Gość witson Zgłoś #201 Napisano 10 Stycznia 2009 No nie jest to sekwencja niestety dziś rano odpaliłem fure i na ssaniu trzymał troszke ponad 1000 obrotów, jak sie zagrzał to obroty spadły w granice 600 - 700, postaram się doprowadzić autko do porządku a jak starczy kasy to może zrobie upgrade na sekwencje jak ktoś ma pomysł co może być ze skrzynią to proszę pisać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kot_ik Zgłoś #202 Napisano 10 Stycznia 2009 (edytowane) hmm te drgania nic dobrego nie wróżą ......obawiam się ze może to być skrzynia a w niej albo sprzęgło hydrokinetyczne zwane konwerterem albo płyta sterująca skrzynią a w niej przycinające się zaworki albo jeszcze coś innego, zmień na początek olej w skrzyni razem z filtrem jak nie wiesz czy był wymieniany. Awarie skrzyń automatycznych bardzo często powstają właśnie na skutek nigdy nie wymieniania oleju i przeważnie zaczynają się problemy po przebiegu 200tys. km a olej należy zmieniać co 60tys. km i tak skrzynia wtedy będzie "latać" często bezawaryjnie nawet i kilkanaście lat. Niestety serwisowanie automatycznych skrzyń i jej naprawy są cholernie drogie i często kończą się kapitalnym remontem i kosztuje to od 3000- do 5000zł. Ale nie martw się będzie dobrze może te drgania nie są powodowane awarią skrzyni !!! Edytowane 10 Stycznia 2009 przez kot_ik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #203 Napisano 10 Stycznia 2009 (edytowane) Wymieniałem dzisiaj klocki(wszystkie),zakupiłem textary. Miałem wielki problem z cofnięciem tłoczka w zacisku:eek:.nie dało rady bo cofnąć( wszyskie nie ruszały się).dopiero jak po odkręcałem śróby od odpowietrzenia to dało rade je cofnąć. to raczej nie jest normalne.zmieniał ktoś z was klocki sam? w kilkunastu innych autach zmieniałem i pierwszy raz się spotkałem z takimi oporami Atak przy okazji to wymieniłem filtr paliwa,powietrza i świece(poprzednie to chyba od nowości były) od razu lepiej pali:D he,znalazłem posta w którym ktoś opisał jak trzeba zmieniać klocki i że tłoczek z tyłu jest wkręcany...heh,szkoda że dopiero teraz to zauważyłem,nie mordował bym sie z tym tyle Edytowane 11 Stycznia 2009 przez G.R.Z Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość denverx Zgłoś #204 Napisano 11 Stycznia 2009 Powiedzcie mi czy napęd 4x4 w pasku jest napędem stałym czy dołączanym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #205 Napisano 11 Stycznia 2009 u ciebie raczej jest rozłanczany. tzn tylną oś możesz wyłączyć/załączyć. nie masz żadnego przycisku w środku??? z tego co się orientuje to syncro jest stały a 4motion można rozłanczać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #206 Napisano 11 Stycznia 2009 Syncro tylko zmieniło nazwę na 4motion. W B5 z tego co wiem za napęd tył odpowiedzialna jest elektronika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekN Zgłoś #207 Napisano 11 Stycznia 2009 w b5 zawsze jest staly naped na 4 kola czyli torsen czy to w syncro czy w 4motion,dopiero w b6 jest haldex czyli dolacza sie tyl kiedy przod traci przyczepnosc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość denverx Zgłoś #208 Napisano 12 Stycznia 2009 Dzięki za info, różnie mówili o tym ale zastanowiło mnie ostatnio jak byłem w wulkanizacji i na podnośniku kazali mi włączyć napęd i kręciły się wszystkie cztery koła. A przycisku w aucie nie mam żadnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hemigrand Zgłoś #209 Napisano 12 Stycznia 2009 Mam nie mały problem... Zauwarzyłem, że leci mi olej po przedniej prawej połoście oględziny wykazały na padnięty uszczelniacz tej półośki. Jak się do niego dobrać? Jak wyjąć półoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #210 Napisano 14 Stycznia 2009 panowie czy wydech od W8 zmieni jakies parametry???chce kupic do swojego ze wzgledu na 2 rury wystajace:D jak one sie dziela ,bo sprzedawca sprzedaje mi koncowy ze srodkowym za 100£ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pablowawa74 Zgłoś #211 Napisano 17 Stycznia 2009 jeszcze raz wrócę do tematu zawieszenia kupował ktoś z allegro? podobno ten zestaw idealnie pasuje do mojego auta i kosztuje zaledwie 1445 zł http://www.allegro.pl/item531608736_wahacze_audi_a4_vw_b5_kpl_lemforder_org_hittt.html natomiast cena za dokładnie to samo w intercarsie mnie zaszokowała - 2496 zł do tego jeszcze śruby, końcówki drążków i łączniki osobno płatne, czyli pewnie z 3 tysiące razem czy to jest możliwe żeby aż takie różnice w cenie były??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #212 Napisano 17 Stycznia 2009 ależ oczywiście że możliwe!!! inter cars to banda złodzieji-tak wyszło niektóre cześci mają drożej niż w ASO!!np. łapa,mocowanie wiska do bloku w ic kosztuje prawie 900zł a w aso niecałe 600zł. nic nowego w sumie,też chcą zarobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #213 Napisano 17 Stycznia 2009 czy to jest możliwe żeby aż takie różnice w cenie były??? jak najbardziej.. w intercars można jeszcze trochę negocjować cenę.. ale na pewno to jedno z droższych miejsc na kupowanie czegokolwiek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rozek5 Zgłoś #214 Napisano 17 Stycznia 2009 hmm mam takiego passata i powiem ci ze narazie jestem zadowolony oprocz normalnego(na poziomie 14 l)spalania :)pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pablowawa74 Zgłoś #215 Napisano 18 Stycznia 2009 dzięki, jeszcze jedno trudne pytanko: czy na samych częściach lemfordera jest coś co zawsze umożliwia jednoznaczną identyfikację, że jest to lemforder? np. logo sowy albo nazwa firmy? nietrudno mi sobie wyobrazić włożenie chińskiego śmiecia do oryginalnych woreczków i kartoników i sprzedawania tego jako oryginał lemforder z piękną przebitką - absolutnie nie zakładam tego w stosunku do konkretnego sprzedawcy - po prostu zawsze uważam, że uwierzyć to zobaczyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #216 Napisano 21 Stycznia 2009 co do wydechu to juz wiem wszystko:pW W8 sa tez koncowki tyle ze na dwie osobno:rolleyes:ale wymyslilem cosik innego. chcialbym zmienic licznik od W8 czy nic w tym nie przeszkadza???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pablowawa74 Zgłoś #217 Napisano 22 Stycznia 2009 co do wydechu to juz wiem wszystko:pW W8 sa tez koncowki tyle ze na dwie osobno:rolleyes:ale wymyslilem cosik innego. chcialbym zmienic licznik od W8 czy nic w tym nie przeszkadza???? stary, to nie lepiej po prostu kupić sobie to W8;)? mocy Ci od tych bajerów nie przybędzie ani w W8 się nie zamieni i tak Twoje V6:) jak dla mnie to jedynym minusem naszych silników jest brak turbiny oraz praktycznie brak możliwości ich tuningowania bez totalnej i nieopłacalnej przebudowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość chelmi Zgłoś #218 Napisano 22 Stycznia 2009 stary, to nie lepiej po prostu kupić sobie to W8;)? mocy Ci od tych bajerów nie przybędzie ani w W8 się nie zamieni i tak Twoje V6:) jak dla mnie to jedynym minusem naszych silników jest brak turbiny oraz praktycznie brak możliwości ich tuningowania bez totalnej i nieopłacalnej przebudowy tylko czego Ci brakuje? mocy? to sobie kup A6 2.7BiTurbo i po sprawie .... (jedyna "szkoda' to to, ze nie montowano tych silnikow w VW, no ale Audi zawsze musi miec jakis atut i przewage nad VW) ... akurat brak turbiny w naszych autkach jest dla mnie zaleta, mniej sie moze popsuc .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #219 Napisano 23 Stycznia 2009 no z ta turbina to ja tez go wybralem bo bez turbiny.Cala moc z silnika:pNie chce go tunningowac ani mocy podnosic tylko wizualnie zmienic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWLupus Zgłoś #220 Napisano 23 Stycznia 2009 Ostatnio rozsypała mi się odma od dekli zaworowych, twarda jak kamień i połamała się w 2 miejscach, łączenie ze pomocą izolacji parcianej dało radę ale na krótko, noi cieknie.Nowa ok 300 zł. Wymyśliłem aby odciąć końcówki gdzie się ją wpina w dekle i w następną odmę i dać przewód gumowy olejoodporny albo peszel. Walczył ktoś z tym? Ewentualnie trzeba będzie kupić nową. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach