ralf Zgłoś #4741 Napisano 22 Maja 2018 Mam ten sam silnik i eżektor jest.Może skoda to wywaliła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Baggio Zgłoś #4742 Napisano 22 Maja 2018 Co to jest ? jeśli można spytać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariorypin Zgłoś #4743 Napisano 22 Maja 2018 Kolego nie zaprzeczam widać że jest, jak znajdę zdjęcie to wrzucę jak to w skodzie wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4744 Napisano 28 Maja 2018 (edytowane) Witam. Po odpaleniu miga mi lampka oleju(ta lampa alladyna), trzy razy mignie i przestaje dodam ze ma kolor żółty. Dzieje sie to tylko odrazu po uruchomieniu, nie miga w trakcie jazdy. Poziom oleju w normie a przynajmniej powyżej minimum. Co to oznacza? Edytowane 28 Maja 2018 przez areks90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #4745 Napisano 28 Maja 2018 Jeśli na żółto to czujnik poziomu oleju, który znajduje się w misie olejowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4746 Napisano 29 Maja 2018 poziom oleju w normie, ta kontrolka jest odpowiedzialna za ciśninie oleju? można tak jeździć czy niezwłocznie do mechanika jechać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #4747 Napisano 29 Maja 2018 Żółta jest od poziomu oleju. Od ciśnienia jest czerwona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qbapl Zgłoś #4748 Napisano 1 Czerwca 2018 Witam pacjent to pastuch 2.8 v6 . Objawy na wolnych obrotach na budzie i silniku czuć nierówna pracę (gaz i benzyna) brak mocnego przyspieszenia 1.9 tdi 130 km szybsze jest . Po przejechaniu 500km na gazie wywaliło takie błędy 16805 - Katalizator wst?pny; zesp?? 1 P0421 - 35-00 - za ma?a skuteczno?? 16815 - Katalizator wst?pny; zesp?? 2 P0431 - 35-00 - za ma?a skuteczno?? Kody gotowo?ci: 0000 0001 Fotel kierowcy 01008 - Wskaz?wka: wy??cznik awaryjny jest aktywny! 000 - - - Sporadyczny Moduł komfortu Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 1C0959801 Komponent: 16 T?rsteuer.FS KLO 0003 Podsystem 2 - Oznaczenie elementu: 1C0959802A Komponent: 16 T?rsteuer.BF KLO 0002 Podsystem 3 - Oznaczenie elementu: 1C0959811 Komponent: 16 T?rsteuer.HL KLO 0002 Podsystem 4 - Oznaczenie elementu: 1C0959812 Komponent: 16 T?rsteuer.HR KLO 0002 Znaleziono 1 b??d: 01135 - Czujniki dozoru wn?trza pojazdu 36-00 - Przerwa w obwodzie Radio 00852 - G?o?nik(i); prz?d 36-10 - Przerwa w obwodzie - Sporadyczny 00853 - G?o?nik(i); ty? 36-10 - Przerwa w obwodzie - Sporadyczny Ps. Wszystko skasowane błędy. Mocy tyle samo praca silnika taka sama . POMOCY Może być wypalone katy? I czy emulator kątowy taki za 30 zadziała? Bo jak będzie działać to kupię 2 kąty i z bani Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotraskbw Zgłoś #4749 Napisano 3 Czerwca 2018 Zacznijmy od silnika, W przypadku auta z lpg standardowa procedura na początek: Zatankować do pełna benzyny 98 Wyjeździć zbiornik LPG do końca / zakręcić zawór w butli Wyłączyć sterownik LPG Używając VAG-COM/VCDS/ODIS odczytać błędy ECU, zanotować i wykasować Sprawdzić czy korekty STFT i LTFT zostały wyzerowane Wyjeżdżając zbiornik noPB i obserwować czy problemy dalej występują Przypominam że właściwym paliwem dla 2.8 V6 193 KM jest benzyna bezołowiowa 98 Do kontroli praca fazatorów (gr 90 i 93) - zebrać log statyczny i dynamiczny Sprawdzić czy następuje wypadanie zapłonów - jeśli tak to: Świece kiedy zmieniane? (jedyne pasujące to NGK BKR6EKUB) Przewody WN oraz cewka też do kontroli w razie konieczności wymiany przewodów lub cewki zastanowić się nad modem na 6 pojedynczych cewek. Moduł komfortu do sprawdzenia czy się nie utopił i coś nie pogniło (jest pod fotelem kierowcy) Radio - do sprawdzenia wiązki w drzwiach pod kątem przełamań przewodów Generalnie do kontroli lewa wiązka idąca wzdłuż samochodu (niestety lubi gnić), przy okazji obowiązkowo kontrola otworów odpływowych pod akumulatorem i serwem hamulców. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qbapl Zgłoś #4750 Napisano 3 Czerwca 2018 Wielkie dzięki za odpowiedź auto dopiero co kupione mam faktury na świece kable i jeden zestaw cewek. I zrobię tak jak napisałeś. Martwi mnie te przyspieszenie ale na wolnych obrotach wydaje się że wypada zapłon zobaczymy jutro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniekpisz Zgłoś #4751 Napisano 6 Czerwca 2018 Dzień dobry Mam problem z moim Passatem a mianowicie z hamulcami bardzo słabo działają tarcze nowe 10 tys przebiegu przód i tył nowe klocki. Zestaw Ate power disc Pojechałem na diagnostyke stwierdził że pompa hamulcowa przy okazji odpowietrzanie i nowy płyn Wymiana i to samo podmienili pompę ABS używana to samo sprawdzili nr różniła się jedną cyfra kupili nowa z identycznymi numerami zakodowali i dalej to samo oddali mi w końcu po 10 dniach Poddali się. Proszę o pomysły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf Zgłoś #4752 Napisano 6 Czerwca 2018 No ok pompa ABS sprawdzona a co z pompą hamulcową tą przy serwie? Może ona słabo dozuje, jedź na rolki niech sprawdzą ci siłę hamowania na wszystkich kołach jak będzie gożej po przekątnej to jedna sekcja przepuszcza. A nie masz tak że jak trzymasz pedał dłużej to ma tendencję do wypadania głębiej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniekpisz Zgłoś #4753 Napisano 6 Czerwca 2018 Pompa hamulcowa zmienili na nową Trw i to samo podobno tył lepiej hamuje Więc wsadzili z powrotem tamta pomiary takie same Pedał miękki opada nizej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf Zgłoś #4754 Napisano 6 Czerwca 2018 To może nie odpowietrzone tak jak należy, pompę ABS odpowietrzali vagiem? Sprawdź też szczelność serwa tzn.wciśnij pedał hamulca kilka razu aż będzie twardy (na zgaszonym silniku) i odpal silnik a pedał powinien zrobić się mięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniekpisz Zgłoś #4755 Napisano 7 Czerwca 2018 Sprawdzę ten pedał wiem że kodowali pompę ale czy ja odpowietrzyli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniekpisz Zgłoś #4756 Napisano 7 Czerwca 2018 Pedał twardy jest a później robi się miękki Po odpaleniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf Zgłoś #4757 Napisano 7 Czerwca 2018 To wygląda na to że serwo szczelne, a pedał rośnie jak wciśniesz kilka razy? Jeśli tak to trzeba pożądnie odpowietrzyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikromekanikk Zgłoś #4758 Napisano 12 Czerwca 2018 Witam, Czy wie ktoś z Was gdzie kupić w Polsce membranę odmy taką jak z linku? https://www.rkxtech.com/products/36-pcv-diaphragm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek-pitbull Zgłoś #4759 Napisano 28 Czerwca 2018 Witam wszystkich forumowiczów... Postanowiłem napisać w tym temacie post gdyż od września 2016r. jestem użytkownikiem Passata B5 FL 2.8 4motion w automacie (kombi) KOD silnika "AMX" Samochód sprowadzałem sam z oryginalnym przebiegiem z Szwajcarii, od września 2016 do kwietnia 2018 przejechałem tym samochodem 70tyś.km. I były to naprawdę przyjemnie przebyte kilometry, jednakże w owym kwietniu bieżącego roku przy przebiegu 255tyś.km. skrzynia odmówiła mi posłuszeństwa, nie szukając długo oddałem samochód do ASB Palka w Mysłowicach, po czterech dniach oddano mi samochód który sprawnie jeździł, koszt naprawy 3000zł. Dodam że przed awarią skrzyni były wyczuwalne drobne wibracje przy prędkości od około 120 do 140 (nowe opony fulda 225/45R17 91Y sportcontrol mfs oraz nowe felgi), przy wyższym i niższym zakresie prędkości było wszystko jak należy, wibracje jakby na przedniej osi, po odebraniu samochodu od Pana Palki postanowiłem się tym zająć aby wszystko z samochodem było jak należy, jego mechanicy jak i On sam zdiagnozowali że to wina przegubów wewnętrznych przednich oraz podpory wału, wał zregenerowałem w Czechowicach-Dziedzicach firma WojMech a przeguby wewnętrzne wymieniłem na nowe firmy TRW, jednakże po regeneracji wału nie było żadnej poprawy a po wymianie przednich przegubów wewnętrznych na nowe TRW, efekt był odwrotny i wibracje jakby większe i tutaj się zaczęły schody... Postanowiłem oddać samochód do warsztatu w Gliwicach na diagnozę, firma Art-Mag ul. Łabędzka 4, Panowie trzymali mi samochód bardzo długo, prawie trzy tygodnie i wymienili przednie przeguby wewnętrzne na moje stare oryginalne, lecz zregenerowane, tylne półośki również zregenerowali, poprawa była lecz nie zamknęło to tematu wibracji, po tym twierdzą że zregenerowany został również TorSen bo padło na niego podejrzenie... Po tych wszystkich zabiegach i wydaniu kolejnych 2000zł samochód wpada w wibracje które rozpoczynają się przy 60km/h, są najbardziej uciążliwe przy 70km/h i powoli zanikają po przekroczeniu 80km/h Moje pytanie więc brzmi, czy jest to tylni most który nie był ruszany ponieważ pracuje cicho i olej był do niego dolewany 14 miesięcy temu a którego regeneracja jest dość kosztowna, bo jak się dowiadywałem około 1800 - 2000 zł Czy przyczyna może być jeszcze inna o której nie mam zielonego pojęcia... ? Proszę o pomoc lub namiary na dobrego fachowca w okręgu Śląska który mógłby mi pomóc zdiagnozować i naprawić usterkę... Z góry dziękuję za wszelkie informacje... P.S. Dodam że naprawa skrzyni obejmowała : 1. Converter 2. Komplet tarcz sprzęgła A 3. Komplet tarcz sprzęgła Forward 4. Filtr oleju 5. Olej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cztery_motion Zgłoś #4760 Napisano 5 Lipca 2018 Witam wszystkich serdecznie. Na wstępie chciał bym zaznaczyć ze ów rydwan zakupiony przez moją skromną osobę był czystym przypadkiem. Nienawidzę VW jest dla mnie daremnie wykonane, ale była okazja, miał iść na sell, lecz lubię moc a 193 km wydawało się kuszące, a że mieszkam w terenie górzystym to syncro było sympatyczną opcją.( GAZ zamontowany 3 lata temu w DE) Koszt przywiezienie z DE, z kosztami zakupu nie przekroczył 3tyś. zł. Więc zacnie. Opłaty + wymiana butli + regulacja instalacji gazowej, kompletna belka tylna od FL(razem z wałem, pół ośkami, dyfrem, hamulcami) 1500PLN. Wymieniełem sam świeczki i kable (NGK), w miedzy czasie urwałem miskę olejową więc został wymieniony olej wraz z filtrem (motul 5w30). Wozidełko ogólnie jeździ ale : 1. Jakoś słaby jak na 193 km ( poprzednik : BMW E34 520i (od pierwszego właściciela:D)) 2. Na wolnych obrotach telepie tą szupom jak Ursusem c330 3. Trzeci bieg na wysokich obrotach przeciąga i strzela jakby ze **sprzęgła** ( mam już olej, filtry, uszczelki na wymianę w skrzyni, czekam na urlop żeby się za to zabrać) ( skrycie chciał bym żeby to rozwiązało problem "strzału na 3 bieg" lecz podejrzewam że tak łatwo nie pójdzie. Tu liczę na doświadczenie vaginiarzy Dodam że bak paliwa zalany do pełna 98-semką. Jak braknie pod tlenku LPG żłopie benzynę jak Panzerkampfwagen VI Tiger ! Tak chyba nie powinno być ... ? Proszę o kontakt. Chętnie oddam by doprowadzić to "cudo" do ładu. Woj. małopolskie. Mimo wszystko liczę na doświadczonych vaginiarzy i ich obycie z tematem, oraz ich cenne rady. P.S. Proszę by szanowne towarzystwo się nie obrażało za *VAGI. pozdrawiam, NOWY cztery_motion Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach