Skocz do zawartości

mariorypin

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 2.8 V6 193KM (AMX) 4x4
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A teraz koledzy kolejna sprawa która zaczęła się jakiś czas temu, nigdy dość napraw starszych aut ;). Otóż wyskakuje mi na czerwono alarm " kółko z wykrzyknikiem w nawiasie" do tego opis STOP BREMSEN FEHLER BETRIEBS-ANLEITUNG oraz trzykrotny sygnał dźwiękowy Dziwny jest moment wyskakiwania tego błędu. Otóż wczoraj było ciepło, po południu nie wyskoczył mi ani razu, z rana cały czas wyskakuje. dzieje się to tylko przy skręcie w prawo, opiszę kilka sytuacji: * jadę prosto, skręcam w lewo nic się nie dzieje, wracam kierownicą w prawą stronę aby znów jechać prosto również nic się nie dzieje * skręcam w prawo, po chwili wyskakuje mi błąd, wystarczy mały ruch w prawo również wyskakuje * gdy z rana jest chłodniej wyskakuje przy najmniejszym ruchu kierownicą w prawą stronę, ale tylko gdy auto choć delikatnie zareaguje i pojedzie w prawo, nie ma tego znów tylko przy skręcie w lewo * po wymianie mam pompę wspomagania, czasami wydaje ona dziwny dźwięk jak ruszam kierownicą, niezależnie od kierunku skrętu, najbardziej na parkingu, wyskakiwanie błędu miałem przed wymianą, jak również jest po wymianie pompy Naprawdę nie wiem za co się zabrać, może ktoś kiedyś mierzył się z takim problemem przy jakimś aucie, będę wdzięczny za wskazówki Pozdrawiam
  2. Dokładnie kolego mam taki układ w swojej skodzie. A co lepsze wymieniłem całą odmę, na nową, i mi nadal wydawała dziwne odgłosy, wyjąłem sprężynę ze starego separatora założyłem do nowego i od tego czasu cisza ;).
  3. Kolego nie zaprzeczam widać że jest, jak znajdę zdjęcie to wrzucę jak to w skodzie wygląda.
  4. Koledzy przyłączam się do ostatnich trzech postów, rozbierałem ten układ z miesiąc temu, w tym modelu nie ma eżektora na separator przychodzi takie podciśnienie jakie jest na ssaniu. Od separatora wychodzi przyłącze na wąż dalej małe kolanko i prosto w kolektor ssący. Wszyscy z którymi rozmawiałem mówili że jest eżektor, ale w tym modelu silnika amx, przynajmniej u mnie niestety nie ma.
  5. Kolego u mnie naprawdę nie występuje ten ezektor. Sprawdzilem po nr nadwozia układ odmy i nie ma tam takiego elementu. A podciśnienie na te membranę jest bardzo duże moim zdaniem. Pytanie co je reguluje jeśli nie mam eżektora.
  6. kolego "ralf" rozkręciłem dolot powietrza i okazuje się że u mnie nie ma eżektora. przewód od separatora widoczny na zdjęciu z kolankiem 90 st. wchodzi prosto do komory z dolotem powietrza, przed nim jest tylko przepustnica widoczna w lewym dolnym rogu. I co teraz ?
  7. Oto kolego link z popularnego serwisu, wymieniłem http://allegro.pl/zawor-glowicy-odma-oleju-skoda-superb-i7230288976.html
  8. Koledzy pomożecie z tym podciśnieniem o którym pisałem w poprzednim poście - po wymianie przewodów odmy wszystko się zaczęło teraz już nie daje się jeździć tym samochodem
  9. Witam Koledzy. podpinam się do tematu o silniku Mam taki problem (superb 2,8 v6) : Wymieniłem wszystkie przewody odmy, łącznie z wymianą separatora z membraną - ponieważ miałem znaczne ubytki oleju. Pojeździłem tydzień czasu i zaczęło się, świst spod maski. Cały separator aż gwiżdże. Odłączyłem od separatora przewód odchodzący pod kolektor ssący na którym jest podciśnienie no i tu strasznie mocno ciągnie powietrze, czy tak powinno być? po odłączeniu tego przewodu separator nie wydaje żadnego odgłosu. Co może być przyczyną, dlaczego, lub gdzie mam patrzeć aby naprawić usterkę, może jakiś schemat budowy układu. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam
  10. Witam Koledzy podpinam się do tematu 2,8 v6 - AMX Mam problem z wyciekami oleju. dymi mi spod maski. wymieniłem uszczelki pod pokrywą, jak również gumowane zaślepki wałków. Nadal z części od strony kabiny dym idzie. spod pokrywy rozrządu również mi kapie - ale będę wymieniał uszczelniacze. Ale pytanie co z tyłu , od kabiny może się dziać. Obawiam się że bez wyjmowania silnika się nie obędzie. Macie może jakieś uwagi co to może być? będę bardzo wdzięczny za porady, jak również umieszczę odpowiedź jak poszło po wszystkim. pozdrawiam Mariusz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności