Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie :)

 

Wczoraj zrobiłem rozpoznanie w innym zakładzie LPG, w którym zagazowałem już dwa poprzednie autka. Nigdy nie było z nimi problemu (tak przy okazji). No więc firma ta zapytana o Stag 300 powiedziała że "tylko nie to" i zaproponowała mi instalację opartą na marce Agis. O LandiRenzo powiedzieli że bardzo dobra instalacja ale według nich nie warto przepłacać.

 

Słyszał ktoś coś o tym (o Agis)? Jak się to spisuje?

 

Pozdrówka :)

 

PS: każdy mówi co innego i sam już nie wiem co o tym myśleć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie słyszałem.. A ja sie uparłem na staga300plus

Pierdziele co bedzie to bedzie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jarku dostałeś dokładną odpowiedź : co i gdzie.

Zastanów się dlaczego migaz ma tyle pracy a inni nie.

Ja też miałem kolesia który mi powiedział "tylko nie stag" - skończyło się demontażem instalki .

Gwarantuję ci że jak zamontujesz jakieś cudo to gaz ci wyjdzie bokiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe, wnerwię się to pod maską zagości LandiRenzo zakładane w Migas'ie i będzie po problemie :)

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skoro tyle jest o gazie to moze ktos podpowie jakie sa objawy gdy reduktor jest za maly zalozony? bedzie sie dusil samochod? wiecej palil ? przerywal? slaba moc ? moze ktos zna odpowiedz na to pytanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moze ktos zna odpowiedz na to pytanie?

 

Moim zdaniem to będzie sam przełączał na benzynę przy "wyższych" obrotach :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu mam 2.8 AMX 4x4 2001 rok i mam następujący problem po przejechaniu ok. 100km obroty biegu jałowego wzrastają do ok. 1000-1500 i po krótkim czasie zapala się check engine zapinam kompa i mam takie błędy :

6891 (P0507)---Nieznany kod Błędów

17544 (P1136)---Nieznany kod Błędów

17546 (P1138)---Nieznany kod Błędów

Przeszukałem całe forum i jedyny podobny przypadek to uszkodzenie czujnika temperatury tyle, że u mnie temperatura trzyma jak na drucie 90 a i jeszcze ciekawostka, że jak już złapie wysokie obroty to utrzymują się aż do zgaszenia silnika po zgaszeniu wracają do normy po kilkunastu kilometrach to samo, check sam znika po kilku odpaleniach silnika. Proszę o jakiekolwiek sugestie. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tyle, że u mnie temperatura trzyma jak na drucie 90

 

tak, ale czujnik ma 4 piny i jeden sygnał idzie na zegary ( u Ciebie ok ) a drugi sygnał idzie do ECU i ten jest trefny. Komputer dostaje informację że jest za zimno na dworze i włącza ssanie :) Wymień czujnik, tylko na oryginał nie podróbę :) Jak chcesz to pomierz sobie wartości czujnika, opis jest gdzieś na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko czy to ma związek z check engine no i te kody błędów czy się pokrywają z tym czujnikiem temperatury ??

 

---------- Post added at 16:40 ---------- Previous post was at 16:39 ----------

 

faktycznie oświecilo mnie bogata mieszanka na ssaniu= błedy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie a ja mam problem tego typu ze czasem temperatura skacze do 120st wszystko sie gotuje za trzymam sie ostygnie i wraca wszystko do normy, albo zaczynam jechac i po chwili spada moim zdaniem to jest termostat ale nie jestem do końca pewien a nawet raz mi sie płyn cofna a potem wrucił do normy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17544 (P1136)---Nieznany kod Błędów

17544 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

 

6891

Powinno być 16891

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=18247&highlight=16891

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kuczlaw chyba to jest strzał w-10 ten błąd to potwierdza 17544 Mieszanka za bogata strona 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kuczlaw chyba to jest strzał w-10 ten błąd to potwierdza 17544 Mieszanka za bogata strona 1

 

Podmień czujnik na oryginał i zobacz co się będzie działo :) Jakby co to mam nówke, podjedź, daleko nie masz :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięx za pomoc zamwiam czujnik masz ode mnie punkciorka pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6891 (P0507)---Nieznany kod Błędów

 

Powinno być 16891 (pewnie pomyliłeś się wpisując) - Cylinder 7, wykryto przerwę zapłonu, Moduł kontroli jałowej - RPM wyższe niż spodziewane

 

Pozostałych dwóch nie znalazłem.

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no rece mi opadly:(Chcialem wymienic olej w skrzyni w ASO VW w uk zostawilem autko i przy odbiorze(dzwonili wczesniej mowiac mi ze to nie DSG:651:)przy obiorze pan do mnie mowi ze niemam sie czym martwic bo w tiptroncu nie trzeba wymienic:eek::eek:A ja mu nato ze wiem ale ja prosilem o wymiane to gosciu zglupial.

Do rzeczy :P pewnie wielu z was ma automaty to powiedzcie mi gdzie w polsce moge najbezpieczniej zrobic wymiane oleju w skrzyni.Czy tylko ASO mnie ratuje??moge zrobic u nich ale niewiem czy oni potrafia;)Obila mi sie o uszy firma SAMKO pod warszawa.Moze ktos zna ten zaklad???dzwonilem i bezproblemu wymienia,zalewaja olejem Shella ale mozna swoj VW dowiezc z filtrem.Mozee ktos sie wypowie na ten krotki temacik:p:p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gino9

 

Kolego ja automatami jeżdze od 5 lat a konkretnie passatami..

mi wymienia ten sam mechanik co go serwisuje..

Nadmienie ze nie jest to autoryzowany wrsztat. A gosc robi tylko audi skoda i das auto!!

Jak narazie jestem zadowolony z jego prac oraz żądanych kwot za pracę.

Edytowane przez pag-bud

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tiptronic faktycznie nie zmienia sie oleju ale w audi, w passatach jest inna skrzynia i olej sie zmienia. Jestem tego 100% pewien :) zmienialem ostatnio w passacie (ASO w lublinie) i jak powiedzialem mechanikom ze chcial bym zaraz zrobic ta sama operacje w S6 to poinformowali mnie ze w nim oleju sie nie zmienia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z porannym odpalaniem swojego auta tzn po czasie 6-7 h od ostatniego zgaszenia musze bardzo długo kręcić i za którymś razem zapali ale wtedy prycha strzela jak chcę dodać gazu to sie dusi spada z obrotów:( po kilku razach zapalenia i zgaszenia czy jak chwilę pochodzi to mija potem juz jest wszystko ok przy kolejnym odpalenia tylko dotykam i pali co to moze być?? proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam problem z porannym odpalaniem swojego auta tzn po czasie 6-7 h od ostatniego zgaszenia musze bardzo długo kręcić i za którymś razem zapali ale wtedy prycha strzela jak chcę dodać gazu to sie dusi spada z obrotów po kilku razach zapalenia i zgaszenia czy jak chwilę pochodzi to mija potem juz jest wszystko ok przy kolejnym odpalenia tylko dotykam i pali co to moze być?? proszę o pomoc.

 

A masz LPG??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności