Skocz do zawartości
Awariall

4Motion a łańcuchy

Rekomendowane odpowiedzi

Idzie zimna :D przymierzam się do zakupu łańcuchów i zastanawiam sie jak to jest z napedem na 4 kola :638: czy potrzebuje 2 kpl.? zakładac je na tył czy na przód :638:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMHO to dwa komplety i na wszystkie koła, ale ekspertem nie jestem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja myślałem że przy 4x4 łańcuchy są zbędne ;) No chyba że górskie drogi, to co innego. Ale jestem laikiem w tym temacie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 komplety powinny być i możesz spycharki z rowów wyciągać.

Moja rada jeżeli nie jeździsz dużo w trudnym terenie to nie kupuj perpetum mobile tylko najtańsze łańcuchy z Tesco i mjiej zawszy przy sobie, mi nie raz w dostawczym d... uratowały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

generalnie DOBRE 4WD (subaru :D) nie potrzebuje lancuchow, jak sie na zimowkach toczy, mam potwierdzone info, ze kierowcow subaru policja austriacka nie karze mandatami, jak po gorach jezdza bez lancuchow, mimo nakazu

 

a ze 4wd by VW to z deka oszukane, bo tylna os sie dolacza i nigdy nie ma szans, by dostala 100% mocy, dodatkowo niesymetryczny uklad napedowy - 2 komplety lancuchow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a widzisz mylisz się w B5 jest TorSen :D czyli stały napęd na 4 koła. W reszcie passatów b4, b6 haldex

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w b5 oprocz torsena tez byly haldexy ale mniejsza z tym. lancuchy walisz na przod i styka. i nie kupuj najtanszych bo bedziesz je sciagal godzine jak ja rok temu. mialem takie z tesco i tak sie zakleszczyly na kolach ze ponad godzine je sciagalem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach