Skocz do zawartości
lisu1

drgania silnika na gazie

Rekomendowane odpowiedzi

no nie następny temat że Valtek to syf !!! ludzie przez takich jak wy co tu piszecie ze to i tamto jest do bani ludzie boją sie zakładać instalacji LPG a to wszystko bzdury !!! jak ktos nie umie zregenerowac i skalibrować Valteka niech sie wogole nie wypowiada !!! ja zakładam te listwy od 5ciu lat i mam takich klientow co filtrow nie wymieniaja po 60000km a nawet wiecej i listwy chodza bez problemu pomimo tego ze topia sie w parafinie !!! ten ktory kalibrował valteka niech mi napisze jak to robił ?? zobaczymy jaką ma wiedze !! Auto Gaz Serwis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zobaczymy jaką ma wiedze !!

Ci którzy mi regulowali i regenerowali listwę mają sporą wiedzę choćby dlatego że jako drudzy w Łodzi zaczęli zajmować się zakładaniem instalacji LPG. I jako jedyni w Łodzi założyli z powodzeniem gaz do Cayenne - a nikt się tego nie chciał podjąć.

Chcesz - montuj Valteki, nikt ci nie broni. Ale nie wmawiaj że są super i w ogóle. W tej listwie zużywa się nie tylko gumka na tłoczku, ale również gniazdo do którego tłoczek przylega a ono jest niewymienialne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Waldus77 - temat był o listwach valteka czy o drganiu silnika na gazie ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli ktoś zaczyna temat o drganiu silnika na gazie to po pierwsze trzeba zacząć od sprawdzenia listwy wtryskowej a że jedni mają matrixa drudzy valteka to już nie moja wina ! jedyna osoba rozsądna w tym temacie to adamrogowski widze ze raczej zna sie na rzeczy a reszta to wiedzą że w którymś kościele dzwonią ale nie wiedzą w ktorym !!! a jak ktoś próbuje coś doradzić to jeszcze źle !!! zadam jedno pytanie ilu z was montuje na co dzień instalacje LPG ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sory za OT.

Podejdźmy do tego rozejmowo,listwa listwą,ale ilu takich"monterów" skrzywdziło auta?Na forum codziennie się z tym spotykamy i nie pisz że alaska/silwer/gold/valteki/raile są ok,bo nie są.Nikt nie przyjeżdza na reklamację bo po zapoznaniu się w internecie z opisami w/w produktów ma w dupie gościa który je montował,gdyż jemu i jego wiedzy powierzył swoje auto i zapłacił za to uczciwie i ciężko zarobionymi pieniędzmi(a on go przysłowiowo "wyr**ał"),jedzie do polecanego warsztatu i tam montuje co chce.Ja osobiście kupiłem od gaziaża,i co pozbył się bo nie ogarniał,zaufałem następnym i co kolejną instalację wyjepałem a jeszcze mi frajery emulator wstawili.Sam doszedłem co i jak,pomógł mi jeszcze Marek Gryko i Nikodem.Więc nie ważne tu czy ktoś montuje,tu jest ważne czy posiada się wiedzę dlaczego auto jeździ.Wiercić i podpinać przewody wg schematu to i małpę można nauczyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zadam jedno pytanie ilu z was montuje na co dzień instalacje LPG ???

 

No ja tak pisałem, bo miałem valteka w 2 samochodach i zawsze były z nimi problemy - ale ok - przyjmijmy że w Łodzi wszyscy gazownicy są "niedouczeni" i w ogóle nie znają się na tym...

 

Do rzeczy:

 

Montujesz na co dzień, zjadłeś na tym zęby to zróbmy inaczej. Daj mi gwarancję NA PIŚMIE, że Valtek po Twojej regeneracji i kalibracji polata bez kłopotu 60 tyś. km to wysyłam z miejsca 2szt Valteka (wersja 3 cylindrowa) do Ciebie do regeneracji. Podaj cenę na PW to może się dogadamy.

Edytowane przez pszemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świete słowa piszesz kolego karol27,tez zostałem nabity w butelke i po kilku wizytach w różnych montowniach lpg nic nie poradzili, sam regulowałem wszystko z podpowiedziami z forum lpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mimo tego że prowadze warsztat nie powinienem może tego pisać ale taka jest prawda że często nabija sie klienta w butelke kasując przy tym sporą kase !!! właśnie dlatego kończę moją kariere w tym zakładzie i otwieram swój !!! osobiście moj brat ma vectre na valteku i alasce i ponad 60000 bez problemu ! jak już bede na swoim to przyślesz mi listwy zrobie ci je za darmo i sam ocenisz czy warto!! moze byc?? nic nie stracisz !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moze byc?? nic nie stracisz !!

 

OK ;) I tak leżą niepotrzebne. Oczywiście za części do regeneracji się rozliczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ile kilometrow przejechały te listwy?? po takim zabiegu bedziesz wszystko wiedział czy idzie czy nie idzie i na ile wystarczy regeneracja !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ja robiłem regeneracje valdemarów,po 35 tys padły i teraz zrobiłem już na regenerowanych prawie 8 tys. i auto chodzi ok ,nie ma zadnych drgań a przed regeneracją była nie równa praca silnika,spadek mocy i drgawki,chociaż muszę powiedzieć że auto nie ma takiej samej mocy jak na benzynie ,jest jednak róznica,jak coś bedzie sie działo nie tak z listwą to zmieniam na magic-jety,ale póki co jest ok to jeżdze....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ile kilometrow przejechały te listwy?? po takim zabiegu bedziesz wszystko wiedział czy idzie czy nie idzie i na ile wystarczy regeneracja !!!

 

Przejechały 20tyś. Pisałeś o 60tyś więc oczekuję że tyle wytrzymają po Twojej regeneracji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ile kilometrow przejechały te listwy

 

Ja w Vectrze zrobiłem 90 tyś i nawet ich nie czyściłem,a w pasku padł mi jeden po 40 tyś,teraz ma czipa i trochę nie domagają co byście polecili(jaką listwę na 190 koników)w dalszym ciągu jeżdżę na waltekach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie valdemary padły po 2000km,tzn któryś lał na postoju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a wiec jednak idzie troche pojeżdzić na Valtekach widze że znaleźli sie uczciwi co napisali że to nie taki badziew jak nie którzy piszą !! Karol miałeś pecha z twoją listwą widocznie i sie zraziłeś !!! miałeś takie prawo !!! a w ramach wyjaśnienia nie napisałem że po regeneracji wytrzymają 60000 podawałem przykład że bez problemu tyle wytrzymują od nowości !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej miałem raile niebieskie i to samo.Miałem Zenita po rozgrzaniu auto słabło.Miałem alaskę auto nie szło,miałem KME Silver które w/g deklaracji producenta przeznaczone jest do aut do 230KM,gówno prawda-przy wciśnięciu pedału w podłogę ciśnienie spadało do 0,5 i auto szarpało.Wytrzymał 10000.Jest Stag 300,Ac r01 i magiczne jety.Auto idzie bez problemu,sonda podłączona,chceck nie świeci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Karol27 czy to znaczy ,że z czystym sumieniem możesz polecić magic jety.Wstępnie już rozmawiałem z gazownikiem i on powiedział mi też że powinny dać rady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby dają radę do 70KM z gara przy ciśnieniu 1,5.Niektórzy twierdzą że szybko się brudzą.U mnie od roku i nic się nie dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie nie akurat Reila to ja nigdy nie polece !!! do ciebie karol alaska jest za słaba ale myśle ze to nie dokońca problem nie wyrabiającego sie reduktora może za słabe podciśnienie ?? ale jeżeli po wymianie na inny jest dobrze to najważniejsze !! polecam reduktory tłoczkowe nie są wcale droższe od zwykłych a nie mają spadku ciśnienia pod obciążeniem !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a w ramach wyjaśnienia nie napisałem że po regeneracji wytrzymają 60000 podawałem przykład że bez problemu tyle wytrzymują od nowości !!!

To całkowicie zmienia postać rzeczy.

 

a wiec jednak idzie troche pojeżdzić na Valtekach widze że znaleźli sie uczciwi co napisali że to nie taki badziew jak nie którzy piszą !!

To co? Ja jestem nieuczciwy bo wytrzymały mi 20 tyś? Weź się ogarnij. Poza tym jak to ujmujesz: jeździć "szło" tylko silnik kuśtykał.

 

Miałem alaskę auto nie szło,miałem KME Silver które w/g deklaracji producenta przeznaczone jest do aut do 230KM,gówno prawda-przy wciśnięciu pedału w podłogę ciśnienie spadało do 0,5 i auto szarpało

 

U mnie (motor 2,5l 170 KM) KME Silver radzi sobie bez kłopotu. W audi co prawda słabszym bo 1.6 mam Alaskę z przebiegiem 50 tyś i też bez problemu. Tak więc ilu użytkowników - tyle opinii :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności