Beny2.8 Zgłoś #1561 Napisano 11 Kwietnia 2011 Witam, sonde niestety mialem inna. Teraz mam problem bo autkiem telepie - co moze byc tego przyczyna ? Wymienic swiece, kable ? To telepanie przerabiałem. Powodów może być naprawdę dużo. Od prostych, takich jak świece - kable do utraty kompresji na garach co też powoduje telepanie. Mi to aż tak nie przeszkadza - chociaż czasem telepie bardziej czasem mniej. Szkoda mi pieniędzy i czasu żeby naprawiać tego typu rzeczy w 11sto letnim aucie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1562 Napisano 12 Kwietnia 2011 Witam. Średnio pięknym, niedzielnym popołudniem zerknąłem pod spód mojego autka i z nieskrywanym smutkiem zauważyłem że w układzie wydechowym zaczęły pojawiać się nieszczelności a co więcej, cały układ (a dokładniej rury łaczące tłumiki) są w mocno średnim stanie. Stąd pomysł na "wystruganie" jakiegoś fajnego układu wydechowego. Co myślicie żeby od kolektorów po tylne tłumiki poprowadzić rury, połączone ze sobą poprzeczną "rurką" w miejscu tłumika środkowego a na końcu dać tylko i wyłącznie końcowe tłumiki, które akurat są w eleganckim stanie? Katalizatory mam i tak wyprute więc nie "żal" wyciąć, sond lambda za katalizatorami nie mam, sprzęt do zabawy by się znalazł, pomocna dłoń też jak również i chęci Gorzej z czasem ale coś by się wymyśliło Tylko teraz nasuwają się pytania co do materiału... "Kwasówka"? Jakiej średnicy? Jakiej grubości ścianki? Ogólnie ciężko znaleźć jakieś info co do układu wydechowego do tego silnika. Jedyne co udało mi się wyszperać po ebayach i innych stronach to to że gotowe układy sportowe mają średnicę w granicach 2,25-2,5". Co w ogóle sądzicie o takim czymś? Bo nie wiem czy się za to zabierać/planować czy "połatać" trochę wydech i machnąć na to ręką. Tyle że za jakiś czas znów zacznie się rozpadać i znów będzie ten sam problem... Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #1563 Napisano 14 Kwietnia 2011 [ame]http://www.youtube.com/watch?v=pf88tDws5s4[/ame] pytałem gościa co tutaj miał zrobione i właśnie dokładnie tak jak piszesz. Od kolektorów rury a na końcu oryginalne tłumiki. Jak zatrzymasz sobie w 19. sekundzie to widać układ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes111 Zgłoś #1564 Napisano 18 Kwietnia 2011 Witam, ma ktos moze kable zaplonowe i swiece platynowe na sprzedanie - moga byc uzywane ze swojego passata ? Ale zeby byly sprawne i nie telepalo autkiem Bo nie chce narazac sie na koszta nowych i wole sprawdzic na starych czy przez to telepie autkiem. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azjata87 Zgłoś #1565 Napisano 18 Kwietnia 2011 panowie a czy do naszego autka muszą być te platynowe świece?? czy konieczne są?? ponieważ jak wrzuce na luz to na benzynie i gazie traci obroty i gaśnie mi autko... czy zaczynając od świec i kabli to dobry trop?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1566 Napisano 18 Kwietnia 2011 Najpierw podłącz się pod kompa i obadaj czy nie ma błędów - może one będą jakąś podpowiedzią. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #1567 Napisano 18 Kwietnia 2011 panowie a czy do naszego autka muszą być te platynowe świece?? czy konieczne są?? ponieważ jak wrzuce na luz to na benzynie i gazie traci obroty i gaśnie mi autko... czy zaczynając od świec i kabli to dobry trop?? ja kiedys kupilem nie platynowe przejechalem na nich 5km i odrazu wywalilem, bo pracowal na nich fatalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #1568 Napisano 18 Kwietnia 2011 panowie a czy do naszego autka muszą być te platynowe świece?? czy konieczne są?? ponieważ jak wrzuce na luz to na benzynie i gazie traci obroty i gaśnie mi autko... czy zaczynając od świec i kabli to dobry trop?? Odłącz aku na kilka minut (kilkanaście dla pewności, nie wiem po jakim czasie się resetuje komp - w każdym razie licznik powinien sie wyzerować). Jeżeli to na jakiś czas pomoże to najprawdopodobniej masz rozjechaną mape benzyny - spowodowane to jest złym ustawieniem kompa gazowego - jedziesz wtedy na regulacje, mówisz ocb i małym kosztem problem rozwiązany. Ja bym zaczął w tym miejscu, proste i szybkie do sprawdzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1569 Napisano 19 Kwietnia 2011 Panowie, przy jednoczesnym skręcie w prawo i przyspieszaniu (wyjeżdżanie z bocznej ulicy, ronda itp, nie musi być to agresywne przyspieszanie) coś gruchocze, zdaje się od strony prawego tyłu. Jak myślicie? Przegub? Miał ktoś coś podobnego? Drogi biznes? Oczywiście chodzi mi o cenę części bo wymienię sam. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kubek524 Zgłoś #1570 Napisano 19 Kwietnia 2011 Jak przegub to około 320 zł (przynajmniej tyle zapłaciłem za swój, jak sprzedawca określił coś jak oryginał) plus Twój czas na wymianę (bardzo dobra instrukcja jest na forum). Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #1571 Napisano 21 Kwietnia 2011 azjata odnośnie gaśnięcia sprawdź przewody podciśnieniowe - mogą powodować takie akcje. w pierszej kolejności zajrzyj za przepustnicę i zobacz czy nie spadł taki plastikowy waż z krućca przy przepustnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #1572 Napisano 22 Kwietnia 2011 Panowie obróciła mi sie panewka mam silnik APR i zastanawiam się czy można go zastosować zamiennie z ACK, oba nie posiadają SAS różnią się kompresją i miejscem odcięcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #1573 Napisano 22 Kwietnia 2011 Panowie obróciła mi sie panewka mam silnik APR i zastanawiam się czy można go zastosować zamiennie z ACK, oba nie posiadają SAS różnią się kompresją i miejscem odcięcia. Ja szukałem jakiś czas temu informacji na ten temat i nic nie znalazłem. Z tego co pamiętam parametry nie różniły się tak bardzo. Nie spotkałem się jeszcze z częścią, która pasowała by do APR a do ACK nie... lub odwrotnie. Miałeś jakieś objawy przed awarią? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wołłk Maxim Zgłoś #1574 Napisano 22 Kwietnia 2011 Panowie, znalazłem się w awaryjnej sytuacji! Jestem za granicą i mam problem z moim Passatem. Zrobiła mi się dziurka w misce olejowej skrzyni automatycznej z tiptronic. Olej powoli wycieka. Mam w planach pospawać i "wzmocnić" miskę olejową. Dzwoniłem do salonu i pytałem o olej. Pan powiedział że olej do skrzyni to "G 052 102 A2" i że wchodzi go 9 litrów - ale nie wydawało się żeby znał się na rzeczy Więc proszę o potwierdzenie, albo radę co mam tam wlać i ile. Druga sprawa to w jaki sposób sprawdza się poziom oleju i jak się go wymienia. W ogóle wszelkie informacje na temat skrzyni będą mi bardzo pomocne! Bardzo proszę o pomoc ponieważ muszę jakoś jeździć do pracy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #1575 Napisano 23 Kwietnia 2011 (edytowane) W ogóle wszelkie informacje na temat skrzyni będą mi bardzo pomocne! Bardzo proszę o pomoc ponieważ muszę jakoś jeździć do pracy. Proszę bardzo tu znajdziesz wszystko na temat tiptronic :-) http://www.a6klub.pl/all-tiptronic-zf-zbior-wiedzy-wymiana-filtra-i-oleju-atf-vt10267.htm Ja szukałem jakiś czas temu informacji na ten temat i nic nie znalazłem.Z tego co pamiętam parametry nie różniły się tak bardzo. Nie spotkałem się jeszcze z częścią, która pasowała by do APR a do ACK nie... lub odwrotnie. Miałeś jakieś objawy przed awarią? kompresja 10.1 -10.6 i odcinka 6800 - 6500. przelozyl bym sterownik silnika ale ja mam juz CAN i przepustnice elektroniczna. Tak miałem objaw jeden... pożyczyłem samochoód koledze, a ten zrobil ponad 500km z olejem grubo ponizej minimum z zapaloną kontrolką... potem bylo slychac lekkie stukanie i w koncy walenie jak młotem pneumatycznym w blok silnika :-) Edytowane 23 Kwietnia 2011 przez Awariall Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wołłk Maxim Zgłoś #1576 Napisano 23 Kwietnia 2011 Wielkie dzięki! Bardzo mi pomogłeś! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nitemarek Zgłoś #1577 Napisano 26 Kwietnia 2011 Panowie... i Panie ^^ czy ktoś ze szczęśliwych posiadaczy ETKI lub z innego źródła jest w stanie mi podać rodzaj/wymiar śruby blokującej wkładkę w drzwiach od strony kierowcy? ..z tego co widzę po śrubach obok to chyba torx M8 - ale jaka długość?? Nie chciałbym tam wkręcić jakiegoś dziwoląga i czegoś uszkodzić... Problem mam taki, że gdzieś ta śrubka wypadła i przy otwieraniu drzwi można przy okazji wyciągnąć całą wkładkę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #1578 Napisano 26 Kwietnia 2011 jutro kolego zrobie Ci zdjecie tej śrubki i podam wymiary bo mam drzwi wyjęte ale z tego co pamiętam to jej sie nie da wykręcić całkiem. Jeżeli Ci sie nie śpieszy to podeślij adres na priv to Ci wyśle tę śrubke jak będe na poczcie bo mam kilka sztuk drzwi :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #1579 Napisano 27 Kwietnia 2011 powitać ... Interesuje mnie sprawa wymiany oleju w tylnim moście - jaki olej jest zalecany / jaki jest najlepszy zeby wlać - jak wygląda wymiana oleju technicznie ... facet w ASO Pikul Puławy powiedział zeby dzwonic do servisu VW bo może być tak ze olej w tylnim dyfrze 4motion jest " dożytowni " i nie podlega wymianie ? Temat dotyczy tdi z ciekawosci ... w V6 jak robił sie olej w skrzyni to mechanik powiedział ze dolał oleju w tylnim moscie 100ml i oczywiscie za to skasował kase.. ktoś może mi to wyjaśnic ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #1580 Napisano 27 Kwietnia 2011 Hejka Mi mechanik wymieniał olej w moście (koszt coś 120pln), ale robił to dlatego że wymieniali uszczelniacze na półosiach. Olej zdaje się był oryginał z ASO i weszło teo jedno opakowanie , max litr. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach