Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie pokazuje 125kkm. Czy prawda czy też nie, nie wnikam ale podejrzewam że tak bo samochód jest w dobrym stanie technicznym i wizualnym. Widziałem kilka pasków o przebiegu ponad 250k i trochę gorzej to wyglądało :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pytanko:

ma ktoś moze 2.8 napędzanego na jedną ośkę??

 

ja już niemal taki posiadam - dałem zadatek w komisie, jestem w trakcie dopełniania formalności - rejestracja itd. - auto częściowo na kredyt

 

Kombi 2.8 V6 XII.2004 wersja USA - tiptronik, bogate wyposażenie w skórze, fotele z pamięcią, climatronik, bez xenonówi i sprysków (tego chyba na stany nie puszczali) no i tyko przedni napęd.

 

Przebieg 75tys km - rozrząd fabryczny.

 

Jak przyjechałem to średnia na komie była 9,5, po jeździe próbnej (but w podłogę) wzrosła do 11

 

Docelowo silnik gazuje VSI Prince (miałem taki w moim pierwszym 2.9 24V 93' i nie ma porównania do KME diego z drugiego 2.9 24V 95')

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas

W mojej skromnej opinii napęd na przód nadaje się do maks 150km/h - i to w aucie z ciężkim silnikiem umieszczonym z przodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A passat to niby gdzie ma silnik ? w bagażniku ?

 

Nie licząc 2.8 V6 i sporej części 2.5 V6 TDI to znakomita większość Passatów ma napęd tylko na przód i ludzie muszą z tym żyć .... ja z kolei od 5 lat jeżdżę autem wyłącznie z tylnym napędem i też sobie radzę.

 

4x4 jest super ale bez tego też można jechać bezpiecznie i komfortowo trzeba tylko dostosować się do charakterystyki prowadzenia się auta

 

No i właśnie przy prędkościach powyżej 130km/h auto z napędem na jedną oś przy tym samym silniku będzie bardziej dynamiczne. 4x4 przydaje się w zimę w trudnych warunkach, no i w trudnym terenie, gdzie ośka może się "zakopać"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas
A passat to niby gdzie ma silnik ? w bagażniku ?

 

 

No i właśnie przy prędkościach powyżej 130km/h auto z napędem na jedną oś przy tym samym silniku będzie bardziej dynamiczne. 4x4 przydaje się w zimę w trudnych warunkach, no i w trudnym terenie, gdzie ośka może się "zakopać"

 

 

Pisałem o innym aucie - jako przykład. Wiem, gdzie passa ma silnik... :636:

 

 

Jeśli zastosowanie i przydatność 4x4 widzisz tylko w zimie i trudnych warunkach, to proponuje jednak trochę z tym pojeździć to zmienisz zdanie "na co dzień".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hezek
Kombi 2.8 V6 XII.2004 wersja USA - tiptronik, bogate wyposażenie w skórze, fotele z pamięcią, climatronik, bez xenonówi i sprysków (tego chyba na stany nie puszczali) no i tyko przedni napęd.

 

no to ładna sztuka! mój ma klimę manualną ale i skrzynie tez :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli zastosowanie i przydatność 4x4 widzisz tylko w zimie i trudnych warunkach, to proponuje jednak trochę z tym pojeździć to zmienisz zdanie "na co dzień".

 

nie tyle "zastosowanie i przydatność" co raczej niezbędność i konieczność

 

4x4 przyda się w każdych warunkach, ale dopiero zimą i w terenie jest niezastąpiony

 

a że zimy ostatnio marne a w teren raczej za bardzo się pchać nie będę to uważam 4x4 na opcję z której jestem w stanie zrezygnować przedkładając ponad to stan auta i potencjalne mniejsze spalanie a że rocznie robię ok 80tys km (auto służy mi do pracy) to jest to dość istotne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas
nie tyle "zastosowanie i przydatność" co raczej niezbędność i konieczność

 

4x4 przyda się w każdych warunkach, ale dopiero zimą i w terenie jest niezastąpiony

 

a że zimy ostatnio marne a w teren raczej za bardzo się pchać nie będę to uważam 4x4 na opcję z której jestem w stanie zrezygnować przedkładając ponad to stan auta i potencjalne mniejsze spalanie a że rocznie robię ok 80tys km (auto służy mi do pracy) to jest to dość istotne

 

 

Kupowanie 2,8 V6 z myślą o oszczędności spalania z braku 4x4 to lekka hipokryzja - bez urazy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hezek

ale 2.8 może mało palic mając jedną ośkę napędzaną i właśnie kolega bc_lESZCZ ma troszkę racji mam ten sam silnik ATQ i pali mi ok 13-14 LPG przy dobrej jeździe ja to nazywam normalną jazdą ;)

 

Rogas jak chcesz to możemy sie poganiac na toruńskiej i zobaczymy jak to jest z jedną ośką a jak z 4MOTION :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kupowanie 2,8 V6 z myślą o oszczędności spalania z braku 4x4 to lekka hipokryzja - bez urazy :)

 

A to dlaczego?

 

Zamiast ośki 1.9TDI + tiptronik i średnim spalaniu 7L można jeździć ośką 2.8 V6 tiptronik i mieć średnie spalanie 14L LPG = 7L ON

 

Jaka jest hipokryzja w świadomym wyborze oszczędnego z ekonomicznego punktu widzenia silnika V6 ?

 

Wybór V6 właśnie jako oszczędnej opcji jest nieprzypadkowy (bo na LPG jest równie oszczędny co okrzyknięty super oszczędnym 1.9TDI) - mocny, wolnosący silnik V6 o wysokiej kulturze pracy, dający łatwo się zagazować i rokujący osiągnięcie dużego przebiegu bez dodatkowych kosztów jest chyba najlepszym wyborem do przewidywanego wykorzystania auta - ok 80tys rocznie z czego ok 80% to trasa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hezek

bc_lESZCZ oby napewno masz ATQ z 2004?? te silniki montowali kilka miesięcy w roku 2000:drinks: i niechcący mój się załapał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas

Myślicie, że o ile spalanie zwiększa 4x4? Pół litra/litr? Przy LPG chyba warto tę złotówkę dorzucić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hezek

spalanie wzrasta ok 1 do 2 litrów ale to nie wszystko jedna ośka jest lżejsza i ma mniej strat mocy przez napęd wiec troszkę lepiej zapie..... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas

Ludzie co za brednie. Jeśli mi powiesz, że ośka pokona na 1/4 auto z napędem 4x4 to pęknę ze śmiechu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hezek

ja mówię o prędkościach pow 100km/h a 4MOTION ma tylko bobry start ale później ośka zrobi swoje od prędkości ok 50km/h!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bc_lESZCZ oby napewno masz ATQ z 2004?? te silniki montowali kilka miesięcy w roku 2000:drinks: i niechcący mój się załapał

 

W wersji USA silnik ATQ był montowany do samego końca.

 

Kod literowy silnika: ATQ 2.8i Motronic / 142kW

Komputer sterujący silnikiem systemu Motronic

3B0907551DB

2.8L V6/5V G 0010

Kodowanie 7551

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
spalanie wzrasta ok 1 do 2 litrów ale to nie wszystko jedna ośka jest lżejsza i ma mniej strat mocy przez napęd wiec troszkę lepiej zapie..... ;)

 

Niestety ale muszę zadać to pytanie. Dlaczego zatem w ogóle wybierać Passata? Jest większy i cięższy od chociażby Golfa nie wspominając już o innych samochodach. Może dlatego że większy rozstaw osi poprawia właściwości jezdne, komfort kosztem osiągów i spalania? Generalnie taka sama sytuacja jest z napędem 4x4.

 

Jazda na trasie (przynajmniej dla mnie) to nie ciągła walka o to żeby nie dać się wyprzedzić, bo nie o to chodzi. Gdybym miał okazję to wybrałbym wersję Synchro co przy moim silniku uczyniło by z samochodu kompletnego muła przy jednoczesnym poprawieniu właściwości trakcyjnych. Ale to moje indywidualne zdanie.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas

Bo to chyba sa argumenty w stylu "nie mam wiec bede krytykował" :) No offence ale tak to odbieram. To troche jak dyskusja z ludźmi którzy ściągną z niemiec aut z zawieszeniem -70mm, twardym jak skala i mowią "mam takie bo lubię szybką jazdę" tylko potem toczą się 20km/h bo w aucie wszystko fruwa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hezek
ciągła walka o to żeby nie dać się wyprzedzić,

nie koniecznie dla mnie przyspieszenie to poprostu wygoda przy wyprzedzaniu np. tira lecącego ok 80 km/h wiadomo jak jedzie kolumna to lecę za nimi ale pojedynczą sztuke staram sie objechac

 

co do trakcji to prawda 4MOTION robi swoje ale dobre zawieszenie i tez można dobrze latac po łukach miałem bore 2.3 V5 zawieszenie H&R prześwit 50mm to był samochód poprostu przyklejony do asfaltu zawirusowany na 175 KM lżejsza a zużycie paliwa większe niz passat 2.8.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.jestem po zalozeniu LPG landirenzo.koszt 4700pln.wlew we wlewie:pnarazie jest ok.spadku mocy nie widze .niewiem czemu ale lepiej odpala teraz:Dmoze co poczyscili.jedyne co zauwazylem to ze jade i 180 okej 190 okej nagle 200 i koniec .jak by ktos go odcial.no zobaczymy jak dalej.pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności