mojeb5 Zgłoś #1401 Napisano 19 Stycznia 2011 Witam,czeka mnie wymiana skrzyni w moim pasku,skrzynia zakupiona i pora na przerzucenie, chciałem sie dowiedzieć czy w domu mając kanał,dość dobry zestaw kluczy i druga osobę do pomocy warto na własną rękę wymienić czy lepiej oddać do mechanika bo np jest to duży problem i czasochłonny??? jeszcze małe pytanko jak sie odpowietrza sprzęgło po wymianie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #1402 Napisano 19 Stycznia 2011 A co sie dzialo na tych pierwszych wtryskiwaczach? I jak zostaly zdiagnozowane ze sa nie dobre?Jak bym mial w manualu to bym nie czul ze cos jest nie tak, ale automat zaraz wszystko wylapuje I juz od jakiegos czasu mysle o wymianie skrzyni na manual i czytam na forum o tym... Rzucało silnikiem, wypadały zapłony na różnych cylindrach itp. Teraz mam ponoć na badziewiach Valtekach czerwonych, ale po dobrej regulacji przez dobrego gazownika od 30 tyś. nie dotykam. Gadałem z nim i nie chciałem uwierzyć że na Valtekach będzie działać. I powiem szczerze, że jestem miło zaskoczony, może tak trafiłem. Ale nie rzuca mi silnikiem, nie wypadają zapłony, mniej pali. Miałem wcześniej czarne Planijet, szybkie itp. Gazownik mówił mi, że jak bym miał stag 300 Plus a nie stag 300 to polecał by Magicjet. Ale niestety pierwszy montażysta zrobił mnie w konia i wmawiał mnie, że założył z plusem a tu bez. W stagu 300 nie ma wyborze magicjet, ponoć można ustawić na matrix, ale nie wydaje mi się to dobre rozwiązanie. Pozdrawiam Ps. Nie po to auto ma fabrycznie automat aby psuć je zakładając manual Trzeba było kupić manual od początku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #1403 Napisano 20 Stycznia 2011 (edytowane) Ps. Nie po to auto ma fabrycznie automat aby psuć je zakładając manual Trzeba było kupić manual od początku Auto kupilem jak mieszkalem w NYC... Jak bym kupil manuala to by mi noga odpadla a nie tyle mi co mojej zonie Do pracy jechalem 50 min. a w sobote czy niedziele jechalem tam tylko w 15 minut. Wracajac do kraju wzialem auto ze soba. W Polsce napewno bym nie kupil automata A co do telepania silnikiem to u mnie jest to samo i mam wlasnie czerwone Valteki, ale u mnie i na benzynie telepie, mniej ale telepie... Edytowane 20 Stycznia 2011 przez Torreto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mojeb5 Zgłoś #1404 Napisano 20 Stycznia 2011 Witam,czeka mnie wymiana skrzyni w moim pasku,skrzynia zakupiona i pora na przerzucenie, chciałem sie dowiedzieć czy w domu mając kanał,dość dobry zestaw kluczy i druga osobę do pomocy warto na własną rękę wymienić czy lepiej oddać do mechanika bo np jest to duży problem i czasochłonny??? jeszcze małe pytanko jak sie odpowietrza sprzęgło po wymianie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamrogowski Zgłoś #1405 Napisano 21 Stycznia 2011 Witam,czeka mnie wymiana skrzyni w moim pasku,skrzynia zakupiona i pora na przerzucenie, chciałem sie dowiedzieć czy w domu mając kanał,dość dobry zestaw kluczy i druga osobę do pomocy warto na własną rękę wymienić czy lepiej oddać do mechanika bo np jest to duży problem i czasochłonny??? jeszcze małe pytanko jak sie odpowietrza sprzęgło po wymianie?? Tylko pametaj ze skrzynie wyjmujemy wraz ze sprzeglem hydrokinetycznym,,nie inaczej,,jezeli masz odpowiednie klucze to zaden problem ja wymienic pod warunkiem ze kod skrzyni sie zgadza z ta co jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mojeb5 Zgłoś #1406 Napisano 21 Stycznia 2011 kupiłem skrzynie od 2.8 30V i gość mówił ze bedzie pasowac nawet jak by KOD był inny bo to od tego samego silnika jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilops Zgłoś #1407 Napisano 25 Stycznia 2011 Witam panowie mam pytanko czy ktoś z was posiada przód do naszego auta bo jeden pijany baran wyjechał mi ciągnikiem:( chłodnice pas zderzak lampy błotnik podłużnica i wiele innych;/ moe ma ktoś z was jakiegoś anglika z tym silniczkiem czy coś takiego pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #1408 Napisano 25 Stycznia 2011 Witam panowie mam pytanko czy ktoś z was posiada przód http://allegro.pl/pas-przedni-wzmocnienie-vw-passat-b5-2-8-v6-syncro-i1426948305.html Tylko transport kosztowny - szukaj bliżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #1409 Napisano 25 Stycznia 2011 (edytowane) ja mam cały przód i to od europejczyka wiec zamek lampy itd będą pasować bo w angliku masz odwrotnie. Napisz mi co Ci dokładnie potrzebne to postaram się dać taką cene żeby opłacała się Tobie i mi, w każdym bądz razie dogadamy się. Został mi cały samochód bo kupiłem niemca stukniętego w tył na przekładke skrzyni Edytowane 25 Stycznia 2011 przez Awariall Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilops Zgłoś #1410 Napisano 26 Stycznia 2011 Awarial napisałem prywatną wiadomość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azjata87 Zgłoś #1411 Napisano 26 Stycznia 2011 witam panowie:) ja również posiadam wiele części do passata 2.8 44x4:) jesli ktos chetny to proszę pisać ---------- Post added at 16:38 ---------- Previous post was at 16:36 ---------- no i oczywiście skóra w super stanie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mojeb5 Zgłoś #1412 Napisano 28 Stycznia 2011 azjata87 3 poduszki do mocowania tylnego mostu jaka cena? ---------- Post added at 19:17 ---------- Previous post was at 19:11 ---------- pytanie do fachowców,jak na śniegu np pod górę ruszam i max obroty,wszystkie koła buksują to po chwili tak jakby blokowało napęd,jak ruszam normalnie to tego nie ma,co to może być?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #1413 Napisano 28 Stycznia 2011 moze masz osłabiony silnik i traci moc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mojeb5 Zgłoś #1414 Napisano 28 Stycznia 2011 na pewno nie wina silnika,po prostu jest max obrotomierz i za chwile coś jakby zatrzymywało napędy,dodam ze jak jadę np 20km/h i max to nie ma tego tylko jak bym z miejsca chciał zerwać to coś takiego występuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #1415 Napisano 29 Stycznia 2011 Koledzy, czy ktoś się spotkał z nagłym wyciekiem oleju w czasie jazdy. Podjechałem parę km zatrzymałem się, rozmawiałem ze znajomym patrzymy a z silnika leje się olej całkiem przyzwoitym strumieniem. Zgasiłem motor, silnik z przodu cały zalany olejem, oczywiście na nie pracującym silniku nic nie cieknie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #1416 Napisano 29 Stycznia 2011 na pewno nie wina silnika,po prostu jest max obrotomierz i za chwile coś jakby zatrzymywało napędy,dodam ze jak jadę np 20km/h i max to nie ma tego tylko jak bym z miejsca chciał zerwać to coś takiego występuje To na pewno nie żaden 'wspomagacz' typu ESP? Jeśli nie to nie ma wiele rzeczy, które mogą robić takie cuda (jeśli wykluczasz silnik). Torsen może szwankuje - więcej nic mi nie przychodzi do głowy. Koledzy, czy ktoś się spotkał z nagłym wyciekiem oleju w czasie jazdy. Podjechałem parę km zatrzymałem się, rozmawiałem ze znajomym patrzymy a z silnika leje się olej całkiem przyzwoitym strumieniem. Zgasiłem motor, silnik z przodu cały zalany olejem, oczywiście na nie pracującym silniku nic nie cieknie. Jesteś pewien że z przodu ten wyciek? Ja miałem identyczną sytuacje - lało się nieprzeciętnie. Okazało się że to uszczelka pod napinaczem łańcucha rozrządu. Jeśli to to - szukaj warsztatu w którym posiadają narzędzie vag 3366 - w przeciwnym wypadku będą chcieli zrzucać wałki i sobie słono za to policzyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #1417 Napisano 29 Stycznia 2011 Witam kolegow... Jakie macie spalanie na postoju bez obciazenia? I czy jest stale czy co chwile sie zmienia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #1418 Napisano 30 Stycznia 2011 Beny mówię że z przodu bo widziałem cały przód a więc wiatraki osłony rozrządu itd zalane, na górze i z tyłu czyściutko, przy okazji wyszedł rozrusznik do regeneracji i mechanicy bez rozrusznika nie mogą ustalić miejsca wycieku. w PONIEDZIAŁEK mają odpalić i zobaczyć gdzie się leje. Widzę jednak że nie jest to odosobniony przypadek i można motor zatrzec w pięć minut a więc poważne usterki też się przydarzają pozdrówka, a chłopaki z bosch servisu napewno sobie poradzą i nie zedrą mnóstwa kasy. Pozdrowionka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #1419 Napisano 30 Stycznia 2011 Jak będzie diagnoza i koszty naprawy to możesz napisać bo jestem ciekawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majkel001 Zgłoś #1420 Napisano 30 Stycznia 2011 na pewno nie wina silnika,po prostu jest max obrotomierz i za chwile coś jakby zatrzymywało napędy,dodam ze jak jadę np 20km/h i max to nie ma tego tylko jak bym z miejsca chciał zerwać to coś takiego występuje wyłącz ESP i zobacz czy jest tak samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach