Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co kojarzę to to jest właśnie wąż odmy, który wiele osób z powodzeniem zamieniło na zwykły kawałek węża ;)

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja swóją połamaną w 3 miejscach pokleiłem koszulką termokurczliwą grubościenną z klejem - efekt niesamowity i odma stała się szczelna (ASO 390 pln za odmę)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja za 30 PLN kupiłem na szrocie w idealnym stanie. Mój kolega ma jeszcze taką na handel od Audi 2,6, ale śpiewa za nią 80 PLN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tego co kojarzę to to jest właśnie wąż odmy, który wiele osób z powodzeniem zamieniło na zwykły kawałek węża

 

Tak jak kolega pisze też zamieniłem oryginalny wężyk na gumowy.Chodzi mi dokładnie o to coś co znajduje się na końcu tego całego układu odpowietrzającego taka "beczułka" bo nie wiem jak to nazwać.Z jednej strony wchodzi do tego odma od spodu jest podłączone do przepustnicy a od góry do ezektora.Jaka jest tego funkcja w całym układzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba ten cały "separator oleju" ale mogę się mylić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To chyba ten cały "separator oleju" ale mogę się mylić.

 

Tak też myślałem że to może być separator.Jest w nim jakaś gumka lub coś co przypomina uszczelkę i z wiekiem się to wszystko sypie tak jak rurki od odmy.Już nie jednej osobie się coś z tego wykruszyło przy czyszczeniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

koledzy mam problem, a mianowicie wylał mi tylny amorek i okazało się że mam amorki gwintowane (z przodu wymieniłem kilka miesięcy temu) i takie chciałbym też założyć.

Ale jest jeden problem - cena. Orientowałem się u kilku gości i mówią że 2 na tył do tego modelu to około 1400 zł :hehe:wstyd:cenzura:mur:mur:mur

Czy może ktoś posiada lub wymieniał u siebie gwinty, a jeżeli tak to na jakie i za ile.

Może uda się je gdzieś zregenerować ???

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od czasu jak kupiłem paska mam denerwujący problem który nie pojawia się stale. Problem z odpalaniem najczęściej porannym, nie do końca związany z temperaturą zewnętrzną chociaż ubiegłej zimy samochód odpalał nieźle. Co któreś odpalenie zajmuje mu dużo czasu, łapie na 2-3 cylindry potem po podgazowaniu pracuje równo ale od razu obroty nie przekraczają1000 tak jakby nie było ssania. Przez okres roku vag pokazał 2 razy błąd czujnika temp. cieczy chłodzącej i 2 razy niskie napięcie komputera sterującego( czy jakoś tak bo mechanik od razu usuwał błędy), poza tym zero błędów. Po wymianie czujnika temp.( wydaje mi się że czujnik nie jest oryginałem lecz jakimś dziwnym zamiennikiem) problem pojawia się co 2-3 dni a dziś rano to kręciłem z minutę. Wcześniej wymieniłem świece i przewody, bez większej różnicy, czyszczenie i adaptacja przepustnicy też nie była rewolucją. Może ktoś ma jakąś koncepcję bo moim mechanikom nie chce się chyba myśleć. Pozdrowienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam ten problem już od roku i nie jestem jedyny... nie mam pojecia wygląda to jak cofające się paliwo :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem co wam się zepsuło :D Paliwo wam się cofa ! :P Szczególnie awariallowi, jemu cofa się aż pod gardło :alko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnimi czasy, jak widzę w td montują (już chyba nałogowo) zaworki zwrotne, ponoć zapobiega to cofaniu ropki. W citroenie ropniaczku założyliśmy takie cudo za 30 zł i odpala o niebo lepiej więc coś w tym jest. Mechanior mówi ,że w benzynie tego się nie robi bo coś tam. Może to pompka okresowo daje tyłu ale nikt mi tego nie umie powiedzieć. Paliwo tankowałem już różne na różnych stacjach i nie zauważyłem różnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A 'rozgrzanie' pompy paliwa nie robi różnicy? Czyli przekręcić kilka razy stacyjkę tak żeby pompa kilka razy się uruchomiła zanim odpalimy auto...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A 'rozgrzanie' pompy paliwa nie robi różnicy? Czyli przekręcić kilka razy stacyjkę tak żeby pompa kilka razy się uruchomiła zanim odpalimy auto.

 

takim sposobem bardziej napompujesz paliwo niż rozgrzejesz pompe :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jak jest mocowany w naszych autkach tylny most? Czasem przy... nazwijmy to... mało subtelnym puszczeniu sprzęgła podczas zmiany biegu słychać delikatne puknięcie gdzieś z tyłu autka. Coś jakby zużyta poduszka, jednak nie mam możliwości na tą chwilę kuknięcia pod spód autka.

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem tak jak ropniaka dwa trzy razy, i jak ma nie palić to nie pali. Wczoraj i dzisiaj zapalił bez zająknięcia ale czuję że jutro będzie znów kręcenie. Przy tym trydnym rozruchu jest właśnie tak że łapie na sekundę i gaśnie a później kręcimy i kręcimy, jak już odpali to obroty ustawiają się od razu na ok 900.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
takim sposobem bardziej napompujesz paliwo niż rozgrzejesz pompe

 

Dlatego nie nazwałem tego ROZGRZANIEM tylko 'rozgrzaniem' ;)

 

Panowie, jak jest mocowany w naszych autkach tylny most? Czasem przy... nazwijmy to... mało subtelnym puszczeniu sprzęgła podczas zmiany biegu słychać delikatne puknięcie gdzieś z tyłu autka. Coś jakby zużyta poduszka, jednak nie mam możliwości na tą chwilę kuknięcia pod spód autka.

 

Ja też kiedyś pytałem o co może chodzić. Też mam tai problem. U mnie dodatkowo przednia poduszka (odbijak) był mocno uszkodzony. Po wymianie jest trochę lepiej. A dźwięk właśnie przenosi się po całym wale aż do tylnego mostu. Może poducha pod skrzynią?

Sprawdzałeś poziom oleju w moście?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poziom oleju w moście sprawdzałem - było o jakieś 100ml za mało które oczywiście uzupełniłem :)

 

Właśnie słychać takie delikatne puknięcie dobiegające z tyłu samochodu - będę miał okazję wjechać na kanał to obadam luzy na poduszkach. Myślę że to któraś z nich jest przyczyną.

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pany jak paliwko sie cofa tzn ze gdzies jest nieszczelnosc w przewodach paliwowych.:manga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie. Jak bardzo różni się silnik ACK od APR? I innych 2.8?

I jakie mogą być problemy przy zamianie na ACK z APR gołego silnika?

 

i jak się ma 2.8 APR do 2.7t APR? Podejdzie chociaż komputer? Bo rozumiem że silnik bez przeróbek łap wchodzi?

I jak ktoś kiedyś sprawdzał czy podejdzie skrzynia to też może podzielić się informacją na ten temat bo nie mogłem znaleźć ;) (temat o swapie na 2.7 na tym forum czytałem).

Edytowane przez Beny2.8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy jest jakiś sposób na stwierdzenie ,że paliwo się cofa, że nie szczelny układ paliwowy bez rozbierania pół samochodu i oglądania wszystkiego po kolei?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności