wodzu997 Zgłoś #581 Napisano 29 Listopada 2009 Ja też nie widzę, ale jeżeli chodzi o pasek rozrządu wolę być ostrożny. Mam jeszcze pytanie miałem pasek wymieniany przy przebiegu 74tyś mil (120tyś km) w serwisie w USA w marcu 2007r, teraz mam pytanie przy jaki przebiegu powinienem wymienić, teraz mam 170 tyś km. wiec dopiero 50 tyś km po wymianie. Dodam, że tą wymianę zlokalizowałem sam, dzwoniąc do firmy serwisującej mojego paska w stanach.dodatkowo mam wpis w carfax o tym przeglądzie.Wymieniana była z pompą wody (komplet). Ps dodam, że jeszcze przez 3 tygodnie mogę nieodpłatnie podesłać raport carfax osobą co mają paska z USA, pisać na priv nr vin i adres email. Wykupiłem bo miałem wcześniej raport z Autocheck, ale w Carfax jest wiecej wpisów, łącznie z przeglądami samochodu. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #582 Napisano 29 Listopada 2009 Mam jeszcze pytanie miałem pasek wymieniany przy przebiegu 74tyś mil (120tyś km) w serwisie w USA w marcu 2007r, teraz mam pytanie przy jaki przebiegu powinienem wymienić, teraz mam 170 tyś km. wiec dopiero 50 tyś km po wymianie. Instrukcja mówi o 120 tys zakładając ze jest to robione w ASO i na ich częściach. U nas można spotkać opinie ze co 90 tys ale.... ... wyjąłem rozrząd i w oryginale siedziały graty INA i pasek contitech. Teraz kupiłem tez taki sam zestaw i co najwyżej sprawdzę za 90 tys jak dojeżdzę bo robię z 15 tys na rok... Mowa o silnikach 2.8, 3.7, 4.2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #583 Napisano 29 Listopada 2009 czyli do 210 000km mogę spokojnie jeździć? to spoko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #584 Napisano 30 Listopada 2009 Koledzy audi a4 2.8 V6 1999r.kopci na niebiesko po nacisnieciu pedalu gazu przez chwile.gdzie szukac przyczyny??(jedzie,puczszczamy gaz i przy ponownym dodaniu-Jesli ma jakies znaczenie, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_rider Zgłoś #585 Napisano 30 Listopada 2009 Jak na niebiesko = olej więc pewnie pierścienie patrząc na objawy. Sprawdźcie może ciśnienie sprężania na sucho i z próbą olejową. Odpowiedź będzie natychmiastowa (jeżeli chodzi o pierścienie). Inną przyczyną mogą być uszkodzone uszczelniacze zaworowe jednak to trudniej zdiagnozować. Ja bym zaczął szukać od ciśnienia bo jeżeli będzie dobre (bez i z próbą olejową) to wtedy najprawdopodobniej trzeba będzie zwalać głowice i tam szukać. ---------- Post added at 21:30 ---------- Previous post was at 15:10 ---------- Tak sobie myślę, że jak tylko przy dodaniu gazu to może warto by było sprawdzić odmę, bo może jakimś cudem z odmy bardzo rzuca olejem. Chociaż tego nie jestem pewien. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #586 Napisano 8 Grudnia 2009 (edytowane) koledzy kolejne pytanko,jechalem i w momenice ''garba'' na ulicy zapalila sie kontrolka EPC i ASR i spadek mocy:(:(ESP nie dziala przycisk.Wymienialem rozrzad ze 2 tygodnie temu ale nie wiem czy cos z tym zwiazane moze byc.Jakies rady czemu to tak????? dodam jeszcze ze padal deszcz, bledy odczytane 18047-czujnik polozenia gazu1/2 (g79/G185) P1639-35-10 sporadyczny 01314-Komputer sterujacy silnikiem 79-10-odczytanie pamieci usterek-sporadyczny Problem narazie usuniety,Zdemontowalem pedal gazu,oczyszczone wtyczki i narazie jest okej.Pod maska okolice kompa,ta pokrywa z parasolka na okolo bylo duze bloto takze moze i woda poszla w minimalnych ilosciach.pzdr. Edytowane 11 Grudnia 2009 przez gino9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #587 Napisano 9 Grudnia 2009 Jest to po prostu elektroniczny pedał gazu. Koszt według etka ok 54 Euro wiec około 230zł w ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukas82 Zgłoś #588 Napisano 9 Grudnia 2009 Panowie, a takie pytanko mam ... czy w 2.8 były robione skrzynie - manualne "szóstki" ? pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #589 Napisano 14 Grudnia 2009 Koledzy z napedem na jedna oś ile waza wasze passaty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #590 Napisano 15 Grudnia 2009 Koleś na przeglądzie zerowym wpisał mi dane z 4motion bo nie chciało mu się szukać, tak wiec ja mam wagi od 4motion Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #591 Napisano 16 Grudnia 2009 No mi tez wlasnie potrzebne to do przegladu... Z mojego aktu wlasnosci po przeliczeniu na kg wychodzi ze wazy 1537... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukas82 Zgłoś #592 Napisano 16 Grudnia 2009 koledzy, odwołam się do Waszych doświadczeń ... nie ukrywam, że planuję zakup 2.8 V6, więc chciałbym się dowiedzieć ile kosztują podstawowe rzeczy jak np. rozrząd itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_rider Zgłoś #593 Napisano 16 Grudnia 2009 Rozrząd w InterCarsie od 500zł w górę. Olej silnikowy 6l (zgodny z normą VW502) trzeba kupić i wychodzi na pełen stan. Filtry porównywalnie do innych samochodów. Co do skrzyń 6 biegowych to kolega obeznany w WV mówi, że tak. Ja natomiast nie widziałem takiej wersji i osobiście mam 5 biegową skrzynkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilops Zgłoś #594 Napisano 17 Grudnia 2009 witam panowie moze któryś z wa smi pomoze przynajmniej mam taką nadzieje:) Mam problem z odpalaniem swojego passata jak jest zimny teraz wystarczy ze postoi 3-4 h i już ciężko go zapalić kręci a nie ząłapuje dopiero po kilku próbach załapie to pali za kazdym razem super;/ byłęm u mechanika i on twierdził że to słaeb paliwo ale leje 98 z płynem do wtryskiwaczy i nie sie nei zminia był moment ze jak pojeżdziłem na paliwie dłuzej to ku mojemu zaskoczeniu zapalił od razu i i za dwa dni to samo;/ pompka jest napewno dobra, akumulator nowy świece nowe, czujnik temperatury też dodam jeszcz eż eten mechanik sprawdził całą elektrykę i twierdzi że wszytsko jest wporządku co o tym myślicie ?? bardzo denewujące jest to że nei wiem za którym razem zapale czy wogóle zapalę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek1989 Zgłoś #595 Napisano 17 Grudnia 2009 90 % ze wtryski leją Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilops Zgłoś #596 Napisano 17 Grudnia 2009 ok załóżmy ze to są wtryski to co to oznacza co trzeba zrobić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GzyGzy Zgłoś #597 Napisano 17 Grudnia 2009 Witam mam problem z alternatorem tz na rolce alternatora slizga sie pasek wielokinowy (piszczy). Na poczatku myslalem ze stary pasek, nastepnie ze napinacz ale wymienilem wszystko a dalej piszczy;) Probowalem kupic wszedzie rolke alternatora niby ma kosztowac 75zl zgodnie z katalogiem ale nigdzie jej nie moge dostac. Bylem nawet w servisie vw kupilem orginal za 100zl ale to nie to bo moja rolka jest valeo o nr 593593 a oni w servisie sprzedali mi bosch i mialo byc ok ale nie jest ok bo sie rozni:eek: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_rider Zgłoś #598 Napisano 18 Grudnia 2009 Moim zdaniem jeżeli chodzi o rolkę alternatora to firma nie jest ważna. Ważne są jej wymiary. Ewentualnie można zdjąć starą i z niej spisać numer i wtedy pojechać do serwisu zamawiać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GzyGzy Zgłoś #599 Napisano 19 Grudnia 2009 (edytowane) nr rolki 593593 firma valeo zostalo to spisane ze starej rolki. Bylem w servisie vw i nie do dostania bo maja bosch a to sie rozni od valeo i jest psikus;). W sklepach rolki firmy valeo nie moge dostac a jest w katalogu niby ta rolka. Jak juz pisalem ta rolke co niby z servisu vw miala pasowac bosch to tylko poszlem w koszty bo kupilem ja bylem u mechanika i porownal te 2 roli i to nie to samo:confused: dobrze ze mialem rachunek i odalem to rolke ale juz 30% kasy mniej odali:cool: a mechanik i tak wziol za robote czyli zdjecie stare roli i zamatowal ja jeszcze raz Edytowane 19 Grudnia 2009 przez GzyGzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #600 Napisano 20 Grudnia 2009 (edytowane) witam,Kilka postow wyzej pisalem o czujniku pedalu gazu i zrobione,dzis predkosciomierz wariowal przez 15min ale sie ustawil i dziala a i tempomat zalaczam pokazuje ikone ale nie dziala:confused::(co jest??Co do tempomatu moglo sie cos zresetowc w logowaniu?? zrobione,musialem od nowa zalogowac Edytowane 23 Grudnia 2009 przez gino9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach