B_O_N_K Zgłoś #441 Napisano 17 Lipca 2009 Witam ponownie Wczoraj zrobiłem rozpoznanie w innym zakładzie LPG, w którym zagazowałem już dwa poprzednie autka. Nigdy nie było z nimi problemu (tak przy okazji). No więc firma ta zapytana o Stag 300 powiedziała że "tylko nie to" i zaproponowała mi instalację opartą na marce Agis. O LandiRenzo powiedzieli że bardzo dobra instalacja ale według nich nie warto przepłacać. Słyszał ktoś coś o tym (o Agis)? Jak się to spisuje? Pozdrówka PS: każdy mówi co innego i sam już nie wiem co o tym myśleć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pag-bud Zgłoś #442 Napisano 17 Lipca 2009 Nie słyszałem.. A ja sie uparłem na staga300plus Pierdziele co bedzie to bedzie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #443 Napisano 17 Lipca 2009 Jarku dostałeś dokładną odpowiedź : co i gdzie. Zastanów się dlaczego migaz ma tyle pracy a inni nie. Ja też miałem kolesia który mi powiedział "tylko nie stag" - skończyło się demontażem instalki . Gwarantuję ci że jak zamontujesz jakieś cudo to gaz ci wyjdzie bokiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #444 Napisano 18 Lipca 2009 Hehe, wnerwię się to pod maską zagości LandiRenzo zakładane w Migas'ie i będzie po problemie Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #445 Napisano 18 Lipca 2009 skoro tyle jest o gazie to moze ktos podpowie jakie sa objawy gdy reduktor jest za maly zalozony? bedzie sie dusil samochod? wiecej palil ? przerywal? slaba moc ? moze ktos zna odpowiedz na to pytanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #446 Napisano 19 Lipca 2009 moze ktos zna odpowiedz na to pytanie? Moim zdaniem to będzie sam przełączał na benzynę przy "wyższych" obrotach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wkombo Zgłoś #447 Napisano 19 Lipca 2009 Witam wszystkich proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu mam 2.8 AMX 4x4 2001 rok i mam następujący problem po przejechaniu ok. 100km obroty biegu jałowego wzrastają do ok. 1000-1500 i po krótkim czasie zapala się check engine zapinam kompa i mam takie błędy : 6891 (P0507)---Nieznany kod Błędów 17544 (P1136)---Nieznany kod Błędów 17546 (P1138)---Nieznany kod Błędów Przeszukałem całe forum i jedyny podobny przypadek to uszkodzenie czujnika temperatury tyle, że u mnie temperatura trzyma jak na drucie 90 a i jeszcze ciekawostka, że jak już złapie wysokie obroty to utrzymują się aż do zgaszenia silnika po zgaszeniu wracają do normy po kilkunastu kilometrach to samo, check sam znika po kilku odpaleniach silnika. Proszę o jakiekolwiek sugestie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #448 Napisano 19 Lipca 2009 tyle, że u mnie temperatura trzyma jak na drucie 90 tak, ale czujnik ma 4 piny i jeden sygnał idzie na zegary ( u Ciebie ok ) a drugi sygnał idzie do ECU i ten jest trefny. Komputer dostaje informację że jest za zimno na dworze i włącza ssanie Wymień czujnik, tylko na oryginał nie podróbę Jak chcesz to pomierz sobie wartości czujnika, opis jest gdzieś na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wkombo Zgłoś #449 Napisano 19 Lipca 2009 tylko czy to ma związek z check engine no i te kody błędów czy się pokrywają z tym czujnikiem temperatury ?? ---------- Post added at 16:40 ---------- Previous post was at 16:39 ---------- faktycznie oświecilo mnie bogata mieszanka na ssaniu= błedy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kawyy Zgłoś #450 Napisano 19 Lipca 2009 panowie a ja mam problem tego typu ze czasem temperatura skacze do 120st wszystko sie gotuje za trzymam sie ostygnie i wraca wszystko do normy, albo zaczynam jechac i po chwili spada moim zdaniem to jest termostat ale nie jestem do końca pewien a nawet raz mi sie płyn cofna a potem wrucił do normy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #451 Napisano 19 Lipca 2009 17544 (P1136)---Nieznany kod Błędów 17544 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 6891 Powinno być 16891 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=18247&highlight=16891 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wkombo Zgłoś #452 Napisano 19 Lipca 2009 kuczlaw chyba to jest strzał w-10 ten błąd to potwierdza 17544 Mieszanka za bogata strona 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #453 Napisano 19 Lipca 2009 kuczlaw chyba to jest strzał w-10 ten błąd to potwierdza 17544 Mieszanka za bogata strona 1 Podmień czujnik na oryginał i zobacz co się będzie działo Jakby co to mam nówke, podjedź, daleko nie masz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wkombo Zgłoś #454 Napisano 19 Lipca 2009 dzięx za pomoc zamwiam czujnik masz ode mnie punkciorka pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #455 Napisano 19 Lipca 2009 6891 (P0507)---Nieznany kod Błędów Powinno być 16891 (pewnie pomyliłeś się wpisując) - Cylinder 7, wykryto przerwę zapłonu, Moduł kontroli jałowej - RPM wyższe niż spodziewane Pozostałych dwóch nie znalazłem. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #456 Napisano 20 Lipca 2009 Nie no rece mi opadly:(Chcialem wymienic olej w skrzyni w ASO VW w uk zostawilem autko i przy odbiorze(dzwonili wczesniej mowiac mi ze to nie DSG:651:)przy obiorze pan do mnie mowi ze niemam sie czym martwic bo w tiptroncu nie trzeba wymienic:eek::eek:A ja mu nato ze wiem ale ja prosilem o wymiane to gosciu zglupial. Do rzeczy pewnie wielu z was ma automaty to powiedzcie mi gdzie w polsce moge najbezpieczniej zrobic wymiane oleju w skrzyni.Czy tylko ASO mnie ratuje??moge zrobic u nich ale niewiem czy oni potrafia;)Obila mi sie o uszy firma SAMKO pod warszawa.Moze ktos zna ten zaklad???dzwonilem i bezproblemu wymienia,zalewaja olejem Shella ale mozna swoj VW dowiezc z filtrem.Mozee ktos sie wypowie na ten krotki temacik:p:p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pag-bud Zgłoś #457 Napisano 21 Lipca 2009 (edytowane) Gino9 Kolego ja automatami jeżdze od 5 lat a konkretnie passatami.. mi wymienia ten sam mechanik co go serwisuje.. Nadmienie ze nie jest to autoryzowany wrsztat. A gosc robi tylko audi skoda i das auto!! Jak narazie jestem zadowolony z jego prac oraz żądanych kwot za pracę. Edytowane 21 Lipca 2009 przez pag-bud Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #458 Napisano 21 Lipca 2009 W tiptronic faktycznie nie zmienia sie oleju ale w audi, w passatach jest inna skrzynia i olej sie zmienia. Jestem tego 100% pewien zmienialem ostatnio w passacie (ASO w lublinie) i jak powiedzialem mechanikom ze chcial bym zaraz zrobic ta sama operacje w S6 to poinformowali mnie ze w nim oleju sie nie zmienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilops Zgłoś #459 Napisano 22 Lipca 2009 Witam mam problem z porannym odpalaniem swojego auta tzn po czasie 6-7 h od ostatniego zgaszenia musze bardzo długo kręcić i za którymś razem zapali ale wtedy prycha strzela jak chcę dodać gazu to sie dusi spada z obrotów:( po kilku razach zapalenia i zgaszenia czy jak chwilę pochodzi to mija potem juz jest wszystko ok przy kolejnym odpalenia tylko dotykam i pali co to moze być?? proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #460 Napisano 22 Lipca 2009 Witam mam problem z porannym odpalaniem swojego auta tzn po czasie 6-7 h od ostatniego zgaszenia musze bardzo długo kręcić i za którymś razem zapali ale wtedy prycha strzela jak chcę dodać gazu to sie dusi spada z obrotów po kilku razach zapalenia i zgaszenia czy jak chwilę pochodzi to mija potem juz jest wszystko ok przy kolejnym odpalenia tylko dotykam i pali co to moze być?? proszę o pomoc. A masz LPG?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach