Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli chodzi o mnie to w mieście (jeżeli Tarnów można takim nazwać;)) pali 13-14 na trasie przy normalnej jeździe 9-10.. Jeżeli chodzi o przebieg to znajomy mechanik mówił że 500k km robi bez problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sie ma wszystkim.

Przymierzam sie do kupna paska z 2002 w benzynce 2.8 v6.

Ciekawi mnie jedna rzecz-ile to polknie paliwka???

I czy przebieg 200tysiakow powinien mnie martwic??

 

Szczerze mówiąc jeśli kupujesz 2.8 i pierwsze Twoje pytanie dot. spalania.. to chyba nie jest dla Ciebie ten silnik:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem syntetyk, bynajmniej ja mam takim zalany...

a o ile sie nie myle na wczesniejszych stronkach jest nawet temat jaki olej do 2,8 czy cos w tym stylu, przeglądnij sobie to napewno znajdziesz ....

 

 

pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas

Mi po Wawie pali 17-18 litrów, jak serwisujesz na oryginalnych częściach to też horror. Swojego nie mam pół roku a wpakowałem 10 tys. - ale to auto cholernie wciąga. Za kilka miesięcy kupię W8 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lucky

co do spalania.....

trasa okolo 9.5l/100km predkosc 120km/h i czasami kickdown

miasto - tzw stop&go 18l/100km i ani kropli mniej

mieszany ok 14l/100km

 

ale wrazenia z jazdy... ba

 

dodam ,ze to automat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hemigrand

Witam.

Mam pytanie czy ktoś wymieniał olej w szkrzyni auomatycznej. Chodzi mi o to jaki olej tam się wlewa i jakie są koszty tej zabawy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

opisywalem to juz w jakims innym watku:

Jakby ktos chcial znac koszta w ASO VW we Wroclawiu:

ja wymienialem w swojej skrzyni olej 30.08.07 a ponizej pozycje z rachunku:

1. sito filtra oleju 148,76PLN

2. uszczelka 96,19PLN

3. olej do automatycznej skrzyni biegow 59PLNx6litrow= 354PLN

4. sruba 4PLN

5. Nakretka 2PLN

6. wymiana oleju w automatycznej skrzyni 180PLN

razem jakies 790PLN - oczywiscie zaplacilem 2 razy wiecej bo robilem jeszcze jakies popierdolki :vw:

 

Usluga nie jest tania (ASO) ale przynajmniej mam teoretycznie swiety spokoj, ze niczego nie spartolili - laikiem nie jestem ale pewnych rzeczy sam bym nie robil :vw: a niektorych juz mi sie nie chce i wole po prostu zaplacic :cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hemigrand

Sama robota 180 zł... A mam jeszcze pytanie co ile kilometrów powinno wyminić się ten olej? I co to za olej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze nie wiem dokladnie co to za olej. Na rachunku mam jedynie nr katalogowy: G052162A2. Nie pamietam teraz co ile wymienia sie olej ale uzyj opcji szukaj, z pewnoscia znajdziesz odpowiedz. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hemigrand

po przeczytaniu tych wszystkich postów mam zmieszane uczucia... no i nie mam odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam to co 70-80 tys :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam co 80tys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hemigrand

A mój ma już 106tyś. wymiana mu nie zaszkodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pablowawa74

witam po prawie roku i cieszę się że powstał osobny wątek dla naszych wspaniałych autek, pozdrowienia zwłaszcza dla kuczlaw i gino9

 

ile km może pociągnąć zawieszenie przed wymianą - tej skomplikowanej ale jakże uprzyjemniającej jazdę wielowachaczowej konstrukcji, jakie macie doświadczenia? ja się zbliżam do 80 tys. km przebiegu głównie po mieście, jakieś 80% całości

 

ps.a propo wcześniejszych pytań i odpowiedzi - w mieście pali mi około 18 litrów lpg ale mam ciężką nogę (to chyba jednak większość posiadaczy tego cuda rozumie) oleju też trochę wciąga bo jakiś litr na 3 tysiące km - co zrobić, taki urok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hemigrand

Jak pisałem wyżej mój ma już 106tyś. i wahacze nie były nigdy wmieniane a żadnych luzów nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pablowawa74
Podobno co 90 tys. najczęściej "jak kupisz" :) Tym bardziej, że koszt już mocno się obniżył do tego co było kiedyś :)

 

rorząd co 90 tys. to w TDI, w V6 benzynowym co 120 tys - tak przynajmiej stoi w książce serwisowej

ale byłbym wdzięczny gdyby jakiś praktyk potwierdził to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w V6 benzynowym co 120 tys -

 

I tak mówi Info-Tech :) dodatkowo tez przy 120 tys wymiana koła pasowego naprężacza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam po prawie roku i cieszę się że powstał osobny wątek dla naszych wspaniałych autek, pozdrowienia zwłaszcza dla kuczlaw i gino9

 

witamy,witamy i pozdrawiamy!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas

A ja mam inne pytanie. Mam do wymiany opony zimowe, zauważyłem, że dwie są minimalnie bardziej zużyte, wrzucić te bardziej zużyte na tył czy przód? Różnica ledwo zauważalna, a jednak....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość filus
A ja mam inne pytanie. Mam do wymiany opony zimowe, zauważyłem, że dwie są minimalnie bardziej zużyte, wrzucić te bardziej zużyte na tył czy przód? Różnica ledwo zauważalna, a jednak....

ja bym te słabsze dał na tylną ośke- po tym sezonie wyrównają ci się-jeśli to faktycznie mała różnica

 

a jeśli chodzi o serwis ASO to nic tylko masakra-chciałem sprawdzić olej w automacie to mi powiedzieli że tylko serwis i podpinają kompa z usrojstwami, które samoczynnie sprawdzają i uzupełniają olej.prawda jest całkiem inna :owszem podpinają zwykłego vag-a żeby sprawdzić temp.oleju w skrzyni-ma być ok.35stopni , a potem biorą zwykłą butelke 5l tylko że z wężykiem i wieszają ją na przedniej masce,a rureczką wkładają od spodu do skrzyni. i wlewają wykorzystując grawitację 15 min. roboty za 180 zł+ olej. już nigdy więcej tam nie pojade- chyba że do sklepu bo niektóre rzeczy kupisz taniej niż zamienniki albo używane.

Pozdrawiam.

PS: Chciałem sprzedać mojego paska ale chyba go zagazuje i zostawię na kilka latek-ma przejechane 63kkm. W moim regionie (i pewnie nie tylko)królują "super oszczędne i niezawodne" TDI i nie ma chętnego na to auto.

Edytowane przez kazio
scalono

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności