Gość hezek Zgłoś #61 Napisano 17 Sierpnia 2008 wlew we wlewie możesz wrzucic fotkę tego jak to wygląda?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bc_lESZCZ Zgłoś #62 Napisano 17 Sierpnia 2008 Bo to chyba sa argumenty w stylu "nie mam wiec bede krytykował" Je nie krytykuję 4x4, nie mam w tej kwestii żadnych uprzedzeń, chętnie kupiłbym 4x4 ale postawiony przed wyborem - kupić szrota z 4x4 albo zdrowe, młode auto z małym przebiegiem i napędem na jedną oś wybrałem to drugie. No i nie rozumiem po co ktoś neguje fakty że auto z napędem na jedną oś jest bardziej dynamiczne i mniej pali niż 4x4 z identycznym silnikiem niestety jak za wszystko tak za 4x4 trzeba zapłacić - tu nie ma żadnej hipokryzji tylko prosta kalkulacja kosztów - po co jeździć 4x4 z 2.8 V6 skoro można jeździć W8 ? Co do wlewu pod klapką - to czy zmieścił się razem z końcówką czy każdorazowo trzeba ją wkręcać przy tankowaniu ? Chętnie zerknę na fotkę bo czeka mnie wkrótce gazowanie mojego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość xyro Zgłoś #63 Napisano 17 Sierpnia 2008 Bo to chyba sa argumenty w stylu "nie mam wiec bede krytykował" No offence ale tak to odbieram. To troche jak dyskusja z ludźmi którzy ściągną z niemiec aut z zawieszeniem -70mm, twardym jak skala i mowią "mam takie bo lubię szybką jazdę" tylko potem toczą się 20km/h bo w aucie wszystko fruwa kto sie raz przejedzie V6 w passacie ten sie w nim zakocha fajnie się tiry wyprzedza na 3 biegu w zakresie 2000-3000 rpm lekko gaz wciskając, już nawet nie mówię co robi to auto jak się je do odcięcia zakręci na niższym biegu co do spalania 4x4 tak do 150 nie robi różnicy w przyspieszeniu praktycznie, gorzej jest powyżej tej prędkości bo tu już i spalanie i opory toczenia wzrastają szybciej niż w ośce, spalanie 4x4 jest większe o 1l, co sprawdzone jest w audi a4 2.8 30v i a4 2.8 30v quattro witam.jestem po zalozeniu LPG landirenzo.koszt 4700pln.wlew we wlewienarazie jest ok.spadku mocy nie widze .niewiem czemu ale lepiej odpala terazmoze co poczyscili.jedyne co zauwazylem to ze jade i 180 okej 190 okej nagle 200 i koniec .jak by ktos go odcial.no zobaczymy jak dalej.pzdr. wyreguluj gaz !!! czasy wtrysku dla wyższych wartości są za niskie albo reduktor nie wydala po prostu, jaki reduktor i wtryski założyłeś jeśli można wiedzieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas Zgłoś #64 Napisano 17 Sierpnia 2008 Rozpędza się szybciej przy założeniu używania slicków na suchym asfalcie... tak wybacz - g a nie się szybciej rozpędza. Ponadto nie powinieneś przyjmować, że 4x4 to odrazu szrot To nie 20 letni off roadowy patrol ze snorkelem na 3m Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość xyro Zgłoś #65 Napisano 17 Sierpnia 2008 Rozpędza się szybciej przy założeniu używania slicków na suchym asfalcie... tak wybacz - g a nie się szybciej rozpędza. Ponadto nie powinieneś przyjmować, że 4x4 to odrazu szrot To nie 20 letni off roadowy patrol ze snorkelem na 3m bardziej miałem na myśli elastyczność niż sprint do 150 km/h oski i 4x4, myślę że przy dobrym starcie 4x4 wciągnie ośkę bez problemu ale mogę się mylić, zakładam że kierowcy o podobnych umiejętnościach , opony te same Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #66 Napisano 17 Sierpnia 2008 myślę że przy dobrym starcie 4x4 wciągnie ośkę bez problem trzeba by sprawdzic co do wlewu napewno trzeba wkręcac cała nie wejdzie tez mam we wlewie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bc_lESZCZ Zgłoś #67 Napisano 17 Sierpnia 2008 Ponadto nie powinieneś przyjmować, że 4x4 to odrazu szrot Miałem na myśli że nie ma ofert sprzedaży egzemplarzy w dobrym stanie ... w każdym razie ja nie znalazłem żadnego w rozsądnej cenie. No chyba że mi pokażesz ogłoszenie gdzie jest Passat 2.8 4x4 z 2004 lub 2005 roku i przebiegiem mniejszym niż 100tys i cena mieści się w 40tys zł ??? Miałem takie założenie - kupić jak najmłodsze auto, czyli auto z końca produkcji: 3-4 letniego Passata B5.5 z przebiegiem poniżej 100tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
penny7777 Zgłoś #68 Napisano 18 Sierpnia 2008 Witam! Od pół roku mam 2.8 V6 4Motion i powiem szczerze - nie zamieniłbym go na nic innego (może poza nowszą wersją lub podobne audi z quattro). Wydaje mi się, że gdybanie o słabszej dynamice 4x4 jest w przypadku tego silnika nie na miejscu , w praktyce jest to po prostu niezauważalne, a korzyści z 4Motion łatwo poczuć niekoniecznie zimą (pewniejsze branie zakrętów, zwłaszcza przy większych prędkościach, większy komfort na naszych dziurawych drogach etc.). Jeździłem przednionapędowcem (też vw), jak również tylno (bmw), nie da się tego porównać. Co do spalania - u mnie średnia po 3000 km to 12,5l (paliwo w 100% v-power racing). Nie mało ale też nie jakoś tragicznie. Znajomy w 2,5 V6 forda pali przeciętnie ok. 14l i to z napędem na przód. Da się jeździć ekonomicznie, ale... po co w takim razie kupować V6? Podpisuję się tez wszystkimi 4 kołami pod stwierdzeniem, że kto raz kupił V6 nie weźmie nic innego . Coś w tym jest... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość yawning Zgłoś #69 Napisano 19 Sierpnia 2008 Kombi 2.8 V6 XII.2004 wersja USA - tiptronik, bogate wyposażenie w skórze, fotele z pamięcią, climatronik, bez xenonówi i sprysków (tego chyba na stany nie puszczali) no i tyko przedni napęd. Calkiem calkiem, mam takiego samego ale 02 rok i z ATQ silnikiem, poki co sprawuje sie ok, tylko czujnik temp. wymienilem, przy 140 tys. km. no i ten gang spalanie pomine bo ponizej 12 w automacie nie daje rady.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas Zgłoś #70 Napisano 19 Sierpnia 2008 A mnie pali 17 - w 100% Warszawa. Jeżdżę umiarkowanie. W trasie bierze 10 - też umiarkowanie. Punto 1,1 narzeczonej pali 11-12 po Stolicy, więc w sumie różnica jest śmieszna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #71 Napisano 20 Sierpnia 2008 możesz wrzucic fotkę tego jak to wygląda?? zdjecia pozniej bo jestem na wakacjach chyba ze dam rade.zalozyli mi reduktor IG1 elektrozawor MED elektrowtryskiwacze RGI filtr MED zbiornik polski Irene 60l. kocowka tomasetto potrzebna jest koncowka jak ktos chce wlew we wlewie. narazie chodzi spoko,48litrow gazu wchodzi i 360km zrobie.tankowanie po trasie(normalna jazda 120km/h)po 100km 12litrow gazow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas Zgłoś #72 Napisano 20 Sierpnia 2008 Slodko bedzie jak gaz od noowego roku kosztował będzie 3zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #73 Napisano 20 Sierpnia 2008 Slodko bedzie jak gaz od noowego roku kosztował będzie 3zł a ja w proroctwa sie nie bawie jak się opłaci to sie lata na lpg a jak przestanie to będziemy śmigac na bezołowiówce i tyle choc szczerze w to wątpię Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #74 Napisano 23 Października 2008 Co ile wymienia sie rozrzad w naszych silniczkach????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas Zgłoś #75 Napisano 23 Października 2008 Podobno co 90 tys. najczęściej "jak kupisz" Tym bardziej, że koszt już mocno się obniżył do tego co było kiedyś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOSIA31 Zgłoś #76 Napisano 23 Października 2008 koledzy a powiedzcie na jakim oleju jeździcie?? bo ja na syntetyku a wszyscy mi radzą zmianę na półsyntetyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #77 Napisano 23 Października 2008 Ja jeżdżę na 5W40 Valvoline MaxLife. A niby dlaczego miałbyś przechodzić na półsyntetyk? Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość adam89 Zgłoś #78 Napisano 23 Października 2008 Witam. Posiadam passata 2.8 4motion i zastanawia mnie czy ten silnik to vr6 czy zwykły v6? Podobno silniki vr mają kąt rozwarcia 15 stopni a jak otwieram maskę to wydaje mi się, że cylindry są rozwarte dość szeroko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #79 Napisano 23 Października 2008 To jest najzwyklejsze w świecie v6. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #80 Napisano 23 Października 2008 (edytowane) jak z ty rozrzadem???co ile nakazuje serwis???? czy ktos tu wymienia rozrzad????? Edytowane 26 Października 2008 przez gino9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach