Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem zainteresowany kupnem takiego passata, ostatnio byłem oglądać bardzo atrakcyjne autko jednak miał problem z obrotami. Dokładnie to na benzynie auto miało bardzo niskie obroty około 600 a jak otworzyło się maskę to coś głośno syczało, jak gazowałem to syczenie zanikało puszczałem gaz i znowu to samo, dodam że jak auto się przełączyło na LPG to obroty były w porządku ale nadal syczało. Jestem zainteresowany kupnem tego autka ale nie chce się wpakować w jakieś wielkie koszty proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie syczenie pojawia się przy źle domykającej się przepustnicy. Nie jest to żaden problem póki silnik schodzi do jałowych obrotów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyskoczył mi błąd

 

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-10 - - - Intermittent

 

która to sonda do wymiany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bank 1 to chyba ten od strony pasażera, jak nie masz pewności to odłącz wtyczkę drugiej sondy i sprawdź, czy wywali błąd następnej sondy, tam jest w miarę dobry dostęp, nie trzeba odkręcać rury od głowicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wyskoczył mi błąd

 

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-10 - - - Intermittent

 

która to sonda do wymiany?

 

Witam siedząc za kierownicą prawa strona sonda przed katalizatorem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak masz gazik to bym się tak nie palił z wymianą tylko instalację i ustawienia sprawdził.

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów. Mam następujący problem. Silnik na wolnych obrotach trzęsie się. Nie jest to bardzo intensywne, ale denerwuje, a poza tym zauważam, że przez ostatnie 10000km nasila się. VAG nie pokazuje żadnych błędów. Dodam, że na gazie wibracje są znacznie mniej wyczuwalne niż na benzynie co raczej wyklucza świece, przewody lub cewki. Proszę o sugestie na temat przyczyny, jeżeli ktoś ma pomysł. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zostają jeszcze poduszki pod silnikiem --- nie widziałem żeby ktoś zaryzykował wymianę i się pochwalił efektami. Można kupić poduszki LMa w skończonych pieniądzach , albo oryginały droższe od pieniędzy :) Sam się zastanawiam co z tym zrobić .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ile jest tych poduszek....jaka cena tych LM-ow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktos namiary gdzie mozna kupic mate podgrzewania fotela kierowcy....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mam ten problem z trzęsącym się silnikiem ale u mnie sytuacja wyglada tak że silnik bardziej sie trzesie na gazie niz na bezynie...gazownik powiedział ze te silniki cytuje:stoją jak dzwon bez drgawek,ale mój troche sie trzesie i nie moge dojść co jest za przyczyna nierówne ciśnienie gdzieś na cylindrach albo cewka ponoć moze być lekko walnieta(byla wymieniona na używke,ale nie pamietam efektu jaki był przedtem gdyż samochód był przed wieloma naprawami takimi jak przewody swiece uszczelnienie sprzeglo pękło prawie 6000zł...fota wyceny mechaniora była na forum gdzieś) lub te poduszki tak na marginesie może sie ktoś wypowie na temat poduszek czy one sa olejowe? takie mam wrażenie,gdyż bedąc pod samochodem widziałem coś w rodzaju oleju pod nią,a może to tylko [pozostalości po wycieku z pod pokryw zaworowych...jestem pedantem co do silnika musi latać jak trzeba(dużo jeżdze przez Niemcy i Danie) i chciałbym coś na to zaradzić...np. jak można by je sprawdzić czy są uszkodzone wyciagnać i jakiś teścik? help!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Od kilku dni mam problemy z odpaleniem. Trzeba zakręcić 5-6 sekund i łapie jakby chciał a nie mógł. Jak juz załapie to podczas jazdy na benzynie oczywiście na zimnym przyspiesza jakby z opóźnieniem, mam wrażenie że chciałby "strzelić w gaźnik" ;)

Na LPG nie ma problemu, jak przełączy to od razu inna jazda. Po zagrzaniu sie silnika i przełączeniu na Benzynę jeździ juz normalnie. Na ciepłym odpala też jakby lepiej. Aaaa, bardzo mocno śmierdzi jakby nie spaloną benzyną i delikatnie kopci...

Jutro podłączę pod kompa i zobaczę czy są błędy ale może ktoś, coś miał już podobnego?

Sonda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem temat o silniku 1.8 i mam identyczne objawy jak wielu użytkowników silnika ADR.

Na lpg przejechałem 16 tys km, czyżby juz wtrysk padł lub parownik? Zakrecę gaz w butli i zobaczę czy sie poprawi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Któryś wtrysk puszcza gazik i pewnie rozjeżdżają się korekty stąd ten problem na benzynie.

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A powiedz czy można sprawdzić który wtrysk puszcza? Podpięcie pod kompa pokaże? A może inna metoda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie ile jest poduszek pod silnikiem i jaka cena orientacyjna tych polecanych LMow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kuczlaw , jak się podepniesz pod sterownik gazowy to musisz zobaczyć na benzynie jakie są czasy i przełączyć się na gaz. Zakładając że któryś wtrysk przelewa , będziesz widział że na którejś ze stron skraca Ci czasy benzynowe. Wyłączasz po kolei po jednym wtrysku gazowym i patrzysz w którym przypadku czasy benzynowe się wyrównują i wracają do normy.

 

Oczywiście możesz też wyłączyć auto na gazie , kufelek browarka i wsadzać po kolei wtryski do szklanki --- piwo się dobrze pieni i od razu będzie widać :)

 

 

A poduszki pod silnikiem są dwie - LM cena w granicach 120 pln (zależy jakie kto ma zniżki w IC)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam passat b5 sedan 97 2,8 ALG 4x4 tylko brakuje mi w niej tabliczki znamionowej a potrzebuje dokładnie nacisku na przednia os i tylnia czyli pozycje 1 i 2 prosze o szybko pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chcę zakupić passata B5 FL 2.8 V6 Kombi w manualu. Czy możecie mi powiedzieć ile macie obrotów jadąc na ostatnim biegu (manualem) przy 100km/h, 140km/h i 180km/h. Mój brat w superbie 2.8 v6 w automacie ma 1.900obr/min przy 100 w automacie 5 biegów i chciałbym się dowiedzieć czy manual też ma takie małe obroty przy tej prędkości. Jeśli to już gdzieś było to wybaczcie ale jeszcze nie ogarniam tego forum. Pozdrawiam.

Potrzebuję skrzyni która ma mniej obrotów przy wyższych prędkościach bo dużo jezdzę po trasach i nie wiem czy manual czy automat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mam passat b5 sedan 97 2,8 ALG 4x4 tylko brakuje mi w niej tabliczki znamionowej a potrzebuje dokładnie nacisku na przednia os i tylnia czyli pozycje 1 i 2 prosze o szybko pomoc

 

1. 1090

2. 1140

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności