Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś wymieniał olej w tylnym moscie i torsenie? Jezeli nie to jaki tam dolac olej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Olej 75W90 do torsena i mostu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano po odpaleniu auta pokazalo sie info STOP breake faults service manual,okej VAG pokazal blad w silniku 17887-system podcisnienia.Wie ktos o co tu chodzi???za co sie trzeba zabrac??auto pali jezdzi i hamuje:confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Płyn hamulcowy może być na minimum :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Płyn hamulcowy może być na minimum

 

wiedzialem ze bedziesz pierwszy,hehe

Plyn moze byc na minimum bo patrzylem,ale to ten blad by wyskoczyl czy poprostu wiesz na 99%,czy moze byc tez inna opcja??

 

znalazlem cos takiego http://wiki.ross-tech.com/index.php/17887/P1479/005241

Edytowane przez gino9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy poprostu wiesz na 99%

 

Na 98 % ;) Jeżeli masz płynu na minimum to czujnik wyłapał błąd. Postaw go na wzniesieniu i zobacz czy komunikat na FISie pojawi :)

Dolej troszkę płynu ale pamiętaj że jak masz słabe klocki to płyn będzie spadał na minimum, założysz nowe klocki objętość układu wzrośnie. Jak założysz nowe klocki a płynu wcześniej dolejesz to pamiętaj że po wymianie klocków płyn należy odessać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i cud:)po pracy odpalam autko i ..cisza.FIS jak zawsze cichy itd.(Stal na delikatnym wzniesieniu,jedno kolo na malym krawezniku)klocki mialem wymieniane 6 miesiecy temu w VW ASO to chyba oddesali:cool:

pozniej sprawdze ten plyn i doleje jak cos....DOT-4????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
DOT-4????

 

Zazwyczaj.... chyba że ktoś wlał coś lepszego, np dot 5.1 ale te można mieszać :) jedynie dot 5.0 nie jest mieszalny...

 

---------- Post added at 15:31 ---------- Previous post was at 15:29 ----------

 

No i teraz dolej płynu na max jak masz nowe klocki ;) oczywiście auto postaw na równym :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat:

Napisał pag-bud Zobacz post

Mam taki problem.. posiadam paska 2,8 v6 4motion i skrzynie tiptronic..

Problem polega na tym ze przy predkosci 40-50 km przy zmianie biegu tak mi sie wydaje samochód wpada w dziwna wibracje.. Nie jest to cos strasznego ale jest.. Czy ktos z was miał taki problem?? Co to jest?? Mechanik nic nie stwierdził.. Skrzynia działa poprawnie .płynnie..

Tylko w tym przedziale predkosci takie trzesienie które trawa 3 sekundy.

Co to może byc za feler?? ??

ponawiam ciche wołanie o pomoc jak wyżej..

 

mam identyczny objaw w audi. kiedyś czytałem o tym na forum http://www.a6klub.pl nie pamiętam dokładnie o co chodzi ale coś z wałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie otwiera mi tej stronki..

A co konkretnie??? to dziwne i denerwujace.. :eek:

Nic nie kumam bo niby wał jest ok.. Myslałem ze jakas poduszka..

No ale co zrobiłes w AUDI?? ??:confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje.. Kuczlaw ten link mi otwiera.. Ale sie zasmuciłem bo podobno to sa oznaki padania skrzynki biegów.. Mimo iz oliwe wymieniałem systematycznie.. Mam nadzieje ze tak naprwdę to nie skrzynia bo koszt jest ZAJ..y

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ja posiadam passata z 99r wersja kombi 2.8 4x4 automat z sekwencją ostatnio bardzo zaczął strasznie szarpac na wolnych obrotach jakby chciał zgasnąć. Myślałem ze to wina nie wyregulowanej instalacji gazowej albo filtrów jednak po wymianie i regulacji nic nie uległo zmianie po czym okazało się że na benzynie robi to samo. Tak jakby chciał zgasnąć. CO to może być wg was ? Dodam jeszcze że rano po odpaleniu chwyta wysokie obroty gdy trochę sie nagrzeje obroty wracają do normy czy to normalne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To że na zimnym masz nieco wyższe obroty to całkowicie normalne ;)

 

Co do szarpania na niskich obrotach to mam pytanko - jak dawno temu wymieniałeś świece i przewody?

 

Pozdrówka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Prześledziłem w wzdłuż i wszerz wyszukiwarki szukając czegoś na temat dojazdówki do mojego passata, ale nic nie znalazłem. Otuż zastanawiałem się czy ktoś zamienił może w b5 zapasówkę na dojazdówke i czy ta się mieści w bagażniku na stojąco(chodzi mi o to, żeby zajmowała najmiej miejsca, ponieważ mam włożony zbiornik gazowy). Jak tak to chciałbym znać wymiary dojazdówki i jeśli nie z passata to z jakiego samochodu może pasować. Z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja miejsce koła zapasowego zastąpiłem pianką w sprayu możesz włożyć ją do schowka i cały bagażnik masz do dyspozycji. polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie radzę jeździć na dojazdówce, bo możesz rozjechać torsena (układ różnicowy osi, na której masz założone mniejsze koło cały czas pracuje, przez co sumaryczna prędkość obydwu kół na osi widziana "z punktu widzenia" centralnego układu różnicowego będzie inna, niż drugiej osi). Takie coś mi do głowy przyszło, ale nie wiem czy to w przyrodzie spowoduje jakiekolwiek problemy ;) Wiem, że nie radzą jeździć z dwoma różnymi kompletami kół na dwóch osiach, więc może i dojazdówka zrobić problem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałem gdzieś, że przy małych prętkościach jazdy (dojazd do najbliższego wulkanizatora) nic znaczącego nie powinno się stać.

Edytowane przez Duży

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nie eksperymentował z takimi bajerami. U mnie pojawiły się dziwne stuki przy różnym zużyciu takich samych opon na wszystkich kołach. Decydując się na torsena trzeba uważać. A dojazdówki zostaw użytkownikom osiek :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności