Jump to content
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Recommended Posts

Aby wykluczyć "kierownika" zrób ta:

Na podłożu o niskiej przyczepności  rusz na 1 samym sprzęgłem, a jak już puścisz zupełnie sprzęgło, to ogień na maxa zobacz co się dzieje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, piotraskbw napisał:

Aby wykluczyć "kierownika" zrób ta:

Na podłożu o niskiej przyczepności  rusz na 1 samym sprzęgłem, a jak już puścisz zupełnie sprzęgło, to ogień na maxa zobacz co się dzieje.

Przy automacie to raczej takiej diagnostyki nie da się zrobić 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam taki problem że wyświetla mi się błąd i silnik wchodzi w tryb awaryjny wymieniłem główny sterownik silnika jakiś czas było wszystko ok teraz sytuacja się powtórzyła dalej samochód wchodzi w tryb awaryjny co to może być

Share this post


Link to post
Share on other sites

Największy problem panie to masz z ortografią. Gdybyś napisał jakie są błędy to może i ktoś by Ci pomógł a tak musisz zadzwonić do Wróżbity Macieja.

Edited by mkpol
Jeżeli jeszcze raz zacytujesz posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz to daję słowo, że dostaniesz bana na tydzień ... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 27.09.2019 o 17:31, ToniK napisał:

Podobno nie dało się inaczej gazu podłączyć to słowa jednego z serwisantow od gazu ale fakt na gazie reakcja na pedał jest taka sobie... 

Da radę.  U mnie nie dość że krócej to i wszystko prawie niewidoczne. Jedyny widoczny element to kawałek węża z filtrem fazy lotnej. Nawet  reduktor jest pod osłoną zbiorniczka płynu wspomagania. Węże idą pod zbiorniczkiem wyrównywawczym na silnik wchodzą od strony grodzi. Wtryski są pod osłoną. Estetycznie jest super. Wiele osób po otwarciu maski nie wierzy że mam lpg...

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 2.12.2019 o 08:02, Xxxxxbass napisał:

Da radę.  U mnie nie dość że krócej to i wszystko prawie niewidoczne. Jedyny widoczny element to kawałek węża z filtrem fazy lotnej. Nawet  reduktor jest pod osłoną zbiorniczka płynu wspomagania. Węże idą pod zbiorniczkiem wyrównywawczym na silnik wchodzą od strony grodzi. Wtryski są pod osłoną. Estetycznie jest super. Wiele osób po otwarciu maski nie wierzy że mam lpg...

U mnie tak

 

20191220_230352.jpg

Edited by Broda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Automatyczna skrzynia biegów brak mocy w jeździe pod górkę plus nie można płynie ruszyć autem na płasko... wygląda to tak jakby sprzęgło w skrzyni mogło się ślizgać lub był problem z 1 biegiem w skrzyni biegów ktoś miał podobny problem? Dodam że poziom oleju w skrzyni jest raczej ok a kompletny remont skrzyni był robiony około 2 lat temu 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 12.01.2020 o 16:49, ToniK napisał:

Automatyczna skrzynia biegów brak mocy w jeździe pod górkę plus nie można płynie ruszyć autem na płasko... wygląda to tak jakby sprzęgło w skrzyni mogło się ślizgać lub był problem z 1 biegiem w skrzyni biegów ktoś miał podobny problem? Dodam że poziom oleju w skrzyni jest raczej ok a kompletny remont skrzyni był robiony około 2 lat temu 

Po diagnostyce skrzyni biegów okazało się że skrzynia mechanicznie jest ok, wykazało tylko błąd czujnika stopu, czujnik wymieniony... 

Częściowo to pomogło ale nadal auto nie ma mocy na większych podjazdach... Proszę o jakieś sugestie lub pomysły co to może być 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, posiadam i jednocześnie walczę z A6 C5 2.8 ALG 193KM bez quattro 300k km (+/- 100k) i potrzebuje kilku wskazówek bo doszedłem do ściany:

Hamownia wykres 167km w załączniku ostatnio robiona po wymianie:

Rozrządu i później naprawy ustawienia, wymiany WN kable świece cewki wszystko ngk, wymiany uszczelek pokrywy zaworów oraz wężyków podciśnienia, wymiany uszczelek kolektora + czyszczenie gruszki podciśnienia i listku wewnątrz, zawór evap wymieniony przepływomierz ma około pół roku jest sprawny (raczej, żaden z mechaników nic nie mówił o nim), przepustnica zregenerowana i zaadaptowana, pompa wspomagania i alternator wymienione, zawór ciśnienia paliwa wyczyszczony, zaworki nad kolektorem tam gdzie jest zwrotny podmienione wyczyszczone.. i dalej brak pomysłów 

co badać dalej? wtryski, pompę paliwa?

udało mi się osiągnąć wynik falowania obrotów z 640-840-440-640... na 640-680

Potrzebuję jeszcze kilku informacji odnośnie układu SAI w ALG, znalazłem przy wymianie odmy i eżektora obok przepustnicy w kolektorze dziurkę i miejsce na 2 śrubki

img20200725184021_5f1c95d853ca4.jpg

na Internecie przeszukałem wszystkie fora (nawet u rusków) i nie mogę nic konkretnego znaleźć oprócz tego, że faktycznie takie coś występuje:

123_5f1c9681309e9.png

 

Czy to tak ma być, czy czegoś brakuję? Jeżeli ktoś coś, to też prosiłbym bardzo o numer części. 

Dziękuję z góry i pozdrawiam serdecznie

(przepraszam za długi post)

wykres hamownia.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, od dłuższego czasu mam problem z porannym odpaleniem samochodu. Musze chwile pokręcić aby odpalił. Jak odpali to zaraz gaśnie. Musze trzymać na gazie aby nie zgasł, ale to też nie łatwe bo nie reaguje na gaz dopiero po chwili zaczyna reagować trwa to tak z 1 minute. Jak odpalę ruszę ujade z 10m wszystko jest ok. Silnik ma moc i idzie ładnie jak na tak duza krowę. Nie ma problemu abym jechał po 240 km/h. Błędy są takie jakie na zdjęciu, jest to mój pierwszy vag wiec proszę o wyrozumiałość https://imgur.com/a/q7dL2gh

Silnik 2.8 193 km 4x4 2001r w LPG 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 20.10.2020 o 02:55, pawciov6 napisał:

Witam, od dłuższego czasu mam problem z porannym odpaleniem samochodu. Musze chwile pokręcić aby odpalił. Jak odpali to zaraz gaśnie. Musze trzymać na gazie aby nie zgasł, ale to też nie łatwe bo nie reaguje na gaz dopiero po chwili zaczyna reagować trwa to tak z 1 minute. Jak odpalę ruszę ujade z 10m wszystko jest ok. Silnik ma moc i idzie ładnie jak na tak duza krowę. Nie ma problemu abym jechał po 240 km/h. Błędy są takie jakie na zdjęciu, jest to mój pierwszy vag wiec proszę o wyrozumiałość https://imgur.com/a/q7dL2gh

Silnik 2.8 193 km 4x4 2001r w LPG 

Pod filtrem powietrza masz pompę powietrza wtórnego. Tym powietrzem steruja zawory które wygladaja jak zawory egr, takie grzyby metalowe. Są dwa takie grzyby przy kielichach po ubu stronach silnika. Dzięki nim powietrze trafia do kolektora ssacego. Te grzybki natomiast są sterowane podciśnieniem poprzez zawor niebieski albo zielony. Dojdziesz po przewodach - sprawdz polaczenia podcisnien i plasti rury przy pompie. Zawory są nad przepustnica podloczone kostkami. Coś z tego osprzętu będzie walniete bo jak zimny silnik i kolektor wydechowy to za mieszankę odpowiada właśnie ten osprzęt. Fachowo nazywa się to SAI bodajze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymieniłem przeplywke i powoduje ona tryb awaryjny oraz zapala się kontrolka od kontroli trakcji. Pali się check engine, epc i kontrola trakcji. Nie wkręca się na obroty silnik. Na starej przeplywce nie pali się epc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy