hamannpl Zgłoś #2841 Napisano 18 Stycznia 2013 witam problem zapalil mi sie check po podlaczeniu okazala sie sonda zmienilem zdjeli mi kleme w celu skasowania bledu 2 dni super i znow to samo jakes porady podaj kod błedu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniekpisz Zgłoś #2842 Napisano 18 Stycznia 2013 oj nie pamietam a wyjechalem za granice jak wroce ponowie temat sonda napewno wlasciwa wymieniona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barbeq1980 Zgłoś #2843 Napisano 20 Stycznia 2013 Witam panowie mam mały problem, padł mi pilot w kluczyku do centralnego zamka, jako że mało jeżdżę to nie stanowiło problemu otwierałem auto z klucza, natomiast wczoraj zepsuł mi się zamek w drzwiach kierowcy. Kluczyk swobodnie okręca się w koło. Spotkał się któryś z Was z takim problemem? Czy uda się naprawić zamek tak by pasował do niego oryginalny kluczyk i czy któryś z Was naprawiał bądź kupował nowego pilota. Mój paszczak jest już leciwy, nie posiadam do niego żadnych kart kodowych do immobilizera. Załączam zdjęcie kluczyka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #2844 Napisano 20 Stycznia 2013 podaj kod błedu... pewnie uwalony jeden z katalizatorów w blokach pomiarowych można sprawdzić czy sondy pracują ---------- Dodano o 18:06 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:05 ---------- Witam panowie mam mały problem, padł mi pilot w kluczyku do centralnego zamka, jako że mało jeżdżę to nie stanowiło problemu otwierałem auto z klucza, natomiast wczoraj zepsuł mi się zamek w drzwiach kierowcy. Kluczyk swobodnie okręca się w koło. Spotkał się któryś z Was z takim problemem? Czy uda się naprawić zamek tak by pasował do niego oryginalny kluczyk i czy któryś z Was naprawiał bądź kupował nowego pilota. Mój paszczak jest już leciwy, nie posiadam do niego żadnych kart kodowych do immobilizera. Załączam zdjęcie kluczyka [ATTACH=CONFIG]95472[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95473[/ATTACH] Wszysto można naprawić ;-D tylko trzeba chcieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barbeq1980 Zgłoś #2845 Napisano 20 Stycznia 2013 dzięks, sam bym na to nie wpadł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniekpisz Zgłoś #2846 Napisano 22 Stycznia 2013 witam mam pytanie czy ktos naprawial ogrzewanie fotela mi padlo u kierowcy Jak droga moze byc taka naprawa i od czego zaczac pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #2847 Napisano 22 Stycznia 2013 koledzy chciałbym sprawdzić przepływomierz vagiem , wiecie może w naszych silnikach jak powinien pracować , w jakim przedziale? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #2848 Napisano 22 Stycznia 2013 koledzy chciałbym sprawdzić przepływomierz vagiem , wiecie może w naszych silnikach jak powinien pracować , w jakim przedziale? Najlepiej jedziesz z drugą osobą, która patrzy na wskazania z przepływu powietrza według komputera. Prawidłowa wartość na maksymalnych obrotach powinna dojść do ok 150g/s W polskim vagu silnik-bloki pomiarowe-blok4.Niewiem jaki masz interfejs diagnostyczny.Najlepszy byłby VCDS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #2849 Napisano 22 Stycznia 2013 Prawidłowa wartość na maksymalnych obrotach powinna dojść do ok 150g/s dla silnika AHU znalazłem 2 Masa zasysanego powietrza (wartośćw ymagana) [230 do 420 mg/skok] dla AFN 2 Masa zasysanego powietrza (wartośćw ymagana) [230 do 450 mg/skok] u nas będzie do 150 g ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #2850 Napisano 23 Stycznia 2013 dla silnika AHU znalazłem 2 Masa zasysanego powietrza (wartośćw ymagana) [230 do 420 mg/skok] dla AFN 2 Masa zasysanego powietrza (wartośćw ymagana) [230 do 450 mg/skok] u nas będzie do 150 g ? jak ja mierzyłem do dochodziło na max do około 132,tak wiec,jak by miał naprawdę zaniżone wartości,to myślę,że było by to poważnie odczuwalne.Ja też kiedys pytałem o to samo co Ty,w tym temacie i taką odpowiedź dostałem. Zajrzyj na stronę 122 tego tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2851 Napisano 24 Stycznia 2013 Generalnie jest zasada że przy maksymalnych obrotach powinno być to 0.8 wartości mocy maksymalnej , czyli u nas w granicach 150. Najlepiej jakbyś włączył logowanie , trójeczka i ogień do końca (teraz to może trochę średnio bo to ponad 160km/h będzie). Jak się później z tego zrobi wykresik w Excelu (MAF od obrotów) to powinna być ładna linia , bez dołków , górek itp. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konrado001 Zgłoś #2852 Napisano 24 Stycznia 2013 Witam, forum przeszukałem ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. mianowicie: Silnik ACK 4x4 tiptronic, swiece wyminione, skrzynia po remoncie juz ponad rok. Objawy mam takie: w mieście w sumie nic się nie dzieje, chodzi równo. Na trasie jadąc równo z prędkościa powyżej 100km/h jak dodam gaz to auto wpada w wibracje odczuwalne na kole kieronicy i pedałach. Puszczając nogę z gazu problem znika. Czyli coś wydaje mi się ze strony silnika. Macie jakieś pomysły. Dzieje się tak na benzynie i gazie. Może gdzieś szukać z powietrzem coś? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamannpl Zgłoś #2853 Napisano 24 Stycznia 2013 Witam,forum przeszukałem ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. mianowicie: Silnik ACK 4x4 tiptronic, swiece wyminione, skrzynia po remoncie juz ponad rok. Objawy mam takie: w mieście w sumie nic się nie dzieje, chodzi równo. Na trasie jadąc równo z prędkościa powyżej 100km/h jak dodam gaz to auto wpada w wibracje odczuwalne na kole kieronicy i pedałach. Puszczając nogę z gazu problem znika. Czyli coś wydaje mi się ze strony silnika. Macie jakieś pomysły. Dzieje się tak na benzynie i gazie. Może gdzieś szukać z powietrzem coś? Pozdrawiam jesli chodzi o silnik to proponuje sprawdzić przewody zapłonowe i cewke, jesli jedziesz ze stałą predkością i dasz mu gazu do oporu a auto zaczyna szarpac i przerywac to na 95% jest cos nie tak z układem zapłonowym, może tez byc przytkany katalizator( ostatnio robiłem audi z takim silnikiem i okazalo sie że gość dolewając olej rozlał troche i spłyneło mu do swiecy przez co samochód szarpał podczas przyspieszania), w wiekszości takich przypadków powinien wyskoczyć check a na kompie powinien pokazać wypadanie mieszanki na którymś garku. Osobiście sprawdziłbym tez układ napedowy przeguby i wał może gdzieś jest luz i auto wpada w rezonans, ogólnie temat rzeka ale zacznij od tego co ci napisałem...pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #2854 Napisano 25 Stycznia 2013 gość dolewając olej rozlał troche i spłyneło mu do swiecy A to akurat jest trudne do zrobienia, obstawiał bym bardziej na uszczelki pod podkrywa przy świecach jako przyczyne pojawienia się oleju w gniazdach świec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniekpisz Zgłoś #2855 Napisano 25 Stycznia 2013 Witam ponawiam prosbe o pomoc w naprawie ogrzewania fotela Jak sie do tego zabrac co i gdzie kupic poniewaz 2tys w aso Bialystok zadaja za taka usluge pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes007 Zgłoś #2856 Napisano 25 Stycznia 2013 Witam ponawiam prosbe o pomoc w naprawie ogrzewania fotela Jak sie do tego zabrac co i gdzie kupic poniewaz 2tys w aso Bialystok zadaja za taka usluge pozdrawiam kolego wszystko jest na forum napewno tu znajdziesz co i jak:) http://forum.vw-passat.pl/threads/879-Podgrzewanie-siedzen-(AWARIA)?highlight=mata%20grzewcza http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=20879&highlight=mata+grzewcza http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=7741&highlight=mata+grzewcza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konrado001 Zgłoś #2857 Napisano 25 Stycznia 2013 (edytowane) co do mojego problemu, objawy nasilają się wraz ze zwiększeniem obciążenia ;/ może tiptronic odpowiedzialny za takie cos? przy przyspieszaniu trzesie, przy odjeciu nogi z gazu spokoj... albo przgub wewnetrzny?? Edytowane 25 Stycznia 2013 przez konrado001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #2858 Napisano 26 Stycznia 2013 (edytowane) Najlepiej jakbyś włączył logowanie , trójeczka i ogień do końca (teraz to może trochę średnio bo to ponad 160km/h będzie). Jak się później z tego zrobi wykresik w Excelu (MAF od obrotów) to powinna być ładna linia , bez dołków , górek itp. dzięki , problem mam z diagnozą ponieważ rozłącza mi vag przy włączonym silniku byłem, ostatnio u gazownika po diagnozie powiedział że jest jakiś problem w układzie zapłonowym ,w vagu w bloku 61 i 62 twierdzi że są wskazania z cylindrów , DUTY CYCLE, wartości są podane w procentach , jeżeli to faktycznie odpowiada cylindrom to w 2 i 6 mam wartości około 80 proc a w pozostałych około 10 proc, czy ktoś może mi potwierdzić czy to faktycznie jest coś z cylindrami? jak u nas sie liczy cylindry ? stojąc przodem do samochodu to od prawej jest 1,2,3 licząc od zderzaka do szyby? po lewej będzie 4,5,6 , u mnie coś jest nie tak z 2 i 6 , jeżeli się tak liczy jak napisałem to przewody z tych dwóch świec idą do jednej cewki, to by wskazywało problem z cewką ? czy można kupić do naszych silników jedną cewkę czy cały ten układ trzeba kupić. Gazownik poleca mi zacząć od świec, świece mają przejechane jakieś 25tkm więc wydaje mi się że to nie to tylko ta cewka Co sądzicie? Jeszcze jedno pytanko, sondy lambda przed katami powinny pracować w przedziale 0,1 do 1V a czy to prawda że sondy za katami mają stać w miejscu w okolicach 0,4V ? Edytowane 26 Stycznia 2013 przez Koćko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat1.8t Zgłoś #2859 Napisano 28 Stycznia 2013 Witam, mam następujący problem z b5 fl 2.8, mianowicie jak odpale auto zaswiecia sie ,,stop" , czerwony symbol przegrzania oraz napis ,, check coolant" plynb wlany do pelna , wymienilismy też czujnik temp ten na prawej glowicy i dalej ****.. Jakieś pomysły? Dodam że nie zawsze działa wskaźnik temp silnika, vcds pokazuje czujnik temp. xzwarcie do masy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #2860 Napisano 28 Stycznia 2013 Witam, mam następujący problem z b5 fl 2.8, mianowicie jak odpale auto zaswiecia sie ,,stop" , czerwony symbol przegrzania oraz napis ,, check coolant" plynb wlany do pelna , wymienilismy też czujnik temp ten na prawej glowicy i dalej ****.. Jakieś pomysły? Dodam że nie zawsze działa wskaźnik temp silnika, vcds pokazuje czujnik temp. xzwarcie do masy. Wymień zbiornik wyrównawczy, pewnie czujnik w nim padł. Kostka jest wpinana pd spodu. Zobacz może coś nie łączy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach