Beny2.8 Zgłoś #1381 Napisano 10 Stycznia 2011 A ile kosztowała Was wymiana? Tzn robocizna? Z tego co widziałem to za 600 można już LUK kupić. I jakie były objawy? Ślizgało się? Brało wysoko? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majkel001 Zgłoś #1382 Napisano 10 Stycznia 2011 Z tego co widziałem to za 600 można już LUK kupić. ale tylko do roku do 2000, do tych po FL jest już droższe. A ile kosztowała Was wymiana? Tzn robocizna? sprzęgło LUK lub SACHS 900 zł, wymiana 300 zł tak mi powiedział mechanik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #1383 Napisano 10 Stycznia 2011 ale tylko do roku do 2000, do tych po FL jest już droższe. To ciekawe bo nigdy nie zwracałem na to uwagi, a z tego co widzę to wszystkie sprzęgła do 2.8 na allegro pasują do tego i do tego modelu - przynajmniej tak jest w opisie. Te nowe są jakieś mocniejsze czy co? A jakie były objawy zużycia? Ślizgało się czy po prostu u góry brało? U mnie się raczej nie ślizga... tylko właśnie wysoko łapie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzecht Zgłoś #1384 Napisano 11 Stycznia 2011 Ja do siebie kupiłem LUK-a za 620 PLN, wymieniałem z pomocą brata. U mnie się raczej nie ślizga... tylko właśnie wysoko łapie. To na razie daj sobie spokój Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majkel001 Zgłoś #1385 Napisano 11 Stycznia 2011 A jakie były objawy zużycia? Ślizgało się czy po prostu u góry brało? U mnie sie ślizga. Musze jeszcze dokładnie sprawdzić, bo zaczęła mi także migać kontrolka o ręcznego, co sygnalizuje niski poziom płynu, a jak wiadomo jest jeden układ do hamulcow i sprzęgła. Czytałem w jakiejś "mądrej" książce, że uszkodzony wysprzęglik także może powodować ślizganie, może także płyn poszedł na tarcze i także będzie się ślizgał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilops Zgłoś #1386 Napisano 11 Stycznia 2011 http://aukcjewp.wp.pl/sprzeglo-kompletne-sachs-audi-100-80-a4-i1402910165.html panowie podpinam sie pod temat bo ja mam własnei wyjęte sprzęgło i znalazłem takei jak wyżej koles powiedział ze bedzie pasować. a ja sie troche martwię że troche za tanie w stosunku do innych cen tym bardziej że to jest sachs wczoraj na moim terenei krzykneli mi za tą firmę 1200 złotych. jak myślicie te moze być?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #1387 Napisano 11 Stycznia 2011 http://allegro.pl/sprzeglo-sachs-vw-passat-2-3-vr5-2-6-2-8-v6-i1372263022.html Tutaj masz jeszcze tańsze - to samo. Z tego co piszą to powinno pasować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #1388 Napisano 11 Stycznia 2011 (edytowane) jak już jesteśmy przy temacie sprzęgła, to u mnie chodzi strasznie ciężko :-) jak przesiadam się do mondeo to tak jak by tego sprzęgła w ogóle tam nie było. Chyba nie powinno byc tak w passacie? Co może być przyczyną? Docisk? _____________________________________________________________ Widocznie tak ma być, wczoraj jeździłem kolegi passatem 2.8 i jest jeszcze gorzej :-) _____________________________________________________________ Filmik jak przyśpieszał przed przekładką na manuala i jak po Edytowane 12 Stycznia 2011 przez Awariall Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Swider Zgłoś #1389 Napisano 14 Stycznia 2011 Cześć, co do sprzęgła u mnie też chodzi ciężko. W mojej byłej omedze w ogóle nie było go czuć pod nogą, a tutaj jak biegi zmieniam do nogi robie Ostatnio u siebie zmieniałem rozrząd. Co się okazało był przestawiony na lewej głowicy o 1 ząb do tyłu! W sumie po samym silniku było widać że obroty falują i ciężej palił z rana i trochę sporo palił. Obstawiłem świecę i przepustnice ale po czyszczeniu obroty praktycznie bez zmian spalanie i odpalanie tak samo. Zamułki nie miał bo do 100 też mi wychodziło 7.3s. Po przestawieniu na znaki inna faura. Silniczek nawet nie drgnie, pali lepiej spalanie nie sprawdzone jeszcze bo nie jeździłem nim za wiele. Druga sprawa. Na rozrządzie miałem oryginalne części jeszcze, z racji, że trochę dłubie przy autach postanowiłem dać wszystko firmy INA + pasek Geats w porównaniu z oryginałami różniły się tym że nie miały nr oryginału były pociągnięte frezem w tych miejscach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #1390 Napisano 17 Stycznia 2011 Panowie czy to jest pewne ze w naszych silnikach jak pada jedna cewka to jest misfire na 2 cylindrach? Jak padnie cewka to caly czas jest misfire czy co jakis czas? Bo u mnie co jakis czas wywala jakis misfire najczesciej cylinder 1 ale tez i 3 i 4... Teraz np od tygodnia zadnego bledu nie pokazalo wiec co to moze byc??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rstoko Zgłoś #1391 Napisano 18 Stycznia 2011 Zdejmij przewody ze świec i wybierz olej, który najprawdopodobniej tam ściekł i powoduje brak iskry - przerabiałem ten temat w ostatni weekend . Najlepsza do tego jest strzykawka z założonym wężykiem..... jakieś 15 minut roboty, żadnych kosztów, chyba że strzykawka i wężyk. Możesz też wykręcić wszystkie świece i przekręcić silnikiem żeby dokładnie przedmuchać gniazda świec. Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #1392 Napisano 18 Stycznia 2011 Wybral bym ten olej jak by tam byl Uszczelki pod pokrywami wymienialem 3 miesiace temu i oleju tam nie ma... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rstoko Zgłoś #1393 Napisano 18 Stycznia 2011 ja też wymieniałem - cztery miesiące temu a w ostatni weekend nie palił na wszystkie, ale jeśli to nie to, to szukaj dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Swider Zgłoś #1394 Napisano 18 Stycznia 2011 Na Pb czy LPG masz te MF? Sprawdź dokładnie czy masz dobrane dobrze świece pod model silnika! zerknij w książce sam naprawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #1395 Napisano 18 Stycznia 2011 Swiece sa dobre, a MF jest na LPG a czy na Pb to nie wiem bo za malo jezdze na tym... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Swider Zgłoś #1396 Napisano 18 Stycznia 2011 Jeżeli masz tylko błędy i nic się nie dzieje z autem to olej to, aż konkretnie coś się rypnie. Bo albo cewka kończy żywot albo szwankuje LPB. Sprawdził bym jeszcze świece tylko nie u mechanika tylko "pod blokiem". W sam naprawiam nie ma twojego modelu silnika czyli trzeba dać te najpopularniejsze co idą do każdego. Pamiętam że pisałeś kiedyś że dużo ci pali gazu co by z kolei kierowało na źle ustawiony LPG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #1397 Napisano 18 Stycznia 2011 Sprawdź w nocy albo w garażu (musi być kompletna ciemnica) czy nie masz przebicia na cewce. Ja miałem objawy gorszego wkręcania na obroty i po wymianie przeszło. Ale tak jak wyżej - jeżeli nic się wielkiego nie dzieje to szkoda czasu i pieniędzy na szukanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #1398 Napisano 19 Stycznia 2011 Pamiętam że pisałeś kiedyś że dużo ci pali gazu co by z kolei kierowało na źle ustawiony LPG No bylo tak i za jakis czas wyskoczyl blad przeplywomierza kupilem preparat do czyszcenia i sie polepszylo Wogole to juz mnie wku.... ten samochod. Zanim zalozylem gaz to poza wymiana uszczelek pod pokrywa zaworow nic nie robilem, a teraz to co jakis czas cos sie psuje A najgorsze jest to ze jak z silnikiem cos jest nie tak to na skrzynie to przechodzi Wywalilem filtr wegla aktywnego bo do wersji US jest w kole zapasowym i duzy... Czytalem ze mozna go wywalic i nic nie bedzie sie dzialo poza bledami... No i w manualu moze sie nie dzieje ale w automacie owszem. Zmiana biegow zaczela byc wyczuwalna, nie zeby nie wiadomo jak szarpal ale czulem... W miejsce filtra wsadzilem filtr od gazu czyli 15 razy mniejszy i nie robi tego co powinien tak naprawde ale bledy zniknely i teraz juz nie czuje kiedy biegi sie zmieniaja... No i jak wyskoczyl mi blad przeplywomierza to i na skrzyni byl blad czyli przy automacie silnik musi byc w 100% sprawny wiec wole zrobic co nie dziala bo wszystko idzie na skrzynie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #1399 Napisano 19 Stycznia 2011 Ja mam ten sam silnik co ty, i nie mam problemów, zrobiłem 50tyś na gazie. Na początku miałem problem bo jakieś lipne wtryskiwacze mi założył, teraz jest bez problemowo. Może zmień gazownika na jakiegoś innego. Ja tak zrobiłem i od tej pory tylko filtry wymieniam i tankuje smoka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #1400 Napisano 19 Stycznia 2011 A co sie dzialo na tych pierwszych wtryskiwaczach? I jak zostaly zdiagnozowane ze sa nie dobre? Jak bym mial w manualu to bym nie czul ze cos jest nie tak, ale automat zaraz wszystko wylapuje I juz od jakiegos czasu mysle o wymianie skrzyni na manual i czytam na forum o tym... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach