Marco2.8 Zgłoś #481 Napisano 23 Sierpnia 2009 Czy ktoś wymieniał olej w tylnym moscie i torsenie? Jezeli nie to jaki tam dolac olej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #482 Napisano 23 Sierpnia 2009 Olej 75W90 do torsena i mostu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #483 Napisano 25 Sierpnia 2009 Dzisiaj rano po odpaleniu auta pokazalo sie info STOP breake faults service manual,okej VAG pokazal blad w silniku 17887-system podcisnienia.Wie ktos o co tu chodzi???za co sie trzeba zabrac??auto pali jezdzi i hamuje:confused: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #484 Napisano 25 Sierpnia 2009 Płyn hamulcowy może być na minimum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #485 Napisano 25 Sierpnia 2009 (edytowane) Płyn hamulcowy może być na minimum wiedzialem ze bedziesz pierwszy,hehe Plyn moze byc na minimum bo patrzylem,ale to ten blad by wyskoczyl czy poprostu wiesz na 99%,czy moze byc tez inna opcja?? znalazlem cos takiego http://wiki.ross-tech.com/index.php/17887/P1479/005241 Edytowane 25 Sierpnia 2009 przez gino9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #486 Napisano 25 Sierpnia 2009 czy poprostu wiesz na 99% Na 98 % Jeżeli masz płynu na minimum to czujnik wyłapał błąd. Postaw go na wzniesieniu i zobacz czy komunikat na FISie pojawi Dolej troszkę płynu ale pamiętaj że jak masz słabe klocki to płyn będzie spadał na minimum, założysz nowe klocki objętość układu wzrośnie. Jak założysz nowe klocki a płynu wcześniej dolejesz to pamiętaj że po wymianie klocków płyn należy odessać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #487 Napisano 25 Sierpnia 2009 no i cud:)po pracy odpalam autko i ..cisza.FIS jak zawsze cichy itd.(Stal na delikatnym wzniesieniu,jedno kolo na malym krawezniku)klocki mialem wymieniane 6 miesiecy temu w VW ASO to chyba oddesali:cool: pozniej sprawdze ten plyn i doleje jak cos....DOT-4???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #488 Napisano 25 Sierpnia 2009 DOT-4???? Zazwyczaj.... chyba że ktoś wlał coś lepszego, np dot 5.1 ale te można mieszać jedynie dot 5.0 nie jest mieszalny... ---------- Post added at 15:31 ---------- Previous post was at 15:29 ---------- No i teraz dolej płynu na max jak masz nowe klocki oczywiście auto postaw na równym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #489 Napisano 27 Sierpnia 2009 Cytat:Napisał pag-bud Zobacz post Mam taki problem.. posiadam paska 2,8 v6 4motion i skrzynie tiptronic.. Problem polega na tym ze przy predkosci 40-50 km przy zmianie biegu tak mi sie wydaje samochód wpada w dziwna wibracje.. Nie jest to cos strasznego ale jest.. Czy ktos z was miał taki problem?? Co to jest?? Mechanik nic nie stwierdził.. Skrzynia działa poprawnie .płynnie.. Tylko w tym przedziale predkosci takie trzesienie które trawa 3 sekundy. Co to może byc za feler?? ?? ponawiam ciche wołanie o pomoc jak wyżej.. mam identyczny objaw w audi. kiedyś czytałem o tym na forum http://www.a6klub.pl nie pamiętam dokładnie o co chodzi ale coś z wałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pag-bud Zgłoś #490 Napisano 27 Sierpnia 2009 Nie otwiera mi tej stronki.. A co konkretnie??? to dziwne i denerwujace.. Nic nie kumam bo niby wał jest ok.. Myslałem ze jakas poduszka.. No ale co zrobiłes w AUDI?? ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #491 Napisano 27 Sierpnia 2009 http://www.a6klub.pl/a6-c5-25-tdi-150km-tiptonic-problem-z-drganiami-vt4270.htm?highlight=drgania+skrzyni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pag-bud Zgłoś #492 Napisano 27 Sierpnia 2009 Dziekuje.. Kuczlaw ten link mi otwiera.. Ale sie zasmuciłem bo podobno to sa oznaki padania skrzynki biegów.. Mimo iz oliwe wymieniałem systematycznie.. Mam nadzieje ze tak naprwdę to nie skrzynia bo koszt jest ZAJ..y Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek1989 Zgłoś #493 Napisano 1 Września 2009 Witam ja posiadam passata z 99r wersja kombi 2.8 4x4 automat z sekwencją ostatnio bardzo zaczął strasznie szarpac na wolnych obrotach jakby chciał zgasnąć. Myślałem ze to wina nie wyregulowanej instalacji gazowej albo filtrów jednak po wymianie i regulacji nic nie uległo zmianie po czym okazało się że na benzynie robi to samo. Tak jakby chciał zgasnąć. CO to może być wg was ? Dodam jeszcze że rano po odpaleniu chwyta wysokie obroty gdy trochę sie nagrzeje obroty wracają do normy czy to normalne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #494 Napisano 2 Września 2009 To że na zimnym masz nieco wyższe obroty to całkowicie normalne Co do szarpania na niskich obrotach to mam pytanko - jak dawno temu wymieniałeś świece i przewody? Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #495 Napisano 2 Września 2009 NGK ok polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafał2009 Zgłoś #496 Napisano 3 Września 2009 Witam. Prześledziłem w wzdłuż i wszerz wyszukiwarki szukając czegoś na temat dojazdówki do mojego passata, ale nic nie znalazłem. Otuż zastanawiałem się czy ktoś zamienił może w b5 zapasówkę na dojazdówke i czy ta się mieści w bagażniku na stojąco(chodzi mi o to, żeby zajmowała najmiej miejsca, ponieważ mam włożony zbiornik gazowy). Jak tak to chciałbym znać wymiary dojazdówki i jeśli nie z passata to z jakiego samochodu może pasować. Z góry dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek1989 Zgłoś #497 Napisano 3 Września 2009 ja miejsce koła zapasowego zastąpiłem pianką w sprayu możesz włożyć ją do schowka i cały bagażnik masz do dyspozycji. polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #498 Napisano 3 Września 2009 nie radzę jeździć na dojazdówce, bo możesz rozjechać torsena (układ różnicowy osi, na której masz założone mniejsze koło cały czas pracuje, przez co sumaryczna prędkość obydwu kół na osi widziana "z punktu widzenia" centralnego układu różnicowego będzie inna, niż drugiej osi). Takie coś mi do głowy przyszło, ale nie wiem czy to w przyrodzie spowoduje jakiekolwiek problemy Wiem, że nie radzą jeździć z dwoma różnymi kompletami kół na dwóch osiach, więc może i dojazdówka zrobić problem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafał2009 Zgłoś #499 Napisano 3 Września 2009 (edytowane) Czytałem gdzieś, że przy małych prętkościach jazdy (dojazd do najbliższego wulkanizatora) nic znaczącego nie powinno się stać. Edytowane 3 Września 2009 przez Duży Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szneke Zgłoś #500 Napisano 3 Września 2009 Ja bym nie eksperymentował z takimi bajerami. U mnie pojawiły się dziwne stuki przy różnym zużyciu takich samych opon na wszystkich kołach. Decydując się na torsena trzeba uważać. A dojazdówki zostaw użytkownikom osiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach