawet w trasie trzymal 90 i nie bylo roznicy czy to lato, czy zima.silnik nagrzewa sie raczej normalnie,juz po przejechaniu 5min odczuwa sie cieplo.Jednak temperatura nie wskoczy na 90,raczej tak 70-80,takze pewnie termostat do kitu.jednak dalej nurtuje mnie ta klima,gdyz nie powinno dzialac tak ze roznica o jeden stopien na climatronic i jest raz chlodno,a raz upal.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze uklad zapowietrzony, nagrzewnica zapchana,tez sie zdaza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze ale jak to dokladnie sprawdzic?jezeli chlodnica zapchana to moze sprobowac jakiegos srodka do czyszczenia ukladu,wydaje mi sie ze chyba tu w uk taki widzialem,ale nie jestem pewny,byc moze sie myle.jutro sprobuje dolac plynu chlodniczego i zobaczymy.dzieki narazie i pozdrawiam.jutro zobaczymy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tez mialem takie podejrzenia o ten termostat.plynu ma na miniumum

 

To masz przyczyne, dolej i powinno byc ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i nie jest OK.dolalem dzisiaj plynu chlodzacego i nic sie nie poprawilo.To dziala jakby od lo do 29 stopni chlodzilo,a juz hi to daje cieplo.tylko stopien roznicy i ogromna roznica w aucie.Jednak zauwazylem cos jeszcze,jezeli odpale samochod po poludniu,to klima tak jakby nieco grzala na tych 27-29 stopni.ale po przejechaniu paru kilometrow wraca do normy i wali zimnem na 29 stopni.Rowniez wydaje mi sie ze na hi to wcale nie jest cieplo na maxa,ale to moze byc zludne odczucie.Ma ktos jeszcze jakies pomysly,czy jednak udac sie do mechaniora na diagnostyke?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obstawiam któryś z czujników lub w ogóle cały komputer climatronica. Gdyby problemem był jedynie termostat, to nawet na HI by Ci leciało zimne.

Climatronic w przedziale od 18°-29° odczytuje temp. z czujników i ją dostosowuje. U ciebie dostaje mylne informację o tym, że na zewnątrz lub wewnątrz(raczej wewnątrz) jest gorąco i dmucha zimnym...

Dlaczego samodiagnoza nic nie wykazała tego nie wiem, spróbuj może VAG'iem przetestować...

Edytowane przez sooper

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki rozejrze sie za vagiem i przetestuje,rowniez myslalem czyby nie podmienic calego panelu climatronic,na szrocie tak dla sprawdzenia.czy to ma jakis sens?no zobaczymy,ale dopiero za tydzien gdyz praca i praca i nie ma kiedy.....;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności