zyga4don Zgłoś #1 Napisano 29 Września 2009 próbował ktoś swapować zegary z b5ki do b4ki? ja osobiscie wstawialem zegary od golfa 4 do cordoby z 95 roku czyli defakto do polo, po kilku przeróbkach i wymianie pływaka w zbiorniku paliwa wszystko działało... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawcio30 Zgłoś #2 Napisano 29 Września 2009 Na allegro jakiś czas temu była B4-ka TDI ze zmienionymi zegrarami i wyglądało to naprawdę ciekawie. Do tego miała swapa silnika na 1,9 TDI 115 z B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga4don Zgłoś #3 Napisano 29 Września 2009 ok koledzy ma ktos rozpiske pinow dla zegarow b4 i b5? jezeli bede wiedzial co i jak to sie podejme wymiany i zrobie porzadnego tutoriala tylko wlasnie potrzebny schemat pinow... no i jak tu to wszystko spasowac zeby tez wygladalo a nie tylko dzialalo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga4don Zgłoś #4 Napisano 22 Października 2009 widze że nikt tematu sie nie podjął zaczne więc dłubać sam, ma ktoś stare zegary od b4? chodzi mi tylko o kostke żeby zrobić przejściówke bez rozwalania moich tacho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzygit Zgłoś #5 Napisano 22 Października 2009 Tu masz kolego rozpiskę pinów do zegarów z golfa,może są takie jak w pasku. http://theresias.com/tutorials/1h_g4t.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #6 Napisano 22 Października 2009 Na allegro jakiś czas temu była B4-ka TDI ze zmienionymi zegrarami i wyglądało to naprawdę ciekawie. Do tego miała swapa silnika na 1,9 TDI 115 z B5 Po mojemu to tam były zegary z golfa tak jak i silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiotrekVW Zgłoś #7 Napisano 25 Października 2009 Z tego co sie dowiedzialem od elektryka to nie da sie tego zrobic a jak da to napewno z duzym nakladem pracy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga4don Zgłoś #8 Napisano 7 Listopada 2009 jezeli dostaniesz zegary z oznaczeniem 919 - czyli bez szyny CAN to kwestia zrobienia przejsciówki do wtyczek, pozatym spasowanie w deche, ew. problem z przeklamaniem wskaznika paliwa, ale podejzewam ze plywak od b5ki by sprawe zalatwil a przeklamanie predkosci i inne rzeczy da sie opanowac vag-com'em dla mnie najwiekszy problem to upchanie tych zegarów w deske. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Byku21 Zgłoś #9 Napisano 3 Grudnia 2009 i zrobiłeś kolego te zegary????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Polak Zgłoś #10 Napisano 4 Stycznia 2010 Gdzieś na ebay.de widziałem przejściówkę tzn wiązkę kabli żeby wsadzić zegary z b5 do b4 pamietam tylko że była bardzo droga. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #11 Napisano 4 Stycznia 2010 dla mnie najwiekszy problem to upchanie tych zegarów w deske. Plexa i docinamy:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga4don Zgłoś #12 Napisano 9 Stycznia 2010 i zrobiłeś kolego te zegary????????? cały czas dłubie, narazie wersja eksperymentalna, tzn opanowanie elektryki, przejsciówki prawidłowe wskazania, zamiana linki na halotron, wszystko na zegarach od b5 wersja angol, jak zacznie to dzialac to prawdopodbnie przeskok na zegary od t4 po lifcie, lub golf 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radpaw Zgłoś #13 Napisano 9 Stycznia 2010 daj fotki jak to bedzie sie prezentowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Baniamk3 Zgłoś #14 Napisano 15 Stycznia 2010 ja mam pytanie odnośnie zegarów z B4 w b3, da rady tzw. plung&play? czy trzeba kminić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga4don Zgłoś #15 Napisano 22 Marca 2010 jak na linke to spokojnie zegary od b5 wygladaja fatalnie tak samo jak od golf IV w golf III, tak jak ksenony w małym fiacie ale powstała nowa wizja, wyświetlacz lcd z asusa eee pc zamiast zegarów i wirtualne zegary... jak myślicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach