kamilops Zgłoś #161 Napisano 15 Grudnia 2008 dzieki:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wasyl211 Zgłoś #162 Napisano 15 Grudnia 2008 Troszkę zamieszania na początek Wg mnie bardzo dobry pomysł bo użytkowników V6 2.8 jest niewielu w stosunku do wszystkich użytkowników forum. Ja borykam się teraz z takim problemem: Mianowicie po uruchomieniu zimnego silnika strasznie wolno się grzeje. Jednak zauważyłem że po przejechaniu 2-3km jak go zgaszę i zapalę to temperatura od razu pnie się do góry... Wg moich obserwacji termostat do wymiany. I teraz pytanie, czy jak nie zrobię tego "na dniach" to będzie miało to negatywny wpływ na silnik? Bo przy wymianie termostatu wymieniłbym od razu rozrząd, jednak na razie czekam na fundusze które będą dopiero na przełomie styczeń/luty. Czy nie czekać tylko się zapożyczyć i robić od razu? Bo szkoda dwa razy rozbierać samochód u mechanika. mialem dokladnie ten sam problem najpierw wymienilem czujnik,bylo troche lepiej tzn temperatura byla troszke wyzsza potem wymienilem termostat i wskazowka stoi jak wryta na 90 stopni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilops Zgłoś #163 Napisano 15 Grudnia 2008 witam mam zawieszeni firmy KW i stoi tak jak na zdjęciu ogólnie mi nie przeszkadza po za tym że jest troche twardo. moje pytanko to czy jak troche go podniosę to zmieni sie twardość czy tylko wysokość. powiem od razy że wiem tylko że to jest zawieszenie KW a która generacja to już nie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wkombo Zgłoś #164 Napisano 15 Grudnia 2008 Witam wszystkich spotkaliście się może z głuchym pukaniem gdzieś w okolicy tylnego prawego amora, co ciekawe to nawet przy bardzo wolnej jeździe to słychać wystarczy nawet niewielka nierówność na drodze i dźwięk jest taki jakby drewnianym kołkiem pukać o drugi kołek dodam jeszcze, że jakość prowadzenia jest idealna szukałem, ale większość przypadków na forum to dźwięki metaliczne nic mi nie pasuje do mojego problemu, powiem wam jeszcze, że tak naprawdę to mógłbym oddać auto do mechaniora, ale odkąd mam 2.8 4x4 to stwierdziłem, że w promieniu 50km nie ma kompetentnego speca pytałem już kilku gigantów i jak usłyszą, że to 2.8 4x4 to zadziwiają i widać w ich oczach brak wiary w swoją wiedzę, więc wolę się troszkę was poradzić żeby mi byle expercik lipy nie robił, a tak jeszcze na marginesie coś wesołego jakiś miesiąc temu pojechałem do takiego sobie warsztatu nawet o dobrej reputacji i mówię kolesiowi, w czym rzecz z tym pukaniem a kolo wyskakuje z kanału i upieprzony jak kominiarz chciał wskoczyć i się przejechać ledwo zdołałem do złapać w locie do drzwi władowałby się w takim stroju na moją bananową skórkę i jeszcze był zdziwiony, że zwracam mu uwagę dla mnie to jest szok a już normą jest, że po zostawieniu auta w takich warsztatach kierownica jest do prania. A może ja przesadzam, ale 2.8 4x4 wciąga i smakuje jak kochanka. Proszę o wszelkie wskazówki odnośnie pukania Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #165 Napisano 15 Grudnia 2008 powiem ci tylko tyle że mi też tam coś puka i nie jest to zawieszenie na pewno.nie mam pojęci co to może być:confused: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #166 Napisano 16 Grudnia 2008 Umnie puka cos delikatnie z przodu.prawie nie slychac ale tak jakby jakas sruba nie byla dokrecona przy amorze:Dmoze ktos ma jakis pomysl. druga sprawa dziwna to ze przy obrotach 800-1500 slychac przy dodaniu gazu jakby pasek sie slizgal:confused:juz jakis czas ponad 2 miesiace:pdzisiaj nie wytrzymalem i otwieram slucham..druga osoba delikatnie gazuje i nic....w chodze do auta nie slycac tez:eek:zamykam dzwi i slychac.otwieram dzwi i slysze tylko wtryski MEDa jak cykaja od landirenzo:cool:czy je tak slychac przy zamknietych???co wy na to:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hemigrand Zgłoś #167 Napisano 16 Grudnia 2008 Podłącze się do tych pukań... Od jakiegoś czsu słyszę metaliczny stuk w sytuacji gdy puszczam gaz i znów go wciskam, to jest kiedy zwalniam przed czymś i znów przyspieszam. Dźwięk dochodzi z podspodu, mniej wiecej na srodku. Po przesłucaniach:D dochodzę do wniosku że może jakaś poduszka nie trzyma i coś tam lata:confused: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #168 Napisano 16 Grudnia 2008 u mnie poluzowała sie obudowa poduszki w pasie przednim jak ruszyłem delikatnie powoli dodawając gazu w pewnym momencie przeskakiwała i metaliczny dźwięk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hemigrand Zgłoś #169 Napisano 16 Grudnia 2008 tak podejzewam, że to jakaś poduszka bo nawet gdy już prawie się zatrzymam a skrzynia wrzuca jedynkę słychać stuk i czuć szrpniecie. A niby wszystko sztywne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #170 Napisano 16 Grudnia 2008 u mnie poluzowała sie obudowa poduszki w pasie przednim jak ruszyłem delikatnie powoli dodawając gazu w pewnym momencie przeskakiwała i metaliczny dźwięk a gdzie to sie miesci????? ma ktos pomysl co tak se szmera??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #171 Napisano 17 Grudnia 2008 a gdzie to sie miesci????? zdejmij osłonę pod silnikiem między podłużnicami jest taka niby rozpórka blaszana a na wysokości alternatora chyba pod nim znajduje sie poduszka obsadzona w gnieździe przykręconym na 3 śruby fi8 u mnie były poluzowane najlepiej skręcic na klej do połączen gwintowanych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #172 Napisano 17 Grudnia 2008 Panowie,a powiedzcie mi co to jest i do czego służy taka plastikowa,niebieska butelka (wygląda tak jak by się składała z trzech kulek) która znajduje się po prawej stronie(patrząc od przodu) zaraz za lampą,no tak niżej troszke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilops Zgłoś #173 Napisano 19 Grudnia 2008 witam wszystkich. musze zmienić olej i mam w związku z tym pytanie jaki olej:( prawdopodobnie był lany półsyntetyk ale peweności nie mam samochód ma przejechane 230 tyś co sądzicie o tym ryzykować wlać półsyntetyk czy mineralny?? z góry dzięki za pomoc:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #174 Napisano 19 Grudnia 2008 do czego służy taka plastikowa,niebieska butelka jest to zbiorniczek podciścnienia dzięki temu podciśnienie utrzymywane jest na stałym poziomie półsyntetyk czy mineralny?? jak sie z niego nie leje i niema nadmiernego apetytu to lej półsyntetyk ja mam 180000 i jadę na pełnym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pablowawa74 Zgłoś #175 Napisano 19 Grudnia 2008 jak to jest z zawieszeniem w naszych autkach? powoli zbliżam się do przebiegu 80 kkm i zaczynam wyraźnie czuć, że zawieszenie nie jest już tym czym było jak autko kupiłem 2 lata temu (stolyca i jej drogi) słychać już stukanie i komfort bezszelestnej jazdy zostaje tym niestety coraz wyraźniej zakłócany więc zaczyna mnie to drażnić jako, że drążków tam jest cała masa przy każdym kole a każdy z nich to konkretny wydatek to pytanko mam takie: -czy przejeździć jeszcze i wymienić komplet (cokolwiek to znaczy)? -czy bawić się w wymianę niektórych podzespołów nabardziej wrażliwych licząc na to, że wyjdzie taniej a komfort się poprawi znacząco i na jakiś czas wystarczy? jak robiliście u siebie? może źle zadałem pytania ale jestem zielony w tej kwestii, więc również proszę o wyprostowanie mnie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #176 Napisano 25 Grudnia 2008 Ja też mam problem jeśli chodzi o dźwięki w aucie. Mianowicie (najczęściej przy hamowaniu, odpuszczaniu pedału) słychać od strony pasażera jakby... rechot żaby! Szczerze nie mam nawet najdziwniejszych pomysłów co to może być... może też się z takim czymś spotkaliście? ...i jeszcze jedno pytanie odnoście szarpania przy zmianie biegów. przy zmianie na niższych biegach 1-2-3 (na 4-5 jest to prawie niewyczuwanle) jest efekt tak jakby przyhamowania i szarpnięcia. A czasem towarzyszy temu stuk (nie jest to takie wyraźne metaliczne stuknięcie, może bardziej przypomina dudnienie połączone ze stukiem). Czasem udaje mi sie zmienić bieg bez takiego efektu (najlepiej przy 2500 obrotów). Jaka może być przyczyna? sprzęgło? koło dwumasowe? brak umiejętności?? (w innych autach nie mam z tym najmniejszego problemu) Z góry dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #177 Napisano 25 Grudnia 2008 jeżeli chodzi o efekt przychamowywania to miałem tak samo jak padły mi 2 sondy lambda. a tak pozatym to 4na 4 wiec będzie zwalniał bo wieksze oporry toczenia są.-chyba to dobrze napisałem ale wiadomo o co chodzi:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #178 Napisano 25 Grudnia 2008 a to chodzi bardziej o takie szarpnięcie - zwolnienie i szarpnięcie - przyspieszenie to trwa tylko sekunde. u was biegi zawsze zmieniają się płynnie? (chodzi mi bardziej o prace sprzęgła) Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #179 Napisano 25 Grudnia 2008 a to chodzi bardziej o takie szarpnięcie - zwolnienie i szarpnięcie - przyspieszenie to trwa tylko sekunde. u was biegi zawsze zmieniają się płynnie? (chodzi mi bardziej o prace sprzęgła) Pozdrawiam. Norma:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #180 Napisano 26 Grudnia 2008 Norma:D No to gitara Jeszcze muszę tylko wyeliminować efekt smrodu palonego oleju na postoju i będzie gites Orientuje się ktoś jakie mogą być tego koszty? (pisał ktoś na ten temat już wcześniej). Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach