bartos1985 Zgłoś #1221 Napisano 9 Listopada 2010 Cytat:Napisał Beny2.8 A nie czujesz ewentualnego spadku mocy? Że auto troche gorzej wchodzi na obroty niż wcześniej? Nie mam odniesienia jak to auto jeździło wcześniej, ponieważ problem występuje cały czas od kiedy mam ten samochód. Wydaje mi się jednak, że jest trochę za słaby. Cytat:Napisał Beny2.8 Cytat:następnie jeśli nic nie znajdziesz radze sprawdzić kompresje ten silnik lubi gubić kompresje na 2 garach po jednej stronie silnika w przypadku kiepskiej kompresji na 2 cylindrach objawy są takie : nie równe wolne obrotowy falują i silnik drży czuć na karoserii , ja z tego powodu 2 razy wymieniałem silnik po 2 wymianie już to olałem i sprzedałem samochód i kupiłem bmw i nie mam już tego typu problemów . to nie jest żart radzę sprawdzić Tak jak pisałem wcześniej - obroty nie falują przy tych drganiach. Cytat:Napisał bartos1985 Udało się póki co zmierzyć na 2 cylindrach po "podejrzanej" stronie - później zepsuło się urządzenie do pomiaru. Dziś walczą z tym ponownie. Na tych dwóch cylindrach było książkowe. Odebrałem auto od mechanika. Na wszystkich cylindrach idealne ciśnienie. Po kolejnym podłączeniu do komputera mechanik powiedział tylko, że na 4 cylindrach jakiś parametr jest równy zero, a na dwóch skacze do 10. Niestety nie pamiętam co to mogło być. W poniedziałek oddaję auto kolejny raz - mechanik który się tym zajmuje stwierdził, że weszło mu to auto na ambicję i znajdzie problem. Oby się udało, bo idzie zima i żal by się było rozstać z 4motion Koledzy, problem dalej nierozwiązany. Ciśnienie książkowe na wszystkich cylindrach. Przy sprawdzaniu lampą stroboskopową, wyszło, że po jednej stronie cewki (od strony kierowcy) miga ona jak chce (bardzo nieregularnie). Padło podejrzenie, że coś nie tak jest z cewką. Dzisiaj została wymieniona - problem występuje nadal. Do tego po kilkunastu kilometrach przejechanych po wymianie, zauważyłem że auto miało 3x nagłą utratę mocy, zwłaszcza w sytuacji gwałtownego ruszania, połączonego ze skrętem. Zupełnie przestawało reagować na pedał gazu. Po około 2-3 sekundach wszystko wracało do normy. Powiedzcie proszę, co jeszcze mogę próbować, bo elektryk twierdzi żeby rozbierać silnik i robić głowice, a zwykły mechanik żeby szukać w elektryce... Czy jest opcja, że uszkodzony jest komputer silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbas73 Zgłoś #1222 Napisano 11 Listopada 2010 U mnie był problem z wężykami takimi cienkimi w oplocie, po wymianie wszystkich, zaznaczam wszystkich na nowe, przestał walić błędem o dodatkowym powietrzu. Ja też mam wersję amerykańską, napęd przód, pewnie masz silnik ATQ? i tez posiadam LPG sekwencja. Ja myślałem, że to przez założenie gazu, ale montażysta pewnie gdzieś delikatnie ruszył któryś wężyk i się zaczęło wywalanie kontrolki codziennie rano. Wąż dostępny w ASO, ale cena masakryczna około 30zł/mb. dostałem identyczny w sklepie motoryzacyjnym za 5zł/mb. Potrzebujesz około 3-4m. Pozdrowionka, w razie czego pytaj. A co do błędu działania spalin powrotnych to u mnie tez czasem sie pojawia ale jako sporadyczny więc nie wywala na szafe błędu. O jakich konkretnie wężykach mówisz, bo u mnie jak magik sprawdzał pompę od tłoczenia dodatkowego powietrza to mówił ze sa tylko dwa przewody odchodzące od tej pompy i że są w porządku tak jak i pompa.Po wizycie u niego był spokój na około 1000 km przejechanych, a teraz regularnie wywala mi błąd po każdorazowym wykasowaniu go, po przejechaniu 150-160km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #1223 Napisano 13 Listopada 2010 Witam panowie... Na poczatek podam pare informacji co do auta bo moze to jest powiazane z tym Gaz zalozylem w styczniu tego roku... Zeby zalozyc butle w kole musialem wymontowac filtr wegla aktywnego czy jak to tam sie nazywa, w wersjach z EU jest on w tylnym nadkolu a w US pod kolem zapasowym... no i oczywiscie jak go usunalem to wyskoczyl blad: "16826 - EVAP Emission Control Sys: Small Leak P0442 - 35-00 - -" a pozniej "Large Leak"... Zalozylem filtr od gazu w jego miejsce i bledy zniknely i zauwazylem a raczej uslyszalem, ze jak zalozylem ten filtr od gazu to slychac takie delikatne pukanie czy pufanie ze tam cos sie sie dzieje... Miesiac temu wyskoczyly mi takie bledy: 16826 - EVAP Emission Control Sys: Small Leak P0442 - 35-00 - - 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - 17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean P1130 - 35-00 - I tego pukania nie slyszalem... Kasowalem pare razy ale sie pojawialo, dalem mu raz po gazie ostrzej i chyba przetkalo bo bledy zniknely i pukanie znowu powrucilo ( dodam ze te pukanie musi byc bo jak byl ten oryginalny duuzy filtr to tez bylo te pukanie tylko bardzo bardzo ciche bo filtr byl lepiej wygluszony... Tydzien pojezdzilem i zaczely sie kolejne problemy jak stoje jakis czas i auto se pyrka to czuc jak zatrzesie autem i wtedy patrze na obrotomierz i obroty wracaja na swoje miejsce, czyli obroty nagle spadaja az zatrzesie autem i wracaja na miejsce... Wczoraj bylo juz wogole git Wiadomo ze zimno sie zrobilo i zajechalem na parking i wiedzialem ze troche postoje to nie gasilem auta... obserwowalem obrotomierz i sie zaczelo, obroty szybko spadaly i rosly (czyli tak mniej wiecej800-600) i tak caly czas. Wiec wcisnalem gaz do 2000 obr i trzymalem w miejscu gaz a one dalej opadaly i rosly... Puscilem gaz zeby zobaczyc co bedzie sie dzialo no i obroty zaczely wtedy jeszcze nizej schodzic i wracac do 800 i przy tym zaczelo trzesc ostro autem i "check" zaczal mrugac... Zgasilem auto, po paru minutach odpalilem i auto chodzilo normalnie i check sie nie swiecil... Podjechalem pod dom i podpialem pod Vaga: 7 Faults Found: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-10 - - - Intermittent 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 35-10 - - - Intermittent 16826 - EVAP Emission Control Sys: Small Leak P0442 - 35-10 - - - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-00 - - 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-00 - - 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 35-00 - - 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 35-00 - - Dodam ze na Pb tez te obroty sie bujaly... i jak wlaczylem spowrotem na gaz to po chwili wlasnie zaczyly spadac nizej az zgasilem auto... Jakis czas temu wymienilem uszczelki pod zaworami ale czuc spalonym olejem znowu, wiec skoro wyszkoczyly bledy "Cylinder 4 Misfire Detected" to wyjalem przewod od swiecy nr 4 i byl on troche wilgotny no i go powachalem i smierdzial spalonym olejem... Czy to mozliwe ze ten olej ciekl na te trzy cilindy i dlatego tak obroty szalaly??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #1224 Napisano 13 Listopada 2010 Zacznij od wymiany świec też miałem takie pukanie i po wymianie świeczek ustało. Możesz też mieć problem z ustawieniem gazu bo pokazuje Ci że masz uboga mieszankę. Ja tego filtra nie wymontowywałem a założyłem butlę w bagażniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #1225 Napisano 13 Listopada 2010 Swiece wymienilem jakies 500 km temu... Gaz mialem ustawiany w kwietniu bo po montarzu pokazywalo ze dawka za bogata i tyle czasu bylo spoko... a ogolnie duzo nie przejechalem przez ten czas... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotfuzz Zgłoś #1226 Napisano 13 Listopada 2010 gubi zapłony ewidentnie; ja bym sprawdził przewody i cewkę... na desce rozdzielczej objawia się to właśnie migającą kontrolą "check engine" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #1227 Napisano 13 Listopada 2010 No tez mi sie wydaje ze gubi, tylko czy to nie jest spowodowane tym, ze moze olej swiece zalewa??? Bo tak jak pisalem jak wyjalem kabel ze swiecy to smierdzial spalonym olejem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azjata87 Zgłoś #1228 Napisano 21 Listopada 2010 witam:) jestem tutaj nowy i chciałbym się was poradzić. Chce kupić Passata 2.8 4x4 z 98 r. przejrzałem to forum i troszkę się dowiedziałem, ale nigdzie nie mogę znaleźć na jakiej zasadzie działa ten napęd 4x4 czy się psuje? bo ogólnie odradzają mi 4x4 a ja sie troche nastawiłem właśnie na ten napę proszę o opinie na ten temat i czy warto w ogóle kupić ten motor:) dzięki ---------- Post added at 21:03 ---------- Previous post was at 20:46 ---------- chodzi mi głównie o to czy ciągnie cały czas czy załącza się gdy przód traci przyczepność?? i czy ewentualne koszty naprawy 4x4 są duże?? czy miał ktos problemy z tym napędem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaku75 Zgłoś #1229 Napisano 21 Listopada 2010 hodzi mi głównie o to czy ciągnie cały czas czy załącza się gdy przód traci przyczepność?? i czy ewentualne koszty naprawy 4x4 są duże?? czy miał ktos problemy z tym napędem?? Ciągnie cały czas jest taki jak w audi Quattro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #1230 Napisano 21 Listopada 2010 oj psuje się psujeeee Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #1231 Napisano 21 Listopada 2010 karol nie wkrecaj kolegi, ja nie slyszałem żeby ktoś miał problemy tu sobie kolego poczytaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=7026&highlight=torsen http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=75419&highlight=torsen kup przed zimą to szybko docenisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #1232 Napisano 22 Listopada 2010 [ame] [/ame] jak taki golf sie nie popsuł to passat też się ie popsuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1233 Napisano 22 Listopada 2010 Abstrahując od tematu awaryjności chciałbym zauważyć że ten Golf ma zupełnie inaczej rozwiązany napęd od spotykanego w Passatach V6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #1234 Napisano 22 Listopada 2010 poza silnikiem w innej pozycji czym się różni ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majkel001 Zgłoś #1235 Napisano 22 Listopada 2010 czym się różni w golfie powinien być haldex Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #1236 Napisano 22 Listopada 2010 (edytowane) w 1995r ?! nieźle ... Edytowane 22 Listopada 2010 przez VirusAlfa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #1237 Napisano 22 Listopada 2010 nie będę się spierał bo edukację Golfów zakończylem na I, 1.5d ale w Golfiznach chyba właśnie Haldex siedzi. W myśla zasady fałwejowskiej że jak motor w poprzek to torsen się nie nada... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1238 Napisano 22 Listopada 2010 Dokładnie - we wszystkich Golfinach siedział Haldex czyli wiskoza (tył dołączał się dopiero po utracie przyczepności przodu). Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #1239 Napisano 22 Listopada 2010 czy miał ktos problemy z tym napędem?? To że po pewnym przebiegu pojawiają się luzy o których wcześniej była mowa w temacie można nazwać problemem? Dla mnie tak... trochę luzu w przegubach, w dyfrze, na wale, w skrzyni... i robi się duży luz! No i szarpanie przy zmianie biegów chyba nie warto tego dotykać bo stosunek kosztów naprawy do wartości samochodu jest niezbyt korzystny. Jeśli szukasz 4x4 zwróć na to uwage... Poza tym nie widze żadnych problemów z 4motion. Mocne to to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czikabonita Zgłoś #1240 Napisano 23 Listopada 2010 Co temu golfu z filmiku tak wyje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach