mafo111 Zgłoś #1 Napisano 14 Października 2009 :confused:Witam sorki ale nie znalazlem odpowiedzi na moja przypadlosc.Mam paska 1.8 1998r angol z climatronic.Moj problem to ze kiedy ustawie np na lo-to leci zimne,gdy zwiekszam stopnie to nadal leci chlodne powietrze.nawet jesli ustawie na 29 stopni to nadal leci chlodne powietrze,jednak jak dam na hi to juz w samochodzie nie mozna usiedziec.Mialem wczesniej paska z 2001,ale takich rzeczy nigdy nie mialem,jak zmienialem temperature towraz ze stopniami wialo chlodniejsze lub cieplejsze powietrze.CO jest nie takz klima???dodam ze probowalem samodiagnozy,ale to dlugo trwa,siedzialem z 10 min i bylo158 z 170,takze przerwalem bo nie wiem jak dlugo jeszcze bym siedzial.Ma ktos jakies sugestie lub spotkal sie ktos z tym.jestem dopiero dostepny wieczorami i wtedy moge odpisywac. Z gory dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pastor Zgłoś #2 Napisano 14 Października 2009 samodiagnoza dlugo trwa? A jak ja robiles? ---------- Post added at 23:15 ---------- Previous post was at 23:05 ---------- http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=54 wedlug tego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mafo111 Zgłoś #3 Napisano 14 Października 2009 Nie wiem jak dlugo bo nie dokonczylem.ale jak juz wspomnialem zaczelo odliczac od 170 i szlo w dol,takze jedynie moge sie domyslac.jutro moze sie pobawie i wtedy zobaczymy.i tak wedlug tego robilem wcisnalem trzy klawisze:wiatrak minus,niebieski i economy i zaczelo odliczac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pastor Zgłoś #4 Napisano 14 Października 2009 Zapłon wyłączony. Nacisnąć rónocześnie guziki [zamknięty obieg powietrza] oraz [ECON] i przytrzymać minimum 3 sekundy. Trzymając przyciśnięte włączyć zapłon. Diagnoza zostanie przeprowadzona. Na koniec na wyświetlaczu climatronica po prawej stronie pojawi się liczba błędów a po lewej stronie kod błędu. Przełączamy pomiędzy nimi guzikiem [temperatura +] O to chodzi jak cos wyskoczy to bedziesz sie martwil. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #5 Napisano 14 Października 2009 cisnalem trzy klawisze:wiatrak minus,niebieski i economy i zaczelo odliczac. To nie jest diagnoza climatronica http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=54&highlight=test+climatronic Przeczytaj dokładnie post nr 2-tam masz napisane, jak się robi test Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pastor Zgłoś #6 Napisano 14 Października 2009 kolego KRAWCOL82 " cisnalem trzy klawisze:wiatrak minus,niebieski i economy i zaczelo odliczac" a o tym nie slyszalem? co to mu odliczalo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #7 Napisano 14 Października 2009 co to mu odliczalo? Nie mam pojęcia... On wszedł w tryb serwisowy-może przełączał kanały, a może zmieniały się wartości w kanale 00... A może miał ustawiony kanał 39 i tam naliczał mu czas od włączenia zapłonu (co 4 sekundy o 1 się zmieniało)... Nie wiem, co mu tam mogło odliczać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pastor Zgłoś #8 Napisano 14 Października 2009 dobrze ze nie siedzial tam do 000:) bez obrazy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #9 Napisano 14 Października 2009 dobrze ze nie siedzial tam do 000 bez obrazy I tak cierpliwy chłopak był... 10 minut Ale nie nabijajmy się już-każdemu może się przytrafić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pastor Zgłoś #10 Napisano 14 Października 2009 mafo111 Jak co to pytaj luzik;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mafo111 Zgłoś #11 Napisano 15 Października 2009 Witam ponownie zrobilem tak jak mi w poscie napisano(obieg zamkniety+economy) i przez chwile to jakby sobie reset zrobil(na wyswietlaczu)ale po chwili wyswietlilo 444 02.domyslam sie ze tu chodzi o 2 bledy ale nie moglem ich sprawdzic poniewaz panel nie reagowal,dopiero po nacisnieciu samego economy,wyswietlacz wrocil do porzadku.jak teraz najszybciej sprawdzic te bledy,jezeli o nich mowa? I dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #12 Napisano 15 Października 2009 444 oznacza brak błędów. Przeczyśc kratki w panelu, może sie zasyfiły od kurzu i czujniki głupieją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pastor Zgłoś #13 Napisano 15 Października 2009 444 O2 BRAK BLEDOW CHODZ DWA POZOSTALY W PAMIECI KTORE WYKASUJESZ PROGRAMEM VAG COM Sprawdz ilosc plynu chlodniczego i trrmostat Czyli czy tzyma 90st. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mafo111 Zgłoś #14 Napisano 15 Października 2009 Tez mialem takie podejrzenia o ten termostat.plynu ma na miniumum,wiec postaram sie dolac,a termostat,to czasami trzyma 90,ale w trasie to nie ma szans.Jak mialem mojego paska z 2001 to nawet w trasie trzymal 90 i nie bylo roznicy czy to lato, czy zima.silnik nagrzewa sie raczej normalnie,juz po przejechaniu 5min odczuwa sie cieplo.Jednak temperatura nie wskoczy na 90,raczej tak 70-80,takze pewnie termostat do kitu.jednak dalej nurtuje mnie ta klima,gdyz nie powinno dzialac tak ze roznica o jeden stopien na climatronic i jest raz chlodno,a raz upal. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pastor Zgłoś #15 Napisano 15 Października 2009 moze uklad zapowietrzony, nagrzewnica zapchana,tez sie zdaza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mafo111 Zgłoś #16 Napisano 15 Października 2009 Moze ale jak to dokladnie sprawdzic?jezeli chlodnica zapchana to moze sprobowac jakiegos srodka do czyszczenia ukladu,wydaje mi sie ze chyba tu w uk taki widzialem,ale nie jestem pewny,byc moze sie myle.jutro sprobuje dolac plynu chlodniczego i zobaczymy.dzieki narazie i pozdrawiam.jutro zobaczymy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #17 Napisano 16 Października 2009 Tez mialem takie podejrzenia o ten termostat.plynu ma na miniumum To masz przyczyne, dolej i powinno byc ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mafo111 Zgłoś #18 Napisano 16 Października 2009 No i nie jest OK.dolalem dzisiaj plynu chlodzacego i nic sie nie poprawilo.To dziala jakby od lo do 29 stopni chlodzilo,a juz hi to daje cieplo.tylko stopien roznicy i ogromna roznica w aucie.Jednak zauwazylem cos jeszcze,jezeli odpale samochod po poludniu,to klima tak jakby nieco grzala na tych 27-29 stopni.ale po przejechaniu paru kilometrow wraca do normy i wali zimnem na 29 stopni.Rowniez wydaje mi sie ze na hi to wcale nie jest cieplo na maxa,ale to moze byc zludne odczucie.Ma ktos jeszcze jakies pomysly,czy jednak udac sie do mechaniora na diagnostyke? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sooper Zgłoś #19 Napisano 16 Października 2009 (edytowane) obstawiam któryś z czujników lub w ogóle cały komputer climatronica. Gdyby problemem był jedynie termostat, to nawet na HI by Ci leciało zimne. Climatronic w przedziale od 18°-29° odczytuje temp. z czujników i ją dostosowuje. U ciebie dostaje mylne informację o tym, że na zewnątrz lub wewnątrz(raczej wewnątrz) jest gorąco i dmucha zimnym... Dlaczego samodiagnoza nic nie wykazała tego nie wiem, spróbuj może VAG'iem przetestować... Edytowane 16 Października 2009 przez sooper Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mafo111 Zgłoś #20 Napisano 16 Października 2009 Dzieki rozejrze sie za vagiem i przetestuje,rowniez myslalem czyby nie podmienic calego panelu climatronic,na szrocie tak dla sprawdzenia.czy to ma jakis sens?no zobaczymy,ale dopiero za tydzien gdyz praca i praca i nie ma kiedy..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach