rainman777 Zgłoś #61 Napisano 30 Listopada 2010 (edytowane) Najbliższe szarpaki za tydzień!ale, gdzie ustawić np.dziś zbieżność z pochyleniem to nie wiem... Na każdej stacji diagnostycznej masz szarpaki więc zagadaj odpowiednio kolesia to Ci pomoże , tak samo powinien Ci pomóc i wskazać jakiś dobry warsztat Edytowane 30 Listopada 2010 przez rainman777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
egon290 Zgłoś #62 Napisano 30 Listopada 2010 Nie w tym mieście. Tu nie zagadasz , niestety Bardzo często są wulgarni , i ... często maja jak by pretensje że w ogóle czegokolwiek chcę... Baaaa.... a może i nawet, że... w ogóle przyjechałem Kompletna olewka w większości warsztatów... My nie mamy czasu, proszę się zapisać, tego złomu nie robimy, tam sie nie opłaca nic robić... Mam już dość tego słuchania i powiem szczerze, że zacznę jeździć na ASO do innych miast. Tam przynajmniej, ku..wa kawy mi dali jak robiłem końcówki i nikt nie marudził że przyjechał stary passat Właśnie wróciłem z kolejnych 6 serwisów. W 4 nie maja czasu, w 2 nie zrobią mi kątów pochylenia w jak to nazwali : TYM CZYMŚ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #63 Napisano 30 Listopada 2010 to jedz byle gdzie na geometrie komputerowa i po problemie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAL10 Zgłoś #64 Napisano 30 Listopada 2010 Kąty pochylenia kół to nie tak łatwo ustawić niezależnie od sprzętu. Za każdym razem trzeba podnosić i sciągać koło, po przestawieniu amortyzatora względem zwrotnicy trzeba zmontować wszystko do kupy, postawić auto na koła i bujnąć nim, założyć przyrządy i wtedy sprawdzać. Jest to niestety metoda prób i błędów, trzeba przestawiać na wyczucie i sprawdzać przyrządami. Trochę czasu schodzi. Piotrek, olej warszawskich magików i znajdź jakąś stację diagnostyczną albo warsztat poza miastem, gdzie szanują klienta. Taki Passat duuużo więcej przejedzie i wytrzyma niż samochody obecnie produkowane, które są projektowane już przez księgowych. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #65 Napisano 30 Listopada 2010 Kąty pochylenia kół to nie tak łatwo ustawić niezależnie od sprzętu. Za każdym razem trzeba podnosić i sciągać koło, po przestawieniu amortyzatora względem zwrotnicy trzeba zmontować wszystko do kupy, postawić auto na koła i bujnąć nim, założyć przyrządy i wtedy sprawdzać. A świstak siedzi i ustawia geometrię Geometria jest ustawiana w 90% przypadków na podnośniku diagnostycznym, więc dostęp do śrub regulacji pochylnia jest od spodu auta. Nie trzeba odkręcać kół. W B3/B4, jeśli wszystkie śrubki i drążki dają się ruszyć to geometria trwa 20 minut do pół godziny maksymalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #66 Napisano 30 Listopada 2010 Nie trzeba odkręcać kół. W B3/B4, jeśli wszystkie śrubki i drążki dają się ruszyć to geometria trwa 20 minut do pół godziny maksymalnie. Ustawiali mi 2 razy i nigdy z tym nie było problemu i nie trwało dłużej tak jak kolega pisze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAL10 Zgłoś #67 Napisano 1 Grudnia 2010 Jak wygląda taki podnośnik diagnostyczny? Nie spotkałem się z takim określeniem. Ale macie rację, od spodu auta powinno się dojść do 2 śrub amortyzatora - bez ściągania koła. Ale i tak przy pomiarze auto musi stać na kołach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
egon290 Zgłoś #68 Napisano 1 Grudnia 2010 Bo tak to robią... Stawiasz auto na tych ruchomych nóżkach (plackach?) i od spodu kręcą , ustawiają... Fakt że... Warszawscy magicy chcą za to 279zł!!!! ano przykład, ASO Staniewicka 3 , Warszawa Targówek... Już mi znajomy powiedział, że w Tłuszczu zrobię to samo za 70zł bez najmniejszego marudzenia... więc, wymienie jeszcze SilentBloki i śmigam za miasto... Dla przykładu, na Łodygowej w Warszawie (ASO) chcą 300zł!!! za zbieżność 160zł i po 35zł od koła za kąt!! Cennik ze wczoraj, jak najbardziej aktualny!!! Szczyt idiotyzmu!!! Zadzwoniłem do ASO w Olsztynie i Rzeszowie by porównać ceny. Olsztyn = 80zł, Rzeszów = 70zł oraz dodatkowo po 40zł za kąt wszystkich kół!! Wczoraj za wymianę stabilizatora i silentBloka na wahaczu lewym zapłaciłem kur... 270zł!!! 15min roboty! Na dodatek, nie mógł odkręcić śruby na sankach na prawym wahaczu i kazał przyjechać z wahaczem (nowym lub używanym). Wahacz w bdb stanie z db. tulejkami 80-100zł plus wymiana 100zł! Szukam Warsztatu poza Warszawą bo mam ich dość , speców i krętaczów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #69 Napisano 1 Grudnia 2010 Jak wygląda taki podnośnik diagnostyczny? Nie spotkałem się z takim określeniem. Wystarczy wpisać w google - pierwszy link z brzegu http://www.podnosniki.warszawa.pl/podnosniki-diagnostyczne.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach