Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

do kuczlaw

ale mi chodzi o silnik 2,8 z 4motion pasek 2002r a tam jest o 1,9 z tego co czytałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale mi chodzi o silnik 2,8

 

Podałem Ci temat gdzie mozesz zapytać. Kolejna sprawa to jest różnica w skrzyni, sprzęgle ale technologia przekładki taka sama...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A no to tak kolego,sam jakoś nie pomyslałem o tym,może to przemęczenie...

Dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam dziwne pytanie w naszym wątku:) Jest ktoś na forum posiadaczem W8- szukałem ale nie znalazłem ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam pytanie - czy ktoś z was wie, gdzie można dostać tłumik środkowy do 2.8? Od dłuższego czasu sprawdzam allegro i nic nie mogę znaleźć. Gdzie jeszcze można szukać? W grę wchodzi zarówno używany jak i nowy.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sklepie. Allegro to tylko portal aukcjyjny.

Edytowane przez szymin89

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tłumik środkowy to tylko allegro albo szroty. Chyba, że chcesz jakieś przeloty wstawić to większy wybór masz. Oryginalnie środkowy i dwa końcowe to jedna całość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co jak co ale wydechu nie kupuje sie uzywanego. Z reszta widzialem u mnie w pracy srodkowy do 2.8 v6 Walkera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co jak co ale wydechu nie kupuje sie uzywanego.

 

A jakie ma to znaczenie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ze w wiekszosci jest juz wypalony albo na skraju uzywalnosci. Uzywany wydech to pozorna oszczednosc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od ceny używki oraz dostępu do kanału i migomatu więc nie można tak generalizować...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy w moim 2,8 4motion AMX zauważyłem kapiący czerwony olej z poduszek silnika,dodam że wszędzie nad i w okolicy poduszek nie ma wycieków więc na bank poduszki padają hydrauliczne i podciekają.

Pytanie ktoś to przerabiał w 2,8,wymieniał,jak tak to na jakie.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam problem z odpowietrzaniem baku check się zapala miał to ktoś co zrobić czy tojest istotna usterka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam przymierzam sie do za zakupu passata b5 fl 2.8 4x4 w gazie.

Naco mam zwrócic uwagę? jakie strony słąbe ma ten model?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam przymierzam sie do za zakupu passata b5 fl 2.8 4x4 w gazie.

Naco mam zwrócic uwagę? jakie strony słąbe ma ten model?

 

sprawdź:

-zawieszenie (wachacze, spręzyny, amorki, łożyska, przeguby)

-napęd (czy nie stuka i nie chuczy)

-reszte jak przy każdym innym samochodzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam problem z odpowietrzaniem baku check się zapala miał to ktoś co zrobić czy tojest istotna usterka

 

Tak to może być istotna usterka gdyż brak odpowietrzenia baku może spowodować trudności z odpalaniem silnika i wtedy mechanicy winią za to pompę paliwa, lecz po wymianie auto nadal nie odpala. Sprawdz czy jest różnica w zachowaniu się silnika pracującego normalnie i przy odkręconym wlewie paliwa (obroty). A jaki dokładnie masz błąd? zaworek do odpowietrzania jest przy obudowie filtra powietrza i "cyka" on cały czas nezależnie czy auto jedzie na benzynie czy na lpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Może nie do końca na temat tu poruszany ale dość podobny. Niestety na Vw Golf nikt nie potrafi mi pomóc.

 

Zakupiłem ostatnio autko czyli Passata B5 1,9 AFN Syncro. Mój problem polega na tym , że autko było uszkodzone w trakcie kupna. Silnik chodzi , biegi również tylko brak napędów. Pomyślałem , że być może tarcza sprzęgła padła bo po wrzuceniu biegu brzęczy ale nie jedzie. Okazało się ,że to coś z napędem. Naczytałem się różnych cudów , że po odłączeniu tyłu czyli wału napędowego auto pojedzie na ośce. Niestety albo jest coś uszkodzone albo ludzie piszą bzdury i auto nie rusza za nic z miejsca. Złożyłem wszytko do kupy żeby zrobić dalszy test. Postanowiłem zrobić to samo czyli odpalić auto i wrzucić bieg a następnie wczołgać się pod spód w celu znalezienia usterki. Udało się , okazało się , że lewa tylna półoś kręci się w przegubie wewnętrznym. Po rozebraniu okazało się , że ścięty jest wieloklin na półosi. Teraz pytanie do znawców w temacie syncro w passacie, czy półoś z przegubem wewnętrznym podejdzie od passata b5 2,5 TDI lub benzyny V6 czy musi być tylko i wyłącznie od 1,9 TDI ? Proszę o pomoc :crazy:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Może nie do końca na temat tu poruszany ale dość podobny. Niestety na Vw Golf nikt nie potrafi mi pomóc.

 

Zakupiłem ostatnio autko czyli Passata B5 1,9 AFN Syncro. Mój problem polega na tym , że autko było uszkodzone w trakcie kupna. Silnik chodzi , biegi również tylko brak napędów. Pomyślałem , że być może tarcza sprzęgła padła bo po wrzuceniu biegu brzęczy ale nie jedzie. Okazało się ,że to coś z napędem. Naczytałem się różnych cudów , że po odłączeniu tyłu czyli wału napędowego auto pojedzie na ośce. Niestety albo jest coś uszkodzone albo ludzie piszą bzdury i auto nie rusza za nic z miejsca. Złożyłem wszytko do kupy żeby zrobić dalszy test. Postanowiłem zrobić to samo czyli odpalić auto i wrzucić bieg a następnie wczołgać się pod spód w celu znalezienia usterki. Udało się , okazało się , że lewa tylna półoś kręci się w przegubie wewnętrznym. Po rozebraniu okazało się , że ścięty jest wieloklin na półosi. Teraz pytanie do znawców w temacie syncro w passacie, czy półoś z przegubem wewnętrznym podejdzie od passata b5 2,5 TDI lub benzyny V6 czy musi być tylko i wyłącznie od 1,9 TDI ? Proszę o pomoc :crazy:

 

nie widze aby w Etce było rozróżnienie na silniki więc powinien być taki sam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie widze aby w Etce było rozróżnienie na silniki więc powinien być taki sam

 

 

Dzięki A-rek też mi tak wychodziło ale wolałem zapytać , a może wie ktoś czy to mit z tym że po odłączeniu tyłu auto pojedzie na ośce bo akurat w moim syncro ten mit został obalony chyba , że mam coś jeszcze skopane :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a może wie ktoś czy to mit z tym że po odłączeniu tyłu auto pojedzie na ośce bo akurat w moim syncro ten mit został obalony chyba , że mam coś jeszcze skopane :?:

 

do głowy przychodzi mi taka myśl, że wszystko jest zależne od tego jaki masz napęd czy Torsen czy Haldex. W Torsenie pewnie się da tył odłączyć, a w Haldexie pewnie nie.

 

 

ps: no chyba, że wszystkie B5 3B mają Torsen więc moje myślenie jest błędne....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności