kaszub91 Zgłoś #2561 Napisano 22 Października 2012 Witam. Uzytkownicy pomóżcie mam problem! Kupiłem passata b5 fl 2001r 2.8 v6 4-mation pojezdziłem chwile i padła skrzynia biegów oczywiscie automat. Nie moge znalesc drugiej takiej z tym samym oznaczeniem. pytanie czy jezeli kupie inna skrzynie z innym oznaczeniem ale flansze na przeguby i wał beda takie same czy skrzynia sie zgra ? na innym forum mi napisali ze siada skrzynia z Audi A8 2.8 q, z Passat b5 syncro, Audi A4 b5 q, Audi A6 c5 q wszystkie modele w wersji 2.8 v6 30v quatrro na kazdej z tych skrzyn jest inne oznaczenie czy sterowniki itp siądą czy passat bedzie jezdził? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2562 Napisano 22 Października 2012 Jak już kupiłeś takie coś , to napraw to co masz . Jestem na 99% pewien że dużo lepszej skrzyni niż twoja popsuta nie kupisz. Piszesz że skrzynia padła , a coś konkretnego ? Może na początek wymienić olej - zawsze jest szansa że coś pomoże. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes007 Zgłoś #2563 Napisano 22 Października 2012 Dokładnie popieram dgasek , skrzynia kupowana z nieznanego źródła to jak kupować kota w worku. Napraw swoją skrzynie dostaniesz gwaracje i bedziesz śmigał. A skrzynia używana też moze paść po chwili Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaszub91 Zgłoś #2564 Napisano 22 Października 2012 panowie sytuacja wygląda tak... skrzynia pracuje jak by w trybie awaryjnym, auto nie jedzie tzn nie ma kopa, skrzynia szarpie, szumi, tak jak by slizgało sprzegło, ogolnie skrzynia wypluła szklanke jakiegos rzadkiego oleju... czasem jak stanie i chce wystartowac to obroty rosna auto stoi. Kojarzy ktos jaki koszt zregenerowania skrzyni ? w razie czego skrzynie miał bym z pewnego miejsca z passata b5 2.8 v6 ale z innym oznaczeniem czy owa skrzynia w razie czego by sie zgrała ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2565 Napisano 22 Października 2012 Wymień najpierw olej i zobacz co będzie . A masz jakieś błędy na komputerze ? Auto kupiłeś z Polski , czy sprowadzane ? Jakie masz oznaczenie skrzyni ? Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaszub91 Zgłoś #2566 Napisano 22 Października 2012 oznaczenie skrzyni : 0264199 040064 FAR swiecą sie jakieś błedy, ale jeszcze nie podpinane było pod kompa. Kupiłem w PL zarejstrowane jaka jest roznica miedzy sprowadzonym a krajowym ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamannpl Zgłoś #2567 Napisano 22 Października 2012 dlatego własnie wolę manual...proponuje sprawdzic błedy na kompie, może skończyło się sprzęgło, padł jakiś sterownik, piszesz że wypluł szklanke oleju moze poleciał jakis uszczelniacz i teraz jest zbyt mało oleju żeby wszystko trybiło... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #2568 Napisano 22 Października 2012 dlatego własnie wolę manual... a ja właśnie wolę automat, co to za kryteria wyboru wszystko się psuje bo ktoś do tego doprowadził, manual automat wybór jest indywidualny, przy automacie silnik pracuje dłużej bezawaryjnie a w MT w większości V6 są zajechane swiecą sie jakieś błedy, ale jeszcze nie podpinane było pod kompa. Kupiłem w PL zarejstrowanejaka jest roznica miedzy sprowadzonym a krajowym ? nie jeździj autem w takim stanie w skrzyni może być pierdoła, a jak będziesz nią śmigał to na pewno jej nie pomożesz nie zmieniaj oleju pierwsze niech mechanior od skrzyń zobaczy co się dzieje, jak będziesz lał olej nie bierz ori z aso po 80 zeta za litrę to jest to samo co MOBIL ESSO ATF LT 7114 po jakieś 25zł za litrę, ori olej robi ZF można sprowadzić ze stanów jakieś 16-18 ojro za litrę ja kupiłem 2l bo będę na dniach sprawdzał stan oleju u siebie ps. nie ma znaczenia skąd auto jest ale jak było użytkowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamannpl Zgłoś #2569 Napisano 22 Października 2012 przymierzam sie do wymiany rozrządu i mam pytanie co polecacie za zestawy?, osobiscie znalazłem kompletny zestaw firmy gates + pompa wody dolz za ok 630zł...co myslicie stosował ktos u siebie taki zestaw? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #2570 Napisano 23 Października 2012 przymierzam sie do wymiany rozrządu i mam pytanie co polecacie za zestawy?, osobiscie znalazłem kompletny zestaw firmy gates + pompa wody dolz za ok 630zł...co myslicie stosował ktos u siebie taki zestaw? Witaj, ja kupiłem zestaw firmy DAYCO (mało znana?) pompę SKF i pasek wielorowkowy DAYCO, u znajomego za cenę 570zł, wydaje mi się cena ok. Okazało się, że zestaw oryginalny na którym przejeździłem 120 tyś km. był też na pasku DAYCO . Zmieniany miałem rozrząd w USA, dzwoniłem do serwisu, sprawdzałem w Carfax kiedy miałem wymieniany. Tak więc polecam zainteresowanie się tą firmą, bo teraz w zestawach naprawczych w VAG Group jest większości DAYCO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #2571 Napisano 23 Października 2012 przymierzam sie do wymiany rozrządu i mam pytanie co polecacie za zestawy?, osobiscie znalazłem kompletny zestaw firmy gates + pompa wody dolz za ok 630zł...co myslicie stosował ktos u siebie taki zestaw? do wymiany może być jeszcze napinacz paska wielorowkowego, u mnie był już rozjechany koszt ori około 850zł zamiennik 280zł to taki dodatkowy koszt, który może Cie zaskoczyć hehe, oraz termostat bo jest po stronie rozrządu, plus uszczelniacze po stronie rozrządu ale nie wiem ile kosztują płaciłem za całość aha i uszczelki pokryw zaworów ori 200zł za szt lub zamienniki np Reinz około 170zł oczywiście dwa komplety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kubek524 Zgłoś #2572 Napisano 23 Października 2012 200 tys w aucie które ma 15 lat ?? No chyba że masz go on nowości i masz na to papier , ale wątpię .Ten olej to wielki syf --- zrób płukankę i zalej Motulem 8100 xcess 5w40 . Skoro się leje po kolektorach to z zaślepek wałków. Walcz Pozdr W moim pasku mam przejechane ponad 300k km, będę w najbliższym czasie wymieniał olej. Teraz jeżdżę na Castrol`u 10W40 oleju "wypija" mi około 1l/3000 km. Czy "Ten olej to wielki syf" i w moim przypadku lepiej jest go zamienić na np. Motula? Pozdrawiam Kuba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #2573 Napisano 23 Października 2012 do wymiany może być jeszcze napinacz paska wielorowkowego, u mnie był już rozjechany koszt ori około 850zł zamiennik 280zł to taki dodatkowy koszt, który może Cie zaskoczyć hehe, oraz termostat bo jest po stronie rozrządu, plus uszczelniacze po stronie rozrządu ale nie wiem ile kosztują płaciłem za całość aha i uszczelki pokryw zaworów ori 200zł za szt lub zamienniki np Reinz około 170zł oczywiście dwa komplety Ja tam zakładałem u siebie zestaw SKF z nowym tłumikiem drgań i kowadełkiem cały kpl zestaw!!! Większość ludzi wymienia tylko pasek i rolki a i tak całą robotę robi tłumik drgań skrętnych.Polecam jeszcze wymienic termostat na nowy i simmeringi wałków i wału.Jak coś to posiadam fotki i filmiki przy wymianie rozrządu w 2.8 AMX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JotEm Zgłoś #2574 Napisano 23 Października 2012 jak będziesz lał olej nie bierz ori z aso po 80 zeta za litrę to jest to samo co MOBIL ESSO ATF LT 7114 po jakieś 25zł za litrę, Czy jest jakiś podobny myk jak chodzi o olej do skrzyni manualnej G052911A2 lub A1 ? Cena oryginału 120zł za litr, wchodzi ze 2.5l i nie doczytałem się by ktoś znał sprawdzony zamiennik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #2575 Napisano 23 Października 2012 Czy jest jakiś podobny myk jak chodzi o olej do skrzyni manualnej G052911A2 lub A1 ? Cena oryginału 120zł za litr, wchodzi ze 2.5l i nie doczytałem się by ktoś znał sprawdzony zamiennik. Zaraz napisze bo mam w bagazniku, niedawno zmienailem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #2576 Napisano 23 Października 2012 Czy jest jakiś podobny myk jak chodzi o olej do skrzyni manualnej G052911A2 lub A1 ?Cena oryginału 120zł za litr, wchodzi ze 2.5l i nie doczytałem się by ktoś znał sprawdzony zamiennik. Nie wiem jak jest do manualnej ale sytuacja pewnie jest dużo łatwiejsza do manuala musisz wlać olej o takiej samej specyfikacji jak zalecana i tyle, z automatem jest o tyle gorzej że tam akurat olej jest bardzo ważny, do tego nie wolno ich ze sobą mieszać, trzeba całą skrzynie przepłukiwać chyba że ma się pewność jaki olej był zalany wcześniej, pamiętaj że aso nie robi olei hehe to zawsze robi jakaś firma która pod swoim logiem ma je dużo taniej, np esso i mobil to ta sama firma więc błędne jest mniemanie że mobil przejął esso Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #2577 Napisano 23 Października 2012 http://img51.imageshack.us/i/imageguy.jpg/ Ja wlalem taki i już rok smiga super :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #2578 Napisano 23 Października 2012 Uzytkownicy pomóżcie mam problem! http://moto.allegro.pl/audi-a4-a6-passat-b5-b6-5hp19-ecb-2-8-193km-i2695953189.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JotEm Zgłoś #2579 Napisano 23 Października 2012 Ja wlalem taki i już rok smiga super :-) Dzięki wielkie, właśnie szukam czegoś, na co ludzie nie narzekają. Lepkość lepkością, ale złe rzeczy czytam o pracy skrzyni po zalaniu np Mobilem, jako zamiennikiem tego oleju. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaszub91 Zgłoś #2580 Napisano 24 Października 2012 panowie potrzebuje liste rzeczy jakie potrzebne sa do przelozenia automatu na manuala silnik 2.8 v6 30v 4mation Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach