kamilops Zgłoś #901 Napisano 14 Czerwca 2010 Witam wiem ze było to poruszane na tym forum ale tylko dwie odpowioedzi były na to i do tego odmienne:) chodzi mi o wycięcie katalizatorów czy coś sie zmini?? czy bedzie głosniej czy nie?? muszę zminic ten łącznik ten obudowany siatką i zastanawiam się od razu nad wycięciem katalizatorów:) a czy zmini sie coś odnośnie dynamiki auta?? pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #902 Napisano 14 Czerwca 2010 U mnie zdaje się, zamontowane są puste puszki katalizatorów (przynajmniej takie wrażenie się uzyskuje po pukaniu w puszki) i dźwięk wydechu jest bardziej... chrapliwy w porównaniu do np Audi A4 V6. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #903 Napisano 14 Czerwca 2010 Witam wiem ze było to poruszane na tym forum ale tylko dwie odpowioedzi były na to i do tego odmienne chodzi mi o wycięcie katalizatorów czy coś sie zmini?? czy bedzie głosniej czy nie?? muszę zminic ten łącznik ten obudowany siatką i zastanawiam się od razu nad wycięciem katalizatorów a czy zmini sie coś odnośnie dynamiki auta?? pozdro. Ja tak miałem... a brzmi to następująco: (dodatkowo jest założony stożek) [ame] [/ame][ame] [/ame] Dynamika... cóż, jeśli jest różnica to niewielka. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stonka Zgłoś #904 Napisano 14 Czerwca 2010 U mnie w automacie po wycięciu katów słabszy od dołu i do tego usterka w silniku rząd katalizatorów 1 i 2 nieprawidłowe działanie no i głośniejszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siesiol Zgłoś #905 Napisano 14 Czerwca 2010 Siemka mam pytanie. Wymieniał ktoś z was tulejki/poduszki tylnego napędu chodzi mi tu o "gruszke" sa u mnie do wymiany i nigdzie w sklepach tego nie maja.. nie wiem jak w serwisie bo jeszcze nie bylem pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ovvero Zgłoś #906 Napisano 14 Czerwca 2010 Beny, jak się prowadziło w tych torowych warukach ? jest bardziej pod czy nad sterowne. Mialeś ESP wyłączone na tym przejeździe ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #907 Napisano 15 Czerwca 2010 Beny, jak się prowadziło w tych torowych warukach ? jest bardziej pod czy nad sterowne. Mialeś ESP wyłączone na tym przejeździe ? ESP nie mam, prowadziło się całkiem całkiem. Jak na oryginalne zawieszenie nie było źle. Głównie podsterowność, ale tyłem też potrafi zakołysać (0:36 sekunda). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #908 Napisano 15 Czerwca 2010 Ale dźwięk dziwny taki "pusty" I dziwnie wygląda takie rodzinne kombi jak zap... po torze. fan niesamowity. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #909 Napisano 15 Czerwca 2010 Ale dźwięk dziwny taki "pusty" dziwęk inny, to fakt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ovvero Zgłoś #910 Napisano 16 Czerwca 2010 ESP nie mam, prowadziło się całkiem całkiem. Jak na oryginalne zawieszenie nie było źle. Głównie podsterowność, ale tyłem też potrafi zakołysać (0:36 sekunda). czyli tak jak polonezem u Clarksona, który się zastanawiał czy jest pod czy jednak nadsterowny :-))) Ja się właśnie zastanawiam czy nasze 4 motion są podsterowne ale poza zimą nie umiem tego sprawdzić - albo nie miałem okazji :-))) Ciekawe czy to rzucenie tyłem ma coś wspólnego z dodaniem lub odjęciem gazu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #911 Napisano 17 Czerwca 2010 I dziwnie wygląda takie rodzinne kombi jak zap... po torze. fan niesamowity. Fun jest Polecam raz na jakiś czas... czyli tak jak polonezem u Clarksona, który się zastanawiał czy jest pod czy jednak nadsterowny :-))) Ja się właśnie zastanawiam czy nasze 4 motion są podsterowne ale poza zimą nie umiem tego sprawdzić - albo nie miałem okazji :-))) Ciekawe czy to rzucenie tyłem ma coś wspólnego z dodaniem lub odjęciem gazu ? Wiadomo że moc jest automatycznie dawkowana między osiami. Jeżdżąc w zimie można spokojnie podsterowność leczyć odpowiednią dawką gazu. [ame] [/ame] w lecie na deszczu też można zarzucić tyłem ale jest trudniej... Niestety w lecie brakuje mocy aby fajnie tyłem sterować, poza tym napęd stały nie jest (czyli nie np 60:40) i nie wiadomo do końca gdzie moc się za chwile znajdzie. Ale nie ma cudów - przecież to tylko rodzinne kombi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #912 Napisano 17 Czerwca 2010 niee no... co Wy piszecie? Przecież 4Motion (zresztą tak samo jak A4/A6 Q) są: - podsterowne (lekko) przy jeździe z włączonym ESP - mocno nadsterowne przy wyłączonym ESP. Wystarczy cisnąć gaz w podłogę zarówno na śniegu/lodzi jak i na mokrym żeby się o tym przekonać. I nie ma różnicy czy jedziesz pusty czy doładowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #913 Napisano 18 Czerwca 2010 niee no... co Wy piszecie? Przecież post wyżej jest prawie to samo napisane Z tą różnicą że wcale nie jest mocno nadsterowne tak jak napisałeś. Tak jak pisałem na śniegu bez problemu można sobie nadsterowność wyczarować. Ale na mokrej a tym bardziej na suchej powierzchni jest bardziej podsterowny (bez ESP). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #914 Napisano 18 Czerwca 2010 zeby sprowokować nadsterowność wystarczy szarpnąc gazem na ostrym zakręcie i poleci troszke boczkiem, ale z reguły jest podsterowny jak FWD jak sie przesadzi z prędkoscią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #915 Napisano 19 Czerwca 2010 Podsterowny zgadza się wystarczy na rondo wpaść i próbować powoli przyspieszać - przód ucieka. Ale tyłem pozamiatac - szczególnie na mokrym to też nie problem to kwestia operowania gazem i jak to było już napisane szarpnięciem fajerą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #916 Napisano 19 Czerwca 2010 dla mnie podsterowność w aucie to zło - zero fun'u. Jeżdżę na wył ESP i dlatego uważam paska za auto nadsterowne. Fajnie to widać jak się ktoś przesiada międzu Subaryną (Impreza, Legacy) a Paskiem. Wtedy wyraźnie widać różnicę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość albatros Zgłoś #917 Napisano 22 Czerwca 2010 Przeglądając allegro natknąłem się na to o to aukcje http://moto.allegro.pl/item1084038741_ladny_passat.html i jak myślicie dlaczego taka niska cena? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #918 Napisano 22 Czerwca 2010 Przeglądając allegro natknąłem się na to o to aukcje http://moto.allegro.pl/item1084038741_ladny_passat.html i jak myślicie dlaczego taka niska cena? Wg mnie to jakiś bubel... i ten przebieg. Pewnie nawet na kołach nie przyjechał. Zobacz jakie fury stoją dookoła Nikt samochodu w dobrym stanie nie sprzedaje dwukrotnie taniej. Ale to nie jest wątek o konkretnych autach do kupna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majkel001 Zgłoś #919 Napisano 22 Czerwca 2010 pewnie o olejach było już wiele, ale może mi powiecie, bo mam dylemat. Zakupiłem autko jak w temacie tydzień temu z firmy w której pracuje. Autko jest przed przeglądem i tu mam dylemat. Osoba która była odpowiedzialna za serwis tego samochodu powiedziała mi że zalany jest olej castrol 5W40, dzwoniąc do serwisu, powiedzieli mi że jest zalany 10W40 (na 99% taki jest obecnie)- jaki olej zalać?? Co jeszcze należy poddać przeglądowi i ewentualnej wymianie, passat ma przejechane obecnie 208000 km, skrzynia manual. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #920 Napisano 22 Czerwca 2010 pewnie o olejach było już wiele, ale może mi powiecie, bo mam dylemat. Zakupiłem autko jak w temacie tydzień temu z firmy w której pracuje. Autko jest przed przeglądem i tu mam dylemat. Osoba która była odpowiedzialna za serwis tego samochodu powiedziała mi że zalany jest olej castrol 5W40, dzwoniąc do serwisu, powiedzieli mi że jest zalany 10W40 (na 99% taki jest obecnie)- jaki olej zalać?? Co jeszcze należy poddać przeglądowi i ewentualnej wymianie, passat ma przejechane obecnie 208000 km, skrzynia manual. Nie zalewa się oleju 'gorszego'... jeśli masz wlany 10w40 to taki sam zalej jeszcze raz. Ja również na takim śmigam. Wydaje mi się że to co po kupnie auta to rozrząd, filtry, płyny jeśli nie jesteś pewien co do ich przebiegu. Poza tym bym poszukał ewentualnych wycieków oleju, ten motor potrafi czasem nieco gubić. Ja bym tak zrobił na początek, a później warto popatrzeć w jakim stanie są wszystkie główne części eksploatacyjne auta. Pozdrawiam i gratulacje zakupu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach