G.R.Z Zgłoś #181 Napisano 26 Grudnia 2008 tzn koszt uszczelek pod pokrywami zaworów,chyba 90zł za szt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lucky Zgłoś #182 Napisano 26 Grudnia 2008 (edytowane) dobrze by było ja kupiłem erlinga z IC i tak: zestaw uszczelek pokrywy 040.050 - 151 PLN uszczelka pod napinacz 863.590 - 31 PLN silikon erling dirko coś ok. 40 PLN plus robocizna , przy opcji zrzucanie wałku rozrządu - napewno nie mało nie chcę nawet myśleć ile by kasy poszło jak by się okazało że ślizg napinacza jest już zjechany i warto go wymienić zanim pęknie, do tego obowiązkowo łańcuszek.... Edytowane 26 Grudnia 2008 przez lucky Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #183 Napisano 27 Grudnia 2008 dobrze by było ja kupiłem erlinga z IC i tak: zestaw uszczelek pokrywy 040.050 - 151 PLN uszczelka pod napinacz 863.590 - 31 PLN silikon erling dirko coś ok. 40 PLN plus robocizna , przy opcji zrzucanie wałku rozrządu - napewno nie mało nie chcę nawet myśleć ile by kasy poszło jak by się okazało że ślizg napinacza jest już zjechany i warto go wymienić zanim pęknie, do tego obowiązkowo łańcuszek.... a ile może wynieść robocizna? (ile Ciebie wyniosła?) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lucky Zgłoś #184 Napisano 27 Grudnia 2008 a ile może wynieść robocizna? (ile Ciebie wyniosła?) ja będę robił sam bo tutaj (anglia) chcą mi zrzucać wałki i za wymianę durnej uszczelki krzyczą 350 funtów, kiedyś w niemieckim serwisie widziałem jak kolo wymieniał tą uszczelkę w 1.8T za pomocą ścisku-blokującego dołączanego do nowego napinacza łańcucha, można go zakupić osobno za grosze w serwisie o czym pisałem już dużo wcześniej, jak się trochę ociepli to wymienię i dołączę fotki co i jak. Puki co jeźdzę, dolewam oleju i wciągam smród palonego oleju nozdrzami na każdym skrzyżowaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy777 Zgłoś #185 Napisano 27 Grudnia 2008 szkoda że zleciłem robotę tego mechanikowi rok temu nie wiedząc że istnieje takie pomysłowe urządzenie:mad: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #186 Napisano 27 Grudnia 2008 szkoda że zleciłem robotę tego mechanikowi rok temu nie wiedząc że istnieje takie pomysłowe urządzenie:mad: a ile zapłaciłeś mechanikowi? // Jakbyś mógł wrzucić fotki byłoby spoko Gdzieś widziałem zdjęcie tego klucza. Byłoby miło gdyby dało się to tak łatwo zrobić Musze popatrzeć gdzie to się dokładnie znajduje... wiem że po prawej stronie silnika jest trochę mokro... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy777 Zgłoś #187 Napisano 27 Grudnia 2008 400 zł + uszczelki pod pokrywy + uszczelki pod napinacze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #188 Napisano 28 Grudnia 2008 (edytowane) Słuchajcie a po czym poznać że uszczelka pod głowicą jest do wymiany? Może wymieniając uszczelkę pod pokrywę zaworów i napinacze warto wymienić pod głowicą? Myślicie że przy pomocy VAG 3366 można samemu wymienić uszczelkę pod napinacze? Bo z tego co czytałem to pod pokrywę zaworów jest dość łatwo... Aha no i przy okazji rozrząd... bo już coraz bliżej wymiany... (tutaj akurat tylko warsztat mnie ratuje)... Ktoś kiedyś pisał że rozrząd w tych silnikach wymienia się do 120tk? U mnie narazie przejechał 80/90... myślicie że można jeszcze na tym jeździć? Edytowane 28 Grudnia 2008 przez Beny2.8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pablowawa74 Zgłoś #189 Napisano 29 Grudnia 2008 Ja też mam problem jeśli chodzi o dźwięki w aucie.Mianowicie (najczęściej przy hamowaniu, odpuszczaniu pedału) słychać od strony pasażera jakby... rechot żaby! Szczerze nie mam nawet najdziwniejszych pomysłów co to może być... może też się z takim czymś spotkaliście? ................ udało ci się coś ustalić a propo tego rechotu? bo ja też to mam i również żadnego pomysłu o przyczynie jednak ja mam od strony kierowcy, bardzo cichutko ale jak się wsłucham to słyszę czasem pierwsze wnioski są takie, że jak słychać z przodu u mnie słychać po lewej a u ciebie po prawej to są to okolice koła i zawieszenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo.lolo Zgłoś #190 Napisano 29 Grudnia 2008 Witam, Mam do wymiany termostat i w ASO krzyczą sobie za robotę 600 zł - KOSMOS !!!!!:634: Czy ktoś próbował robić to samemu na podstawie http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40586 ? Próbować samemu czy oddać w bardziej doświadczone ręce (no ale dużo droższe) pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #191 Napisano 29 Grudnia 2008 Czy ktoś próbował robić to samemu na podstawie http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40586 ? Ja próbowałem Próbować samemu czy oddać w bardziej doświadczone ręce (no ale dużo droższe)pozdrawiam Jak masz choć minimalną wiedzę motoryzacyjną to sobie poradzisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #192 Napisano 29 Grudnia 2008 udało ci się coś ustalić a propo tego rechotu? bo ja też to mam i również żadnego pomysłu o przyczynie jednak ja mam od strony kierowcy, bardzo cichutko ale jak się wsłucham to słyszę czasem pierwsze wnioski są takie, że jak słychać z przodu u mnie słychać po lewej a u ciebie po prawej to są to okolice koła i zawieszenia Niestety nie znam przyczyny... u mnie jest to dość głośne... tzn przy wyłączonej muzyce. Wątpię że to zawieszenie... ale też nie mam żadnego innego pomysłu =/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #193 Napisano 30 Grudnia 2008 Co do dziwnych odglosow u mnie szmerow pod maska:confused:dobiega pod zbiorniczkiem plynu od wspomagania.mechanik powiedzial ze jak pobiera plyn od wspomagania to tak robi:633:Aso do ktorego zaraz jade stwierdzilo ze gdzies moze powietrze zassysac:confused:.czy wy moze cosik wiecie???? co do stukow to amorki tak pukaja.sa skuteczne ale pukaja,niewiem moze tak musi byc.jak cos wiecie na temat amorkow to prosze pisac czemu pukaja???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #194 Napisano 30 Grudnia 2008 Trochę dziwne... wydawało mi się że to może będzie związane z układem hamulcowym. Jak już pisałem u mnie problem pojawia się przy hamowaniu. Oczywiście cały układ jest sprawny. Spotkał się ktoś jeszcze z takim dziwnym zjawiskiem u siebie w aucie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lucky Zgłoś #195 Napisano 30 Grudnia 2008 u mnie cisza jak makiem zasiał... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #196 Napisano 30 Grudnia 2008 I po wizycie w ASO:)szmery dobiegaja z w zbiorniku plynu od wspomagania.miedzy 800-1500obr/min i przy skrecie kierownicy na postoju.powyzej 1500obr/min szmer znika.ponoc moze jakis zaworek sie nie otwiera niby nic groznego.Wie ktos cos na ten temat???? Przy okazji zapalila sie kontrolka od hamulcow i :pdo wymiany 4 komplety klockow hamulcowych 600pln z robota. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wojtf23 Zgłoś #197 Napisano 4 Stycznia 2009 Witam. mam dwa pytania. 1. Stuka mi strasznie z przodu a dokladnie jak sa jakies nierownosci. patrzylem sie na zawieszenie a nic mu nie jest. Jeden mechanik powiedzial mi ze to mozliwe ze jest to Listwa a dokladnie przekladnia kierownicza. Czy moziwe ze to bedzie przekladnia kierownicza i czy ktos juz mial taki problem?? 2. Czy tylne zawiesznie a dokladnie tylne wachacze sa takie same ja kw audi A6 2,8 V6??? Bardzo prosze o odp. Zgory dzieki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szneke Zgłoś #198 Napisano 4 Stycznia 2009 1. Stuka mi strasznie z przodu a dokladnie jak sa jakies nierownosci. patrzylem sie na zawieszenie a nic mu nie jest. Też mi tak stukało, oględziny wahaczy na kanale nic nie wykazały. Po rozebraniu do wymiany poszły dwa górne wahacze. Od tego momentu cisza Co do drugiego pytania jeśli to audi jest z quattro to powinno być takie samo bo jest ta sama płyta podłogowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość witson Zgłoś #199 Napisano 10 Stycznia 2009 Witam wszystkich forumowiczów, od wczoraj jestem posiadaczem passata 2.8 v6 z 1999 roku z napędem 4x4 założony zwykły gaz automat z tiptroniciem, otóż byłbym bardzo zadowolony z autka ale występują u mnie dwie niepokojące rzeczy: pierwsze to że na benzynie ma nierówne wolne obroty, jakby troszke za niskie oraz druga sprawa to jak wcisnąłem gaz na maksa spod świateł i rozpędziłem auto to zaczęło całe drgać, jakby coś źle się ułozyło przy zmianie biegu, zatrzymałem samochód zgasiłem i po odpaleniu wszystko wróciło do normy, później jadąc na 4 w trybie tiptronic znowu ten sam objaw przełączyłem bieg i wszystko w porządku, próbowałem powtórzyć to samo 4 gaz ale nie było już niepokojących drgań. Jeśli jeszcze ktoś zna jakiegoś dobrego mechanika od tych samochodów w okolicach woj. świętokrzyskiego lub małopolska to byłbym wdzięczny za kontakt do niego. Pozdrawiam Daniel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #200 Napisano 10 Stycznia 2009 passata 2.8 v6 z 1999 roku z napędem 4x4 założony zwykły gaz kirie elejson!!!!!to on jezdzi?? gaz jako gaz to dla ubogich ale zwykły??sekwencja to rozumiem. a co do tych obrotów to przepustnica do czyszczenia,krokowiec lub/i odma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach