szynder Zgłoś #1 Napisano 8 Października 2009 wzialem sie za naprawe zapalniczki poniewaz zastanawialo mnie dlaczego nie mam w niej swiatla i tu pytania: czy kabelek na zdj 1 jest tylko do gniazda zapalniczki? czy gdy go wepne ma dzialc zapalniczka i oswietlenie? bo na zdj nr 2 wydaje sie jakby cos bylo osobno wpinane do zarowki... co to jest na zdj nr 3? no i cos mnie zdziwilo bo wyciagnalem 2 kable zupelnie luzne (odciete) koloru zoltego-cienki i czarny gruby a w nim kilka kabelkow. od czego one mogly byc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #2 Napisano 8 Października 2009 to na zdj nr 3 chyba jest czujnik od poduch ale moge sie mylic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #3 Napisano 8 Października 2009 to na zdj nr 3 chyba jest czujnik od poduch ale moge sie mylic kolega dobrze mówi. Co do światełka, to jak dobrze myślę to do blaszki na zdjeciu nr 2 powinien dochodzić oddzielny kabelek do żarówki, ale nie mam pewności, miernikiem trzeba by było sprawdzić czy na którymś pinie z tej kostki ze zdjęcia nr1 pojawia się 12V po zapaleniu świateł w samochodzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynder Zgłoś #4 Napisano 9 Października 2009 a co z tymi kablami-zoltym i czarnym od czego moga byc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #5 Napisano 10 Października 2009 może był jakiś magiczny guziczek, albo zasilanie do czegoś podciągnięte, np do CB żeby nie zajmować gniazda zapalniczki. Sprawdź miernikiem jakie napięcie jest na tyvh kablach i kiedy się pojawia, czy jest cały czas, czy po włączeniu świateł, czy po przekręceniu kluczyka na zapłon. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #6 Napisano 10 Października 2009 Ponieważ jest rozpoczęty temat, a ja zabieram się od roku za rozebranie zapalniczni, bo też nie świeci, to mam pytanie do mac87. Czy naprawdę trzeba robebrać aż tyle (tunel środkowy), żeby się tam dostać??? Nie próbowałem się jeszcze do tego dobrać więc nie wiem i dlatego pytam, bo jesli tak to nie wiem czy mi się chce zaczynać... Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #7 Napisano 10 Października 2009 Czy naprawdę trzeba robebrać aż tyle (tunel środkowy), żeby się tam dostać??? Tak, naprawdę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pdrobny Zgłoś #8 Napisano 10 Października 2009 Też to przerabiałem dla jednej żaróweczki ponad godzina roboty. Harmonogram prac (mogłem coś pominąć): -wyjęcie zaślepek bocznych od tunelu i odkręcenie wkętów -odkręcenie tunelu pod tylnia popielniczką -wyjecie tunelu odłączenie kostki i wtyczki vag -można rozebrac tunel na dwie częsci aby całego nie targać -trochę trzeba się namodzić przy delikatnej oprawie zapalniczki, przegrzany plastik łatwo połamać -wyjęcie zapalniczki -wymiana żarówki i całość całość ABAROT (wsadziłem od razu dobrego leda zamiast żarówki) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynder Zgłoś #9 Napisano 11 Października 2009 może był jakiś magiczny guziczek, albo zasilanie do czegoś podciągnięte, np do CB żeby nie zajmować gniazda zapalniczki. Sprawdź miernikiem jakie napięcie jest na tyvh kablach i kiedy się pojawia, czy jest cały czas, czy po włączeniu świateł, czy po przekręceniu kluczyka na zapłon. wlasnie w tym problem ze wyciagnalem te kable bo byly wsadzone ale nie podlaczone... odnosnie rozbiurki tunela... to wystarczy zdjac tylko mieszek i tunel przy galce biegow nie trzeba calego az za recznym i tylniej popielniczi sciagac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #10 Napisano 11 Października 2009 odnosnie rozbiurki tunela... to wystarczy zdjac tylko mieszek i tunel przy galce biegow nie trzeba calego az za recznym i tylniej popielniczi sciagac. Tylko delikatnie żeby nie połamać miejsca zetknięcia przedniej części tunelu z tylną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynder Zgłoś #11 Napisano 11 Października 2009 Tylko delikatnie żeby nie połamać miejsca zetknięcia przedniej części tunelu z tylną dokladnie bo tam sie elemety zakladaja na siebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pkarbownik85 Zgłoś #12 Napisano 14 Marca 2012 wzialem sie za naprawe zapalniczki poniewaz zastanawialo mnie dlaczego nie mam w niej swiatla i tu pytania:czy kabelek na zdj 1 jest tylko do gniazda zapalniczki? czy gdy go wepne ma dzialc zapalniczka i oswietlenie? bo na zdj nr 2 wydaje sie jakby cos bylo osobno wpinane do zarowki... co to jest na zdj nr 3? no i cos mnie zdziwilo bo wyciagnalem 2 kable zupelnie luzne (odciete) koloru zoltego-cienki i czarny gruby a w nim kilka kabelkow. od czego one mogly byc? to na zdjeciu nr.3 to jest uklad sterowania poduchami czujniki poczne sa zamontowane na belce poprzecznej pod podloga natomiast czujnik przedni nie wiem jeszcze gdzie sie znajduje bo az tak daleko nie wybebeszalem swojego paska ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach