szneke Zgłoś #41 Napisano 11 Sierpnia 2008 U mnie pokazuje 125kkm. Czy prawda czy też nie, nie wnikam ale podejrzewam że tak bo samochód jest w dobrym stanie technicznym i wizualnym. Widziałem kilka pasków o przebiegu ponad 250k i trochę gorzej to wyglądało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bc_lESZCZ Zgłoś #42 Napisano 12 Sierpnia 2008 pytanko:ma ktoś moze 2.8 napędzanego na jedną ośkę?? ja już niemal taki posiadam - dałem zadatek w komisie, jestem w trakcie dopełniania formalności - rejestracja itd. - auto częściowo na kredyt Kombi 2.8 V6 XII.2004 wersja USA - tiptronik, bogate wyposażenie w skórze, fotele z pamięcią, climatronik, bez xenonówi i sprysków (tego chyba na stany nie puszczali) no i tyko przedni napęd. Przebieg 75tys km - rozrząd fabryczny. Jak przyjechałem to średnia na komie była 9,5, po jeździe próbnej (but w podłogę) wzrosła do 11 Docelowo silnik gazuje VSI Prince (miałem taki w moim pierwszym 2.9 24V 93' i nie ma porównania do KME diego z drugiego 2.9 24V 95') Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas Zgłoś #43 Napisano 12 Sierpnia 2008 W mojej skromnej opinii napęd na przód nadaje się do maks 150km/h - i to w aucie z ciężkim silnikiem umieszczonym z przodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bc_lESZCZ Zgłoś #44 Napisano 12 Sierpnia 2008 A passat to niby gdzie ma silnik ? w bagażniku ? Nie licząc 2.8 V6 i sporej części 2.5 V6 TDI to znakomita większość Passatów ma napęd tylko na przód i ludzie muszą z tym żyć .... ja z kolei od 5 lat jeżdżę autem wyłącznie z tylnym napędem i też sobie radzę. 4x4 jest super ale bez tego też można jechać bezpiecznie i komfortowo trzeba tylko dostosować się do charakterystyki prowadzenia się auta No i właśnie przy prędkościach powyżej 130km/h auto z napędem na jedną oś przy tym samym silniku będzie bardziej dynamiczne. 4x4 przydaje się w zimę w trudnych warunkach, no i w trudnym terenie, gdzie ośka może się "zakopać" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas Zgłoś #45 Napisano 13 Sierpnia 2008 A passat to niby gdzie ma silnik ? w bagażniku ? No i właśnie przy prędkościach powyżej 130km/h auto z napędem na jedną oś przy tym samym silniku będzie bardziej dynamiczne. 4x4 przydaje się w zimę w trudnych warunkach, no i w trudnym terenie, gdzie ośka może się "zakopać" Pisałem o innym aucie - jako przykład. Wiem, gdzie passa ma silnik... :636: Jeśli zastosowanie i przydatność 4x4 widzisz tylko w zimie i trudnych warunkach, to proponuje jednak trochę z tym pojeździć to zmienisz zdanie "na co dzień". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #46 Napisano 13 Sierpnia 2008 Kombi 2.8 V6 XII.2004 wersja USA - tiptronik, bogate wyposażenie w skórze, fotele z pamięcią, climatronik, bez xenonówi i sprysków (tego chyba na stany nie puszczali) no i tyko przedni napęd. no to ładna sztuka! mój ma klimę manualną ale i skrzynie tez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bc_lESZCZ Zgłoś #47 Napisano 14 Sierpnia 2008 Jeśli zastosowanie i przydatność 4x4 widzisz tylko w zimie i trudnych warunkach, to proponuje jednak trochę z tym pojeździć to zmienisz zdanie "na co dzień". nie tyle "zastosowanie i przydatność" co raczej niezbędność i konieczność 4x4 przyda się w każdych warunkach, ale dopiero zimą i w terenie jest niezastąpiony a że zimy ostatnio marne a w teren raczej za bardzo się pchać nie będę to uważam 4x4 na opcję z której jestem w stanie zrezygnować przedkładając ponad to stan auta i potencjalne mniejsze spalanie a że rocznie robię ok 80tys km (auto służy mi do pracy) to jest to dość istotne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas Zgłoś #48 Napisano 14 Sierpnia 2008 nie tyle "zastosowanie i przydatność" co raczej niezbędność i konieczność 4x4 przyda się w każdych warunkach, ale dopiero zimą i w terenie jest niezastąpiony a że zimy ostatnio marne a w teren raczej za bardzo się pchać nie będę to uważam 4x4 na opcję z której jestem w stanie zrezygnować przedkładając ponad to stan auta i potencjalne mniejsze spalanie a że rocznie robię ok 80tys km (auto służy mi do pracy) to jest to dość istotne Kupowanie 2,8 V6 z myślą o oszczędności spalania z braku 4x4 to lekka hipokryzja - bez urazy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #49 Napisano 15 Sierpnia 2008 ale 2.8 może mało palic mając jedną ośkę napędzaną i właśnie kolega bc_lESZCZ ma troszkę racji mam ten sam silnik ATQ i pali mi ok 13-14 LPG przy dobrej jeździe ja to nazywam normalną jazdą Rogas jak chcesz to możemy sie poganiac na toruńskiej i zobaczymy jak to jest z jedną ośką a jak z 4MOTION Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bc_lESZCZ Zgłoś #50 Napisano 15 Sierpnia 2008 Kupowanie 2,8 V6 z myślą o oszczędności spalania z braku 4x4 to lekka hipokryzja - bez urazy A to dlaczego? Zamiast ośki 1.9TDI + tiptronik i średnim spalaniu 7L można jeździć ośką 2.8 V6 tiptronik i mieć średnie spalanie 14L LPG = 7L ON Jaka jest hipokryzja w świadomym wyborze oszczędnego z ekonomicznego punktu widzenia silnika V6 ? Wybór V6 właśnie jako oszczędnej opcji jest nieprzypadkowy (bo na LPG jest równie oszczędny co okrzyknięty super oszczędnym 1.9TDI) - mocny, wolnosący silnik V6 o wysokiej kulturze pracy, dający łatwo się zagazować i rokujący osiągnięcie dużego przebiegu bez dodatkowych kosztów jest chyba najlepszym wyborem do przewidywanego wykorzystania auta - ok 80tys rocznie z czego ok 80% to trasa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #51 Napisano 15 Sierpnia 2008 bc_lESZCZ oby napewno masz ATQ z 2004?? te silniki montowali kilka miesięcy w roku 2000:drinks: i niechcący mój się załapał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas Zgłoś #52 Napisano 16 Sierpnia 2008 Myślicie, że o ile spalanie zwiększa 4x4? Pół litra/litr? Przy LPG chyba warto tę złotówkę dorzucić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #53 Napisano 16 Sierpnia 2008 spalanie wzrasta ok 1 do 2 litrów ale to nie wszystko jedna ośka jest lżejsza i ma mniej strat mocy przez napęd wiec troszkę lepiej zapie..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas Zgłoś #54 Napisano 16 Sierpnia 2008 Ludzie co za brednie. Jeśli mi powiesz, że ośka pokona na 1/4 auto z napędem 4x4 to pęknę ze śmiechu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #55 Napisano 16 Sierpnia 2008 ja mówię o prędkościach pow 100km/h a 4MOTION ma tylko bobry start ale później ośka zrobi swoje od prędkości ok 50km/h! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bc_lESZCZ Zgłoś #56 Napisano 16 Sierpnia 2008 bc_lESZCZ oby napewno masz ATQ z 2004?? te silniki montowali kilka miesięcy w roku 2000:drinks: i niechcący mój się załapał W wersji USA silnik ATQ był montowany do samego końca. Kod literowy silnika: ATQ 2.8i Motronic / 142kW Komputer sterujący silnikiem systemu Motronic 3B0907551DB 2.8L V6/5V G 0010 Kodowanie 7551 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artuj Zgłoś #57 Napisano 16 Sierpnia 2008 spalanie wzrasta ok 1 do 2 litrów ale to nie wszystko jedna ośka jest lżejsza i ma mniej strat mocy przez napęd wiec troszkę lepiej zapie..... Niestety ale muszę zadać to pytanie. Dlaczego zatem w ogóle wybierać Passata? Jest większy i cięższy od chociażby Golfa nie wspominając już o innych samochodach. Może dlatego że większy rozstaw osi poprawia właściwości jezdne, komfort kosztem osiągów i spalania? Generalnie taka sama sytuacja jest z napędem 4x4. Jazda na trasie (przynajmniej dla mnie) to nie ciągła walka o to żeby nie dać się wyprzedzić, bo nie o to chodzi. Gdybym miał okazję to wybrałbym wersję Synchro co przy moim silniku uczyniło by z samochodu kompletnego muła przy jednoczesnym poprawieniu właściwości trakcyjnych. Ale to moje indywidualne zdanie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas Zgłoś #58 Napisano 16 Sierpnia 2008 Bo to chyba sa argumenty w stylu "nie mam wiec bede krytykował" No offence ale tak to odbieram. To troche jak dyskusja z ludźmi którzy ściągną z niemiec aut z zawieszeniem -70mm, twardym jak skala i mowią "mam takie bo lubię szybką jazdę" tylko potem toczą się 20km/h bo w aucie wszystko fruwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #59 Napisano 17 Sierpnia 2008 ciągła walka o to żeby nie dać się wyprzedzić, nie koniecznie dla mnie przyspieszenie to poprostu wygoda przy wyprzedzaniu np. tira lecącego ok 80 km/h wiadomo jak jedzie kolumna to lecę za nimi ale pojedynczą sztuke staram sie objechac co do trakcji to prawda 4MOTION robi swoje ale dobre zawieszenie i tez można dobrze latac po łukach miałem bore 2.3 V5 zawieszenie H&R prześwit 50mm to był samochód poprostu przyklejony do asfaltu zawirusowany na 175 KM lżejsza a zużycie paliwa większe niz passat 2.8. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #60 Napisano 17 Sierpnia 2008 witam.jestem po zalozeniu LPG landirenzo.koszt 4700pln.wlew we wlewie:pnarazie jest ok.spadku mocy nie widze .niewiem czemu ale lepiej odpala teraz:Dmoze co poczyscili.jedyne co zauwazylem to ze jade i 180 okej 190 okej nagle 200 i koniec .jak by ktos go odcial.no zobaczymy jak dalej.pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach