marianek59tm Zgłoś #1 Napisano 13 Października 2009 Koledzy szukałem ale nic nie znalazłem wiec tak po wymianie zwrotnic kompletnych tulei na wahaczach końcówek drąrzków kierowniczych rzuca autem na prawo i lewo w koleinach i po wjechaniu w kaużę musze bardzo mocna trzymać kierownice czyje każdą jedną dziure zaraz po wjechaniu rzuca autem.W czym można jeszcze szukać przyczyny??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafikw210 Zgłoś #2 Napisano 13 Października 2009 a byłes ustawic geometrie kół Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniusz Zgłoś #3 Napisano 13 Października 2009 a może to tuleje tylnej belki?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianek59tm Zgłoś #4 Napisano 13 Października 2009 tylne tuleje były robione w zeszłym miesiącu.Geometria też zrobiona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #5 Napisano 13 Października 2009 Na szarpaki jedz tak rzuca jak sworznie lipne a nowe nie znaczy dobre. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #6 Napisano 13 Października 2009 Jak wjedziesz w kałuże odpowiednią prędkoscia to nie ma bata, że ci auta nie pociągnie jak kota na żygi po obierkach Więc tym bym się raczej nie przejmował. A co do rzucania w koleinach to moze za nerwowo kierownicę trzymasz. Skoro wszystko masz powymieniane i sprawdzoną geometrię i wyszło że jest OK, to jedynie chyba jeszcze na suchej nawierzchni rozpędź auto, pusć kierownicę, zahamuj mocno i zobacz czy ci auto ucieka w którąś stronę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianek59tm Zgłoś #7 Napisano 13 Października 2009 tak zrobię i zobaczymy co będzie.Bo czasami to mam strach jechać tym moim helmutem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #8 Napisano 13 Października 2009 czasami to mam strach jechać tym moim helmutem. To odłącz dwie świece na silniku - zdechnie ci parę koni i będziesz spokojniej jeździł PZDR... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianek59tm Zgłoś #9 Napisano 13 Października 2009 Jak puszczam kierownice to sama lata prawo lewo prawo lewo a przy hamowaniu ciągnie auto w prawo.Myślałem może że to wina opon bo na przód założyłem zimówki ale jednak nie na letnich to samo.A może nie tak geometrię zrobili??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #10 Napisano 13 Października 2009 W trakcie jazdy na wprost kierownica zawsze będzie lekko się ruszać w prawo i lewo. A z przekładnią kierowniczą masz wszystko w porządku? A ciśnienie w oponach masz jednakowe w kołach po obu stronach? A nie blokuje ci prawej strony hamulec poprzez zacinajace się cylinderki? A co do geometrii - jak ja jadę na taką usługę to patrzę na monitor czy wszystko jest OK. Wiec nie wiem czy ci dobrze ustawili geometrię - skoro sam tego nie wiesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #11 Napisano 13 Października 2009 zbieżnosc i geometria. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arth Zgłoś #12 Napisano 13 Października 2009 Co z amorami? Nie ma luzów na poduchach? Jaka jest ich kondycja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacza1982 Zgłoś #13 Napisano 13 Października 2009 W sumie sam mam podobny problem, ale u mnie wiem, że to szerokie opony 205/50/15 (fabrycznie wskazane), koleiny i dziury-masakra, gładki asfalt miodzio, na zimówkach 185 idzie elegancko pomimo, że mechanik kazał wymienić drążek kierowniczy. Na moje oko-jedź na szarpaki. Moim zdaniem to raczej zbieżność/geometria, skoro pół zawieszenia wymieniłeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #14 Napisano 14 Października 2009 Czytałeś ten temat ? >> http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=21827&highlight=%B3o%BFyska+amortyzator%F3w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #15 Napisano 14 Października 2009 Witam Może głupio napiszę ale .... sprawdź czy koła dokręcone bo znam przypadki że nie zawsze to zrobią. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Viking13 Zgłoś #16 Napisano 14 Października 2009 Też stawiam na geometrię. Być moze ustawiacze skupili się na zbieżności, nie ustawili poprawnia kątów pochylenia zwrotnicy i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiekryn Zgłoś #17 Napisano 15 Października 2009 miałem podobny problem kilka razy sprawdź pierwsze czy masz dokręcone drążki do kolumny kierowniczej u mnie był nie dokręcony i latał strasznie po drodze a jedź także na szarpaki i obserwuj co się dzieje z przekładnią kolumny kierowniczej ja miałem luz na lewej stronie i tez mi auto latało po drodze dzisiaj się zabieram za wymianę przekładni i jak skończę to napisze jaki jest efekt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #18 Napisano 15 Października 2009 A jak się mają poduszki pod łożyskami przednich amortyzatorów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianek59tm Zgłoś #19 Napisano 16 Października 2009 to co ujrzały moje oczy to normalnie masakra po podniesieniu samochodu do góry od strony pasażera amortyzator spadł na dół ma jakieś dwa centymetry luzu góra dół dodam że amortyzatory wymieniał mechanik z tego co zdążyłem zauważyć to nie ma podkładek tych w kielichach i najlepsze że tak doprowadzili amortyzator że ten imbus już przepuszcza i nie mam go jak odkręcić.Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniusz Zgłoś #20 Napisano 16 Października 2009 podjedz do jakiegos warsztatu niech ci poluzują kluczem pnełmatycznym mam to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach