keiv Zgłoś #1 Napisano 13 Października 2009 Witam. Mój problem z B3 (1,8 benzyna +gaz) polega na tym że po zgaszeniu silnika po przejechaniu niewielkiego dystansu (ok3km) ponowne odpalenie silnika sprawia problem tzn musi długo kręcić rozrusznik, dodam tylko że za pierszym razem pali z kopa. Co może być przyczyną??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lechu Zgłoś #2 Napisano 13 Października 2009 A to jest monowtrysk- 9o km, czy pełen- 115km? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
keiv Zgłoś #3 Napisano 14 Października 2009 monowtrysk 90 koni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rozauto Zgłoś #4 Napisano 14 Października 2009 Sprawdź połączenie rozrusznika z akumulatorem, oczyść styki sprawdź czy ma dobrą masę, lub przyczyna to kostka stacyjki, a jak to nie pomoże to pewnie rozrusznik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #5 Napisano 14 Października 2009 Odpaliłeś znaczy sie na benzynie iprzełaczyłeś na gaz. A po tym dystansie co piszesz na czym odpalasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal12321 Zgłoś #6 Napisano 15 Października 2009 Witam ! Ja mialem podobnie ze na zimno mi auto palilo, na cieploym silniku nie. Walniety byl czujnik temperatury silnika. Po wymianie pali od kopa niezaleznie od tempreatury silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
keiv Zgłoś #7 Napisano 15 Października 2009 odpalam zawsze na benzynce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fauer Zgłoś #8 Napisano 15 Października 2009 Ile masz przejechane na gazie?może czas na wymiane membrany w parowniku.Miałem podobny problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo1822 Zgłoś #9 Napisano 15 Października 2009 Może pompa paliwa już niedomaga. Czasem objawy są zupełnie dziwaczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #10 Napisano 16 Października 2009 Cóż temat ciekawy warty rozważań i przemyśleń dla użytkowników aut zasilanych LPG 2 generacji zwłaszcza nie wyposażonych w czujkę temperatury w mieszalniku. Silnik niedogrzany - dawka zwiększona / dłuższy czas wtrysku/ silnik zatrzymujemy. Odpalamy - w kolektorze ssącym pozostaje mieszanka LPG+powietrze- kręcimy rozrusznikiem:confused:- następuje wtrysk PB- mieszanka bogata - problem z odpaleniem-gaz do dechy i kręcimy - zaczerpnie czystego powietrza tylko Pb+ powietrze - odpala:D Zrobić test, nie zapali -przedmuchaj po otwarciu przepustnicy kolektor ssący sprężonym powietrzem odpali od razu. Na rozgrzanym silniku problemu zwykle nie ma gdyż czas wtrysku jest krótki a w konsekwencji dawka paliwa mała więc proporcje LPG+powietrze+Pb nie powodują aż tak bogatej mieszanki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
keiv Zgłoś #11 Napisano 16 Października 2009 No tak spoko. Tylko czy jest na to jakiś sposób?. Czy to typowa przypzdłość(poprostu ten typ tak ma) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szef_ff Zgłoś #12 Napisano 16 Października 2009 Typowo w większości aut tak się dzieje. W ibizach I 1.2 na pełnym wtrysku problem pojawiał mi się wyjątkowo tylko w jednym egzemplarzu i to bez różnicy czy zimno czy ciepło w silniku.. W Hondzie nie pojawiał się nigdy. Ani na zimnym ani na ciepłym silniku. Jednakże problem tkwi w mieszaniu się paliw. Nigdy nie zdiagnozowałem problemu ale przypuszczam ze winą jest uszkodzony elektrozawór w parowniku który nie do końca się zamyka albo nie zamyka się w cale i po zgaszeniu auta gaz z parownika nadal niepotrzebnie ucieka do układu dolotowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo1822 Zgłoś #13 Napisano 16 Października 2009 No tak spoko. Tylko czy jest na to jakiś sposób?. Czy to typowa przypzdłość(poprostu ten typ tak ma) Ja mam ten sam silnik i nic takiego się nie dzieje. Też zawsze odpalam na benzynie. Ale teoria (spiskowa) o mieszankach LPG+PB+powietrze i gazie do dechy niezła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach