Skocz do zawartości
szynder

kable do zapalniczki

Rekomendowane odpowiedzi

wzialem sie za naprawe zapalniczki poniewaz zastanawialo mnie dlaczego nie mam w niej swiatla i tu pytania:

czy kabelek na zdj 1 jest tylko do gniazda zapalniczki? czy gdy go wepne ma dzialc zapalniczka i oswietlenie? bo na zdj nr 2 wydaje sie jakby cos bylo osobno wpinane do zarowki...

co to jest na zdj nr 3?

 

no i cos mnie zdziwilo bo wyciagnalem 2 kable zupelnie luzne :zalamany:(odciete) koloru zoltego-cienki i czarny gruby a w nim kilka kabelkow. od czego one mogly byc?

DSC01849.jpg

DSC01851.JPG

DSC01850.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to na zdj nr 3 chyba jest czujnik od poduch ale moge sie mylic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to na zdj nr 3 chyba jest czujnik od poduch ale moge sie mylic

kolega dobrze mówi.

Co do światełka, to jak dobrze myślę to do blaszki na zdjeciu nr 2 powinien dochodzić oddzielny kabelek do żarówki, ale nie mam pewności, miernikiem trzeba by było sprawdzić czy na którymś pinie z tej kostki ze zdjęcia nr1 pojawia się 12V po zapaleniu świateł w samochodzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co z tymi kablami-zoltym i czarnym od czego moga byc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może był jakiś magiczny guziczek, albo zasilanie do czegoś podciągnięte, np do CB żeby nie zajmować gniazda zapalniczki. Sprawdź miernikiem jakie napięcie jest na tyvh kablach i kiedy się pojawia, czy jest cały czas, czy po włączeniu świateł, czy po przekręceniu kluczyka na zapłon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ jest rozpoczęty temat, a ja zabieram się od roku za rozebranie zapalniczni, bo też nie świeci, to mam pytanie do mac87. Czy naprawdę trzeba robebrać aż tyle (tunel środkowy), żeby się tam dostać??? Nie próbowałem się jeszcze do tego dobrać więc nie wiem i dlatego pytam, bo jesli tak to nie wiem czy mi się chce zaczynać...

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy naprawdę trzeba robebrać aż tyle (tunel środkowy), żeby się tam dostać???

Tak, naprawdę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też to przerabiałem dla jednej żaróweczki ponad godzina roboty.

Harmonogram prac (mogłem coś pominąć):

-wyjęcie zaślepek bocznych od tunelu i odkręcenie wkętów

-odkręcenie tunelu pod tylnia popielniczką

-wyjecie tunelu odłączenie kostki i wtyczki vag

-można rozebrac tunel na dwie częsci aby całego nie targać

-trochę trzeba się namodzić przy delikatnej oprawie zapalniczki, przegrzany plastik łatwo połamać

-wyjęcie zapalniczki

-wymiana żarówki i całość

całość ABAROT (wsadziłem od razu dobrego leda zamiast żarówki)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
może był jakiś magiczny guziczek, albo zasilanie do czegoś podciągnięte, np do CB żeby nie zajmować gniazda zapalniczki. Sprawdź miernikiem jakie napięcie jest na tyvh kablach i kiedy się pojawia, czy jest cały czas, czy po włączeniu świateł, czy po przekręceniu kluczyka na zapłon.

 

wlasnie w tym problem ze wyciagnalem te kable bo byly wsadzone ale nie podlaczone...

 

odnosnie rozbiurki tunela... to wystarczy zdjac tylko mieszek i tunel przy galce biegow nie trzeba calego az za recznym i tylniej popielniczi sciagac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
odnosnie rozbiurki tunela... to wystarczy zdjac tylko mieszek i tunel przy galce biegow nie trzeba calego az za recznym i tylniej popielniczi sciagac.

Tylko delikatnie żeby nie połamać miejsca zetknięcia przedniej części tunelu z tylną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko delikatnie żeby nie połamać miejsca zetknięcia przedniej części tunelu z tylną

 

dokladnie bo tam sie elemety zakladaja na siebie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wzialem sie za naprawe zapalniczki poniewaz zastanawialo mnie dlaczego nie mam w niej swiatla i tu pytania:

czy kabelek na zdj 1 jest tylko do gniazda zapalniczki? czy gdy go wepne ma dzialc zapalniczka i oswietlenie? bo na zdj nr 2 wydaje sie jakby cos bylo osobno wpinane do zarowki...

co to jest na zdj nr 3?

 

no i cos mnie zdziwilo bo wyciagnalem 2 kable zupelnie luzne :zalamany:(odciete) koloru zoltego-cienki i czarny gruby a w nim kilka kabelkow. od czego one mogly byc?

 

to na zdjeciu nr.3 to jest uklad sterowania poduchami czujniki poczne sa zamontowane na belce poprzecznej pod podloga natomiast czujnik przedni nie wiem jeszcze gdzie sie znajduje bo az tak daleko nie wybebeszalem swojego paska ;) ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności