waldus77 Zgłoś #21 Napisano 27 Lutego 2010 no nie następny temat że Valtek to syf !!! ludzie przez takich jak wy co tu piszecie ze to i tamto jest do bani ludzie boją sie zakładać instalacji LPG a to wszystko bzdury !!! jak ktos nie umie zregenerowac i skalibrować Valteka niech sie wogole nie wypowiada !!! ja zakładam te listwy od 5ciu lat i mam takich klientow co filtrow nie wymieniaja po 60000km a nawet wiecej i listwy chodza bez problemu pomimo tego ze topia sie w parafinie !!! ten ktory kalibrował valteka niech mi napisze jak to robił ?? zobaczymy jaką ma wiedze !! Auto Gaz Serwis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #22 Napisano 27 Lutego 2010 zobaczymy jaką ma wiedze !! Ci którzy mi regulowali i regenerowali listwę mają sporą wiedzę choćby dlatego że jako drudzy w Łodzi zaczęli zajmować się zakładaniem instalacji LPG. I jako jedyni w Łodzi założyli z powodzeniem gaz do Cayenne - a nikt się tego nie chciał podjąć. Chcesz - montuj Valteki, nikt ci nie broni. Ale nie wmawiaj że są super i w ogóle. W tej listwie zużywa się nie tylko gumka na tłoczku, ale również gniazdo do którego tłoczek przylega a ono jest niewymienialne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
opornik Zgłoś #23 Napisano 28 Lutego 2010 Waldus77 - temat był o listwach valteka czy o drganiu silnika na gazie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldus77 Zgłoś #24 Napisano 1 Marca 2010 jeżeli ktoś zaczyna temat o drganiu silnika na gazie to po pierwsze trzeba zacząć od sprawdzenia listwy wtryskowej a że jedni mają matrixa drudzy valteka to już nie moja wina ! jedyna osoba rozsądna w tym temacie to adamrogowski widze ze raczej zna sie na rzeczy a reszta to wiedzą że w którymś kościele dzwonią ale nie wiedzą w ktorym !!! a jak ktoś próbuje coś doradzić to jeszcze źle !!! zadam jedno pytanie ilu z was montuje na co dzień instalacje LPG ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #25 Napisano 1 Marca 2010 Sory za OT. Podejdźmy do tego rozejmowo,listwa listwą,ale ilu takich"monterów" skrzywdziło auta?Na forum codziennie się z tym spotykamy i nie pisz że alaska/silwer/gold/valteki/raile są ok,bo nie są.Nikt nie przyjeżdza na reklamację bo po zapoznaniu się w internecie z opisami w/w produktów ma w dupie gościa który je montował,gdyż jemu i jego wiedzy powierzył swoje auto i zapłacił za to uczciwie i ciężko zarobionymi pieniędzmi(a on go przysłowiowo "wyr**ał"),jedzie do polecanego warsztatu i tam montuje co chce.Ja osobiście kupiłem od gaziaża,i co pozbył się bo nie ogarniał,zaufałem następnym i co kolejną instalację wyjepałem a jeszcze mi frajery emulator wstawili.Sam doszedłem co i jak,pomógł mi jeszcze Marek Gryko i Nikodem.Więc nie ważne tu czy ktoś montuje,tu jest ważne czy posiada się wiedzę dlaczego auto jeździ.Wiercić i podpinać przewody wg schematu to i małpę można nauczyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #26 Napisano 1 Marca 2010 (edytowane) zadam jedno pytanie ilu z was montuje na co dzień instalacje LPG ??? No ja tak pisałem, bo miałem valteka w 2 samochodach i zawsze były z nimi problemy - ale ok - przyjmijmy że w Łodzi wszyscy gazownicy są "niedouczeni" i w ogóle nie znają się na tym... Do rzeczy: Montujesz na co dzień, zjadłeś na tym zęby to zróbmy inaczej. Daj mi gwarancję NA PIŚMIE, że Valtek po Twojej regeneracji i kalibracji polata bez kłopotu 60 tyś. km to wysyłam z miejsca 2szt Valteka (wersja 3 cylindrowa) do Ciebie do regeneracji. Podaj cenę na PW to może się dogadamy. Edytowane 1 Marca 2010 przez pszemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #27 Napisano 1 Marca 2010 Świete słowa piszesz kolego karol27,tez zostałem nabity w butelke i po kilku wizytach w różnych montowniach lpg nic nie poradzili, sam regulowałem wszystko z podpowiedziami z forum lpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldus77 Zgłoś #28 Napisano 1 Marca 2010 mimo tego że prowadze warsztat nie powinienem może tego pisać ale taka jest prawda że często nabija sie klienta w butelke kasując przy tym sporą kase !!! właśnie dlatego kończę moją kariere w tym zakładzie i otwieram swój !!! osobiście moj brat ma vectre na valteku i alasce i ponad 60000 bez problemu ! jak już bede na swoim to przyślesz mi listwy zrobie ci je za darmo i sam ocenisz czy warto!! moze byc?? nic nie stracisz !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #29 Napisano 1 Marca 2010 moze byc?? nic nie stracisz !! OK I tak leżą niepotrzebne. Oczywiście za części do regeneracji się rozliczymy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldus77 Zgłoś #30 Napisano 1 Marca 2010 a ile kilometrow przejechały te listwy?? po takim zabiegu bedziesz wszystko wiedział czy idzie czy nie idzie i na ile wystarczy regeneracja !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coffin80 Zgłoś #31 Napisano 1 Marca 2010 witam ja robiłem regeneracje valdemarów,po 35 tys padły i teraz zrobiłem już na regenerowanych prawie 8 tys. i auto chodzi ok ,nie ma zadnych drgań a przed regeneracją była nie równa praca silnika,spadek mocy i drgawki,chociaż muszę powiedzieć że auto nie ma takiej samej mocy jak na benzynie ,jest jednak róznica,jak coś bedzie sie działo nie tak z listwą to zmieniam na magic-jety,ale póki co jest ok to jeżdze.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #32 Napisano 2 Marca 2010 a ile kilometrow przejechały te listwy?? po takim zabiegu bedziesz wszystko wiedział czy idzie czy nie idzie i na ile wystarczy regeneracja !!! Przejechały 20tyś. Pisałeś o 60tyś więc oczekuję że tyle wytrzymają po Twojej regeneracji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #33 Napisano 2 Marca 2010 a ile kilometrow przejechały te listwy Ja w Vectrze zrobiłem 90 tyś i nawet ich nie czyściłem,a w pasku padł mi jeden po 40 tyś,teraz ma czipa i trochę nie domagają co byście polecili(jaką listwę na 190 koników)w dalszym ciągu jeżdżę na waltekach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #34 Napisano 2 Marca 2010 U mnie valdemary padły po 2000km,tzn któryś lał na postoju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldus77 Zgłoś #35 Napisano 2 Marca 2010 a wiec jednak idzie troche pojeżdzić na Valtekach widze że znaleźli sie uczciwi co napisali że to nie taki badziew jak nie którzy piszą !! Karol miałeś pecha z twoją listwą widocznie i sie zraziłeś !!! miałeś takie prawo !!! a w ramach wyjaśnienia nie napisałem że po regeneracji wytrzymają 60000 podawałem przykład że bez problemu tyle wytrzymują od nowości !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #36 Napisano 2 Marca 2010 Wcześniej miałem raile niebieskie i to samo.Miałem Zenita po rozgrzaniu auto słabło.Miałem alaskę auto nie szło,miałem KME Silver które w/g deklaracji producenta przeznaczone jest do aut do 230KM,gówno prawda-przy wciśnięciu pedału w podłogę ciśnienie spadało do 0,5 i auto szarpało.Wytrzymał 10000.Jest Stag 300,Ac r01 i magiczne jety.Auto idzie bez problemu,sonda podłączona,chceck nie świeci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #37 Napisano 2 Marca 2010 Karol27 czy to znaczy ,że z czystym sumieniem możesz polecić magic jety.Wstępnie już rozmawiałem z gazownikiem i on powiedział mi też że powinny dać rady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #38 Napisano 2 Marca 2010 Niby dają radę do 70KM z gara przy ciśnieniu 1,5.Niektórzy twierdzą że szybko się brudzą.U mnie od roku i nic się nie dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldus77 Zgłoś #39 Napisano 2 Marca 2010 nie nie akurat Reila to ja nigdy nie polece !!! do ciebie karol alaska jest za słaba ale myśle ze to nie dokońca problem nie wyrabiającego sie reduktora może za słabe podciśnienie ?? ale jeżeli po wymianie na inny jest dobrze to najważniejsze !! polecam reduktory tłoczkowe nie są wcale droższe od zwykłych a nie mają spadku ciśnienia pod obciążeniem !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #40 Napisano 2 Marca 2010 a w ramach wyjaśnienia nie napisałem że po regeneracji wytrzymają 60000 podawałem przykład że bez problemu tyle wytrzymują od nowości !!! To całkowicie zmienia postać rzeczy. a wiec jednak idzie troche pojeżdzić na Valtekach widze że znaleźli sie uczciwi co napisali że to nie taki badziew jak nie którzy piszą !! To co? Ja jestem nieuczciwy bo wytrzymały mi 20 tyś? Weź się ogarnij. Poza tym jak to ujmujesz: jeździć "szło" tylko silnik kuśtykał. Miałem alaskę auto nie szło,miałem KME Silver które w/g deklaracji producenta przeznaczone jest do aut do 230KM,gówno prawda-przy wciśnięciu pedału w podłogę ciśnienie spadało do 0,5 i auto szarpało U mnie (motor 2,5l 170 KM) KME Silver radzi sobie bez kłopotu. W audi co prawda słabszym bo 1.6 mam Alaskę z przebiegiem 50 tyś i też bez problemu. Tak więc ilu użytkowników - tyle opinii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach