B_O_N_K Zgłoś #1061 Napisano 4 Października 2010 Z tego co kojarzę to to jest właśnie wąż odmy, który wiele osób z powodzeniem zamieniło na zwykły kawałek węża Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #1062 Napisano 5 Października 2010 Ja swóją połamaną w 3 miejscach pokleiłem koszulką termokurczliwą grubościenną z klejem - efekt niesamowity i odma stała się szczelna (ASO 390 pln za odmę) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzecht Zgłoś #1063 Napisano 5 Października 2010 A ja za 30 PLN kupiłem na szrocie w idealnym stanie. Mój kolega ma jeszcze taką na handel od Audi 2,6, ale śpiewa za nią 80 PLN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomas-x Zgłoś #1064 Napisano 5 Października 2010 Z tego co kojarzę to to jest właśnie wąż odmy, który wiele osób z powodzeniem zamieniło na zwykły kawałek węża Tak jak kolega pisze też zamieniłem oryginalny wężyk na gumowy.Chodzi mi dokładnie o to coś co znajduje się na końcu tego całego układu odpowietrzającego taka "beczułka" bo nie wiem jak to nazwać.Z jednej strony wchodzi do tego odma od spodu jest podłączone do przepustnicy a od góry do ezektora.Jaka jest tego funkcja w całym układzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #1065 Napisano 5 Października 2010 To chyba ten cały "separator oleju" ale mogę się mylić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomas-x Zgłoś #1066 Napisano 5 Października 2010 To chyba ten cały "separator oleju" ale mogę się mylić. Tak też myślałem że to może być separator.Jest w nim jakaś gumka lub coś co przypomina uszczelkę i z wiekiem się to wszystko sypie tak jak rurki od odmy.Już nie jednej osobie się coś z tego wykruszyło przy czyszczeniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo.lolo Zgłoś #1067 Napisano 9 Października 2010 witam, koledzy mam problem, a mianowicie wylał mi tylny amorek i okazało się że mam amorki gwintowane (z przodu wymieniłem kilka miesięcy temu) i takie chciałbym też założyć. Ale jest jeden problem - cena. Orientowałem się u kilku gości i mówią że 2 na tył do tego modelu to około 1400 zł :hehe:wstyd:cenzura:mur:mur:mur Czy może ktoś posiada lub wymieniał u siebie gwinty, a jeżeli tak to na jakie i za ile. Może uda się je gdzieś zregenerować ??? pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #1068 Napisano 12 Października 2010 Witam. Od czasu jak kupiłem paska mam denerwujący problem który nie pojawia się stale. Problem z odpalaniem najczęściej porannym, nie do końca związany z temperaturą zewnętrzną chociaż ubiegłej zimy samochód odpalał nieźle. Co któreś odpalenie zajmuje mu dużo czasu, łapie na 2-3 cylindry potem po podgazowaniu pracuje równo ale od razu obroty nie przekraczają1000 tak jakby nie było ssania. Przez okres roku vag pokazał 2 razy błąd czujnika temp. cieczy chłodzącej i 2 razy niskie napięcie komputera sterującego( czy jakoś tak bo mechanik od razu usuwał błędy), poza tym zero błędów. Po wymianie czujnika temp.( wydaje mi się że czujnik nie jest oryginałem lecz jakimś dziwnym zamiennikiem) problem pojawia się co 2-3 dni a dziś rano to kręciłem z minutę. Wcześniej wymieniłem świece i przewody, bez większej różnicy, czyszczenie i adaptacja przepustnicy też nie była rewolucją. Może ktoś ma jakąś koncepcję bo moim mechanikom nie chce się chyba myśleć. Pozdrowienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #1069 Napisano 12 Października 2010 mam ten problem już od roku i nie jestem jedyny... nie mam pojecia wygląda to jak cofające się paliwo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #1070 Napisano 12 Października 2010 Ja wiem co wam się zepsuło Paliwo wam się cofa ! Szczególnie awariallowi, jemu cofa się aż pod gardło :alko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #1071 Napisano 13 Października 2010 Ostatnimi czasy, jak widzę w td montują (już chyba nałogowo) zaworki zwrotne, ponoć zapobiega to cofaniu ropki. W citroenie ropniaczku założyliśmy takie cudo za 30 zł i odpala o niebo lepiej więc coś w tym jest. Mechanior mówi ,że w benzynie tego się nie robi bo coś tam. Może to pompka okresowo daje tyłu ale nikt mi tego nie umie powiedzieć. Paliwo tankowałem już różne na różnych stacjach i nie zauważyłem różnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #1072 Napisano 13 Października 2010 A 'rozgrzanie' pompy paliwa nie robi różnicy? Czyli przekręcić kilka razy stacyjkę tak żeby pompa kilka razy się uruchomiła zanim odpalimy auto... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #1073 Napisano 13 Października 2010 A 'rozgrzanie' pompy paliwa nie robi różnicy? Czyli przekręcić kilka razy stacyjkę tak żeby pompa kilka razy się uruchomiła zanim odpalimy auto. takim sposobem bardziej napompujesz paliwo niż rozgrzejesz pompe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1074 Napisano 13 Października 2010 Panowie, jak jest mocowany w naszych autkach tylny most? Czasem przy... nazwijmy to... mało subtelnym puszczeniu sprzęgła podczas zmiany biegu słychać delikatne puknięcie gdzieś z tyłu autka. Coś jakby zużyta poduszka, jednak nie mam możliwości na tą chwilę kuknięcia pod spód autka. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #1075 Napisano 13 Października 2010 Próbowałem tak jak ropniaka dwa trzy razy, i jak ma nie palić to nie pali. Wczoraj i dzisiaj zapalił bez zająknięcia ale czuję że jutro będzie znów kręcenie. Przy tym trydnym rozruchu jest właśnie tak że łapie na sekundę i gaśnie a później kręcimy i kręcimy, jak już odpali to obroty ustawiają się od razu na ok 900. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #1076 Napisano 13 Października 2010 takim sposobem bardziej napompujesz paliwo niż rozgrzejesz pompe Dlatego nie nazwałem tego ROZGRZANIEM tylko 'rozgrzaniem' Panowie, jak jest mocowany w naszych autkach tylny most? Czasem przy... nazwijmy to... mało subtelnym puszczeniu sprzęgła podczas zmiany biegu słychać delikatne puknięcie gdzieś z tyłu autka. Coś jakby zużyta poduszka, jednak nie mam możliwości na tą chwilę kuknięcia pod spód autka. Ja też kiedyś pytałem o co może chodzić. Też mam tai problem. U mnie dodatkowo przednia poduszka (odbijak) był mocno uszkodzony. Po wymianie jest trochę lepiej. A dźwięk właśnie przenosi się po całym wale aż do tylnego mostu. Może poducha pod skrzynią? Sprawdzałeś poziom oleju w moście? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1077 Napisano 13 Października 2010 Poziom oleju w moście sprawdzałem - było o jakieś 100ml za mało które oczywiście uzupełniłem Właśnie słychać takie delikatne puknięcie dobiegające z tyłu samochodu - będę miał okazję wjechać na kanał to obadam luzy na poduszkach. Myślę że to któraś z nich jest przyczyną. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #1078 Napisano 13 Października 2010 pany jak paliwko sie cofa tzn ze gdzies jest nieszczelnosc w przewodach paliwowych.:manga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #1079 Napisano 13 Października 2010 (edytowane) Mam takie pytanie. Jak bardzo różni się silnik ACK od APR? I innych 2.8? I jakie mogą być problemy przy zamianie na ACK z APR gołego silnika? i jak się ma 2.8 APR do 2.7t APR? Podejdzie chociaż komputer? Bo rozumiem że silnik bez przeróbek łap wchodzi? I jak ktoś kiedyś sprawdzał czy podejdzie skrzynia to też może podzielić się informacją na ten temat bo nie mogłem znaleźć (temat o swapie na 2.7 na tym forum czytałem). Edytowane 13 Października 2010 przez Beny2.8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #1080 Napisano 14 Października 2010 A czy jest jakiś sposób na stwierdzenie ,że paliwo się cofa, że nie szczelny układ paliwowy bez rozbierania pół samochodu i oglądania wszystkiego po kolei? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach