gonzo501 Zgłoś #1721 Napisano 21 Sierpnia 2011 berbeq 1980 a czy masz wycięte katy...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #1722 Napisano 23 Sierpnia 2011 barbeq1980 Jak będziesz odmę czyści to jej nie połam tak ja ja to zrobilem w sobotę (do klejenia użyłem koszulek termokurczliwych z klejem - sprawdzają się idealnie), kolejne nieszczęście jakie zrobiłem to na rozgrzanym silniku ściągałem przewód od świecy i tak był nagrzany że sie urwał - wiec na zimnym chyba lepiej albo trzeba być bardziej ostrożnie niż ja. Jak ci nie przerywa chodzi równo na wolnych obrotach to przewodów nie wymieniaj (400pln) a świece to już mniejszy koszt i jeśli niewiesz kiedy były wymieniane to sobie wymień odrazu zobaczysz czy masz olej przy świecach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtf23 Zgłoś #1723 Napisano 24 Sierpnia 2011 Witam. Mam problem z automatem Tiptronic a dokładnie słabo ciągnie na wstecznym i niekiedy jak przełącze z N na D na światłach to mi zgaśnie. Co może być ?? Pamiętam kiedyś że jak został wymieniony olej w skrzyni to mi zniknął wsteczny ale po jakimś czasie się pojawił i było okej. Co jest ciekawe olej w skrzyni po przejechaniu ok 50 tysiecy km. jest czarny. Pomóżcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawello Zgłoś #1724 Napisano 25 Sierpnia 2011 (edytowane) kolego Broda gdzie jest ta odma?(jakieś zdjęcie) i ja mam olej na świecach- uszczelka pod pokrywom? Edytowane 25 Sierpnia 2011 przez pawello Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konrado001 Zgłoś #1725 Napisano 25 Sierpnia 2011 witam koledzy posiadam Passata 98 rok 2.8 4x4 tiptronic i mam problem ze stukaniem podczasz przyspieszania (jade ze stałą prędkościa delikatnie przychamuję i szybko na gaz). Stuki nie występują przy stałym przyśpieszaniu. Pojawiają się nieraz przy puszczeniu nogi z gazu. Wymienione zostały tuleje tylnego mostu (3 szt.), oraz tuleje tylnych zwortnic (8 szt.), skrzynia pół roku temu przeszła remont kompletny w ASB Długołeka (koło Wrocławia). Więc gdzie mogę szukać dalej? Kolejny problem to rano po odpaleniu gdy silnik jest zimny strasznie czuć zapach beznyny, tj ktoś rozlał troche benzyny, uszkodzony mam przewód odpowietrzający (078 103 224 P ). Pozdrawiam szczęśliwych posiadaczy 2.8 V6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #1726 Napisano 26 Sierpnia 2011 kolego Broda gdzie jest ta odma?(jakieś zdjęcie) i ja mam olej na świecach- uszczelka pod pokrywom? No to pewnie czeka cię sprawdzenie ezektora i wymiana uszczelek pod pokrywami - kupuj tylko w ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawello Zgłoś #1727 Napisano 26 Sierpnia 2011 No to pewnie czeka cię sprawdzenie ezektora i wymiana uszczelek pod pokrywami - kupuj tylko w ASO. uszczelka kupiona (w SERWISIE VW ) dzięki,byłby browarekale za daleko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schabo78 Zgłoś #1728 Napisano 27 Sierpnia 2011 Witam szybkie pytanko-czy passek 2,8 z motorem AMX posiada coś takiego jak czujnik niskiego poziomu oleju w silniku ?? Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1729 Napisano 27 Sierpnia 2011 Zerknij pod samochód i będziesz widział Czujnik jest przykręcony do misy olejowej od spodu na 3 śruby i dochodzi do niego wtyczka - nie sposób go nie zauważyć. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schabo78 Zgłoś #1730 Napisano 27 Sierpnia 2011 dzięki kolego B O N K. Ostatnio złamałem tą rurkę plastikową (odmę) co leci z pokrywy zaworów i chyba na szczęscie,bo była mocno brudna.Zastąpilem ją wężem dobrej jakości,zamontowalem oryginalne złączki więc powinno być ok,ale czy to jedyna rurka do odpowietrzenia? czy jest jeszcze inna bo wtedy będę chciał to wszystko przeczyścić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #1731 Napisano 29 Sierpnia 2011 Witam!Mam pytanko do posiadaczy passata 2.8 v6 4motion.Gdy auto dobrze rozgrzeję tzn dam mu w piz.. to zaczyna mi dymić delikatnie z tyłu i pojawia się w kabinie zapach spalin jak mam ten problem wyeliminować...Z góry dziękuję za odpowiedź.Ps. auto ma wycięte katy. mam ten sam problem, auto z przebiegiem 220 tys kopci mi tak samo, raczej nie jest to zapach spalin tylko spalnego oleju, dym pojawia się po lewej stronie silnika(z perspektywy kierowcy) . Miałem wymienianą uszczelkę pod pokrywą zaworów aczkolwiek po przeczytaniu poprzednich wypowiedzi zastanawia mnie czyszczenie odmy. Proszę też o poradę dotyczącą świec i kabli wysokiego napięcia, nie mam zielonego pojęcia kiedy były wymieniane. Sprawę kopcenia ja bym jeszcze zbadał z innej strony Ze 100km/h hamujcie prawie do zatrzymania silnikiem - tylko redukując biegi, a następnie dajcie w podłogę. Jeśli z tyłu pojawi się sporo dymu to ja bym rozważył poważniejszy problem niż odma czy kapiący olej - pierścienie. Jeśli chodzi o złe spasowanie rur przy wycinaniu katalizatorów to auto musiałoby niemiłosiernie pierdzieć żeby czuć było spaliny (tak jak u mnie , zaraz idę wymieniać obejmę... znowu). ale czy to jedyna rurka do odpowietrzenia? czy jest jeszcze inna bo wtedy będę chciał to wszystko przeczyścić. Wg mnie jest to jedyna rurka, ale ona się łączy i leci jeszcze z tyłu silnika - ciężko się tam dostać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magiel Zgłoś #1732 Napisano 29 Sierpnia 2011 Czy wymieniał ktoś środkowy tłumik w AMX? Cena za oryginał jest kosmiczna 2070 zł (tak, dwa tysiące), dedykowanych zamienników nie znalazłem w necie. Taka sama sytuacja z tłumikami końcowymi (cena za jeden 1260 zł). Ma ktoś namiary na zamienniki, czy trzeba kombinować wstawiając jakieś niededykowane do tego modelu tłumiki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1733 Napisano 29 Sierpnia 2011 Może nie nowy ale też nie 2tys: http://moto.allegro.pl/vw-passat-b5-2-8-v6-kombi-tlumik-tlumiki-i1760881578.html Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kubek524 Zgłoś #1734 Napisano 1 Września 2011 (edytowane) Witam! Mam od jakiegoś czasu spory problem z moim paskeim.. Ogólnie rzecz biorąc objawy są następujące: duże spalanie i złe wskazania prędkościomierza i licznika kilometrów (zaniża wskazania prędkości i odpowiednio przebytych kilometrów). Początkowo problem pojawiał się po przejechaniu jakiś 50 km licznik falował spalanie lekko rosło. Teraz licznik oszukuje na stałe o jakieś 20, 30 km/h (zaniża), faluje. Wcześniej pojawiał się błąd czujnika prędkości mówiący o zakresie a teraz nic, nie ma żadnych błędów związanych z prędkościomierzem, czujnikiem... Wymieniłem czujnik prędkości, fachowiec sprawdził magnes napędu czujnika, podobno sprawdził przewody zasilające czujnik i stwierdził że wszystko jest ok. W związku z tym mam pytanie: czy jest to wina licznika czy komputera sterującego silnikiem, i czy można wprost bez kodowania zamienić komputer (bo licznika wiem że nie można). Auto ma założony gaz ale problem pojawiał się już prze założeniem gazu. Jeżeli ktoś byłby uprzejmy udzielić jakiejkolwiek porady będę wdzięczny, pozdrawiam. Prędkość mierzona vagiem w silniku jest taka sama jak w liczniku. Edytowane 1 Września 2011 przez Kubek524 Zapomniałem dodać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HuMaX Zgłoś #1735 Napisano 1 Września 2011 Jak spalanie sie kształtuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kubek524 Zgłoś #1736 Napisano 1 Września 2011 Jakieś 22 l/100 a palił 13-14 l/100. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HuMaX Zgłoś #1737 Napisano 1 Września 2011 Na komputerze pokladowym masz takie wskazania? czy pokazuje Ci mniejsze spalanie, a tak naprawde pali o wiele wiecej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kubek524 Zgłoś #1738 Napisano 1 Września 2011 Komputer pokładowy pokazuje duże spalanie. Podczas ruszania ok 60 l jak utrzymuje stałą prędkość to ok 15l. Wyżej podałem średnie spalanie wyliczone ze zużycia paliwa. Prędkościomierz pokazuje ok 5 km/h na wyświetlaczu chwilowe spalanie ok 2,5 l/h a z tego co pamiętam zmieniał przeliczenie na l/100 od momentu gdy wskazówka zaczęła się poruszać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #1739 Napisano 11 Września 2011 Witam Czy ktoś się orientuje czy dyfer od automatu pasuje do manuala - czy są jakieś inne przełożenia, napewno wał jest krótszy ale dyfry powinny być identyczne. Dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #1740 Napisano 12 Września 2011 Koledzy czy ezektor mógł spowodować to że po pół roku wydmuchało mi uszczelki pod pokrywami i to że wysadza mi olej przez korek wlewu oleju?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach