Jump to content

lechu

  • Content Count

    65
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About lechu

  • Birthday 04/28/1982

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B3 1.8 G60 160KM (PG)
  • Rok produkcji
    1990

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć .Chcę u siebie w autku zamontować tempomat (benzyna). Powoli kompletuje graty:) Ale zastanawiam się nad tym gdzie ma być silniczek (pompka) do tempomatu- fizyczne miejsce gdzie ma być umiejscowiona i sterownik- choć wydaje mi się , że ten ma się znajdować w predniej częśći tunelu- pod panelem nawiewu. Dzięki za wszelkie podpowiedzi:)
  2. Witam Odgrzeję kotleta. Nie ma posta, który byłby idealna odpowiedzia na moje pytanie, a nie chcę zakładać nowego tematu. Otóż mam opcje kupić wszystko (oprócz manetki ) do tempomatu. jedyny problem jest taki, że nie ma wiązki, tylko wiadro z kostkami ( bardzo różnymi) i muszę sobie coś wybrać. A nie bardzo wiem co...I stąd moja prosba- potrzebne by mi były dokładne zdjęcia wszystkich potrzebnych wtyczek do instalacji tempomatu. moje auto to benzynka, Passat B3- więc kilka ich bedzie...
  3. Jak w temacie. Pilnie kupię. Koniecznie szczelny i sprawny. Tel 730 999 539
  4. Witam Czy regenerował ktoś (osobiście ) przekładnię TRW XTR ( Golf III, Passat B3 i B4, Corrado...)?? Mam jak zwykle trudne pytanie....Mam luz na zębniku. ale jest to luz występujący między wieloklinem (wyjście na krzyzak) a resztą zębnika .Luz jest stały- niezależnie od położenia kierownicy i dokręcenia śruby regulacyjnej. Na tym zębniku jest nit/kołek- trzymający wieloklin i wewnętrzną część wałka razem. Mam wrażenie, że luz jest na nim. miał ktoś kiedyś taki problem? Aaa. Przekładnia była regenerowana- ale dobrych 5-6 lat temu (około 200-250tys temu). Nie pamiętam, czy był jakiś luz od początku, ale ostatnimi czasy napewno sie powiększył. Początkowo myslałem, że to krzyżak i tak sie zabierałem niespiesznie. Niestety nie jest to krzyżak...
  5. Tak jak w tytule. Najchętniej jedną, ewentualnie dwie. Na pewno muszą być proste, zewnętrznie w miarę. I oczywiście w logicznej cenie.
  6. Wiem, że temat jest juz dośc stary, ale ludzie majacy Passaty maja jeszcze takie problemy :) Opis regeneracji jest super i prawie wszystko sie zgadza. Jedyna kwestia, to napełnianie hydroakumulatora azotem. Powinno to sie zrobić od góry- w miejscu gdzie jest zaślepka należy wkręcić zawór zwrotny azotowy i tamtędy napełnić akumulator. do 80 bar. Jakby ktoś potrzebował, to mam jeszcze jeden taki zawór- pozostały po regeneracji mojego hydroakumulatora.
  7. JAk w temacie Poszukuję wszystkich danych dotyczących skrzyni Syncro - luzy wałków, rysunki, momenty dokręcania itp. Skrzynia z Passata B3. Wielkie dzięki za pomoc
  8. Temat zamykam Wszystko udało mi się zrobić, wszystko pięknie działa. Jakby ktoś miał problem pisać na Priv- nie bywam za często, ale jednak
  9. Widzę, że nikt nie potrafi mi pomóc...Nikt nie ma schematu takiego licznika??
  10. Wszystkie inne wskazania są ok- niektóre wymagały pracy, ale jest ok. U mnie jest tylko problem ze wskazaniem temperatury otoczenia- wyświetlacz elektroniczny.
  11. Pomierzyłem jeszcze mój stary licznik-zamontowany w aucie, ten w którym temperatura działa. Na kostce przy czujniku: -na odpiętym czujniku - 2,55V -na podłączonym- 1,09V Temperatura zewnętrzna 17 st C, więc oporność podobna.
  12. Pomierzyłem. Sprawa wygląda tak: między pinami 1 i 19 mam napięcie 3,38V bez podłączonego czujnika. Na podłączonym czujniku napięcie ma wartość 0,3V. Czujnik w tym czasie miał oporność 570 Ohm. Przy odłączeniu czujnika wartość temperatury znika, przy zwarciu przewodów pokazuję 50 st. Numer mojego licznika to 357 919 033 CN
  13. Hej. Tak schemat podłączeń znam Wiem też co będę musiał zamienić w skrzynce bezpiecznikowej i co zrobić, żeby obrotomierz nie wariował Licznik mam na zewnątrz, więc czujnik podpinam bezpośrednio do zegara( w aucie jest stary licznik). Tak jak pisałem podpiąłem nowszy czujnik(u mnie jest bez A na końcu) i to samo. Problem musi być w liczniku, tylko gdzie???Zimne luty??? Ale to wygląda na zwarcie, ale nie do końca, bo po odpięciu czujnika nie żadnych wartości...Aha robię to na kabelkach podpiętych bezpośrednio do licznika
  14. Cześć wszystkim. Mam mały problem. Chcę zmienić w moim Pasku licznik z mechanicznego na elektroniczny.Oba z Mfa, oba też z G60. Wszystko właściwie jest gotowe poza jedną rzeczą- pokazuje temperaturę zewnętrzną 50 st. Jest to problem samego licznika (nowego-elektronicznego), gdyż na starym liczniku pokazuje temperaturę idealnie. PO odłączeniu czujnika opcja temperatury znika, więc nie ma zwarcia stałego w zegarach. Temperatura taka pojawia się po podłączeniu czujnika. Myślałem, że moze są inne oporności (w starszych i nowszych czujnikach), ale nie ma to znaczenia- stała temperatura 50 st. Ktoś bawił sie tymi licznikami??? Licznik Motometer. Szukałem dość sporo, ale nic ciekawego nie znalazłem- forumowicze wskazywali na problem z instalacją lub samym czujnikiem. U mnie jest to problem samego licznika. Dzięki za pomoc
  15. Generalnie hydraulika jest po to, aby zniwelować luz. Ale jak auto postoi z wciśnięttym zaworem, to następnęgo dnia będziesz mógł wcisnąc szklankę, ponieważ przez noc zostanie wyciśnięty olej. W innym przypadku nie powinno być żadnego luzu. Co do chlapiącego oleju, to nie masz osłony na wałek? A temperaturę najpierw sprawdź termometrem czy jest rzeczywiście taka, najlepiej rzy głowicy. I sprawdź wężyk powrotu do zbiorniczka, czy nie jest zapchany. Rozumiem, że nie bombelkuje w zbiorniczku?
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy