Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Najbliższe szarpaki za tydzień!

ale, gdzie ustawić np.dziś zbieżność z pochyleniem to nie wiem...

Na każdej stacji diagnostycznej masz szarpaki więc zagadaj odpowiednio kolesia to Ci pomoże , tak samo powinien Ci pomóc i wskazać jakiś dobry warsztat ;)

Edytowane przez rainman777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie w tym mieście. Tu nie zagadasz , niestety

Bardzo często są wulgarni , i ... często maja jak by pretensje że w ogóle czegokolwiek chcę... Baaaa.... a może i nawet, że... w ogóle przyjechałem

Kompletna olewka w większości warsztatów... My nie mamy czasu, proszę się zapisać, tego złomu nie robimy, tam sie nie opłaca nic robić... Mam już dość tego słuchania i powiem szczerze, że zacznę jeździć na ASO do innych miast. Tam przynajmniej, ku..wa kawy mi dali jak robiłem końcówki i nikt nie marudził że przyjechał stary passat

Właśnie wróciłem z kolejnych 6 serwisów. W 4 nie maja czasu, w 2 nie zrobią mi kątów pochylenia w jak to nazwali : TYM CZYMŚ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jedz byle gdzie na geometrie komputerowa i po problemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kąty pochylenia kół to nie tak łatwo ustawić niezależnie od sprzętu. Za każdym razem trzeba podnosić i sciągać koło, po przestawieniu amortyzatora względem zwrotnicy trzeba zmontować wszystko do kupy, postawić auto na koła i bujnąć nim, założyć przyrządy i wtedy sprawdzać. Jest to niestety metoda prób i błędów, trzeba przestawiać na wyczucie i sprawdzać przyrządami. Trochę czasu schodzi.

Piotrek, olej warszawskich magików i znajdź jakąś stację diagnostyczną albo warsztat poza miastem, gdzie szanują klienta. Taki Passat duuużo więcej przejedzie i wytrzyma niż samochody obecnie produkowane, które są projektowane już przez księgowych. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kąty pochylenia kół to nie tak łatwo ustawić niezależnie od sprzętu. Za każdym razem trzeba podnosić i sciągać koło, po przestawieniu amortyzatora względem zwrotnicy trzeba zmontować wszystko do kupy, postawić auto na koła i bujnąć nim, założyć przyrządy i wtedy sprawdzać.

A świstak siedzi i ustawia geometrię :)

Geometria jest ustawiana w 90% przypadków na podnośniku diagnostycznym, więc dostęp do śrub regulacji pochylnia jest od spodu auta. Nie trzeba odkręcać kół. W B3/B4, jeśli wszystkie śrubki i drążki dają się ruszyć to geometria trwa 20 minut do pół godziny maksymalnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie trzeba odkręcać kół. W B3/B4, jeśli wszystkie śrubki i drążki dają się ruszyć to geometria trwa 20 minut do pół godziny maksymalnie.

Ustawiali mi 2 razy i nigdy z tym nie było problemu i nie trwało dłużej tak jak kolega pisze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wygląda taki podnośnik diagnostyczny? Nie spotkałem się z takim określeniem. Ale macie rację, od spodu auta powinno się dojść do 2 śrub amortyzatora - bez ściągania koła. Ale i tak przy pomiarze auto musi stać na kołach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo tak to robią... Stawiasz auto na tych ruchomych nóżkach (plackach?) i od spodu kręcą , ustawiają... Fakt że... Warszawscy magicy chcą za to 279zł!!!! ano przykład, ASO Staniewicka 3 , Warszawa Targówek... Już mi znajomy powiedział, że w Tłuszczu zrobię to samo za 70zł bez najmniejszego marudzenia... więc, wymienie jeszcze SilentBloki i śmigam za miasto... Dla przykładu, na Łodygowej w Warszawie (ASO) chcą 300zł!!! za zbieżność 160zł i po 35zł od koła za kąt!! Cennik ze wczoraj, jak najbardziej aktualny!!! Szczyt idiotyzmu!!! Zadzwoniłem do ASO w Olsztynie i Rzeszowie by porównać ceny. Olsztyn = 80zł, Rzeszów = 70zł oraz dodatkowo po 40zł za kąt wszystkich kół!!

Wczoraj za wymianę stabilizatora i silentBloka na wahaczu lewym zapłaciłem kur... 270zł!!!

15min roboty! Na dodatek, nie mógł odkręcić śruby na sankach na prawym wahaczu i kazał przyjechać z wahaczem (nowym lub używanym). Wahacz w bdb stanie z db. tulejkami 80-100zł plus wymiana 100zł! Szukam Warsztatu poza Warszawą bo mam ich dość , speców i krętaczów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności