Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

witam problem zapalil mi sie check po podlaczeniu okazala sie sonda zmienilem zdjeli mi kleme w celu skasowania bledu 2 dni super i znow to samo jakes porady

 

podaj kod błedu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oj nie pamietam a wyjechalem za granice jak wroce ponowie temat sonda napewno wlasciwa wymieniona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

panowie mam mały problem, padł mi pilot w kluczyku do centralnego zamka, jako że mało jeżdżę to nie stanowiło problemu otwierałem auto z klucza, natomiast wczoraj zepsuł mi się zamek w drzwiach kierowcy. Kluczyk swobodnie okręca się w koło. Spotkał się któryś z Was z takim problemem? Czy uda się naprawić zamek tak by pasował do niego oryginalny kluczyk i czy któryś z Was naprawiał bądź kupował nowego pilota. Mój paszczak jest już leciwy, nie posiadam do niego żadnych kart kodowych do immobilizera. Załączam zdjęcie kluczyka DSC06248.JPG

DSC06245.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
podaj kod błedu...

 

pewnie uwalony jeden z katalizatorów w blokach pomiarowych można sprawdzić czy sondy pracują

 

---------- Dodano o 18:06 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:05 ----------

 

Witam

panowie mam mały problem, padł mi pilot w kluczyku do centralnego zamka, jako że mało jeżdżę to nie stanowiło problemu otwierałem auto z klucza, natomiast wczoraj zepsuł mi się zamek w drzwiach kierowcy. Kluczyk swobodnie okręca się w koło. Spotkał się któryś z Was z takim problemem? Czy uda się naprawić zamek tak by pasował do niego oryginalny kluczyk i czy któryś z Was naprawiał bądź kupował nowego pilota. Mój paszczak jest już leciwy, nie posiadam do niego żadnych kart kodowych do immobilizera. Załączam zdjęcie kluczyka [ATTACH=CONFIG]95472[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95473[/ATTACH]

Wszysto można naprawić ;-D tylko trzeba chcieć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięks, sam bym na to nie wpadł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam pytanie czy ktos naprawial ogrzewanie fotela mi padlo u kierowcy Jak droga moze byc taka naprawa i od czego zaczac pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy chciałbym sprawdzić przepływomierz vagiem , wiecie może w naszych silnikach jak powinien pracować , w jakim przedziale?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy chciałbym sprawdzić przepływomierz vagiem , wiecie może w naszych silnikach jak powinien pracować , w jakim przedziale?

 

Najlepiej jedziesz z drugą osobą, która patrzy na wskazania z przepływu powietrza według komputera. Prawidłowa wartość na maksymalnych obrotach powinna dojść do ok 150g/s

W polskim vagu silnik-bloki pomiarowe-blok4.Niewiem jaki masz interfejs diagnostyczny.Najlepszy byłby VCDS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prawidłowa wartość na maksymalnych obrotach powinna dojść do ok 150g/s

 

dla silnika AHU znalazłem

2 Masa zasysanego powietrza (wartośćw ymagana) [230 do 420 mg/skok]

dla AFN

2 Masa zasysanego powietrza (wartośćw ymagana) [230 do 450 mg/skok]

 

u nas będzie do 150 g ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dla silnika AHU znalazłem

2 Masa zasysanego powietrza (wartośćw ymagana) [230 do 420 mg/skok]

dla AFN

2 Masa zasysanego powietrza (wartośćw ymagana) [230 do 450 mg/skok]

 

u nas będzie do 150 g ?

 

jak ja mierzyłem do dochodziło na max do około 132,tak wiec,jak by miał naprawdę zaniżone wartości,to myślę,że było by to poważnie odczuwalne.Ja też kiedys pytałem o to samo co Ty,w tym temacie i taką odpowiedź dostałem.

Zajrzyj na stronę 122 tego tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie jest zasada że przy maksymalnych obrotach powinno być to 0.8 wartości mocy maksymalnej , czyli u nas w granicach 150.

Najlepiej jakbyś włączył logowanie , trójeczka i ogień do końca (teraz to może trochę średnio bo to ponad 160km/h będzie). Jak się później z tego zrobi wykresik w Excelu (MAF od obrotów) to powinna być ładna linia , bez dołków , górek itp.

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

forum przeszukałem ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem.

mianowicie:

Silnik ACK 4x4 tiptronic, swiece wyminione, skrzynia po remoncie juz ponad rok.

Objawy mam takie: w mieście w sumie nic się nie dzieje, chodzi równo. Na trasie jadąc równo z prędkościa powyżej 100km/h jak dodam gaz to auto wpada w wibracje odczuwalne na kole kieronicy i pedałach. Puszczając nogę z gazu problem znika. Czyli coś wydaje mi się ze strony silnika. Macie jakieś pomysły. Dzieje się tak na benzynie i gazie.

 

Może gdzieś szukać z powietrzem coś?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

forum przeszukałem ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem.

mianowicie:

Silnik ACK 4x4 tiptronic, swiece wyminione, skrzynia po remoncie juz ponad rok.

Objawy mam takie: w mieście w sumie nic się nie dzieje, chodzi równo. Na trasie jadąc równo z prędkościa powyżej 100km/h jak dodam gaz to auto wpada w wibracje odczuwalne na kole kieronicy i pedałach. Puszczając nogę z gazu problem znika. Czyli coś wydaje mi się ze strony silnika. Macie jakieś pomysły. Dzieje się tak na benzynie i gazie.

 

Może gdzieś szukać z powietrzem coś?

 

Pozdrawiam

 

jesli chodzi o silnik to proponuje sprawdzić przewody zapłonowe i cewke, jesli jedziesz ze stałą predkością i dasz mu gazu do oporu a auto zaczyna szarpac i przerywac to na 95% jest cos nie tak z układem zapłonowym, może tez byc przytkany katalizator( ostatnio robiłem audi z takim silnikiem i okazalo sie że gość dolewając olej rozlał troche i spłyneło mu do swiecy przez co samochód szarpał podczas przyspieszania), w wiekszości takich przypadków powinien wyskoczyć check a na kompie powinien pokazać wypadanie mieszanki na którymś garku. Osobiście sprawdziłbym tez układ napedowy przeguby i wał może gdzieś jest luz i auto wpada w rezonans, ogólnie temat rzeka ale zacznij od tego co ci napisałem...pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gość dolewając olej rozlał troche i spłyneło mu do swiecy

A to akurat jest trudne do zrobienia, obstawiał bym bardziej na uszczelki pod podkrywa przy świecach jako przyczyne pojawienia się oleju w gniazdach świec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponawiam prosbe o pomoc w naprawie ogrzewania fotela Jak sie do tego zabrac co i gdzie kupic poniewaz 2tys w aso Bialystok zadaja za taka usluge pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam ponawiam prosbe o pomoc w naprawie ogrzewania fotela Jak sie do tego zabrac co i gdzie kupic poniewaz 2tys w aso Bialystok zadaja za taka usluge pozdrawiam

kolego wszystko jest na forum napewno tu znajdziesz co i jak:)

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/879-Podgrzewanie-siedzen-(AWARIA)?highlight=mata%20grzewcza

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=20879&highlight=mata+grzewcza

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=7741&highlight=mata+grzewcza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do mojego problemu, objawy nasilają się wraz ze zwiększeniem obciążenia ;/

może tiptronic odpowiedzialny za takie cos? przy przyspieszaniu trzesie, przy odjeciu nogi z gazu spokoj...

albo przgub wewnetrzny??

Edytowane przez konrado001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najlepiej jakbyś włączył logowanie , trójeczka i ogień do końca (teraz to może trochę średnio bo to ponad 160km/h będzie). Jak się później z tego zrobi wykresik w Excelu (MAF od obrotów) to powinna być ładna linia , bez dołków , górek itp.

dzięki , problem mam z diagnozą ponieważ rozłącza mi vag przy włączonym silniku :(

byłem, ostatnio u gazownika po diagnozie powiedział że jest jakiś problem w układzie zapłonowym ,w vagu w bloku 61 i 62 twierdzi że są wskazania z cylindrów , DUTY CYCLE, wartości są podane w procentach , jeżeli to faktycznie odpowiada cylindrom to w 2 i 6 mam wartości około 80 proc a w pozostałych około 10 proc, czy ktoś może mi potwierdzić czy to faktycznie jest coś z cylindrami? jak u nas sie liczy cylindry ? stojąc przodem do samochodu to od prawej jest 1,2,3 licząc od zderzaka do szyby? po lewej będzie 4,5,6 , u mnie coś jest nie tak z 2 i 6 , jeżeli się tak liczy jak napisałem to przewody z tych dwóch świec idą do jednej cewki, to by wskazywało problem z cewką ? czy można kupić do naszych silników jedną cewkę czy cały ten układ trzeba kupić.

Gazownik poleca mi zacząć od świec, świece mają przejechane jakieś 25tkm więc wydaje mi się że to nie to tylko ta cewka :/ Co sądzicie?

Jeszcze jedno pytanko, sondy lambda przed katami powinny pracować w przedziale 0,1 do 1V a czy to prawda że sondy za katami mają stać w miejscu w okolicach 0,4V ?

Edytowane przez Koćko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam następujący problem z b5 fl 2.8, mianowicie jak odpale auto zaswiecia sie ,,stop" , czerwony symbol przegrzania oraz napis ,, check coolant" plynb wlany do pelna , wymienilismy też czujnik temp ten na prawej glowicy i dalej ****.. Jakieś pomysły? Dodam że nie zawsze działa wskaźnik temp silnika, vcds pokazuje czujnik temp. xzwarcie do masy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, mam następujący problem z b5 fl 2.8, mianowicie jak odpale auto zaswiecia sie ,,stop" , czerwony symbol przegrzania oraz napis ,, check coolant" plynb wlany do pelna , wymienilismy też czujnik temp ten na prawej glowicy i dalej ****.. Jakieś pomysły? Dodam że nie zawsze działa wskaźnik temp silnika, vcds pokazuje czujnik temp. xzwarcie do masy.

 

Wymień zbiornik wyrównawczy, pewnie czujnik w nim padł. Kostka jest wpinana pd spodu. Zobacz może coś nie łączy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności