Skocz do zawartości

mafo111

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mafo111

  • Urodziny 28.02.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Elbląg

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 20V 130KM (ALT)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Ubytek wody chyba zdiagnozowałem-olej szary na bagnecie,chyba uszczelka do wymiany.Też myślałem nad remontem, tj. wymianą pierścieni na tłokach.Jednak nie wiem czy sama wymiana pierścieni pomoże,ale pewnie bedzie lepiej.Teraz pytanko czy wymienić na dorabiane pierścienie( kolega mechanik mówił, że dobre dorabiają, nawet lepsze niż oryginały), czy też wymieniać tłoki- ale wtedy na jakie, jak to się powinno mierzyć.Robociznę zrobię sam z pomocą kolegi mechanika, a ile mogą kosztować części???Jaki może być koszt takiego zabiegu?Dodam, iż mimo tej przypadłości to samochód idzie jak głupi.Jednak jest jeszcze taki problem ze jak zmieniam biegi to obroty tak jakby zostają na chwilę wyższe i nie spadają od razu, jakbym automatem jeżdził, co to może być?Pozdrawiam
  2. Witam kolegów i proszę o poradę na temat zamiany silnika.Otóż pada mi silnik 2.0 20v ALT benzyna 130 koni.Który silnik by pasował bez zbędnych przeróbek i z jak najmniejszym kosztem oczywiście.Proszę nie komentować, że się nie opłaca i tym podobne.Proszę o fachową odpowiedz i pomoc. I czy dało by radę wsadzić silnik 1.8 ADR 125 koni do tego paska,co było by potrzebne do zamiany.Zainwestowałem już w mój silnik 1500zł i chodzi jak ch...j, znaczy się bierze olej litrami, tj. 1litr na 200-300km i przy tym spierdziela gdzieś płyn chłodniczy- zadnych wycieków nie zauważyłem(uszczelka wymieniona wraz z regeneracją głowicy) do wymiany jest jeszcze napewno :czujnik poziomu oleju( pokazuje oil sensor workshop), 2 cewki- nierówno chodzi jak się rozgrzeje, sonda lambda, nie wiem czy nie zasyfiło mi olejem katalizatora, po prostu felerny ten silnik mi się trafił.Proszę o podpowiedzi i ratunek.
  3. Rozrząd ustawiałem już nie raz, ale nie w tym modelu z dwoma wałkami rozrządu. Chodzi mi o mała instrukcję krok po kroku jak ustawić wałki w położeniu ze schematu bez demontażu głowicy( dekiel mam zdjęty)Jeżeli ma kto.ś instrukcję to bardzo proszę o podanie i wielkie dzięki..:dobrze
  4. Witam poszukuję schematu i pomocy jak ustawić wałki rozrządu w głowicy, ponieważ odebrałem głowicę z renowacji i chciałem ustawić rozrząd tj.pasek rozrządu ale nie mogę. Czuję opór przy próbie ustawienia na znakach ,zarówno na kole wału jak i na kole wałka rozrządu.Nie zgrywa mi się o 3 zęby, oraz jak zauważyłem na wałku ssącym- krzywki są w innym położeniu niż na wałku wydechowym. Moja prośba polega na przesłaniu schematu do ustawienia wałków rozrządu jak i instrukcji jak to zrobić z założoną już głowicą,czy nie trzeba zdejmować głowicy. Jak zawoziłem głowicę do roboty to goście zaznaczyli sobie znaki na łańcuszku i na kołach zębatych ale chyba coś jest nie tak skoro zawory kolidują z tłokami przy próbie ustawienia rozrządu na znakach. Z góry serdecznie dziękuję.
  5. Witam do wszystkich ktorzy udzielali mi odpowiedzi oraz reszty forumowiczow,jutro jestem umowiony na vaga u polaka,takze zobaczymy co on powie po tescie.choc dzisiaj wstepnie opisal ze to moze byc wina silniczka sterujacego otwieraniem klapki w nagrzewnicy,ale poki nie sprawdzimy to nie mozna gadac.
  6. Dzieki rozejrze sie za vagiem i przetestuje,rowniez myslalem czyby nie podmienic calego panelu climatronic,na szrocie tak dla sprawdzenia.czy to ma jakis sens?no zobaczymy,ale dopiero za tydzien gdyz praca i praca i nie ma kiedy.....
  7. No i nie jest OK.dolalem dzisiaj plynu chlodzacego i nic sie nie poprawilo.To dziala jakby od lo do 29 stopni chlodzilo,a juz hi to daje cieplo.tylko stopien roznicy i ogromna roznica w aucie.Jednak zauwazylem cos jeszcze,jezeli odpale samochod po poludniu,to klima tak jakby nieco grzala na tych 27-29 stopni.ale po przejechaniu paru kilometrow wraca do normy i wali zimnem na 29 stopni.Rowniez wydaje mi sie ze na hi to wcale nie jest cieplo na maxa,ale to moze byc zludne odczucie.Ma ktos jeszcze jakies pomysly,czy jednak udac sie do mechaniora na diagnostyke?
  8. Moze ale jak to dokladnie sprawdzic?jezeli chlodnica zapchana to moze sprobowac jakiegos srodka do czyszczenia ukladu,wydaje mi sie ze chyba tu w uk taki widzialem,ale nie jestem pewny,byc moze sie myle.jutro sprobuje dolac plynu chlodniczego i zobaczymy.dzieki narazie i pozdrawiam.jutro zobaczymy
  9. Tez mialem takie podejrzenia o ten termostat.plynu ma na miniumum,wiec postaram sie dolac,a termostat,to czasami trzyma 90,ale w trasie to nie ma szans.Jak mialem mojego paska z 2001 to nawet w trasie trzymal 90 i nie bylo roznicy czy to lato, czy zima.silnik nagrzewa sie raczej normalnie,juz po przejechaniu 5min odczuwa sie cieplo.Jednak temperatura nie wskoczy na 90,raczej tak 70-80,takze pewnie termostat do kitu.jednak dalej nurtuje mnie ta klima,gdyz nie powinno dzialac tak ze roznica o jeden stopien na climatronic i jest raz chlodno,a raz upal. pozdrawiam
  10. Witam ponownie zrobilem tak jak mi w poscie napisano(obieg zamkniety+economy) i przez chwile to jakby sobie reset zrobil(na wyswietlaczu)ale po chwili wyswietlilo 444 02.domyslam sie ze tu chodzi o 2 bledy ale nie moglem ich sprawdzic poniewaz panel nie reagowal,dopiero po nacisnieciu samego economy,wyswietlacz wrocil do porzadku.jak teraz najszybciej sprawdzic te bledy,jezeli o nich mowa? I dzieki
  11. Nie wiem jak dlugo bo nie dokonczylem.ale jak juz wspomnialem zaczelo odliczac od 170 i szlo w dol,takze jedynie moge sie domyslac.jutro moze sie pobawie i wtedy zobaczymy.i tak wedlug tego robilem wcisnalem trzy klawisze:wiatrak minus,niebieski i economy i zaczelo odliczac.
  12. :confused:Witam sorki ale nie znalazlem odpowiedzi na moja przypadlosc.Mam paska 1.8 1998r angol z climatronic.Moj problem to ze kiedy ustawie np na lo-to leci zimne,gdy zwiekszam stopnie to nadal leci chlodne powietrze.nawet jesli ustawie na 29 stopni to nadal leci chlodne powietrze,jednak jak dam na hi to juz w samochodzie nie mozna usiedziec.Mialem wczesniej paska z 2001,ale takich rzeczy nigdy nie mialem,jak zmienialem temperature towraz ze stopniami wialo chlodniejsze lub cieplejsze powietrze.CO jest nie takz klima???dodam ze probowalem samodiagnozy,ale to dlugo trwa,siedzialem z 10 min i bylo158 z 170,takze przerwalem bo nie wiem jak dlugo jeszcze bym siedzial.Ma ktos jakies sugestie lub spotkal sie ktos z tym.jestem dopiero dostepny wieczorami i wtedy moge odpisywac. Z gory dzieki
  13. Witam mialem kiedys to samo,ta sama historia,nawalila mi cewka i katalizator swiecil jak bąbka.Po powrocie do domu,z Anglii,zapalila mi sie kontrolka i stwierdzono najpierw,ze sonda lambda jest do bani.zostala wymieniona i wszystko bylo OK.Po jakims czasie wywalilo mi ja znowu(jakies 3-4 miesiace)ale to juz inna sprawa.Ja bym podpiął pod kompa i sprawdzil co jest,bo tak to mozemy zgadywac.
  14. Witam ponownie, a juz myslalem ze bedzie fajnie,a tu niespodzianka i zapalila mi sie kontrolka od spalin dzis rano.Po robocie zajechalem do znajomego mechaniora i podlaczylismy pod kompa,pokazalo blad przepustnicy.Blad skasowany i zobaczymy co dalej.Ale nurtuje mnie jedno czy te problemy z odpalaniem to przez ta przepustnice,czy co ?Poniewaz nie pokazuje mi tu bledu czujnika temp.jak tu sugerowano.Co to moze byc
  15. Kontrolka od spalin mi sie pokazywala,a gdzie ten czujnik sie znajduje,bo sa chyba dwa i ktory moze byc walniety,oraz czy nie pokazaloby mi nowego bledu?Aha i ile moze ten czujnik kosztowac??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności