Kubek524 Zgłoś #101 Napisano 18 Listopada 2008 Jeżeli chodzi o mnie to w mieście (jeżeli Tarnów można takim nazwać) pali 13-14 na trasie przy normalnej jeździe 9-10.. Jeżeli chodzi o przebieg to znajomy mechanik mówił że 500k km robi bez problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #102 Napisano 18 Listopada 2008 Sie ma wszystkim.Przymierzam sie do kupna paska z 2002 w benzynce 2.8 v6. Ciekawi mnie jedna rzecz-ile to polknie paliwka??? I czy przebieg 200tysiakow powinien mnie martwic?? Szczerze mówiąc jeśli kupujesz 2.8 i pierwsze Twoje pytanie dot. spalania.. to chyba nie jest dla Ciebie ten silnik:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOSIA31 Zgłoś #103 Napisano 18 Listopada 2008 moim zdaniem syntetyk, bynajmniej ja mam takim zalany... a o ile sie nie myle na wczesniejszych stronkach jest nawet temat jaki olej do 2,8 czy cos w tym stylu, przeglądnij sobie to napewno znajdziesz .... pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas Zgłoś #104 Napisano 18 Listopada 2008 Mi po Wawie pali 17-18 litrów, jak serwisujesz na oryginalnych częściach to też horror. Swojego nie mam pół roku a wpakowałem 10 tys. - ale to auto cholernie wciąga. Za kilka miesięcy kupię W8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lucky Zgłoś #105 Napisano 18 Listopada 2008 co do spalania..... trasa okolo 9.5l/100km predkosc 120km/h i czasami kickdown miasto - tzw stop&go 18l/100km i ani kropli mniej mieszany ok 14l/100km ale wrazenia z jazdy... ba dodam ,ze to automat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hemigrand Zgłoś #106 Napisano 19 Listopada 2008 Witam. Mam pytanie czy ktoś wymieniał olej w szkrzyni auomatycznej. Chodzi mi o to jaki olej tam się wlewa i jakie są koszty tej zabawy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2,8synchro Zgłoś #107 Napisano 19 Listopada 2008 opisywalem to juz w jakims innym watku: Jakby ktos chcial znac koszta w ASO VW we Wroclawiu:ja wymienialem w swojej skrzyni olej 30.08.07 a ponizej pozycje z rachunku: 1. sito filtra oleju 148,76PLN 2. uszczelka 96,19PLN 3. olej do automatycznej skrzyni biegow 59PLNx6litrow= 354PLN 4. sruba 4PLN 5. Nakretka 2PLN 6. wymiana oleju w automatycznej skrzyni 180PLN razem jakies 790PLN - oczywiscie zaplacilem 2 razy wiecej bo robilem jeszcze jakies popierdolki Usluga nie jest tania (ASO) ale przynajmniej mam teoretycznie swiety spokoj, ze niczego nie spartolili - laikiem nie jestem ale pewnych rzeczy sam bym nie robil a niektorych juz mi sie nie chce i wole po prostu zaplacic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hemigrand Zgłoś #108 Napisano 20 Listopada 2008 Sama robota 180 zł... A mam jeszcze pytanie co ile kilometrów powinno wyminić się ten olej? I co to za olej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2,8synchro Zgłoś #109 Napisano 20 Listopada 2008 Szczerze nie wiem dokladnie co to za olej. Na rachunku mam jedynie nr katalogowy: G052162A2. Nie pamietam teraz co ile wymienia sie olej ale uzyj opcji szukaj, z pewnoscia znajdziesz odpowiedz. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hemigrand Zgłoś #110 Napisano 20 Listopada 2008 po przeczytaniu tych wszystkich postów mam zmieszane uczucia... no i nie mam odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #111 Napisano 20 Listopada 2008 Z tego co pamiętam to co 70-80 tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #112 Napisano 20 Listopada 2008 potwierdzam co 80tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hemigrand Zgłoś #113 Napisano 20 Listopada 2008 A mój ma już 106tyś. wymiana mu nie zaszkodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pablowawa74 Zgłoś #114 Napisano 20 Listopada 2008 witam po prawie roku i cieszę się że powstał osobny wątek dla naszych wspaniałych autek, pozdrowienia zwłaszcza dla kuczlaw i gino9 ile km może pociągnąć zawieszenie przed wymianą - tej skomplikowanej ale jakże uprzyjemniającej jazdę wielowachaczowej konstrukcji, jakie macie doświadczenia? ja się zbliżam do 80 tys. km przebiegu głównie po mieście, jakieś 80% całości ps.a propo wcześniejszych pytań i odpowiedzi - w mieście pali mi około 18 litrów lpg ale mam ciężką nogę (to chyba jednak większość posiadaczy tego cuda rozumie) oleju też trochę wciąga bo jakiś litr na 3 tysiące km - co zrobić, taki urok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hemigrand Zgłoś #115 Napisano 21 Listopada 2008 Jak pisałem wyżej mój ma już 106tyś. i wahacze nie były nigdy wmieniane a żadnych luzów nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pablowawa74 Zgłoś #116 Napisano 21 Listopada 2008 Podobno co 90 tys. najczęściej "jak kupisz" Tym bardziej, że koszt już mocno się obniżył do tego co było kiedyś rorząd co 90 tys. to w TDI, w V6 benzynowym co 120 tys - tak przynajmiej stoi w książce serwisowej ale byłbym wdzięczny gdyby jakiś praktyk potwierdził to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #117 Napisano 21 Listopada 2008 w V6 benzynowym co 120 tys - I tak mówi Info-Tech dodatkowo tez przy 120 tys wymiana koła pasowego naprężacza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #118 Napisano 22 Listopada 2008 witam po prawie roku i cieszę się że powstał osobny wątek dla naszych wspaniałych autek, pozdrowienia zwłaszcza dla kuczlaw i gino9 witamy,witamy i pozdrawiamy!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas Zgłoś #119 Napisano 22 Listopada 2008 A ja mam inne pytanie. Mam do wymiany opony zimowe, zauważyłem, że dwie są minimalnie bardziej zużyte, wrzucić te bardziej zużyte na tył czy przód? Różnica ledwo zauważalna, a jednak.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość filus Zgłoś #120 Napisano 22 Listopada 2008 (edytowane) A ja mam inne pytanie. Mam do wymiany opony zimowe, zauważyłem, że dwie są minimalnie bardziej zużyte, wrzucić te bardziej zużyte na tył czy przód? Różnica ledwo zauważalna, a jednak.... ja bym te słabsze dał na tylną ośke- po tym sezonie wyrównają ci się-jeśli to faktycznie mała różnica a jeśli chodzi o serwis ASO to nic tylko masakra-chciałem sprawdzić olej w automacie to mi powiedzieli że tylko serwis i podpinają kompa z usrojstwami, które samoczynnie sprawdzają i uzupełniają olej.prawda jest całkiem inna :owszem podpinają zwykłego vag-a żeby sprawdzić temp.oleju w skrzyni-ma być ok.35stopni , a potem biorą zwykłą butelke 5l tylko że z wężykiem i wieszają ją na przedniej masce,a rureczką wkładają od spodu do skrzyni. i wlewają wykorzystując grawitację 15 min. roboty za 180 zł+ olej. już nigdy więcej tam nie pojade- chyba że do sklepu bo niektóre rzeczy kupisz taniej niż zamienniki albo używane. Pozdrawiam. PS: Chciałem sprzedać mojego paska ale chyba go zagazuje i zostawię na kilka latek-ma przejechane 63kkm. W moim regionie (i pewnie nie tylko)królują "super oszczędne i niezawodne" TDI i nie ma chętnego na to auto. Edytowane 23 Listopada 2008 przez kazio scalono Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach