Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy szukałem ale nic nie znalazłem wiec tak po wymianie zwrotnic kompletnych tulei na wahaczach końcówek drąrzków kierowniczych rzuca autem na prawo i lewo w koleinach i po wjechaniu w kaużę musze bardzo mocna trzymać kierownice czyje każdą jedną dziure zaraz po wjechaniu rzuca autem.W czym można jeszcze szukać przyczyny???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a może to tuleje tylnej belki??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylne tuleje były robione w zeszłym miesiącu.Geometria też zrobiona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wjedziesz w kałuże odpowiednią prędkoscia to nie ma bata, że ci auta nie pociągnie jak kota na żygi po obierkach :D Więc tym bym się raczej nie przejmował. A co do rzucania w koleinach to moze za nerwowo kierownicę trzymasz. Skoro wszystko masz powymieniane i sprawdzoną geometrię i wyszło że jest OK, to jedynie chyba jeszcze na suchej nawierzchni rozpędź auto, pusć kierownicę, zahamuj mocno i zobacz czy ci auto ucieka w którąś stronę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak zrobię i zobaczymy co będzie.Bo czasami to mam strach jechać tym moim helmutem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czasami to mam strach jechać tym moim helmutem.

To odłącz dwie świece na silniku - zdechnie ci parę koni i będziesz spokojniej jeździł :hyhy:

 

PZDR...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak puszczam kierownice to sama lata prawo lewo prawo lewo a przy hamowaniu ciągnie auto w prawo.Myślałem może że to wina opon bo na przód założyłem zimówki ale jednak nie na letnich to samo.A może nie tak geometrię zrobili???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W trakcie jazdy na wprost kierownica zawsze będzie lekko się ruszać w prawo i lewo. A z przekładnią kierowniczą masz wszystko w porządku? A ciśnienie w oponach masz jednakowe w kołach po obu stronach? A nie blokuje ci prawej strony hamulec poprzez zacinajace się cylinderki? A co do geometrii - jak ja jadę na taką usługę to patrzę na monitor czy wszystko jest OK. Wiec nie wiem czy ci dobrze ustawili geometrię - skoro sam tego nie wiesz :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co z amorami? Nie ma luzów na poduchach? Jaka jest ich kondycja?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie sam mam podobny problem, ale u mnie wiem, że to szerokie opony 205/50/15 (fabrycznie wskazane), koleiny i dziury-masakra, gładki asfalt miodzio, na zimówkach 185 idzie elegancko pomimo, że mechanik kazał wymienić drążek kierowniczy. Na moje oko-jedź na szarpaki. Moim zdaniem to raczej zbieżność/geometria, skoro pół zawieszenia wymieniłeś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Może głupio napiszę ale .... sprawdź czy koła dokręcone bo znam przypadki że nie zawsze to zrobią.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też stawiam na geometrię. Być moze ustawiacze skupili się na zbieżności, nie ustawili poprawnia kątów pochylenia zwrotnicy i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem podobny problem kilka razy sprawdź pierwsze czy masz dokręcone drążki do kolumny kierowniczej u mnie był nie dokręcony i latał strasznie po drodze a jedź także na szarpaki i obserwuj co się dzieje z przekładnią kolumny kierowniczej ja miałem luz na lewej stronie i tez mi auto latało po drodze dzisiaj się zabieram za wymianę przekładni i jak skończę to napisze jaki jest efekt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak się mają poduszki pod łożyskami przednich amortyzatorów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to co ujrzały moje oczy to normalnie masakra po podniesieniu

samochodu do góry od strony pasażera amortyzator spadł na dół ma jakieś dwa centymetry luzu góra dół dodam że amortyzatory wymieniał mechanik z tego co zdążyłem zauważyć to nie ma podkładek tych w kielichach i najlepsze że tak doprowadzili amortyzator że ten imbus już przepuszcza i nie mam go jak odkręcić.Proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podjedz do jakiegos warsztatu niech ci poluzują kluczem pnełmatycznym

 

mam to samo :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności